Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Krehká milenka - 19. kapitola

Nikki Reed


Krehká milenka - 19. kapitolaBella sa porozpráva s celou rodinou. Čo myslíte, bude to srdcervúce a dojemné, alebo sa naša Bella rozhodne pre cestu nenávisti? Som toho názoru, že keď sa všetci obdobia novorodeného upíra tak desia, tak to musí byť naozaj ťažké obdobie. Bella si užije protichodnosť pocitov a túžob. Pekné čítanie. Lolalita

19. kapitola

Bella:

Ovládol ma zvláštny pocit. Neviem, čo to do mňa vošlo, ale myseľ sa mi úplne zatemnila. Mala som v hlave len jediné a to, že za tú bolesť, ktorou som si prešla, môže ona. Skočila som k nej a silno  som ju zovrela oboma rukami. Vypískla a bolo počuť zapraskanie kostí. Chcela som jej ublížiť, no okamžite, ako by sa mi vyjasnilo. Pustila som ju a odskočila k múru. Všetci stáli paralyzovane a hľadeli na mňa s otáznikom v očiach. Bola som sama zo seba vydesená. Jediný, kto mohol poznať moje rozpoloženie, bol Jasper, ktorý obranne zavrčal. Edward sa na neho prekvapene pozrel a mne bolo jasné, že len oni dvaja vedia, čo sa vo mne odohralo.

„Prepáč mi to, Tanya. Ja som nechcela...“ šepla som a pozrela na Jaspera, ktorý sa okamžite uvoľnil.

„Si novorodená. Bude to pre teba ťažké, ale ver, že sa držíš vynikajúco,“ povedal Jasper s rozpačitým úsmevom. Prikývla som a pozrela na Tanyu, ktorá si nervózne prechádzala rukami po ramenách, za ktoré som ju schmatla. Diplomaticky som sa usmiala. Nedokázala som si ani predstaviť, koľko sebaovládania stoja aj základné životné pochody v upírom živote. Myslela a konala som tak rýchlo, že som ani sama nevedela, čo môžem od seba čakať. Pozrela som na Amadea. Pozeral na Tanyu a mne došlo, že sa o ňu musel báť. Postavila som sa znova pred celú rodinu a snažila som sa čo najviac upokojiť.

„Viem, že nechcete žiadne problémy a preto odídeme, čo najskôr,“ povedal Amadeus skôr, než som stihla otvoriť ústa. Tanya mu venovala krátky úsmev.

„Odídete? Kam?“ opýtala sa Alice nervózne.

„Hneď, ako si Bella trocha zvykne na nový život, odídeme do môjho sídla na Aljaške. Tanya to nebude mať ďaleko k rodine a pre Bellu je tam skvelé prostredie bez ľudí,“ povedal Amadeus uvoľnene. Oddane som na neho pozrela.

„Rozvediete sa?“ opýtala sa Esme Tanyi. Ona pozrela na Edwarda.

„Nebudem stáť Tanyi v ceste. Chce byť s Amadeom a ja nemám nič proti. Je to naša vec a preto vás žiadam, aby ste sa do toho neplietli. Vyriešime si to mi,“ hovoril rázne a stále uprene sledoval Tanyu. Ona sa na neho usmiala a on jej úsmev vrátil. Vyzerali obaja spokojne a dokonca aj Amadeus. Ja jediná som spokojná nebola. Bolo vo mne toľko nahromadených pocitov a túžob. Carlisle prešiel opatrne ku mne.

„Bella, viem, že to pre teba bude ťažké. Nehovorím len o novom živote, ale aj o tom, že je teraz Amadeus s Tanyou. Ak by si chcela zostať tu, tak môžeš. Postaráme sa o teba,“ šepol Carlisle a natiahol ku mne ruku. Bolo to zvláštne gesto. Najprv ma táto ponuka nadchla, no potom som sa zarazila. Hrdo som sa napriamila. Stále som na nich mala ťažké srdce. Vtedy ma neopustil len Edward, ale celá rodina. Teraz, keď som jedna z nich, vidím veci inak. Vtedy som bola pre nich len príťažou. Opustili ma ako vec, ktorú už nechceli.

„Prečo by to mal byť problém. Ja to Amadeovi a Tanyi prajem. Nemienim nikomu obťažovať život. Keď budem schopná odísť, tak to urobím a nechám ich žiť svoj život. Radšej budem kočovať ako nomád, než niekoho obťažovať,“ povedala som rázne. Amadeus ma chytil za ruku.

„Bella, ty by si ma nemohla nikdy obťažovať,“ šepol. Usmiala som sa na neho.

„O tebe a Tanyi som nehovorila,“ povedala som trpko. Carlisle zvesil ramená. Edward sa napriamil.

„Opustil som ťa len preto, že som veril, že ti bude lepšie. Mýlil som sa. Nechcel som ti ublížiť. Ak by som vedel, že si trpela, vrátil by som sa,“ povedal rázne. Priam kričal.

„Vážne? Preto si sa hneď oženil? Prečo ťa nezaujímalo, ako sa mám? Kde sa podela tá láska?“ vrčala som na neho.

„A kde je tá tvoja?!“ vyštekol.

„Mŕtva, Edward. Jediné, čo chcem, je byť ďaleko od teba a tvojej rodiny. My sme vás klamali a podviedli? To vy ste mi celý čas klamali. Tvrdil si, že ma miluješ a nikdy neopustíš! Čo si však urobil? Odišiel si, zabil si ma. Potom si sa rýchlo oženil.“ Vrelo vo mne. Prudko som sa otočila na Alice.

„A ty? Naveky budeš mojou priateľkou?“ Zasmiala som sa tak ironicky, až mi trocha preskočil hlas. Potom som pozrela na Carlislea a Esme.

„Správali ste sa ku mne ako k dcére a zrazu som vám nestala ani za pár viet na rozlúčku. Čo si mám o vás myslieť?“ Pozerala som na každého z nich.

„Jedine Rose sa na nič nehrala. Tá ma neznášala od úplného začiatku.“ Odmlčala som sa. Všetci na mňa hľadeli ako na prízrak.

„To je kruté, Bella,“ šepla Alice a vo mne akoby vybuchla sopka.

„Zdám sa vám krutá alebo zlá? Je to vaša zásluha. Verte, že v mojich očiach ste netvormi vy. Nechcem sa ľutovať. O to mi nejde. Keď už hráme čistú hru bez klamstiev, tak počúvajte. Ste pokrytci. Mám plné zuby toho, ako sa hráte na dokonalú rodinu. Bol niekto z vás niekedy šťastní alebo vás teší len nešťastie iných? Boli ste niekedy šťastní?“ vrieskala som. Nevnímala som nič okolo, keď sa spoza môjho chrbta ozval známi hlas.

„Boli sme šťastní vo Forks, ale všetko sa zmenilo v deň, keď sme odišli.“ Prudko som sa otočila. Vedľa Amadea stála Rose a za nimi Emmett. Pozrela som na ňu a hlasno zavrčala. Ustúpila dozadu. Vrčanie z môjho vnútra sa zosilňovalo.

„Bella, nechcela som ti ublížiť. Som vinná, ale hovorím ti pravdu. Rodina sa rozpadla v deň, keď sme ťa opustili. Nikto už nedokázal byť šťastný. Aj preto som za tebou pred troma dňami prišla.  Konečne sme sa začali rozprávať a zvládali sme byť spolu v jednej miestnosti bez vyčítania, a ty sa jednoducho vrátiš a zatrasieš celou rodinou. K tomu všetkému to bola len hra, do ktorej ťa zatiahol Amadeus. Znova ste nás rozbili. Ak sa mi chceš pomstiť, tak do toho. Nebudem sa brániť. Ja svoju rodinu milujem. Už mám dosť toho utrpenia. Ak má byť Amadeus s Tanyou, tak dobre. Bude to asi najlepšie...“ Nenechala som ju dohovoriť. Zahnala som sa, no Amadeus ma pohotovo chytil.

„Upokoj sa!“ zasyčal a stiahol ma k sebe. Najprv som sa snažila dostať z jeho zovretia, no potom som sa pokojne uvelebila v jeho náručí. Tie protichodné emócie ma ubíjali.

„Pôjdeme na lov. Musíš byť vyprahnutá, a potom sa v pokoji porozprávame,“ šepol mi do vlasov a ja som prikývla.

„Pôjdem s vami,“ šepla Tanya. Amadeus sa napriamil a pustil ma.

„Nie. Bude lepšie, keď pôjde Edward alebo Jasper. Aj keď sa Bella skvele ovláda, musíme mať istotu, že ju zvládneme.“ Tanya prikývla a Edward urobil krok k nám. Jasper ho pohotovo zastavil.

„Idem ja. Myšlienky jej čítať nedokážeš, ale ja jej pocity cítim,“ šepol. Vybehli sme do lesa. Bola som prekvapená, ako ľahko sa mi uteká. Všetky moje problémy zo mňa opadli. V behu som zrýchľovala a zrýchľovala. Bolo to úžasné a oslobodzujúce. Preskakovala som kríky a potoky. Moji dvaja sprievodcovia mi po chvíli nestačili.

„Bella,“ zreval po mne Amadeus a ja som prudko zastavila. Otočila som sa a pobavene som sa zasmiala.

„Budete ma dlho zdržiavať? Som smädná.“ Obaja sa na seba pozreli. Bolo úžasne pohybovať sa, keď vás neobmedzuje únava a ani nič iné, ľudské.

„Bella, sme dosť ďaleko. Nadýchni sa a inštinkt ťa povedie,“ šepol Jasper a ja som sa zhlboka nadýchla. Zacítila som zvláštnu vôňu, ale nebola som si istá. Pozrela som na Amadea a on prikývol. Vyletela som ako blesk a po pár skokoch som zbadala stádo losov. Inštinkty lovca ma ovládli a ja som zaútočila ako besné zviera. Neodhadla som silu a statný los skončil s odtrhnutou prednou nohou. Znechutene som zaborila tvár do kožušiny na krku a začala piť. Jasper sa držal stranou, no Amadeus prišiel trocha bližšie. Moje telo reagovalo samo. Skočila som po ňom a zložila ho k zemi. Obratne ma zo seba stiahol a prevalil sa na mňa. Pridržal ma pri zemi a ja som hlasno vrčala.

„Nevrč! Upokoj sa. Musíš sa viac ovládať,“ povedal rázne a mňa to prebralo z tranzu. Jasper stál pár metrov od nás a sledoval nás so zdvihnutým obočím.

„Nerád ruším, ale pol kilometra južne je ďalšie stádo.“ Zasmial sa. Amadeus sa tiež zachichúňal a zdvihol sa zo mňa. Boli sme v dosť zvláštnej polohe. Uvedomila som si to až v tej chvíli a prešla mnou vlna vzrušenia. Jasper spozornel a ja som sa len nervózne usmiala. Amadeus vyrazil dopredu a ja som sa na Jaspera uprene pozrela.

„Ako to zvládate?“ šepla som svoju otázku tak, aby to Amadeus nepočul. Jasper okamžite vedel o čom hovorím.

„S veľkými ťažkosťami. Je to ťažké, aj keď nie si novorodená,“ šepol a usmial sa.

„Vieš, čo je najzvláštnejšie?“ Jasper len pokrútil hlavou, že nie. Uškrnula som sa a premerala si jeho svalnaté telo.

„Som v takom stave, že aj ty mi pripadáš hrozne sexi a pritom sa mi blond chlapi nikdy nepáčili,“ povedala som s hlasným a nehanebným smiechom.

 

18. kapitola - 20. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Krehká milenka - 19. kapitola:

 1
4. Inka
12.04.2012 [1:28]

No, dala jim to pěkně vyžrat, možná až moc...ale to je jen dobře, že to ze sebe všechno dostala.Určitě v tom hrálo roli to její citové rozpoložení, ve kterém se nacházela. No holt novorození to nemaj lehké Emoticon a ten konec s Jasperem Emoticon a pořád si přeju, aby nebyla s Edwardem. Zklamal mě tím, že si vzal Tanyu, i když ji nemiloval. Přijde mi to od něj jako čiré sobectví. Takový přece nikdy nebyl...

3. Kačka
28.11.2011 [22:46]

Pěkně jim to natřela, ale co řekla tak je pravda!! Trochu jsem se nakonci minulýho dílu sekla s tím co Bella udělá, ale nevadí!! jsem ráda, že není tak dokonalá, ale zárovn že není ani nezvladatelná, prostě něco mezi ... takže super Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

23.07.2011 [20:35]

dcvstwilightŠmajrá ten konec! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

26.05.2011 [13:41]

MatikEsmeCullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!