Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Krehká milenka - 14. kapitola

rob


Krehká milenka - 14. kapitola Táto kapitola bude akčnejšia. Zvládne Bella ostrú výmenu názorov s blondínkou, ktorá zúfalo túži udržať jeden, aj tak rozbitý, vzťah? Pekné čítanie. Lolalita

Edward:

Nervózne som čakal na Tanyu. Chcel som si to so svojou manželkou vyjasniť. Keď prišla domov, bolo už podvečer. Tanya vošla do domu a prešla okolo mňa, akoby som bol vzduch.

„Kde si bola?“ šepol som, aby som nevzbudil záujem ostatných členov rodiny. Tanya sa prudko otočila.

„Na love,“ povedala nevrlo.

„Videl som ťa s Amadeom,“ šepol som a ona sa prekvapene zachvela. Vyvalila na mňa oči a sucho prehltla.

„Špehoval si ma?“ opýtala sa so zatajeným dychom.

„Zaujímalo ma, kam sa tak ponáhľaš. Vážne som nečakal, že ma tak rýchlo podvedieš,“ povedal som nevzrušene. Tanya sa zamračila.

„Čo iné si čakal? Nedotkneš sa ma. Nemáš ku mne vľúdne slovo,“ šepla.

„Ja ti predsa nič nevyčítam. Chcem len vedieť, čo plánuješ ďalej. Dali ste sa s Amadeom znova dokopy?“ Tanya ma nahnevane udrela do hrude. Nepočítal som s tým. Jednala bez rozmýšľania. Bolo to spontánne, a tak som to v jej mysli nevidel. Vrazil som do police a zhodil ju.

„Viem, čo chceš! Chceš sa ma zbaviť! Si smiešny, Edward,“ kričala po mne.

„Ja ťa nepodvádzam, ale ty mňa. Prečo po mne jačíš. To ja by som mal jačať,“ povedal som ešte stále dosť pokojne.

„Ak si myslíš, že sa s tebou rozvediem, aby si mohol utekať za Bellou, tak sa mýliš,“ vyštekla.

„Tanya, stretávaš sa s Amadeom. Ty podvádzaš mňa a on Bellu. Samozrejme, že sa s tebou rozvediem. Náš vzťah nemá zmysel. Vlastne to ani nie je vzťah. Obaja sa trápime. Choď za mužom, ktorý ťa miluje. Prečo to nedokážeš pochopiť. Ani on ti nie je ľahostajný, inak by si za ním nešla.“ Hľadel som jej uprene do očí.

„Teraz to pobežíš povedať Belle?“ vyprskla.

„Už som jej to povedal,“ šepol som. Tanya vyvalila oči.

„Čo povedala?“ Tanya mala väčší strach z jej reakcie, ako z mojej. Naozaj sa kvôli Belle cítila previnilo.

„Vyhodila ma. Vraj si to s Amadeom vydiskutuje,“ povedal som a sledoval reakciu Tanye. Moja manželka sa cítila previnilo. Vyčítala si to. Nechcela Belle ublížiť. Chvíľu premýšľala, že zavolá Amadeovi alebo dokonca Belle a vysvetlí jej, že bola len rozrušená a že sme sa pohádali. Prekvapilo ma to.

„Tanya, ja sa chcem rozviesť,“ šepol som. Než stihla čokoľvek povedať, prirútila sa Rose. Bojovne sa predo mňa postavila.

„Upíri sa nerozvádzajú. Čo to splietaš. Zas ťa pobláznila tá odporná ľudská šľapka. Nevážiš si, čo máš doma. Už mi lezieš krkom, Edward,“ štekala ako besná.

„Rose, do toho ťa nič nie je.“ Mal som chuť vykričať svojej sestre, že to Tanya ma podviedla, ale som gentleman, a tak som mlčal.

„Akože nie je. Čo si myslíš, že povedia ostatní? Kašleš na celú rodinu a tiež na tú Tanyinu. Manželstvo nie je len kus papiera. Sľúbil si Tanye lásku a vernosť v dobrom aj v zlom,“ povedala rázne. Pozrel som na Tanyu a čakal, že sa prizná, že bola s Amadeom. Ona sa však rozvzlykala a utekala do svojej izby. Mal som zlosť. Rosalia vrčala ako besná.

„Ja budem robiť, čo chcem. Nemáš právo sa do toho akokoľvek miešať. Raz ste sa už zamiešali. Nemilujeme sa a nikdy sa to nezmení,“ povedal som rázne a šiel za Tanyou. Chcel som náš rozhovor dokončiť, keď mi Rose znova skrížila cestu.

„Nemôžeš sa rozviesť. Poštveme proti sebe Tanyinu rodinu. Bella robí len problémy. Mám chuť poslať na ňu a Amadea Volturiovcov. Je to choré a ty sa správaš ako hlupák. Odkedy sa tu zjavili, niečo šijú. Čítaš myšlienky, tak zisti čo to je. Vážne som jediná, ktorá vidí, že tu niečo nesedí. Amadeovo správanie a to, ako sa tá potvora zmenila. Edward, preber sa! Chcú vás od začiatku rozbiť,“ vrieskala Rose. Nechápavo som sa na ňu pozrel.

„Tak, aby si vedela, Tanya ma najskôr podvádza z Amadeom. Videl som ich bozkávať sa a povedal som to Belle. Ponúkol som jej svoje srdce a ona ma odmietla. Vyhodila ma. To by predsa neurobila, ak by nás chceli rozbiť. Na druhej strane, nie je čo rozbiť. S Tanyou som ani nespal. Nie sme vlastne manželia. Manželstvo nebolo spečatené a nikdy nebude. Nepriťahuje ma, nevzrušuje. Je ti to jasné, alebo potrebuješ viac detailov z môjho života?“ vrieskal som po svojej sestre a vôbec som si neuvedomil, že svojimi slovami znova Tanyi ubližujem. Z poschodia sa ozvali vzlyky. Pokrútil som hlavou a vybehol na poschodie. Otvoril som dvere na izbe. Tanya ležala na posteli s tvárou zaborenou vo vankúšoch.

„Porozprávajme sa,“ šepol som.

„Už si všetko povedal,“  zamumlala do vankúšov.

„Nie. Tanya, sme dospelí. Nikdy som ťa nemiloval a naše manželstvo bol omyl. Nebudem na teba tlačiť. Bolo by ti však lepšie s niekým, kto ťa dokáže milovať. Skús si dať šancu. Vážim si ťa, aj keď to tak niekedy nevyzerá. Som nešťastný a viem, že ty tiež. Pozri sa na mňa,“ šepol som prosebne. Tanya sa otočila. V jej tvári bola bolesť. Sadol som si na posteľ a objal ju.

„Mala by si dať šancu mužovi, ktorý ťa miluje. Ja nie som ten pravý a nikdy som nebol. Zničíme sa navzájom. Vieš si predstaviť večnosť so mnou?“ opýtal som sa nadsadeným tónom. Tanya len pokrútila hlavou.

„Ja neviem, čo k nemu cítim. Nechcem ublížiť Belle. Neviem, čo robiť,“ šepla mi do hrude.

„Dopraj tomu čas. Ja ti nebudem robiť problémy. Chcem, aby si bola šťastná. So mnou ťa šťastie nečaká. Zatiaľ nikomu nič hovoriť nebudeme.“ Tanya prikývla. Rozprávali sme sa ešte niekoľko hodín. Musím priznať, že naposledy sme sa tak dobre porozprávali pred svadbou. Tanya sa dokonca aj usmiala. Mal som z toho dobrý pocit.

 

Bella:

Amadeus ráno odišiel. Dnes mala gazdiná voľno a kuchárka tu ešte nebola. Vzala som mobil a vytočila Edwardovo číslo. Zvonil dosť dlho.

„Prosím,“ ozval sa ženský hlas. Trocha ma to zaskočilo.

„Ahoj, Tanya. Chcela som síce hovoriť s Edwardom, ale aj s tebou si mám čo povedať,“ povedala som nahnevane.

„Isabella, ten včerajšok som zbabrala. Nechcela som ti ublížiť. Ja som sa cítila tak sama a...“

„To ti predsa nedáva právo zvádzať mi priateľa. Tvrdila si, že ho nemiluješ. Tanya, neviem čo čakáš, že ti k tomu poviem.“ Chcela som znieť nahnevane, ale bála som sa, aby som ju nevyplašila.

„Viem, že ma nič neospravedlňuje. Len som ti to chcela vysvetliť,“ šepla.

„Dobre. Musíme sa stretnúť a vydiskutujeme si to. Po telefóne by sa podobné veci riešiť nemali. Všetci sa na mňa pozerajú, ako na rozbíjačku vzťahov a pritom ja som nič zlé nespravila. Dokonca aj Edwarda som včera vyrazila a ver, že som mala chuť vám to obom vrátiť,“ povedala som tvrdo.

„Máš pravdu. Musíme sa porozprávať,“ šepla Tanya. Zrazu sa ozval zvonček pri dverách a ja som zišla zo schodov. Cez dvere som videla len siluetu.

„Rose?!“ povzdychla som.

„Tanya, musím končiť, mám návštevu. Porozprávame sa neskôr,“ šepla som a nezdvorilo zložila. S núteným úsmevom som otvorila dvere. Rose sa na mňa pohŕdavo pozrela.

„Čo tu chceš?“ opýtala som sa nevrlo.

„Porozprávať sa,“ šepla a natlačila sa dnu. Uvoľnila som jej teda cestu.

„Dúfam, že to nebude na dlho, lebo som hore nechala pustenú vodu do vane,“ povedala som nedbalo.

„Tak ju choď radšej vypnúť,“ zavrčala. Vyšla som po schodoch a ona šla za mnou. Prešla som do svojej izby a do kúpeľne. Vypla som vodu a vrátila sa do izby. Rose sedela na posteli a nahnevane sa mračila.

„Vyklop, čo chceš a nehovor, že som ti len chýbala.“ Uškrnula som sa a založila si ruky v bok.

„Možno sa ostatní nechali obalamutiť tou vašou primitívnou historkou. Viem, že ste prišli rozbiť ich manželstvo. Si pokrytecká mrcha. Privedieš do nešťastia celú rodinu. Prišla som ti dať výstrahu. Vypadni odtiaľ aj s tým svojim úbožiakom, lebo...“ Výhražne zodvihla prs.

„Lebo, čo Rose? Čo urobíš? Hodíš sa o zem a budeš okolo mlátiť rukami? Mne je jedno, čo si myslíš. Tanya mi včera zvádzala priateľa. Ja si to s Tanyou vybavím, ale ty si tu zbytočná. Tak vypadni! Cestu poznáš,“ štekla som. Rose sa prudko postavila.

„Všetci pochopia, aká si. Postarám sa o to,“ vyprskla mi do tváre.

„Mám strach.“ Začala som sa smiať. Rose urobila prudký výpad a chytila ma pod krk. Pritlačila ma k stene. Vyrazila mi dych a ja som len zmätene zalapala po vzduchu.

„Pusť ma, ty potvora!“ zasyčala som pridusene.

„Ale, Bella. Už nie si taká hrdinka. Čo sa deje? Pochopila si konečne, že sú upíri nebezpeční?“ povedala výsmešne a povolila zovretie. Prešmykla som sa popri nej a utekala som po chodbe ku schodom. Musím priznať, že som mala strach. Rose šla pomalým krokom za mnou a smiala sa.

„No tak, Bella! Tak sa dohodneme? Už si pochopila, čo ťa čaká, keď nezmizneš?“

Rozbehla som sa po schodoch. Obzrela som sa, či je stále za mnou a vtedy som sa pošmykla. Podvrtla sa mi noha a padala som. Zacítila som tupý úder svojej hlavy o schody. Skotúľala som sa až úplne dole. Bolelo ma celé telo a tvár mi zalialo niečo horúce. Ucítila som pach vlastnej krvi. Nemohla som sa nadýchnuť. V ústach sa mi hromadila krv, ktorú som sa pokúšala vykašľať. Nado mnou stála zrazu Rose. Mala v očiach zdesenie. Bolelo ma celé telo. Mala som pocit, že mi na hrudi niekto sedí. Začula som ešte, ako sa rozleteli dvere a Tanyin hlas.

„Bože, Rose! Čo si to urobila?!“

 

13. kapitola - 15. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Krehká milenka - 14. kapitola :

 1
31.07.2012 [11:04]

BadLovelyLucyŽeby přeměna? Emoticon Krásný dílek, líbilo se mi, že si to Edward s Tanyou vysvětlili. Emoticon

5. Inka
12.04.2012 [0:38]

Přiznávám se s ostychem, že jsem tvou povídku ještě nekomentovala Emoticon. Ale to jen z toho důvodu, že jsem prostě nedokázala přestat se čtením. Vážně mě uchvátila a čtu jak besná Emoticon. Řekla jsem si ale, že to napravím. Prostě úžasně psaná povídka se skvělým a neopakovatelným motivem. Něco takového by mě prostě vůbec nenapadlo. Uchvátila mě už od první kapitoly Emoticon. A tato kapitola mi prostě vyrazila dech. Byla jsem napnutá jako struna Emoticon. To, co udělala Rose...Jsem zvědavá, jak se to bude vyvíjet a mažu na další kapitolku Emoticon. Ještě jednou smekám svůj pomyslný klobouk před tvou osobou za tak čtivě napsanou povídku s originálním a zajímavým motivem. Pro Emoticon. Nikdy bych si takovou manipulátorskou, silnou a sebevědomou Bellu nedokázala představit. Akurát cítím, že se povídka bude nejspíše blížit ke konci a to mě mrzí Emoticon. Tak já už teda pádím na tu další kapitolu Emoticon

4. Kačka
28.11.2011 [21:54]

Rose je kráva!! Nechápu, proč je tak vysazená na Bellu, kdyby byl Edwar a Tanya štastná, tak to chápu, ale takhle? co proti ní pořád má Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

28.07.2011 [16:27]

gabika96 Emoticon Emoticon Emoticon

23.07.2011 [20:07]

dcvstwilight Emoticon Emoticon Nič se jí nesmí stát!

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

25.05.2011 [21:03]

MatikEsmeCullenTo je tak uuuzasne ... Ved jej sa nic nestane som velmi zvedava ako to bude pokracovat Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!