Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Krehká milenka - 15. kapitola


Krehká milenka - 15. kapitolaČo bude s Bellou? Prežije? Ako zareaguje Edward? Pekné čítanie. Lolalita

 

15. kapitola

 

Tanya:

„Máš pravdu. Musíme sa porozprávať,“ šepla som. V slúchadle som začula zvonček. Bella na chvíľu stíchla.

„Rose?!“ povzdychla si tichúčko. Vyvalila som oči. Čo tam robí Rose?

„Tanya, musím končiť, mám návštevu. Porozprávame sa neskôr,“ šepla a než som stihla čokoľvek povedať, zavesila. Vyšla som z izby a zaklopala na Rosaliine dvere. Otvoril Emmett.

„Čo je, švagrinka?“ opýtal sa s úsmevom.

„Kam šla Rose?“ opýtala som sa, lebo som ju nepočula a necítila. Emm len pokrčil ramenami. V sekunde sa mi zomkla hruď. Do čerta s Rosalie! Čo vymyslela? Načo šla k Belle? Mala som zvláštne tušenie. Po tom včerajšom výstupe tu v dome, to najskôr nebude zdvorilá návšteva. Rozbehla som sa dole schodmi a skočila do prvého odomknutého auta. Bolo Edwardovo. Za pár minút som bola pred rezidenciou. Brána bola zamknutá a tak som auto nechala na príjazdovej ceste a preskočila som plot. Zastala som pred dverami a začula zvláštne chrapľavé dýchanie a vzlyky Rosalie. V sekunde som rozrazila dvere. Do nosa mi hneď udrela vôňa čerstvej ľudskej krvi.

„Bože, Rose! Čo si to urobila?“ zvreskla som šokovane. Hrdlo ma šialene pálilo, no aj tak som sa rozbehla k tej polomŕtvej krehkej žene na podlahe. Rose sa razom krčila v kúte a nariekala. Bellino srdce bilo veľmi slabo. Oči upierala do stropu a vyzeralo to, že sa nemôže nadýchnuť.

„Rose, zavolaj pomoc,“ štekla som. Rose po kolenách preliezla k pevnej linke a vytočila číslo. Stále hlasno vzlykala a aj ja som bola na rozsypanie. Bella mi hľadela uprene do očí. Mala v nich strach a nádej, že jej možno pomôžem. Veľmi som jej chcela pomôcť, ale nevedela som ako.

„Stalo sa nešťastie,“ vzlykala Rose do telefónu. „Bella spadla zo schodov. Umiera...“ zaplakala  a slúchadlo spustila na zem. Nevedela som, čo mám robiť a ako jej pomôcť. Krv sa z nej doslova valila. Prestala som dýchať a len chaotickými pohybmi som jej kontrolovala dolámané telo.

„Bella, vydrž...“ šepla som. V celej svojej mizernej existencii mi ešte tak veľmi nezáležalo na nejakom človeku. Začínala som mať Bellu rada, ale bolo to hlavne kvôli Edwardovi. Ak umrie, zabije ho to. Rozmýšľala som. Sekunda sa mi zdala ako celá večnosť a jaj život sa z nej postupne vylieval aj s jej krvou. Odhodlala som sa. Nahla som sa nad jej tvár. Z jej očí sa vytrácal život. Chrčala ako poranené zviera. Mala som pocit, že chce niečo povedať, no nemohla.

„Isabella, snáď mi to odpustíš,“ šepla som a nahla sa k jej krčnej tepne.

 

Carlisle:

Zazvonil telefón. V dome plnom upírov sa nenájde jediní, ktorí by ho zodvihol. Prešiel som k stolíku.

„Dom Cullenovcov,“ povedal som rázne.

„Stalo sa nešťastie,“ vzlykala Rose na druhej strane. Zmeravel som. „Bella spadla zo schodov. Umiera...“ zaplakala a slúchadlo buchlo, akoby spadlo na zem. Ostal som stáť ako omráčený. Esme práve vošla do haly a nechápavo na mňa pozrela.

„Edward!“ zreval som na celý dom a rozbehol sa k dverám. Schmatol som svoju tašku. Naskočil som do auta a môj syn bol s sekunde pri mne. Nasadol ku mne a ja som vyštartoval plnou rýchlosťou. Edward sa na mňa šokovane pozrel. Nepotreboval som mu nič hovoriť. Všetko videl v mojej hlave.

Trvalo to pár minút a dorazili sme pred sídlo. Pred bránou stálo Edwardovo auto a dvere na ňom boli dokorán. Obaja sme sa synchrónne prehupli cez vysokú bránu a utekali k domu. Dvere boli rozrazené. Všade na okolo bolo cítiť len vôňu ľudskej krvi. Naskytol sa nám hrôzostrašný pohľad. Rose sa krčila v kúte a Tanya sedela celá od krvi na opačnej strane. Hlavu schovávala v dlaniach a usedavo nariekala. Na zemi ležalo zakrvavené telo mladej ženy. Chvelo sa v bolestivom kŕči. Jej srdce bilo ako by jej malo vyskočiť z hrude. Bella mala na krku hlboké uhryznutie. Tanya na nás uprela pohľad. Jej inak zlaté oči boli popretkávané jemne červenými žilkami. V jej tvári bola bolesť a zdesenie. Ústa mala ešte stále od krvi. Edward padol na kolená k meniacej sa Belle a hlasno zreval:

„Nie!“

Moja mŕtva hruď sa bolestne stiahla. Neuniesol som to a tiež som padol na kolená. Edward sa čelom opieral o jej hruď a hlasno vzlykal. Rose sa triasla na celom tele a Tanya len neprítomne hľadela pred seba.

„Čo sa tu stalo, dočerta!“ zreval Edward a pozrel na Rose.

„Nechcela som. Pošmykla sa. Chcela som sa len...“ Rose začala znova hlasno plakať. Chúlila sa k stene tak pevne, že z nej začala opadávať omietka. Tanya sa pozrela na môjho syna.

„Musela som ju premeniť. Umrela by. Jej srdce prestávalo byť. Musela som, Edward. Musela som...“ šepkala dookola. Trvalo ešte dlhú chvíľu, než bol ktokoľvek z nás schopný vstať. Prešiel som k svojmu synovi a chytil ho za rameno. Hlasno na mňa zavrčal a iracionálne z nej otieral krv rukávom.

„Edward, musíme to tu upratať. V dome pracujú ľudia. Nemôžeme ju tu takto nechať. Vezmeme ju k nám a ja zoženiem Amadea.“ Edward Bellu opatrne zodvihol do náručia. Jej telo bolo ako handrová bábika. Privinul si ju k hrudi a opatrne ju niesol z dverí. Tanya prešla ku mne.

„Musela som,“ šepla znova.

„Ja viem. Zachránila si ju. Nevyčítaj si to,“ objal som ju. Tanya ma prekvapila. Podľa množstva krvi na zemi, zasiahla v poslednej chvíli. Ak by vypila len o trocha viac, zabila by ju. Rose sa opatrne pozbierala zo zeme. Pozrel som sa jej do tváre.

„To som nechcela, ja...“

„Mlč!“ vyštekol som surovejšie, než som chcel. Videl som aká je otrasená, no nedokázal som jej povedať nič povzbudivé.

„Upracte to tu a ja idem zavolať Amadeovi,“ šepol som a s mobilom v ruke som vyšiel pred dom. Edwardovo auto už pred bránou nebolo. Vyťukal som číslo.

„Ahoj, Carlisle. Mám jednanie. Nepočká to?“ povedal uvoľnene. Počul som okolo neho ľudské hlasy.

„Prosím, choď niekam, kde budeš sám,“ pošepol som.

„Stalo sa niečo?“ opýtal sa strnulo.

„Už si sám?“

„Áno. Čo sa stalo? Je Bella v poriadku?“ opýtal sa náhle. Vydedukoval, že mu volám kvôli nej.

„Amadeus, sadni do auta a príď do našej rezidencie,“ povedal som obozretne. Nechcel som prezradiť nič viac. Nemôžem riskovať, že vybuchne niekde v blízkosti ľudí.

„Povedz, že je v poriadku!“ zreval.

„Jednoducho príď,“ povedal som rázne a zložil. Tanya stála zarazene na dverách.

„Čo mu povieme? Povieme, že to bola nehoda?“ opýtala sa trasúcim hlasom.

„Pravda je najlepšia cesta,“ odpovedal som, ale nebol som si istý. Amadeus bol pokojný a zrelý upír, ale už dávno som zistil, že čo sa týka Belly, je ako sršeň.

„Vezmem to na seba,“ šepla Tanya a pozrela na Rose.

„Ja som jej nechcela ublížiť. Chcela som ju vystrašiť a ona spadla. Aj keď som ju nikdy nemala rada, toto som nechcela. Chránila som našu rodinu. Bella ju chce s Amadeom rozbiť a vy to nevidíte.“ Rosalie sa ešte stále chvela na celom tele.

„Rose. Je pravda, že si nechcela, ale takmer umrela. Bude z nej upír. Či už priamo alebo nepriamo, máš to na svedomí. Ako sa vyrovnáš s tým, že si jej vzala ľudskosť, že si jej vzala to, po čom sama túžiš najviac. Nezostarne, nezmení sa a nebude matkou. Stále mala na výber. Aj keď jej Amadeus sľúbil, že ju premení, malo to byť jej rozhodnutie a nie násilný čin. Uvedomuješ si to?“ Rose som zasiahol na najcitlivejšom mieste a plne som si to uvedomoval. Môže sa len modliť, aby jej to Bella a Amadeus raz odpustili. Edward jej to neodpustí nikdy.

 

14. kapitola - 16. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Krehká milenka - 15. kapitola:

 1
3. Kačka
28.11.2011 [22:01]

Jen ať se Rose pořádně trápí Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

23.07.2011 [20:11]

dcvstwilight Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

25.05.2011 [21:11]

MatikEsmeCullenNO tak to je nadherne ale pomali nedycham ... Uuuuzasne Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!