Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Krehká milenka - 13. kapitola

Alice a Jasper tapetka by Alice


Krehká milenka - 13. kapitolaV tejto kapitolke sa posunieme ďalej. Tanya sa stretne s Amadeom a... Pekné čítanie. Lolalita

Edward:

Buchol som dverami a sadol do auta. Oprel som sa hlavou o opierku a zavrel oči. Tanya mala pravdu a to ma tak vytočilo. Nezaujímala ma ona, ale Bella. Chcel som vedieť, či sa bavila a čo mala na sebe. Správam sa ako totálny idiot. Ubližujem všetkým naokolo. Už miliónkrát som si povedal, že sa musím pri Tanyi ovládať. Nezaslúži si takéto zaobchádzanie. Ja sa vlastne nehnevám na ňu, ale na seba. Čo by dali iní muži za ženu ako je Tanya. Vedel som to a ona to vedela tiež. S každým iným by bola šťastnejšia, než so mnou.

Sedel som a rozmýšľal. Zrazu sa na dome otvorili dvere a ja som sa na sedačke trocha prikrčil. Tanya vybehla smerom do lesa a ja som sa za ňou chvíľu pozeral. Vždy sedela doma a teraz ide niekam sama? Nie som typ, ktorý by sledoval svoju ženu, ale nedalo mi to. To nebol jej štýl. Ani na lov nechodí sama. Vystúpil som z auta a šiel za ňou. Po chvíli som sa musel rozbehnúť, aby som ju nestratil. Zastala asi tri kilometre odo mňa. Počul som jej myšlienky, ale už som ju necítil, keď som z jej myšlienok pochopil, že sa stretla s Amadeom. Zaujato som si sadol ku kmeňu stromu a po dlhom čase som sa plne sústredil len na myseľ mojej manželky a Amadea. Chvíľu sa rozprávali. Amadeus Tanyu utešoval. Najradšej by som toho chlapa zabil. Mal by myslieť jedine na Isabellu a on je z Tanye úplne na vetvy. On vlastne Bellu podvádza. Doslova vyznal lásku mojej manželke a to ma dopálilo. Nehneval som sa na Tanyu. Ja ju nemilujem a je mi vlastne ľahostajná, ale Bella toho upíra ľúbi. Ja som ju zradil a nedopustím, aby jej znova niekto ublížil.

Postavil som sa a odhodlane šiel bližšie k tým dvom. Vietor bol v môj prospech. Fúkal smerom od nich a tak ma nemohli cítiť. Keď som ich zbadal, Tanya Amadea objímala okolo krku a bozkávali sa. Čakal by som aspoň trocha bolesti alebo smútku z toho, čo vidím, ale nič. Možno má Tanya pravdu a ja som necitlivý, kamenný netvor. Hľadel som na Amadea a nemohol som pochopiť, ako môže Belle tak ubližovať. Mal som chuť utekať za ňou a povedať jej to, ale ublížil by som jej.

Zhlboka som sa nadýchol a urobil pár opatrných krokov bližšie. Vtedy Amadeus spozornel a prudko sa odtiahol od Tanye. Ona sa nechápavo napriamila. Obrovskou rýchlosťou som zmizol v lese. Nemohli ma vidieť. Cítil som sa ako trápny idiot. Špehoval som ich. Keď som bol dosť ďaleko a ich myšlienky už nepočul, zviezol som sa na zem popri strome. Čo mám robiť? Najradšej by som bol s Bellou. Ak by sa o Amadeovi a Tanyi dozvedela, nechala by ho a ja by som mal k nej otvorenú cestu, ale jej by to ublížilo.

Dala sa do hromady raz a dá sa znova, šeplo moje sebecké podvedomie. Postavil som sa a rozbehol k Amadeovej rezidencii. V dome bola gazdiná a Bellino srdce som počul z poschodia. Vyhupol som sa na masívny parapet a zahľadel sa do izby. Isabella sedela na posteli a v rukách mala malú knihu. Okamžite som ju spoznal. Na veternej hôrke čítala už minimálne desaťkrát. Pousmial som sa. Prstami si prebehla po vlasoch a jeden pramienok, ktorý jej padal na otvorené stránky, si strčila za ucho. Dlho som váhal, no nakoniec som opatrne zatlačil na okno. Nebolo zatvorené. Jemne zavŕzgalo a Bella zodvihla pohľad. Najprv sa prekvapene zarazila, no potom sa usmiala.

„Na návštevu sa chodí dverami, Edward,“ šepla a priskočila k oknu. Otvorila ho dokorán a ja som skočil na podlahu.

„Ahoj,“ šepol som. Vrátila sa na posteľ a knihu zavrela. Stál som pri nej a odhodlával sa k tomu, čo som prišiel urobiť.

„Čo potrebuješ alebo si šiel len okolo?“ Uškrnula sa.

„Bella, vieš, kde je Amadeus?“ Roztržito sa na mňa pozrela.

„Má jednanie,“ šepla.

„Čo ak nemá?“ povedal som váhavo. Zachmúrila sa.

„O čo ti ide? Chceš, aby som na neho žiarlila? Ešte povedz, že je s Tanyou a užívajú si,“ štekla jedovato.

„Bella, ja...“

„Isabella,“ opravila ma pohotovo. Postavila sa a dlho mi pozrela do očí.

„S Tanyou mi dnes bolo úžasne. Myslím, že z nás budú priateľky. Ja vážne neviem, o čo ti ide?“ Chvíľu som rozmýšľal. Nechcel som jej ublížiť, ale nedalo mi to.

„On je vážne s Tanyou,“ šepol som. Bella spozornela.

„Kde?“

„Stretli sa v lese. Videl som ako odchádza z domu a šiel som za ňou. Bozkávali sa.“ Zahanbene som sklopil pohľad. Belle razom zvlhli oči.

„Prečo si prišiel sem? Mal si ich rozdeliť a nie chodiť mi sem žalovať,“ povedala po chvíli chladne.

„Bella, Amadeus ju miluje.“

„Miluje mňa,“ šepla.

„Isabella, má ťa rád, ale vždy miloval Tanyu. Myslím, že si zaslúžiš vedieť pravdu,“ povedal som opatrne. Bella si bezmocne sadla na posteľ.

„Čo mám akože teraz robiť?“ opýtala sa bezradne. Kľakol som si k nej a chytil ju za ruky.

„Neviem, čo by si mala robiť,“ šepol som.

„Čo budeš robiť ty? Veď sa stretol a bozkával s tvojou ženou!“ zvýšila hlas. Zamyslel som sa.

„Porozprávam sa s Tanyou. Manželstvo je dôležitá inštitúcia, ale ak ani jeden nechce byť zviazaný, tak nemá zmysel. Tanya na mne lipla a nechcela sa rozviesť, ale teraz možno bude súhlasiť,“ šepol som a čakal, čo na to povie Bella.

„Mám sa vzdať Amadea len preto, že sa chceš zbaviť svojej ženy. S Amadeom máme veľa za sebou a ja chcem, aby splnil na čom sme sa dohodli a...“

„Ide ti len o to, aby z teba urobil upíra? Myslel som, že ho máš rada.“

„Milujem Amadea. Naučila som sa, že nič nie je zadarmo a aj ja chcem za svoju lásku dostať, čo mi patrí,“ povedala arogantne. Nechápavo som sa na ňu pozrel.

„Myslel som...“

„Myslel si, že prídeš, povieš, že Amadeus spáva s Tanyou a ja ti skočím okolo krku a budem tvojou milenkou?“ Vyvalil som na ňu oči. Bella sa zmenila. Nečakal som takúto reakciu. Nepripadala mi zdrvená a ani nahnevaná. Jediný, na koho sa momentálne hnevala, som bol ja.

„Bella, ja som len chcel, aby si to vedela. Nemal by ťa klamať a podvádzať. Nezaslúžiš si to. Nechcel som, aby si to brala ako donášanie. Mne na Tanyi nezáleží. Vždy mi záležalo na tebe.“ Moje vyznanie ju však nechalo chladnou. Pozrela na mňa a zakrútila hlavou.

„Keby ti na mne záležalo, tak som tvojou manželkou ja a nie Tanya. Čo odo mňa teraz čakáš? Môj život sa zmenil. Klamala by som, ak by som tvrdila, že k tebe už nič necítim. Bol si jediným zmyslom môjho života a keď si odišiel, ja som žiť prestala. Bola som mŕtva. Amadeus ma prebudil. Vedela som, že ju miluje. Vedela som, že budem druhá. Až teraz si uvedomujem, aké sme si s Tanyou podobné. Keď príde Amadeus domov, tak sa porozprávame a určite to vyriešime. Ak mi povie, že chce byť s Tanyou, ustúpim.“ Hovorila tak dospelo až som mal pocit, že ja sám som ešte dieťa. Bol som šťastný, že sa k tomu stavia takto. Ak sa s Amadeom rozídu a Tanya sa bude chcieť rozviesť, tak sa môžem znova pokúsiť získať si Bellu. Bol som tomu rád. Vyriešilo by to naše problémy.

„Isabella, ja ťa stále milujem a dúfam, že mi dáš šancu,“ šepol som s nádejou.

„Edward, ja momentálne chcem, aby si odišiel. Mám ti dať šancu? Prečo?“ Zakrútila hlavou a otvorila dvere do korán. Ona ma už vážne nemiluje. Nie je sa čomu diviť.

 

 

Bella:

Len čo Edward zavrel dvere, zvalila som sa so širokým úsmevom na posteľ. Amadeus je macher. Tanya ma však trocha sklamala. Čakala by som, že po našom rozhovore bude trocha zdržanlivejšia a ona si dá s Amadeom rovno rande. Nechám dnes Edwarda trocha vydusiť a zajtra mu zavolám. Už som sa nevedela dočkať, až príde Amadeus a ozrejmí mi detaily. Musím priznať, že som trocha žiarlila. Za posledné mesiace som si zvykla privlastňovať si ho, ale budem to musieť prežiť. Amadeus sa vrátil k večeru. Ja som ho už čakala v obývačke a zahrala som sa na žiarlivú manželku.

„Kde si bol!“ vyštekla som hneď keď strčil hlavu do dverí. Nechápavo sa na mňa pozrel a pokrčil ramenami.

„Hovoril si, že máš jednanie! O čom si jednal s Tanyou?“ zavrčala som. Amadeus sa prekvapene posadil ku mne.

„Odkiaľ to ty vieš?“ opýtal sa nechápavo.

„Bol tu Edward. Videl vás a prišiel mi oznámiť, že ma môj priateľ podvádza,“ šepla som. Amadeus vyvalil oči.

„On nás videl?“

„Áno. Všetko mi hneď, samozrejme, hlásil. Takže ste sa bozkávali a čo ešte?“ opýtala som sa zo záujmom. Amadeus sa zasmial.

„Bozkávali, objímali a dlho rozprávali. Bolo to príjemné. Na sex nedošlo, ak ťa zaujíma toto,“ povedal uvoľnene.

„Takže ešte nemám parohy,“ vydýchla som. Amadeus ma pohotovo pohladil po hlave.

„Zatiaľ žiadne nevidno. A čo ja? Už mám parohy?“ zasmial sa.

„Vyhodila som ho,“ povedala som rázne. Amadeus nechápavo zavrtel hlavou.

„Prečo? Mohla si to využiť a zviesť ho,“ šepol.

„Nemohla. Nemyslíš, že ak by som mu hneď skočila okolo krku, bolo by to divné?“ usmiala som sa. Amadeus sa pohodlne posadil na sedačku a ja som si na neho vyložila nohy.

„Za toto pôjdeme do pekla,“ šepol s privretými očami.

„Budeme žiť večne. Peklo na nás nečaká,“ šepla som.

„Si diablica. Začínaš mi naháňať strach.“ Potom sa začal smiať.

 

12. kapitola - 14. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Krehká milenka - 13. kapitola:

 1
4. Kačka
28.11.2011 [21:45]

krásný!!! a jsou z nich dokonalý přátelé Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

28.07.2011 [16:16]

gabika96óóó tak to je super len nech sa nič nepokazí Emoticon Emoticon Emoticon

23.07.2011 [20:00]

dcvstwilightTo se mi líbí! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

25.05.2011 [18:31]

MatikEsmeCullenNo tak to je kraaasne ..... Prepáč mi, že sa stále opakujem, ale je to pravda Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!