Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Konec nebo začátek? 1

Obrázek


Konec nebo začátek? 1Do Forks přijíždí nová osoba jménem Ódry. Ta se zamiluje do Jaspera, on do ní taky, ale zároveň miluje Alici, ale Alice se mu vzdaluje a on neví proč. Edward se zamiluje do Ódry, ale přesto nedokáže nikdy opustit Bellu. Jak tohle dopadne?

Další školní deštivý den ve Forks. Stejný jako každý jiný, ale přesto…přesto jiný, ale ne na první pohled, ani na ten druhý, vlastně by to nikdo nepoznal, kdyby…

…pro většinu lidí i upírů obyčejný den a po většinu nudný a stereotypní. Pro upíry obzvlášť, když opakujete pořád to samé dokola po několik let, tak to omrzí, jen si představte jak to nebaví vás a to tyhle věci posloucháte poprvé, jaké by to pro vás bylo, kdybyste to poslouchali třeba dvacetkrát??

Ale to se dnes má změnit. Nikdo neví, co se stane, jak by to taky mohli vědět? Dokonce ani Alice neměla nijak zvláštní vizi…jen tu, ve které do školy přijede nová dívka, nic víc nic míň, kdyby věděla, co všechno se stane, asi by už dávno zmizela a vzala s sebou svou životní lásku Jaspera a možná nejen jeho…tento den jim navždy změní život…všem!!

 

BELLA
,CRRRRRRRRRRRRRRRrrrrrrrrrrrrrrrr…' budík sakra…jsem sotva zavřela oči a už mám zase vstávat? To přece není možné. Dnes v noci tady nebyl Edward a je fakt, že bez něj a jeho ukolébavky se mi špatně usínalo, ale přesto jsem usla celkem brzo, tak bych měla být vyspalá a ne jak po bitvě.

No jo zase ten můj sen…co se mi to vlastně zdálo? Edward s nějakou holkou…ne, ne, ne…nechci na ten sen myslet…ještě, že tady nebyl, všechno by svedl na sebe i když za nic nemůže, vždycky to dělá. Tentokrát si za ten sen můžu sama…je to kvůli tomu, že se sem má přistěhovat nová holka a dnes má nastoupit do školy…ale jak se mi o ni můžou zdát sny, když ani nevím jak vypadá?
A proč by se s ní měl Edward bavit? Jsem blbá a mám prostě jen blbý sny…raději si dám sprchu, ta mě uvolní a bude líp. Podívala jsem se na hodiny a zděsila se, mám 15 minut a Edward je tady…

EDWARD
Dnes jsem nemohl být v noci u Bells. Musel jsem na lov…další den škola, tak nemůžu riskovat, vytáhl jsem sebou Jaspera a Alici. Emmet s Rose odjeli na další svatební cestu. Moc jsem chtěl jít ještě za mojí Bellou, ale bohužel jsme museli jet daleko a nestihli se vrátit včas. Tak mi nezbývá nic jiného počkat ještě půl hodiny a můžu vyrazit na cestu k jejímu baráku. Dnes bude ve škole rušno, má přijet nová holka, pamatuji si jak tehdy přijela Bella a bylo kolem ní plno rozruchu, ale u ní se není čemu divit, je výjimečná a pro mě dvojnásobně. Aspoň bude mít Mike jiný myšlenky, než na Bells, už mi vážně leze krkem, je ze všech kluků, kteří na ni myslí nejhorší. Nejraději bych ho odtáhl někam do kumbálu, hodil ho do pytle a utíkal někam daleko, kde by ho nikdo nenašel a tam ho nechal…vlastně bych ho ani nezabil, jen…by nepřežil…
Tahle představa se mi náramně líbila, třeba by si toho ani nikdo nevšiml…
“Edwarde, na to zapomeň!! To, že mu lezeš do hlavy, je tvoje věc, on za to nemůže.” No jo na Alici jsem zapomněl…taky by mohla odjet na nějakou svatební cestu, abych měl na chvíli klid.
“Seš puberťák víš to?!” strčila do mě.
“Vím, je mi sedmnáct.” zakroutila jen hlavou a šla dál.
Je čas, abych vyrazil k Belle.

JASPER
“Děje se něco lásko?” Alice je celý den nějaká nervózní.
“Ne…jen…jen prostě ohledně té nové nic nevidím, teda jen to, že přijede a že se s ní setkáme, ale pak nic…vůbec nic…je to jako bych ztratila v tu chvíli schopnost, ale když se podívám na někoho kdo s ní nemá nic společného, tak je vše v pořádku, nechápu to.”
“To se určitě nějak vysvětlí, ale teď už musíme vyrazit na lov. Čeká nás dlouhá cesta a do školy musíme dorazit včas.”
“Máš pravdu, Edward už dole vystál pomalu ďůlek.” Docela si ho dovedu představit, jak tam stojí a čeká na nás bez jediného pohybu. Je nervózní z toho, že ji dneska neuvidí, však jim to jeden den neuškodí se nevidět, vypěstovali si na sobě závislost, ale na druhou stranu ho chápu, protože bych byl taky nervózní, kdybych měl jet někam daleko od Alice…je to moje láska, spřízněná duše…

BELLA
Vyletěla jsem ze sprchy, popadla nějaký oblečení a seběhla schody, samozřejmě jsem zakopla a narazila si zadek. To bych ale nebyla já, kdyby se mi něco nestalo, ale dnes to začíná nějak brzo…venku zakvíleli brzdy auta…to bude určitě Edward. Popadla jsem batoh a vyběhla za ním ven, ale nedávala jsem pozor na cestu a zakopla si o vlastní nohy a padala…kdyby mě nezachytily chladné ruce mého anděla, tak teď líbám beton na zemi… 
Občas si opravdu říkám, jestli není můj strážný anděl, pořád mě jen zachraňuje. Nebýt jeho, tak jsem několikrát po smrti a ne zrovna pěkné, ale která smrt je pěkná že?!
“Děkuju, dneska jsem se moc nepohodla s mojí rovnováhou.” pokusila jsem se o úsměv a podívala se na mého zachránce. Ten se zářivě usmíval a jemně mě políbil na rty. Ještě, že mě držel, protože se mi podlomila kolena…vzal mě do náruče a donesl k autu, kde mě posadil na místo řidiče…

EDWARD
K jejímu baráku jsem dojel v rekordním čase. Brzdy hlasitě zaprotestovaly. Vystoupil jsem z auta a opřel se o něj, z baráku vyletěla Bella jako střela a zakopla si o nohy, stihl jsem ji chytit dřív než dopadla na zem, vděčně se na mě usmála, je opravdu nádherná a roztomilá. Políbil jsem ji na přivítanou a posadil do auta a vyrazil směr škola…zase…


Ke škole dojeli zároveň s Jasperem a Alici, vystoupili ze svých krásných nablýskaných aut a vyrazili přes parkoviště ke škole, když v tom…

 


SHRNUTÍ »


 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Konec nebo začátek? 1:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!