Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Když se lidé z Hostitele potkají s lidmi z Twilight - Bonus - Carlisle


Když se lidé z Hostitele potkají s lidmi z Twilight - Bonus - CarlisleAsi desetkrát jsem si to rozmyslela. Asi třikrát jsem to přejmenovala, přizpůsobila shrnutí. Proč? Rozhodovala jsem se mezi třemi možnostmi - 9. kapitola, bonus nebo epilog. Když jsem začala psát tento díl, byla jsem rozhodnutá, že to ukončím. Ale pak jsem začala psát a moje ruce bezmyšlenkovitě klouzaly po klávesnici, až jsem si úplně nevědomky vytvořila prostor pro pokračování. A to z několika směrů. Na obě možnosti pokračování přijdou jen ti bystřejší z vás, ale ten jeden, hlavní, je vidět na první přečtení. Snad už jen dodám, že to bude z pohledu Carlislea a ti, co četli předchozí díl, budou vědět, o čem to bude. Přeji příjemné čtení a hrozně moc vás prosím o komenty (i kritiku). :) Kacennnka.

BONUS - Carlisle


(Následující část je z pohledu Carlislea)

Vyšel jsem ven v hluboké noci. Byla tma a měsíční světlo se odráželo od písku, který pak lehce zářil. Slyšet byl jen lehký vánek,  který hýbal rostlinami rostoucími opodál tak jemně, že by to lidské uši nemohly slyšet. Sem tam v podrostu zašustilo. Zaposlouchal jsem se víc a slyšel jsem to, co jsem potřeboval. Praskání stromů, což znamenalo, že někdo poblíž je Edward. Začichal jsem a zachytil jeho stopu. Vydal jsem se po ní.

Běžel jsem asi pět minut, úplně neslyšitelně. Edwardova stopa sílila a já jsem zrychlil na úplné maximum. Uběhl jsem asi tak pět kilometrů po poušti a snažil se skrývat mezi stromy kvůli Hledačům. Nikde se neříkalo, co se stane s upírem, když do něj implantují duši – nebo spíše nikdy nechytli upíra? Nebo nevědí o naší existenci? Ano, je pravda, že když chytli Sama, Jareda, Paula a ostatní z La Pushské smečky, ztratili svou moc přeměnit se na vlky. Dokonce vyléčili Emily i její jizvy. Ale teď zpátky do přítomnosti, na přemýšlení budu mít celou věčnost, ale byli by nám vděčni, kdyby je Wanda dokázala osvobodit? Vrátilo by jim to jejich moc přeměňovat se?  A nebylo by lepší, kdybychom řekli Jakovi, Sethovi a Belle o tom, že jsme je viděli, že nezmizeli, jak si oni myslí? Není to od nás sobecké? Nebo to Jake i Seth vědí, a proto se přidali k nám, upírům, když jsme jejich jediní přirození nepřátelé? Dost, Carlisle! Okřikl jsem se. Máš jiné starosti!

Zpomalil jsem, protože jsem Edwarda cítil – dokonce i slyšel – blíž. Přešel jsem do lidského kroku a několikrát se zcela zbytečně nadechl.

„Edwarde?“ zeptal jsem se tiše. Zavrčel na mě, ani se neotočil.

„Edwarde, prosím. Vyslechni mě,“ prosil jsem opatrně. Takhle naštvaného jsem ho ještě nikdy neviděl. Dokonce ani dnes odpoledne ne.

„Myslíš, že ti sežeru to, že se Bella trápí? Má tam toho smradlavýho psa!“ křičel na mě.

„Ale ona se opravdu trápí. Hned co jsi odešel, se úplně zhroutila…“ Nemohl jsem pokračovat. Skočil mi do řeči.

„Do náruče toho čokla!“ zase křičel. „Nepřemýšlej nad lží! Stejně to vidím v tvojí hlavě!“ Rozlomil další strom.

„Sakra, Edwarde. Když už nechceš přestat kvůli Belle, přestaň alespoň kvůli duším!“ křičel jsem na něj. Kde se ve mně vzaly ty ekologické sklony?

„Co?“ ptal se tišeji, připravený rozlomit strom na půl.

„Zničil jsi většinu jednoho lesa. Obíráš je o kyslík!“ křikl jsem.

Edward se začal hlasitě smát. „Ty ekologu! To má být důvod, proč se vrátit a koukat se na ty dva?“

„Nejde jenom o Bellu…,“ chtěl jsem pokračovat.

„Ano, jde také o stromy!“ hlasitě se zasmál.

„To taky, ale mysli na Esmé, Alici… a Bella bude šťastná, že se vrátíš. Skoro nekomunikuje. Jen co jsi odešel, vyšla z Wandina pokoje jen jednou. Když jsme se vrátili, potom co jsme tě našli. Ani jsme jí neříkali, že jsme tě objevili, protože by to pro ni byla další rána a nervově by to nevydržela. S Jakem jsou kamarádi a je jasné, že se o něj bála. Byl hold první na ráně. Kdybys chvíli počkal…“

„Dobře! Vrátím se. Ale jestli to nebude tak, jak říkáš…,“ přistoupil neochotně.

„Bude to tak!“ přerušil jsem ho.

Vyběhli jsme zpátky k tunelům. Běželi jsme mlčky a já se nesnažil přemýšlet nad tím, jaké to asi bude, protože by Edward mohl vycítit mé pochybnosti a rozmyslet si to. Doběhli jsme na náměstí, které bylo tou dobou prázdné, až na nás, Cullenovi. Esmé se k nám přihnala a pevně objala Edwarda, který jí to objetí nerad oplácel. Pak přišla na řadu Alice, Rose. Dokonce i Emmett ho poplácal po rameni, stejně jako Jasper. Seth ho také přišel přivítat. Alice podala Edwardovi nové oblečení a on se velice neochotně převlékl. Nebyl moc rád, že je zpátky. Bylo to divné, protože jsme rodina. Esmé mu trochu upravila vlasy a já jsem ho dovedl k ložnicím. Řekl jsem mu, jaké jsou to dveře, a čekal na konci chodby. Už bylo celkem světlo a lidé začínali vstávat, ale nevycházeli ven. Z Wandiny ložnice byly také slyšet zvuky. Edward zvedl ruku a chtěl zaklepat, ale pak jsem slyšel konkrétní věty.

„Miluji tě, Jacobe Blacku!” slyšel jsem Bellu šeptat.

„Taky tě miluji, Bello Swanová,“ odpovídal tiše Jake.

„Prý trpí? Ne!” zakřičel Edward u mě a vyběhl pryč. Běžel ven a běžel mnohem rychleji než já. Běžel jsem tunelem a Edwarda jsem cítil daleko před sebou. V tunelu byla slyšet ozvěna výkřiků.

Když jsem vyběhl na denní světlo, na kterém jsem se třpytil jako diamant, viděl jsem mého ‚prvorozeného’ syna svíjejícího se v plamenech a rozhodl se ho zachránit, ale jak?


Předchozí < Shrnutí > Další


Kacennnka



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Když se lidé z Hostitele potkají s lidmi z Twilight - Bonus - Carlisle:

 1
2. Mkv
18.09.2013 [3:23]

Jak jako v plamenech se sam zapalil nebo nej cekali duse? Bylo to obrazne? By me fakt zajimalo proc si prestala Emoticon

29.05.2012 [20:44]

1LiLi1Tuhle povídku mám strašně ráda. Rozhodně jsem pro, abys pokračovala. Moc mě zajímá, jak to bude pokračovat, akorát jsem trochu nesvá, že Bella nebude s Edwardem a že mu tolik ublížila.
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!