Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Kde jsi, Isabello? - 2. kapitola

NMstills5


Kde jsi, Isabello? - 2. kapitolaNastává zlom. Alice bude mít vizi... O čem? Objeví se konečně Isabella? Vše se dočtete v této kapitole. Příjemné čtení a prosím o hodně komentářů. Veubella

O 100 let později…

 

Dnes je to přesně sto let, co jsem potkal Isabellu. Od té doby jsem ji už nikdy neviděl.

Už pár let bydlíme tady v Evropě. Ve Finsku.

Jsou tu hluboké lesy a mnoho zvířat. Což se samozřejmě nejvíc líbí Emmettovi. Včera jsme byli na lovu. Emmett měl víc úlovků, a tak tancoval po lese jako blázen.

Také je tu skoro po celý rok zataženo – to nám vyhovuje. Proto také Carlisle vybral právě tuto zemi.

Za těch pár let už má vysoké postavení ve zdejší nemocnici. Náš dům stojí jako obvykle dál od města. Na kraji lesa.

Je tu krásná a divoká krajina – což se líbí zase mně.

Opět jsem si našel jedno místečko uprostřed hlubokých lesů. Hodně daleko od civilizace. Trávím zde každé odpoledne.

Sice to není stejné jako forkská louka, ale je tu příjemně a útulně. Pár hodně starých stromů tu má propletené větve. Tvoří to takové malé hnízdečko. Asi patnáct metrů nad zemí. I kdyby sem nějaký turista zabloudil, nikdy mě tu nenajde.

Rodina to respektuje. Jen jednou sem za mnou přišla Esmé. Byla už hluboká noc a ona chtěla, abych se vrátil domů. Měla o mě strach.

Tady si vždy protřídím myšlenky, odpočinu si od každodenního spěchu a hluku. Odpočinu si od myšlenek desítek holek ze školy, které po mně neustále touží.

Ale moje srdce patří jedině jí…

Už ani nevím, jestli to byl jen sen, má představivost, nebo pravda.

Ale pořád si pamatuju každý detail toho dne. Jako by to bylo včera…

Pamatuju si každou linii jejího obličeje, přesný odstín jejích čokoládových očí, každý ladný pohyb a každé krásné slovo, kterým mě obdarovala.

Nikdy jsem ji nepřestal milovat a pořád doufám, že se pro mě jednoho dne vrátí.

Mnohokrát jsem přemýšlel, kde je. Kam odletěla…

Vrátila se do nebe? Asi ne… Přeci ji odtamtud vyhostili.

Kde lítá? Nezapomněla na mě? Vrátí se? A hlavně… je v pořádku? Nestalo se jí nic?

Takové otázky tížily mou hlavu každý den. Dotíraly na mě jako hejno rozzlobených včel.

Už se stmívá… opět.

Každý den vyšplhám na nejvyšší borovice a pozoruji západ slunce nad oceánem. Je to vždy úžasný zážitek. Každý den mě překvapí něčím novým. Nové odstíny zlaté, slunce krvavě rudé, velké vlny, ve kterých se odráží záře, až vypadají, že jsou zelené. Jindy je to zase krásný zpěv slavíka nebo kroužící káně.

Tak a další den je opět za námi. Poslední zlatý proužek se ztrácí nad obzorem. Začíná noc…

Už bych měl jít domů – Esmé bude mít starost.

Zhoupnu se po tlusté větvi, udělám salto a přistanu neslyšně na zem.

Dlouhý běh lesem si opět užívám. Noc zbarví les do odstínů tmavě fialové, modré a černé.

Už vidím náš dům. Jako vždy má prosklené stěny a je moderně zařízený. Esmé má prostě talent.

„Sakra, Edwarde, kde jsi tak dlouho byl!“ zakřičí na mě Alice mezi dveřmi. Vypadá rozrušeně.

„Alice, vždyť víš, že jsem byl v lese – jako každý den…,“ odpovím mírným hlasem. A snažím se proklouznout dovnitř. Ale ona mi nedává šanci. Stojí tam jako bůh pomsty, ruce v bok a ústa sevřená do tenké čáry.

„Ale… ale… ale, vždyť jsme… jsme měli jet - jet… na…,“ začne koktat Alice. Vysloveně není ve své kůži. Už asi vím, co jí chybí…

„Nakupovat…,“ dořeknu za ni rychle. Chybí jí denní přísun nákupů. Shopaholička…

Emmett se začne bujaře smát a najednou Alice vezme Esméinu starožitnou vázu a hodí jí po něm.

Esmé zděšeně vydechne. Vypadá, že se brzo psychicky zhroutí. Carlisle se ji snaží uklidnit.

Emmett naštěstí vázu obratně chytí a na Alici se zašklebí. Esmé si oddechne a posadí se na sedačku.

„Já se na vás taky můžu vyprdnout!“ křikne Alice a naštvaně vydupe schody nahoru. Jasper opatrně pospíchá za ní.

Jen co bouchnou dveře, Emmett se sveze v dalších křečích smíchu na zem. I ostatním členům rodiny cukají koutky.

Vtom Alice otevře dveře a hodí po Emmettovi, který se zvedá, polštář. Ten to neustojí a spadne zase na zem. Teď se směje Alice.

Později v noci…

Sedím ve svém pokoji u okna a pozoruji měsíc. Najednou se ozve otevírání a zavírání dveří a vzápětí nesmělé ťuk, ťuk, ťuk…

„Dále…“ Rychle, potichu a se zvědavostí pozoruju bledou Alici, která rychle vchází dovnitř.

„Alice, co se stalo?“ zeptám se hned. Z jejích myšlenek jde vyčíst jen zmatenost a strach.

„Já… já-já jsem… mě-měla vizi…“ vykoktá pomalu Alice a zadívá se mi do očí.

„Jakou? O čem? Kdy?“ rychle ji zavalím otázkami, ale ona mě přeruší zvednutím ruky.

„O tobě…“ vydechne rychle.

Cože? Co to může být za vizi, když je Alice tak bledá a vystrašená? Co se má stát?

„Alice? Můžeš mi tu vizi ukázat?“ zeptám se opatrně, hledíc jí do očí.

Alice jen přikývne…

Hned na to se ocitám v lese. Je tu černo-černá tma. Po chvíli se trochu rozjasní a já zjišťuju, že jsem na svém místě. U propletených stromů…

Stojím pod stromy a rozhlížím se na všechny strany. Je tu cítit strach…

Najednou se kolem mě mihne černá šmouha. Nejprve není poznat, co to je, ale pak…

Rychle vydechnu. To není možné!

Jsou to černá křídla. Ještě párkrát se kolem mě mihnou a pak se najednou vypařím. Prostě zmizím, jako bych tam ani nikdy nestál.

Tak toho se Alice lekla – já jsem zmizel.

Vracím se do současnosti…

Alice mě se nechápavě pozoruje. Ani se jí nedivím.

Usmívám se jako měsíček na hnoji…

„Co to?“ řekne najednou Alice.

„Je tady…“ vydechnu a s úsměvem vyskočím z okna.

 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Kde jsi, Isabello? - 2. kapitola:

 1 2   Další »
05.08.2012 [21:54]

NikuseAliceJáááj už se těším na další kapitolku. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

27.10.2011 [14:23]

DarkFirefliesOpět nádhera! Emoticon Emoticon
Takže Bella se nám vrátila? Emoticon Ani se nedivím Edwardově radosti. Ale ta vize... Kapitolka krásná a pěkně napsaná, klobouk dolů. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

13. Kačka
24.09.2011 [11:22]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12. Wera
20.09.2011 [14:48]

Wera Emoticon Emoticon

11. mišelka
05.09.2011 [15:19]

Emoticon jééj Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

26.06.2011 [19:58]

BellaSwanCullen8krááása Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

26.06.2011 [15:19]

CullengirlkaPotřebuju další kapitolu..!! Je to jako droga..Úžasný, nádherný, dokonalý, bezchybný.. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

26.06.2011 [13:43]

monacullenpěkný Emoticon

26.06.2011 [13:42]

AlliceVolturiCullen Emoticon Emoticon

6. lelus
26.06.2011 [11:51]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!