Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jsem tu! 4. kapitola

Edward svléká košili


Jsem tu! 4. kapitolaTrochu oddechová kapitola. Reneé s Charliem se budou chovat jako normální rodiče a Bella se nestačí divit. Také se tu objeví... Vlastně proč vám to říkat? Zjistěte si to sami.

Jakmile jsem měla sbaleno, tak jsem sešla dolů. Máma si právě povídala s Charliem o tom, že pojedeme ráno a vrátíme se v pátek dopoledne. Pořád jsem měla ještě pár hodin, než jsem měla jít spát, a tak jsem se rozhodla, že pojedu za Jacobem.

„Mami?“

„Ano, zlato?“ zavolala na mě z kuchyně.

„Mohla bych jet do La Push?“

„Copak tam chceš dělat?“ řekla šibalsky a koukala se na mě jako detektiv na vraha. Já jsem zrudla jako rajče. Naštěstí mě zachránil Charlie.

„Jede tam za Jacobem. Jsou jako siamská dvojčata. Mám z nich obrovskou radost.“

Šlehla jsem po něm pohledem a on pozvedl ruce ve stylu: „Nemá cenu to tajit!“. Vždyť on mě předhodil lvům! Lvovi… Máma mě chytila kolem ramen, mrkla na mě a vykročila do obývacího pokoje. Mám takový divný pocit, že si to tady až moc oblíbila. Najednou mě objala.

„Bello, proč jsi mi neřekla, že máš chlapce?“

„Protože ho nemám, mami. Je to jen… nejlepší kamarád.“ Sice to vyznělo divně, ale co se dalo dělat.

„Nejlepší kamarád?“ řekla pochybovačně. Přikývla jsem.

„V tom případě ho chci poznat. Sice jsem ho ještě neviděla, ale už teď vím, že je to skvělý kluk. Kdokoliv, kdo ti pomůže, je i můj kamarád.“

„To ti ho sem mám přivést?“

„Jistě! Tak už utíkej!“ Než jsem stihla cokoliv namítnout či udělat, tak už jsem stála venku přede dveřmi s bundou na sobě.

Pokrčila jsem rameny a šla odemknout auto. Náklaďáček se s řevem probudil a už si to jel do rezervace. Pořád jsem byla smutná z toho, že musím něco předstírat. S mámou v Jacksonvillu to bude ještě horší, než teď.

Byla moc všímavá. Většinou mi to moc užitku nepřineslo, ale přesto jsem ji měla ráda. Bylo mi mizerně, ale věděla jsem, že mě to za chvíli přejde, protože budu s Jacobem. S ním bylo tak jednoduché se smát. Měla jsem ho hrozně ráda.

Schválně jsem se jela podívat na útesy. Bůh ví, proč mě lákaly. Zastavila jsem na krajnici a vystoupila ven z auta. Cítila jsem ten volný a nezkrotný vítr. Začala jsem plakat. Bylo to kvůli němu. Proč jsi mě opustil, když mě tak miluješ?

Rychle jsem zase nasedla do auta a jela rovnou k Jacobovi. Všechno bylo pořád stejné. Věděla jsem, že je nejspíš v garáži a pracuje na svém autu. Vykročila jsem směrem k přístřešku a byla zvědavá, jak daleko pokročil.

Došla jsem až tam, ale nikde jsem ho neviděla. Divné. Nářadí měl na zemi, auto vypadalo lépe, ale nikde tu nebyl. Bála jsem se, že se mu něco stalo, a tak jsem se otočila a chtěla utíkat k Billymu, ale to by mě nesměly zezadu chytnout silné paže.

„Naše malá Bella se nám bála o svého Jacoba!“ smál se mi.

„Ty! Co mi to děláš?“

„Promiň, nemohl jsem odolat. Náklaďáček nejde přeslechnout,“ ušklíbl se.

„Přestaň ho urážet!“ řekla jsem a šťouchla do něj, aby mě pustil.

„Tak, a teď k věci. Zítra ráno odjíždím do Jacksonvillu na čtyři dny. Chtěla jsem tě vidět, ale místo toho si na tebe dělá nárok moje máma. Chce tě poznat.“

„Tak na co ještě čekáme? Až zahřmí?“

„Ty vůbec neprotestuješ? Neříkáš nic o tom, že máš práci?“

„Proč bych měl?“ zeptal se se smíchem.

„Protože… Nech to plavat, jedem.“

Jacob nejspíš poznal, že ze mě víc nedostane, a tak jen pokrčil rameny a vyšel napřed. Já jsem kráčela hned za ním. Cesta probíhala celkem v tichosti. Nebylo to však to trapné ticho. Bylo to ticho typu: „Jsem spokojený, tak proč bych měl mluvit?“. Celou dobu jsem se usmívala z Jacobovy společnosti.

Jakmile jsme dojeli k nám, tak jsem už viděla houpající se záclonu. Máma mě pozoruje. Bezva. To mi ještě chybělo. Copak se chystám někoho zabít?

„Předem tě upozorňuji, že máma má mylné předsudky ohledně mě a tebe.“

„Vážně? A jak na to přišla?“

„Charlie jí řekl, že jsme jako siamská dvojčata a že je na nás hrdý. Co myslíš, že si pod tím pojmem představila?“ řekla jsem sarkasticky.

„Aha. Chápu,“ řekl chraplavě Jacob.

„Jdeme?“

Odpovědí mi bylo přikývnutí a vystoupení z auta. Také jsem vystoupila a šla s ním ke dveřím. Máma mi otevřela dřív, než jsem stihla zaklepat. Poslední dobou je nějak moc ve střehu…

„Ach, tak to ty jsi ten mladý muž?“ zeptala se se zájmem a maminkovským úsměvem na rtech. Jacob se také usmál a na mámě šlo vidět, že tím získal další plus.

„Jo, to jsem já.“

„Hele, na seznamování času dost, ale nemohli bychom jít dovnitř, mami?“ přerušila jsem je.

„Promiň,“ řekla kajícně a ustoupila ze dveří.

Charlie byl někde v prachu a tak jsem tu na všechno zůstala sama. Sedli jsme si na gauč a máma na křeslo. Raději jsem si podepřela hlavu, protože tohle bude na dlouho. Mohla bych nedopatřením usnout – nebylo by to tím, že se mi chce spát ale tím že to bude nudné.

„Kolik ti je?“ začala zkoumat máma.

„Šestnáct,“ odpověděl jí Jacob bez sebemenší známky stydlivosti. Máma údivem pozvedla obočí.

„Vážně? Vypadáš na víc…“ nechala vyznít větu do ztracena.

„Jsem na svůj věk vyspělý,“ řekl s úsměvem na vysvětlenou. Máma ho celého přejela očima jako ostříž a potom se zadívala na mě.

„Jak jste se seznámili?“ Jasně jsem poznala, že chce vědět kdy. Šla na to mazaně.

„Když jsem se přestěhovala do Forks, tak chvíli potom jsem jela s kamarády na pláž. Náklaďáček mám od Jacobova otce, takže si ke mně přisedl u ohně…“

„Zajímavé.“

„Mami, nezdá se ti, že to trochu přeháníš? Jacob není žádný vrah,“ řekla jsem se smíchem.

„To ne, já jen provádím kontrolu,“ řekla a šťouchla do mě loktem, jakoby tu Jacob vůbec nebyl. Bože! Za co mě trestáš?

„Uvařila jsem večeři, tak si pojďte vzít.“

„Mami, já ti nevím… Já nějak nemám hlad,“ řekla jsem pochybovačně, protože jsem se bála, že experimentovala. Místo ní mi však odpověděl Jacob, který vůbec nebyl vyvedený z rovnováhy.

„Bello! Musíš něco sníst, jinak umřeš,“ řekl jako moudrý dědeček. Plácla jsem se do čela a šla ke stolu. Jakmile jsem se posadila, tak jsem zjistila, že máma udělala špagety. Takže nic nepoživatelného.

„Mami? Kde je vůbec táta…?“ řekla jsem a podívala se na ni. Ona chvíli zvažovala, jestli mi to má říct, a pak spustila.

„Našli mrtvého člověka bez krve,“ řekla stručně a tiše. Podívala jsem se na Jacoba a uviděla vědoucí jiskřičky v jeho očích. Tohle bylo zlé. To bylo moc zlé.


Víte co? Číslo 13 mi vážně připadá magické - štěstí i smůla. Tahle písnička má číslo 13. Jak jinak, že? A mimochodem... 7.6. jsem měla narozeniny - a kdopak dostává dárečky? No, samozřejmě, že vy! :)


Kapitola 3. x Kapitola 5.


Shrnutí




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jsem tu! 4. kapitola:

 1 2   Další »
11. Kim
03.09.2011 [17:37]

KimTrochu opožděně ti přeju všechno nejlepší k narozeninám!! Emoticon
Kapitolka opět úžasná!! Kdy už se setká Edward s Bellou??? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

09.07.2011 [22:36]

zuzka88No, mrtvý člověk... zajímavé. Jde se dál Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

14.06.2011 [14:28]

skodovaveraBellaSwan1992: děkuju - dneska přidávám další kapču Emoticon

13.06.2011 [23:11]

BellaSwan1992Omlouvám se, že jsem tuhle nádheru neokomentovala dříve. Nějak jsem si jí nevšimla.
Zase se ti to moc povedlo, to jo. Jen mi Bell přijde taková jiná, ona byla vždycky shovívavá, trpělivá, co se týče její matky. Přijde mi to zvláštní. Ale jinak se mi celá kapitola moc líbila, vážně píšeš hezky, příjemně, poutavě. A ještě tu necháš otevřený konec... Emoticon Emoticon Těší mě, že mezi kapitolami nejsou zbytečně dlouhé prodlevy, nemám to ráda... A nakonec, kdo jo? Emoticon Máš pravdu trochu oddechová kapitola, řesto naprosto úžasná. Výborně popisuješ Belliny pocity... Kdy už se sakra uvidí s Edwardem? Pořád čekám, ale koukám, že se snad nedočkám... Emoticon Emoticon ÚŽASNÉ, SKVĚLÉ, VÝBORNÉ, BÁJEČNÉ...
Jako věrný čtenář děkuji za dárek... Takže tahle kapitola byla vlastně věnována nám, prtože ty jsi měla narozky... Emoticon Emoticon Blázne... Emoticon No, děkujeme. A dodatečně Všechno nejlepší!

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. Lexis
11.06.2011 [16:38]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. kikuska
11.06.2011 [12:31]

totálna pecka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. tereza
11.06.2011 [10:25]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. leila
10.06.2011 [23:24]

gratulujem k narodeninám...a tlieskam kapitole Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. Niki
10.06.2011 [22:15]

Tak dodatočne všetko naj naj najlepšie Emoticon Emoticon Emoticon ...super, kapitolka Emoticon

10.06.2011 [21:59]

leacullenfunvšetko naaaaaj ! a dakujeme za tvoj darček - kapitola bola bombová. renee nemala chybu..... a ten vzťah jacoba a belly, no jednoducho nádhera. Máš talent, určite si prečítam čo bude dalej

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!