Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jít dál - 7.kapitola


tak tu máte další díl. prosím komentáře :-)

7. Škola

Dorazili sme domů tak akorát. Jen co mě Edward uložil do postele přišla máma. ,,Tak co zlatíčko jak ti je?´´ ptala se hned starostlivě když si všimla že nespím. ,,Báječně.´´ odpovím ji s úsměvem. ,,Jsi ve stavu jít do školy?´´ ,,Určitě mami.´´ ,,Dobře ted ale ještě spi.´´ dá mi pusu na čelo a odejde. Kouknu se na hodiny, je půl páté. Na spánek mi zbývá dost času, stávat musím až v 7. No já vlastně dneska spala jen pár hodin než přišel Ed. S pocitem že ho za chvilku uvidím upadám do bezesného spánku.

Budík začal zvonit nějak moc brzy. Připadalo mi to jako pár minut co jsem usnula. Asi bych to měla odpoledne dohnat. No nic musím vstát nebo to zase nestihneme.


V koupelně provedu obvyklou ranní očistu, potom se hned obléknu a jdu za bratrem dolů. ,,Ahoj ségra dneska už jdeš?´´ ptá se mě Chris jen co vejdu do kuchyně. ,,Ahoj můj milý bratře. Ano dnes už jdu.´´ odpovím mu a oba se začneme smát. Po snídani vyrážíme směr naše škola. Už se nemůžu dočkat až uvidím Edwarda.


Je to zvláštní ale dneska jsme stihli přijet za včas a našli i volný místo na parkovišti. To se nám už dlouho nepodařilo.

Jen co vystoupím z auta a rozhlédnu se uvidím svoji lásku jak stojí u auta se svými sourozenci a usmívá se na mě. ,,Brácha já valím.´´ povím bratrovi a utíkám za Edwardem.


Padnu mu kolem krku a políbím ho. Celé parkoviště najednou stichne. Emmett se začne strašně smát a my samozřejmě s ním. Byli jsme prozrazeni. ,,Ou o nás asi nikdo nevěděl že?´´ zeptám se Edwarda mezi návaly smíchu. ,,Ne nevěděl, ale stějně by se to brzy dozvěděli takže je to jedno.´´ odpoví mi Ed na moji otázku a zase mě políbí. ,,Hele hrdličky bude zvonit tak pojdte.´´ vyruší nás Alice. Odlepíme se od sebe a ruku v ruce jdeme do školy.


Bohužel s Edwardem máme společný jen dějepis a tak musím čekat celé dopoledne než ho znovu uvidím.

Konec vyučování a my můžeme jít domů. Bratr se rozhodl že dneska půjde na oběd a tak na něj musím počkat, ovšem ne že by mi to nějak zvlášt vadilo, protože alespon můžu být chvíli s Edwardem.Zrovna spolu sedíme na lavičce před školou.


,,Mám takový zvláštní pocit že po dnešním dni mě každá holka chce zabít. Ještě že nefunguje přísloví zabíjet pohledem.´´ Ed se na mě podívá se zdviženým obočím. ,,Jak to myslíš?´´ ,,No po tom co se dneska celá škola dozvěděla že spolu chodíme mě ta holčičí část asi nemá moc ráda. Doufám že nemají v plánu mě někde přepadnout a zabít.´´ objasním mu situaci a začnu se smát. ,,Neboj já tě ochráním.´´ šibalsky na mě mrkne a políbí. ,,Kde máš vůbec sourozence?´´ ,,Dneska jeli s Emmettem, abych mohl být chvilku s tebou.´´ ,,Aha. Přijdeš za mnou dneska?´´ ptám se ho. ,,Pokud mě budeš chtít.´´ ,,Jako kdybych tě nechtěla.´´ odfrknu si. ,,Musím jít na lov ale večer bych za tebou mohl přijít.´´ usměje se na mě tím nádherným úsměvem. ,,Dobře.´´ odpovím mu a opřu si hlavu o jeho rameno.


,,Jde sem tvůj bratr. A má spoustu otázek.´´ uchychtne se po chvíli. ,,Ou ne. Nemůžeš mě zachránit i před ním?´´ zeptám se ho s nadějí v hlase. Začne se smát. ,,Myslím že ne.´´


Hned jak mi Edward oznámil že mě nezachrání přišel Chris. Smál se od ucha k uchu a vypadal mírně komicky. ,,Nazdárek naše hrdličky. Můžeme jet Bello?´´ ,,Jasně brácha.´´ hodím po něm jeden usměv a zvednu se z lavičky. Otočím se na Edwarda a potichu mu řeknu: ,,Večer.´´ a jedeme domů.


Celou cestu se Chris usmíval. Začínala sem se bát jestli už nemá křeč.

Divila jsem se že nic neříkal. Žádné otázky prostě nic. Radši jsem se zašila k sobě do pokoje, pustila si mp3 a jen ležela na posteli a snažila se dohnat ztracený spánek.


Máma přijela pozdě odpoledne. Jen stačili bouchnout vstupní dveře a Chris už na celý dům křičel: ,,Bella si našla kluka, Bella si našla kluka.´´ pořád dokola. ,A je to v háji.´ podotkla jsem potichu a vyšla ze svého pokoje. Máma už stihla dojít do kuchyně a Chris šel hned za ní aby ji určitě řekl všechny novinky.


,,No co nanejvýš mě posadí na židli, budou mi svítit baterkou do očí a všechno co řeknu budou zapisovat. Nic horšího mě nepotká.´´ řekla jsem si v duchu a šla za nimi do kuchyně. Když jsem vešla oba na mě upírali oči a čekali co udělám. Já pro jistotu jen stála ve dveřích a těkala očima z jednoho na druhého. Po chvíli už to začalo být trapný a tak jsem se začala smát jako šílená. Nedalo se to zastavit a ještě tomu přidal pohled do nechápavých tváří mé rodiny a to už jsem se válela po zemi.

Asi po půl hodině jsem byla natolik klidná aby se máma mohla začít ptát. ,,Bello, ty máš kluka jo?´´ nevěřícně na mě máma koukla a Chris se snažil potlačit smích. Neúspěšně.


,,Ehm jo mami. Začala jsem chodit s Edwardem Cullenem.´´ ,,No páni.´´ tohle byla reakce mojí mamky. ,,A co jakej je? Jak vypadá? No povídej, všechno mě zajímá.´´ Když si Chris uvědomil, že babský řeči na téma kluci ho neberou a tak se úšklebkem a potichu pronesenou větou: ,,A já se tak těšil, že bude legrace.´´ odešel k sobě do pokoje. ,,Ale notak mami. Nech to plavat. Já ti ho někdy představím jo?´´ S hrůzou jsem si uvědomila co sem řekla a okamžitě dala ruku na pusu. Pozdě. Máma to slyšela a hned se ji na tváři objevil úsměv. ,,Dohodnuto. Můžeš jít.´´ a s tímhle mě propustila z vyslíchací síně.


Šla jsem se nachystat do školy, provést večerní hygienu a v pyžamu s dekou kolem sebe si sedla na balkon. ,,Tak jaký byl výslech?´´ zeptal se mě Edward když se objevil vedle mě.


,,Vážně skvělý. Jo a abych nezapomněla, nějak mi omylem vyklouzlo že tě seznámím s mámou, tak se na to připrav.´´ Nevinně se na něj usmála, ,,Zapomněla jsem tě přivítat.´´ políbila jsem ho a schoulila se mu v náručí. ,, Pokud takový přivítání bude vždycky tak budu odcházet častěji.´´ ,, Tak na to zapomen.´´ napomenu ho naoko naštvaně. Zalezli jsme do pokoje, kde jsem si lehla do postele. Edward mě přikryl peřinou, abych nezmrzla a lehl si vedle mě. Povídali jsme si dlouho do noci dokud mě nepřemohl spánek.

 

 

 

Shrnutí povídek

 

 

 

Předchozí díl

Další díl

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jít dál - 7.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!