Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jít dál - 6.kapitola

anjelikovia


další díleček s názvem Rodina

6. Rodina

,,Není ti z toho špatně?´´ Zeptá se mě s obavou v hlase. ,,Ne jen je to takový zvláštní víš. Ale je fantastický jak se můžete pohybovat tak rychle a přitom tak potichu.´´ odpovím mu a položím mu ruku na tvář. Při mém dotyku zavře oči. ,,Ehm Edwarde ne že bych ti nevěřila nebo tak, ale mohl by ses dívat kudy běžíš.´´ ,,Pro tebe všechno.´´ usměje se.

Konečně se před námi objeví veliký dům. Nebo spíše vilka. Nádherná vilka. ,,No pááááni´´ pronesu obdivně. Edward se ještě víc uměje. Vilka nebo dům, říkejte tomu jak chcete, má přízemí a jedno patro. Velikou prostornou terasu a všude plno oken ve kterých se svítí. Když se mnou Edward doběhne ke vstupním dveřím málem se srazíme ve dveřích s jeho dvěma sourozenci. ,,Ježiše Alice nemůžete stát někde jinde?´´ Postaví mě na nohy a chytne za ruku. ,,Hele Ede nemusíš být hned takovej! Ahoj Bello ráda tě oficiálně poznávám.Jsem Alice.´´ podá mi ruku malá černovláska. ,,Ahoj.Těší mě.´´ oplatím ji pozdrav. ,,Já jsem Jasper.´´ řekne kluk co stojí vedle Alice a podá mi ruku. ,,Bella.´´ Potřesu si s ní. ,,Jdeme dovnitř at ti není zima.´´ řekne Edward a už mě tlačí do obývacího pokoje.

Vnitřek domu je ještě hezčí než z venku. Všechno je perfektně sladěné po bílé a béžové barvy. Velká okna místnosti dodávají ještě větší rozměr. V pravé části místnosti jsou otevřené dveře. Podle stolu, který je vidět jde myslím o kuchyn. Jak legrační. Plný dům upírů a mají tady i kuchyn. V levé části jsou schody vedoucí do dalšího patra, pod nimi je velký bílí klavír. ,, No ty brdo!´´ pronesu obdivně. ,,Líbí?´´ zeptá se mě Ed šeptem. Jen přikývnu, protože mi dochází slova. Uprostřed místnosti jsou dvě sedačky, křeslo a kulatý skleněný stůl.

Pod schody stojí doktor Cullen a nejspíš jeho žena. Je malá a drobná jako Alice. Má kulatý obličej, dlouhé světle hnědé vlasy a vyřazuje z ní ta láska, kterou cítí ke svým dětem a manželovi.

,,Dobrý večer Isabello. Jsem Carlisle Cullen. A tohle je moje žena Esme. Rádi tě konečně poznáváme.´´

,,Bella,´´ odpovím mu ,,také mě velice těší. Máte nádherný dům.´´ Tentokrát promluví Edwardova matka Esme : ,,Děkujeme. Myslím že tenhle dům je nejlepší ze všech ve kterých jsme kdy žili.´´ Pousměje se na mě.

,,Konečně se taky ukážeš doma brácha!´´ Křičí na Edwarda s velikým úsměvem na tváři vysoký svalnatý kluk stojící na vrchu schodiště.Emmett. Než se na něj stačím pořádně podívat stoupne si vedle něj ta krasavice. Rosalie. Ihned spolu seběhnou schodiště a stoupnou si před nás. Edward po něm hodí pohled typu ,Zklidni se nebo ti pomůžu.´. Legrační.

,,Ahoj Bello já sem Emmett. Konečně tě přivedl představit. Už sem si začal říkat že za tebou budu muset zajít a poznat tě soukromně.´´ koketně na mě mrknul a začal se hrozně smát. Rosalie mu dala pohlavek a Edward zavrčel. ,,Klid brácha, už sem v pohodě.´´ řekne když se trochu uklidní. ,,Já jsem Rosalie, ale říkej mi Rose.´´ Podá mi ruku blondýnka. ,,Bella.´´ nesměle se na ni usměju. Je hezká, ale podle mě to není nic extra, jak si všichni myslí.

,,No tak myslím že seznamování máme za sebou a ted když dovolíte ukážu Belle dům.´´ pronese Ed po chvíli ticha.

Cítím pohled všech upírů na svých zádech, když mě Edward vede po schodem nahoru aby mi ukázal jejich dům.

První dveře které jsme míjeli byla Carlisleova pracovna, studovna a trucovna v jednom jak mi vysvětlil Ed. Vedle nich byly dveře od pokoje Emmetta a Rose. ,,Tohle je pokoj Esme a Carlisleho.´´ usmál se na mě a přitom ukazoval na dveře vpravo, naproti pracovně. Prostřední dveře na pravé straně patřili Jasperovi a Alici. Došli jsme až na úplný konec chodby a zastavili před posledními dveřmi které tady byly. ,,Tak a tohle je můj pokoj.´´ Řekl Edward a otevřel dveře.

Oněměla jsem úžasem, spadla mi brada a oči jsem doširoka oteřela. Celá stěna naproti dveřím byla prosklená, bylo odtud vidět na potok který protékal lesem za domem. Místnost se zdála být větší díky té stěně. V pravé části pokoje byla veliká manželská postel, což jsem nechápala, protože jak mi jednou řekl, tak nepotřeboval spát. Vedle postele měl malou knihovnu a psací stůl s židlí. U stěny vedle dveří stála Hi-fi souprava s velkým stojanem na cd. Na levo od nás byly ještě dvoje dveře, které vedly neznámo kam.

Když Edward viděl moji reakci začal se smát. ,,Až se uklidníš, dej mi vědět.´´ naštvaně jsem se na něj podívala.

,,Promin, ale když na tebe byl tak hezkej pohled.´´ řekne mi jakmile už může zase normálně dýchat. Ne že by to potřeboval.

,,Jsem ráda že jsem tě pobavila.´´ odpovím mu ironicky. Než stačím říct cokoliv dalšího podrazí mi nohy a vezme mě do náruče. ,,Co to děláš?? Já umím chodit!´´ křičím jak na lesy, ale jeho to zase jen pobavilo. ,,To je pravda. Jenomže tomuhle se prostě nedalo odolat.´´ šibalsky se usměje a abych nemohla něco namítnout políbí mě.

Po chvilce se zase odtáhne. ,,Tak jsi připravena na důkladnou prohlídku mého království?´´ usměju se na něj. ,,Uvidíme.´´

S Edwardem jsme zrovna leželi na posteli a povídali si, když někdo zaklepal. ,,Co chceš Alice?´´ pronese Edward otráveně. Otevřou se dveře a v nich stojí usměvavá Alice.

,, Prominte že vás ruším mládeži, ale asi,´´ symbolicky se podívala na ruku, na které by měla mít hodinky ,,za deset minut Bellu přijde zkontrolovat její máma jak je na tom a myslím že ji přijde divný, že tam její dcera není.´´ ušklíbla se na nás. Vděčně jsem se na ni usmála. ,,Díky Alice.´´ odpověděl ji Ed. Alice opustila pokoj a my chtě nechtě museli jít taky.

Edward mě zase vzal do náruče a rychlostí blesku jsme běželi k nám.

 

 

Shrnutí povídek

 

Předchozí díl

Další díl

 

 

 

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jít dál - 6.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!