Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jít dál - 5.kapitola

23


Bella se dozví něco o Edwardovi... p.s.: moc díky za všechny komentíky, jsem ráda že se vám moje povídka líbí. příjemnou zábavu a pls komentáře :-)

5. Nové informace

 

Celé odpoledne jsem prospala a i když už mi je líp tak do školy asi zítra nepůjdu. Nějak se mi nechce. Budu mít sice zameškaných hodně hodin, ale to nevadí.

 

Vzbudila jsem se a bylo něco kolem půl jedenácté v noci. Zase jsem měla ten pocit že v pokoji někdo je. Když jsem se rozhlédla kolem, uviděla jsem svého anděla jak stojí zády ke mně a dívá se z okna na měsíc. Pomaloučku, potichoučku jsem ho ze zadu objala. ,,Jakpak jsi se vyspinkala lásko?´´ zeptá se mě úsměvem a otočí se aby na mě viděl. ,,Dobře.´´ úsměv mu vrátím a schoulím se v jeho náruči. ,, Sem ráda že jsi přišel.´´ ,,Ani nevíš jak jsem štastný, když můžu být s tebou. Předpokládám že máš spoustu otázek?´´ ,,Ano to mám ale než se začnu ptát…´´ nedořeknu to a políbím ho. Nejspíš mu to nevadí protože si mě přitiskne ještě víc k sobě. Po chvíli se ale zase odtáhne. Nesouhlasně zamručím. Jeho to zdá se jen pobavilo.

,,Tak dobře můžeme začít.´´ oznámím mu. Jen přikývne. ,,Jste nesmrtelní?´´ první otázka. ,,Ano jsme pokud nás nepokoušou vlkodlaci nebo nás nějaký jiný upír nezabije.´´ ,,Jak jde zabít upíra?´´ ,,Roztrhat na kousíčky a ty pak spálit.´´ ,,Jak se z tebe stal upír?´´ ,,To je na dlouho. Necháme to na jindy ano?´´ usměju se ,,Dobře.´´ ,,Jaká je další otázka?´´ zeptá se mě po chvilce ticha. ,,Čím se živíte?´´ ,,Krví zvířat.´´ ,,Proč ne lidskou? Pro upíry je to přirozenější.´´ ,,My nechceme být nestvůry a vraždit lidi na potkání. A máš pravdu je to přirozené. Víš člověk většinou upíra neobjímá ani nelíbá. Takže u nás ta přirozenost trochu pokulhává.´´ a zase se na mě usměje tím nááádherným pokřiveným úsměvem. Najednou stuhne. ,,Jde sem tvá máma.´´ zašeptá mi do ucha. ,,Ou, co ted?´´ ,,Lehni si, já se schovám.´´ Poslechnu ho a zalezu do postele. Ani nevím kam zmizel tak rychle. Otevřou se dveře a dovnitř vnikne světlo z chodby. Máma chvíli stojí ve dveřích, ale když mě vidí v posteli jak ,spím´ odchází.

 

,,Herečka z tebe teda nebude.´´ Objeví se vedle mě Edward a směje se od ucha k uchu jak sluníčko. ,,Tak to mi vážně nevadí.´´ odpovím mu a on se vedle mě lehne. Obejmu ho a hlavu si položím na jeho hrud. ,,Jak jsi věděl že přijde? Vlastně to ani nebylo poprvé, co jsi poznal že někdo jde.´´ vzpomenu si na dnešní odpoledne, kdy se vracel bratr ze školy a on rychle zmizel. ,,Víš někteří upíři mají určitou schopnost navíc.´´ řekne mi. ,,Ty máš taky nějakou?´´ ,,Ano. Dokážu číst myšlenky.´´ Zděšením ztuhnu. Jakoby poznal co mě ted proletělo hlavou odpoví mi. ,,Tobě ne. Když se chci podívat na co myslíš vidím jen tmu a cítím obrovskou bolest. Nic víc. Je to svým způsobem uklidňující. Seš totiž jediná u koho to nedokážu a to ticho po tolika letech si nesmírně užívám.´´ usměje se na mě. ,,Kolik ti vlastně je?´´ zamračí se. ,,Copak?´´ ,,Nerad bych tě vystrašil.´´ začnu se smát. ,,Myslím že takových možností jsi měl už dost.´´ ,,To je pravda. A ty tu pořád jsi. Vedle mě. Nebojíš se že ti ublížím.´´ jen zakoutil hlavou. Nejspíš tomu nemohl uvěřit.

 

,,Tak kolik ti je?´´ ,,Zhruba devadesát let.´´ začnu se smát ,,No tak to je mazec. Já se tady mazlím s dědou.´´ ted už se směje se mnou. ,,Vždycky dokážeš rychle zmizet.´´ pronesu když se trošku uklidním. Asi se musíme přestat smát nebo vzbudíme celý dům. ,,My jsme hodně rychlí. Nepotřebujeme spát teda vlastně nemůžeme. Nesmíme chodit na slunce, lidé by poznali že jsme jiní. A taky nemůžeme mít děti. Děti se nesmí přeměnovat. Kdyby sme se o to pokusili zabili by nás ti co nám vládnou.´´ ,,Aha. To je nějak moc informací najednou.´´ ,,Promin.´´ ,,Nevadí.´´ usměju se na něj. On mi úsměv vrátí. ,,Nejsi unavená?´´ zeptá se mě. ,,Ani ne, spala jsem když jsi odpoledne odešel.´´ Natáhnu se k jeho obličeji. Asi ví co chci a tak skloní hlavu a políbí mě.

Další otázka: ,,Jakože se dokážeš tak držet? Ležíš vedle člověka a nechceš se zakousnout?´´ ,,Ani ne.´´ usměje se na mě svým pokřiveným úsměvem. ,,Tvá krev nevoní nejlíp.´´

 

,,Lásko?´´ Osloví mě po chvilce ticha. ,,Ano?´´ andělsky se na něj usměju. ,,Tak mě napadlo….´´ podívá se mi do očí. ,,Copak?´´ ,,nechceš se seznámit s mojí rodinou?´´ ,,Jasně a kdy?´´ ,,Co třeba hned?´´ ,,Dobře a jak se k vám dostaneme? Myslím že startování auta všechny vzbudí.´´ ,,Ale já tu nejsem autem. Ukážu ti jak se pohybuju po lese ano?´´ Na tváři vykouzlím obrovský úsměv a přikývnu.

 

,,Teple se mi obleč, at mi nenachladneš a já počkám na balkoně.´´ usměje se na mě tím neodolatelným pokřiveným úsměvem. Je roztomilý jak se o mě pořád bojí. Vážně ho miluju.

Ale jak mi poradí vezmu si na sebe plátěný kalhoty hnědé barvy, bílé triko s dlouhým rukávem a tlustý černý svetr. ,,Tak už můžeme.´´ oznámím mu když za ním vylezu na balkon a zavřu za sebou dveře. ,,Dobře. Ponesu tě, doufám že ti to nějak nevadí.´´ zase ten úsměv. Než stihnu cokoli říct už mě drží v náručí a skáče z balkonu dolů. Rozběhneme se směr- jeho domov.

 

 

 

 

Shrnutí povídek

 

Předchozí díl

Další díl

 

 

 

 

 

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jít dál - 5.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!