Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jít dál - 16.kapitola - Edwardův pohled

kristen


Nevím, jesli si ještě pamatujete na tuhle povídku. Byla moje první a od té doby se moje psaní změnilo a myslí, že i zlepšilo... Po dloooooouhé době jsem napsala Edwardův pohled na Bellinu smrt. Příjemnou zábavu :-)

16.kapitola - Edwardův pohled


Byl jsem na ni naštvaný. Chtěla, abych náš vztah tajil a schovával se před její rodinou. Tohle snad nemohla myslet vážně. Miluju ji, jako nikoho jiného, ale to nemění nic na tom, co tady po mě chtěla. Pokud se za mě stydí, nemusíme spolu být.

Dalo mi nevýslovnou práci jít pomalým lidským krokem, když jsem od ní odcházel. Brečela a prosila mě, abych neodcházel, ale já ji nedokázal poslechnout. To co se stalo, bylo horší. Bolelo mě, dívat se na její oči plné slz a zmučený obličej. Ale musel jsem to udělat.


Rozrazil jsem dveře našeho domu, kde jsme teď bydleli s Alicí a Jasperem, jako velká voda. Vyběhl jsem schody k sobě do pokoje. Zavřel jsem za sebou pečlivě dveře, stoupl si k oknu a díval se ven na zelené stromy, které se lehce pohupovaly ve větru.

S hlasitým dupáním někdo vyběhl schody, tak jako já před chvílí a rozrazil dveře od mého pokoje. Nemusel jsem se ani dívat, kdo to je. Alice se nikdy neobtěžovala s klepáním...

,,Co si sakra myslíš, že děláš?´´ prskala do všech stran. Každé slovo říkala tak, abych s naprostou jistotou pochopil, že je více než naštvaná. Raději jsem se na ni neotočil. Myslím, že by to znamenalo jistou smrt.

,,Ona nechce, aby o nás ostatní věděli.´´ odsekl jsem ji stejným tonem a otočil se. Mezi dveřmi stál Jasper a když uviděl mě a svojí ženu, tvářil se překvapeně a zděšeně.

,,No tak asi pro to má nějaký důvod ne?´´ rozhodila Alice rukama kolem sebe a omylem trefila Jaspera do tváře, protože se k ní připlížil. Omluvně se na něj usmála a pohladila ho.

,,Jasně.´´ odfrkl jsem si. Jaký může mít Bella asi tak důvod, kvůli kterému o nás nesmí nikdo vědět?


Zděšením jsem stuhl. Tohle nemůže být pravda!

,,Alice, co to je?´´ zeptal jsem se jí, i když jsem to věděl s naprostou jistotou. Vize. A ne jen tak ledajaká. Bella stála naproti muži, který držel pistoly. Muž vystřelil a Bella, aby zachránila nevlastní sestru, skočila před ni a kulka ji zasáhla do hrudníku.

Na nic jsem nečekal a rozběhl se k Belle. Bylo mi jedno, jestli mě někdo uvidí, hlavně aby byla ona v pořádku, musím ji zachránit. Jasper s Alicí mě po chvilce dohnali.

Ticho nočního města prořízl výstřel. Bylo pozdě. Nestihl jsem to. Pčesto jsem ještě zrychlil.

Alice mě před dveřmi domu předběhla, vyrazila je z pantů a vběhla dovnitř jako první. Zaváhal jsem v dalším pohybu. Co když nebudu schopný tohle zvládnout? Kašlu na to, musím být u ní.

Vběhl jsem tam hned za Alicí. Bella ležela na zemi a podivně se kroutila. Na hrudi měla červenou srkvnu, která se stále zvětšovala. Střelil ji. Nebyl čas na nějaké dlouhé úvahy. Můž s pistolí se na nás překvapeně díval, ale já ho nevnímal. Viděl jsem před sebou jen svoji lásku, jak pomalu umírá.

Vrhl jsem se k Belle a vzal ji do náruče. ,,Jaspere, postarej se o toho chlapa.´´ křikl jsem na bratra a dál jeho osud nevnímal.

,,Bello, no tak. Vnímej! Ne, nesmíš usnout!´´ mumlala jsem a hladil ji po tváři, její krev byla všude. Bella ale nevnímala. Spokojený úsměv zdobil její tvář. Tohle ne! Takový výraz já znám, potom už následuje ta nejhorší věc na světě.

,,Miluju tě...´´ zašeptala a zavřela oči. ,,Nééé!´´ zakřičel jsem a vzal její obličej do dlaní. ,,Tohle mi přece neuděláš, Belli!´´ křičel jsem jako smyslů zbavený.

Tlukot jejího srdce ustal.

Nadobro ukončilo svoji funkci a mě tím zradilo. Způsobilo nesmírnou bolest. Z kapsy mi vypadl prstýnek, který jsem ji chtěl dát v cukrárně. Zásnubní prstýnek. Chtěl jsem, aby se stala mojí ženou. Jenže pak přišla ta hádka a teď její smrt.

Už nikdy ji nebudu moct říct, jak ji miluji. Už nikdy se ji neomluvím za svoje chování. Už nikdy neuvidím její oči, plné lásky. Už nikdy nebudeme spolu.




Stáli jsme na hřbitově. Celá její a moje rodina, všichni kdo ji znali. Stáli jsme tam s černými brýlemi na očích a předstírali pláč. To bylo ale jediné, co jsme museli předstírat. Bolest ve tvářích byla přirozená.

Esme tiše vzlykala Carlislovi do saka. Alice stála nehybně vedle Jaspera a drtila mu ruku takovou silou, jakou snad nikdy. Stáli pohromadě a navzájem se utěšovali. Jen já jsem stál v dálce, skoro u hřbitovní zdi, a díval se před sebe.

Smuteční obřad byl u konce. Všichni sdělili Swanovým upřímnou soustrast a šli domů. Nakonec odjela i Bellina máma s bratrem. Jen moje rodina zůstala u brány vedoucí na hřbitov a tiše čekali na mě.

Přišel jsem k jejímu hrobu a podíval se na dřevěný kříž zapíchnutý v zemi. Než sem přidají náhrobek, bude tady jen deska s jejím jménem a fotkou.

Zavřel jsem oči a k ústům přiložil kytici kopretin svázanou černou stuhou s nápisem: Smrtí láska nekončí. Políbil jsem květiny a položil vedle pohřebních věnců.

,,Miluji tě.´´ zamumlal jsem. ,,Neboj, nebudeš na mě čekat dlouho. Za chvíli se setkáme.´´ zašeptal jsem do větru, otočil se a odešel za svojí rodinou.

 

 

Shrnutí povídek

 

Předchozí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jít dál - 16.kapitola - Edwardův pohled:

 1
15.11.2011 [15:38]

MartisekAddyCullen - děkuju Emoticon

15.11.2011 [15:29]

AddyCullenSice mám ráda sad endy, ale co je moc, toho je příliš! Takhle drsný sad end jsem snad ještě nečetla... Jen si nemůžu dovolit bulit, protože mamka je u mně v pokoji, ale to mi nezabrání tomu říct ti, že jsi úžásná!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!