Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jít dál - 11.kapitola

wewew


další díl s názvem Změna. pls pište komentíky abych věděla jestli mám pokračovat...

11. Změna

 

S Edwardem jsme spolu už přes půl roku. Můj život je teď úžasný. Ani to nedokážu popsat. Prostě to nemá chybu. Ten večer kdy jsme si přísahali lásku na věčnost  jsem si připadala jako by můj život měl nějakou budoucnost a ta budoucnost byla s Edwardem. Jak nádherná představa.

 

Mamka si k tomu všemu našla přítele. Jmenuje se Charlie Karwell a má sedmiletou dcerku Rachel. Žijí ve státě Washington, na severu v malém městečku  s názvem Forks. Pamatuji si když k nám poprvé přijel na návštěvu:

 

V neděli ráno jsem se vyhrabala z postele docela pozdě. Bylo to hlavně díky tomu, že jsme si s Edwardem povídali dlouho do noci, jako obvykle. Dole v kuchyni byly slyšet kroky. Hlasitý a rychlý kroky. Proč by máma takhle vyváděla? Budu to muset jít omrknout. Upravila jsem se do patřičných mezí a šla se podívat kvůli čemu se tu dnes tak vyvádí.

 

Ve dveřích jsem se zhrozila. Máma běhala po kuchyni a připravovala slavnostní oběd. ,,Dobrý poledne, co se bude dít?´´ zeptala jsem se když trošku zvolnila tempo. ,,Dobré. No víš chtěla bych si s tebou a Chrisem promluvit o něčem důležitém. Mohla by jsi pro něj skočit?´´ jen jsem přikývla a šla pro bratra. To asi nebude dobré, protože jinak by asi nebyla tak nervozní ne?!

 

Nakoukla jsem k němu do pokoje. Jako obvykle seděl u počítače. ,,Máma s námi chce mluvit, máme jít do obýváku. Hned!´´ zdůraznila jsem čas aby se na něj nemuselo  čekat.

Po chvíli jsme všichni seděli v obýváku. Já a Chris na sedačce a máma naproti nám na stolku. ,,No chtěla jsem vám říct jednu novinku.´´ pořád byla nervozní jak sáňky v létě.

Pokynula jsem jí rukou aby pokračovala. Polkla a spustila: ,,No víte já jsem si našla přítele a pozvala jsem ho dneska na oběd abyste se s ním seznámili.´´ koukala po nás vystašenýma očima. No pááááni. To je teda něco. Chris se vzpamatoval jako první.

 

,,To je dobře mami. Jsem rád že máš někoho a nejsi sama.´´ usmál se na ni. Bratr do mě musel zlehka dloubnout loktem, abych se probrala z šoku a něco řekla. ,,Jo mami. Je to super.´´ taky jsem se usmála. I když já z toho nebyla zrovna unešená. Vyhovoval mi stav já, Chris a máma. Ale řekla jsem si že už nebudu sobec, tak proč ne.

 

,,No má i dceru, je o hodně mladší než vy,  je jí sedm,´´ pokračovala máma ,,přijedou oba dva. Doufám, že vám to nebude nějak vadit.  Oni teď bydlí kousek odtud. Jeho dcera  byla vážně nemocná. Stará se o ni Edwardův otec, pan doktor Cullen, ale už je skoro zdravá a budou se stěhovat zase zpátky do Forks. Za chvíli tu budou.´´ řekla, podívala se na hodiny, které vyseli na zdi a utíkala pryč. Nejspíš do kuchyně.

 

Připadá mi to jako by to bylo včera. A přitom uběhlo už pár měsíců. Divím se, že mamce nevadí vztah na dálku, já bych to nemohla provozovat. Byla jsem ráda když byl Edward u mě a ne několik desítek kilometrů daleko.

 

,,Můžete jít za mnou do kuchyně? Bude to jen minutka.´´ zakřičela mamka a tím mě vyrušila od učení. Ano správně právě teď jsem se učila, protože Edward byl s rodinou na výletě a tak sem toho musela využít.

 

Do kuchyně jsem dorazila chvilku po Chrisovi. Mamka seděla u stolu a tak jsme ji napodobili. Tvářila se vážně. ,,Takže chtěla bych vám něco oznámit. Vím že za vás nemám právo rozhodovat, ale přesto bych byla ráda kdyby ste souhlasili.´´ začala a mě se to přestávalo líbit. Její hlas zněl moc formálně a klidně. To co nám chce říct určitě nebude něco, co mě potěší.

 

Tohle jsem ale vážně nečekala.

,,Charli mě požádal abychom se přestěhovala  k němu do Forks.´´

 

 

Shrnutí povídek

 

Předchozí díl

Další díl

 

 

 

 

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jít dál - 11.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!