Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jeptiška - Epilog

UH sraz 2010


Jeptiška - EpilogA je tady absolutní konec téhle kapitolovky. Doufám, že se Vám bude i tahle poslední tečka za celým příběhem líbit. Jeanine. ♥

Epilog, aneb žili šťastně až do smrti až na věky!

 

Isabella:

„Bello, budu se vdávat!“ přiběhla Melisa domů, celá rozjařená.

 

Mlčky jsem na ni hleděla a vybavila jsem si první setkání s Jacobem Blackem. Už to bylo 10 let, ale jakoby to bylo včera.

 

 

♦ ♣ ♦

 

 

S Edwardem jsme vyrazili na lov, ale museli jsme mít doprovod, takže s námi šla Letty. S Letty jsme běžely napřed a Edward se držel kus za námi. Najednou kolem mě proletěl obrovský stín a já zjistila, že Letty leží o několik metrů dál a chybí jí ruka. Nad ní vrčel obrovský vlk. Křičela bolestí.

„Dost!“ vykřikla jsem a vlk se zarazil. Letty ho druhou rukou odhodila na strom.

Edward nás doběhl a pomohl Letty. Ještěže upíří končetiny přirůstají dost rychle. Postavila jsem se mezi vlka a své nejbližší. Položila bych za ně i život. Ale vlk neútočil. Přešlapoval ze strany na stranu a vrčel na mě.

„Chce si s tebou promluvit,“ podotkl Edward.

„Neumím štěkat!“ odsekla jsem směrem k vlkovi.

„Promění se v člověka, ale chce s tebou mluvit o samotě, bez nás!“ pokračoval Edward.

„Aha, tak fajn, to snad zvládneme,“ přikývla jsem.

„Za půl hodiny na mýtině?“ dodal Edward.

„Budu tam a varuju tě, ty štěně, nejspíš nevíš, s kým máš tu čest!“ sykla jsem a usmála jsem se.

„Má stejný názor, Bell. Nezahrávej si s ním,“ objal mě kolem ramen Edward a vedl mě odtud. Vlk běžel druhým směrem než my.

 

Postávala jsem uprostřed mýtiny a nervózně jsem přešlapovala. Byla jsem zvědavá, jak asi vlk vypadá v lidské podobě. Nepřišla jsem sama, naopak jsem si přivedla posilu. Na upíry útočit chce, ale na člověka ne, vzala jsem Melisu, aby viděl, že lidem rozhodně ubližovat nehodláme. Nedaleko byl i Edward, Letty, Josh a samozřejmě mamka s tátou - on si to nemohl nechat ujít.

 

Pak jsem si všimla pohybu naproti v lese. Z lesa nervózně vyšel indián. Ostříhaný na ježka a spíš než mě sledoval Melisu.

„Proč na mě tak kouká?“ ptala se mě.

„Nevím,“ špitla jsem. Zastavil se metr od nás. V lese za ním jsem si všimla pár vlků, takže se taky pojistil a nepřišel sám.

„Kdo je to?“ ukázal na Melisu.

„Moje sestra,“ tedy aspoň papírově, rodiče ji museli adoptovat. Bylo to nejjednodušší řešení.

„Ahoj, jsem Melisa,“ usmála se a jemu se rozbušilo srdce.

„Jacob Black, tohle je naše území. Co tady chcete?“ Byl trochu nezdvořilý. Rozhodla jsem se ho trochu potrápit. Dost velká drzost byla už jen to, že přišel jen v kraťasech a bez trička.

„Princezna Isabela Marie Swan Volturiová,“ natáhla jsem k němu ruku. Měl by ji políbit.

„Princezna?“ vyprskl smíchy a podíval se zase na Melisu.

„To je srandovní, že jsi princezna?“ podívala se na mě Melisa. Ještěže jsem ji vzala s sebou. Jacob se zarazil.

„Princezna čeho?“ vyptával se dál.

„Evropa, Itálie, Volterra, jsem upíří princezna, ty zabedněnče!“ vytáčel mě.

„Nejsi upír!“

„Chceš se o tom přesvědčit?“ tvářila jsem se, že jsem nad věcí.

„Proč jste tady?“ zeptal se znovu.

„Nemám ráda lži a tak budu upřímná. Pohádala jsem se s otcem, který mě chtěl vdát, ale trvala jsem na tom, že chci chodit do školy a tady, díky tomu deštivýmu počasí, je to dost vhodný i pro upíry. Proto jsme tady, kvůli mému studiu! Nebudeme nikoho zabíjet a doufám, že vy nebudete neustále napadat nás,“ mluvila jsem klidně.

„Pak odejdete?“ Nevím proč, ale neříkalo se mu to lehce.

„Jo, už nás nikdy neuvidíte, slibuju.“

Nasucho polkl. Z lesa vyšel úplně vytočenej Edward.

„Co přesně znamená ten otisk?!“ vrčel na Jacoba Blacka.

„O čem to mluvíš?“ nechápala jsem.

„Tady pan Black se otiskl do naší Melisy!“

 

Tenkrát jsme získali nového člena rodiny i když někteří byli zásadně proti.

 

♦ ♣ ♦

 

„Edwardovi to řekneš ty, ano?“ pobídla jsem ji po nadšené gratulaci.

„Víš, jak vyváděl, když mě Jake poprvé políbil,“ rozhodila ruce. Tenkrát Edward s Jacobem vymetl půl obýváku. Melise bylo 16 let a bylo to na svatbě Letty a Joshe. Samozřejmě se pak oháněla tím, že já jsem mladší a už jsem vdaná. To na Edwarda platilo.

 

S Edwardem jsme se vzali hned po maturitě, o ruku jsem ho požádala už v polovině prvního ročníku. Tátovo hlídání bylo neúnosné a hlavně jsem tady chtěla kvůli Melise zůstat. Kdybych si Edwarda nevzala, musela bych zpět domů do Volterry a to by ranilo jak Mel, tak Jacoba.

 

„Mel, už jsi dospělá, je na čase se tomu postavit čelem. Edward to pochopí,“ zkoušela jsem ji podpořit.

„Co pochopím?“ vpadl Edward do dveří, divím se, že jí to nevyčetl v hlavě rovnou.

„Ahoj, lásko,“ vklouzla jsem mu do náruče a přivítala ho polibkem. „Melisa ti chce něco říct.“

„No tak fajn,“ nadechla se zhluboka, „Jacob mě požádal o ruku. Souhlasila jsem.“

Edward mlčel a svraštil čelo.

„Nebudeš křičet?“ zeptala se nejistě Melisa.

„Ale že mu to trvalo, co? Blahopřeju, Mel,“ objal ji. „Ale doufám, že k oltáři tě povedu já,“ dodal ještě.

„Samozřejmě, neoslavíme to?“ zářila jako sluníčko.

„Taky vám musím něco říct,“ začala jsem svou řeč pro změnu já.

„Jsem konečně těhotná,“ podívala jsem se na Edwarda a čekala jeho reakci. Na miminku jsme pracovali od svatby.

„To je skvělý! Budu mít sourozence!“ objímala mě Mel.

„Ty mi k tomu nic neřekneš?“ Edwardova reakce byla nulová. Jakoby zkameněl.

„Není to nebezpečný?“ vykoktal ze sebe.

„No nevím, máma na to málem umřela, ale když budu pod Carlislovým dohledem, tak bude všechno určitě v pořádku. Stejně tady nemůžeme už moc dlouho zůstat,“ pevně jsem stiskla Melisinu ruku, protože o tom jsem s ní chtěla mluvit.

„Odjedete?“ špitla.

„Doufala jsem, že to pochopíš.“

„Bella má pravdu, Mel,“ přidal se Edward. „Už teď vypadáme mladší, než bychom měli být.“

„Budeš tu mít novou rodinu a brzy tě určitě navštívíme, budeme si volat. Zůstaneme v kontaktu.“

„Budete mi chybět!“ Se slzami v očích nás objala.

„Nejdřív tě ale musíme provdat, zlatíčko!“ usmála jsem se.

„Zavolám Alice, tohle si nebude chtít nechat ujít,“ dodal ještě Edward.

 

Teď už mi ke štěstí nechybělo vůbec nic. Úkol adoptivní matky u Melisy jsem zvládla na jedničku. Mám milujícího manžela a dokonce s ním čekám dítě a to rodičovství si vyzkouším naostro!

 

A co ostatní?

 

Táta s mamkou konečně vyrazili na opožděné líbánky a cestují po světě.

Hrad ve Volteře hlídají strejdové Marcus a Caius.

A Letty s Joshem jsou teď na Aljašce a užívají si jeden druhého.

 

KONEC

 


Povídky od jeanine

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jeptiška - Epilog:

 1 2   Další »
14. IsabellMasen
14.09.2013 [17:03]

Jak jsem řekla, tak taky udělám. Slíbila jsem ti na konci týhletý povídky ještě jeden komentář. Emoticon Jako, docela dlouho my trvalo než jsem ji přečetla (2 dny) Emoticon Neměla jsem moc času, abych to přečetla celý za jeden den.
Teď nevím co oceníš víc, jestli chválu nebo kritiku, když ti řeknu co se mi nelíbilo a líbilo, tak jsem se rozhodla, že napíšu obojí. Emoticon Jako, zatím nejsem moc velkej spisovatel, ale...
Povídka, jako celkově se mi fak téma jsem je líbila, řekla bych, že takovýhle jsem ještě nečetla. A pak se mi nelíbila jen jedna věc a to, že to bylo uspěchaný Emoticon.... to je asi všechno co jsem chtěla napsat. a doufám, že si někdy zase přečtu tvoje povídky Emoticon

11.09.2013 [20:46]

Jeaninekaždopádně děkuji Emoticon

10.09.2013 [22:31]

HCullenJak jsem řekla, tak taky udělám. Slíbila jsem ti na konci týhletý povídky ještě jeden komentář. Emoticon Jako, docela dlouho my trvalo než jsem ji přečetla (2 dny) Emoticon Neměla jsem moc času, abych to přečetla celý za jeden den.
Teď nevím co oceníš víc, jestli chválu nebo kritiku, když ti řeknu co se mi nelíbilo a líbilo, tak jsem se rozhodla, že napíšu obojí. Emoticon Jako, zatím nejsem moc velkej spisovatel, ale...
Povídka, jako celkově se mi fak téma jsem je líbila, řekla bych, že takovýhle jsem ještě nečetla. A pak se mi nelíbila jen jedna věc a to, že to bylo uspěchaný Emoticon.... to je asi všechno co jsem chtěla napsat. a doufám, že si někdy zase přečtu tvoje povídky Emoticon

17.02.2013 [15:28]

JeanineDíky moc, jsem ráda, že se povídka líbí.

17.02.2013 [14:35]

IzziBellsNádherná povídka... přečetla jsem si ji za chvilku, ale to zas tak nevadí. Úplně jsem se do toho ,,zažrala'' si asi přečtu další povídky od tebe. Emoticon Mně připadá ten konec takovej rychlej, asi proto že mě to strašně bavilo.... byla bych ráda kdyby to bylo delší. Jinak si povídku vymyslelA perfektně Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

29.01.2012 [17:56]

alicecullen105 Emoticon

18.10.2011 [18:18]

AfroditaAliceCullenBylo to nádherné jediné, co mi zbývá je tleskat. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Fakt to bylo úžasné, přečetla jsem to jedním dechem.
Připadá mi to jako úplný začátek. Vždycky, když si čtu o Belle, jako poloupírce, tak mě napadá, jak to asi vypadalo před tím, jak to probíhalo. A ty si prostě utvořila jednotnej příběh, kterej o tom vyprávý. Nejde nic vytknout, jelikož to bylo úžasný. Nejvíc mě bavil ten úplnej začátek, jak byl Edward vášnivý, tahle Edwardova verze se mi totiž strašně líbí. Letty mi docela připomínala Alice a Josh se mi zprvu sice nelíbil, že se nám ucházel o Bellu, a taky jsem si upřímně nedokázala představit Edwardova bratra, ale musím ti říct, že jsem čuměla, když jsem četla to Joshua Masen. Ale i Joshe jsem si nakonec oblíbila. Aro byl taky úžasnej, teda aspoň potom. A Elizabeth... Emoticon Emoticon to byla prostě maminka, docela mi připomínala Esme. Svoje už jsem řekla jediné, co bych ještě připojila je moje díky, za to že jsem měla možnost si přečíst tuto povídku.
Byla skvělá Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. adulee
08.08.2011 [17:24]

super povídka....jen by mohla mít pokračování....ale to by tam asi ještě nemohla mít "Renesme" teda..miminko:)byla by to sranda....hlavně kdyby měl Edward žárlit :D ale i tak super Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon si jednička Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

23.07.2011 [15:45]

AngieCullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

07.07.2011 [21:25]

JeanineAfrodita7: děkuji, to mě samozřejmě moc těší. Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!