Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jedno shledání změní vše - 22. kapitola

honeymoon


Jedno shledání změní vše - 22. kapitolaSlíbené pokračování. Přeji všem hezké čtení.

Bella

 

„Alice, co se stalo?!“ dožadovala jsem se, když jsme přiběhli s Edwardem dolů.

„Sue a Mark měli nehodu cestou domů.“

„Cože?“ Teď už v pokoji byli všichni.

„Já nevím, vidím jen nabourané auto, sanitky a vyprošťování Sue a Marka.“

„Musím tam jet, kde to je?“

„Kousek od jejich domu směr Port Angeles.“

„Jedu s tebou, lásko.“

„Já taky,“ přidal se Carlisle.

Nasedli jsme do Volva, které bylo ještě před domem a jeli k místu nehody. Byli jsme tam za pár minut.

„Dobrý den. Smím se zeptat, co se stalo? Jel jsem zrovna do obchodu a poznal tohle auto, patří Sue a Markovi Thomasovým, našim známým. Měli jet do divadla a já a moje rodina jim hlídáme děti,“ zeptal se Carlisle nejblíže stojícího policisty.

„Hm, smím se zeptat, kdo jste?“

„Jsem doktor Carlisle Cullen, tohle je můj syn Edward Cullen a jeho žena Isabella Cullenová. Sue je její nejlepší přítelkyně,“ představil sebe i nás.

„Mrzí mě to,“ promluvil policista. „Do jejich auta narazilo jiné a oni tu nehodu nepřežili. Je mi to líto.“

Dívala jsem se na toho policistu a snažila se pochopit jeho slova. Mark a Sue zemřeli. To ne. To nejde. Začala jsem se třást a vzlykat. Edward mě vzal do náručí a pevně mě svíral.

Neposlouchala jsem nikoho okolo. Jen jsem vzlykala.

Za nějakou dobu jsem se ocitla v autě a potom v domě. Vše jsem vnímala jen okrajově. Byla jsem v Edwardově náručí a vzlykala.

„Bellinko, Sue ti tu nechala dopis. Podle Alice je důležitý a měla by sis ho přečíst co nejdříve,“ šeptal mi zlomeně do ucha Edward.

To mě malinko probralo a já se na něj podívala. Podal mi obálku. Byla nadepsaná mým jménem. Jasně jsem poznala Suenin rukopis.

 

Má drahá nejlepší kamarádko, Isabell,

mrzí mě, co stalo, ale mělo to tak být. To už je osud. Jestli čteš tento dopis, tak já i Mark jsme měli nehodu a nepřežili ji. Zatajila jsem ti jednu jedinou věc z mého života. Pocházím z jihu, ale to není vše. Moje matka patřila mezi jižanské indiány. Nevím, kolik toho o indiánech víš. Většina kmenů má své legendy a jejich muži se mění ve vlky, aby bránili lidi před studenými. Studení se živí krví stejně jako ty a tvá rodina. Studení je indiánské označení pro upíry.

V rodné vesnici mé matky žila vědma. Nebyla to žádná jasnovidka, ale opravdová vědma. Jejím darem bylo vidět budoucnost. Když jsem se dozvěděla o svém těhotenství, musela jsem se rozhodnout. Navštívila jsem ji a ona mi pomohla. Seznámila mě s legendami o vlcích a studených. Řekla mi, že pár měsíců po mém narození měla vizi. Vize se týkala mého života. Vědma věděla o mé odlišnosti. Nikdy jsem neměla být jako ostatní z kmene a řídit se jejich pravidly.

Má budoucnost měla být krátká, ale  krásná. Byla jsem první osoba, které vědma ukázala její budoucnost. Bylo zajímavé dívat se na něco, co by se mělo stát. Viděla jsem několik obrazů z budoucnosti. Říkaly mnoho a přitom i málo. Viděla jsem se těhotná v Markove náruči. Miloval mě a já jeho. Viděla jsem i tebe, když přijdeš. Stejně tak jsem viděla tvou rodinu šťastnou z tvého návratu a taky milující mého malého drobečka. Viděla jsem i pár drobností ještě vzdálenějších, ale ty poznáš sama.

Ze všech těch vizí byla cítit láska, radost a štěstí. Nevěděla jsem, co mě to bude stát, ale věděla jsem, že takovou budoucnost chci. Rozloučila jsem se s rodiči a navždy je opustila. Chtěla jsem, aby Jack měl prarodiče, ale mí rodiče o tuto možnost nestáli. Mark byl z mého těhotenství nadšený a nastěhovali jsme se k jeho otci. Vše bylo těžké a někdy i hrozné, ale milovali jsme se a byli šťastní.

Ve slabých chvílích jsem se zabývala myšlenkou upírství. Dokud jsem tě nepoznala, nebyla jsem si jistá, jestli tě poznat chci. Nebylo to tím, že bych se tě bála, ale bála jsem se té skutečnosti. Přišla jsi brzo. Ze začátku jsem si nebyla jistá, jak na tebe reagovat. Ty jsi se však snažila přiblížit se nám lidem. Dělala jsi vše, abychom tě měli rádi a nepoznali nic. Toho jsem si cenila a opravdu si tě zamilovala. Začala jsem tě brát jako nejlepší kamarádku.

Překvapilo mě, jak jsi se o mě starala a později i tvá rodina. Nikomu z vás nevadilo, že nás neznáte. Vždy mě dojímala vaše starostlivost a láska k Jackovi a Is. Vím, že je máte upřímně rádi. Nikdy by mě nenapadlo, že upíři budou jako vy. Když mi o vaší existenci vědma řekla, představila jsem si kruté, nelítostné a krvelačné zrůdy. Vy jste všechno jen ne tohle. Nevím, jací jsou ostatní upíři, ale vás mám ráda.

Nevěděla jsem, kdy opustím tento svět, ale věděla jsem, že brzy. S Markem jsme se domluvili, že pokud se nám něco stane, chceme, aby jste se o naše dvě zlatíčka starali vy. Mark nevěděl, kdo jste, ale věděl jací jste. Vaše upírství mi v tomto rozhodnutí nebrání. Vím, že uděláte cokoliv, aby Mark a Is byli v pořádku. Nikdo se o ně nedokáže postarat lépe než vy.

Proto prosím tebe, Bello, abyste se s Edwardem stali jejich druhými rodiči. Vím, že budete velmi dobří rodiče. Samozřejmě bych stejně věřila i ostatním, ale vy se na to hodíte nejlépe. Emmett a Jasper jsou skvělí strýčkové, dokáži si s Jackem hrát, smát se a stavět hrady z písku. Alice a Rose jsou zase ty nejlepší tetičky. Alice vždy ví, co potřebují a Rose jak utěšit. A nikdo by nenašel lepší babičku než Esme a lepšího dědečka než Carlislea. Proto vím, že ty a Edward jako jediní dokážete zkrotit celou Cullenovic rodinku i Jacka a Is. U vás všech vždy najdou pravou rodinu a domov. Nikdy bychom o vás nepochybovali.

Nelituji toho, co se stalo. Od té doby jsem žila jako by každý den měl být poslední. Ne proto, že bych se bála o další den, ale protože jsem chtěla žít naplno. Mým plánem nebylo mít dítě jako teenager, nechat se vyhodit z domu, univerzitu dělat dálkově, vdát se jako osmnáctiletá a hodně dalších věcí, ale ničeho z mého života nelituje. Vše se děje a má nějaký důvod.

Nikdy se nemusíte bát o Jacka a Is. Jediné, co vám z budoucnosti prozradím, že vás budou navždy milovat takové jací opravdu jste. Jednou jim budete muset říct pravdu a oni ji přijmou. Přesto vše jsou v zásuvce v mém nočním stolku dva dopisy. V ten správný čas je dejte Jackovi a Isabelle. Nemusíte se bát. Vše bude dobré.

Dopis je dlouhý, ale ne nekonečný. Loučení jednou nastat muselo. Vy jste to věděli více než jiní. Tušili jste, že jednou budete muset odejít. Role se pouze vyměnily a sbohem musím říct já. Znamenáte pro mě hodně a stejně tak i pro Marka, sami to víte.

Miluji vás a loučím se s vámi.

Od jisté doby jste byli vždy v našem srdci a zůstane to tak navždy.

Sbohem

Sue

P. S. Vše co děláme je dobré i zlé, záleží, co si z toho vezmeme a ponecháme.


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jedno shledání změní vše - 22. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!