Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jane ako malá 3. kapitola

127-3


Jane ako malá 3. kapitolaJane ide do školy. Ešte ani nevojde do budovy a hneď ju niekto zarazí.

Otvorila som oči. Prvé, čo som urobila bolo to, že som sa pozrela na hodiny. Bolo pol siedmej. Zvalila som sa na druhý bok a zatvorila som oči. Po chvíli som si sadla na posteľ. Alec ešte spal. Spod postele som vytiahla lávor a zmočené šaty som prehodila cez okraj postele. Už neboli špinavé, aj keď cez ne strašne slabo presvitala krv. Vzdychla som si a zo skrine vytiahla druhé. Boli zelené a okolo goliera mali čierny lem. Ďalej som do svojho výzoru nestarala.

Vzala som si tašku - bola jednoduchá, ľanová. Prehodila som si tašku cez plece a vbehla do kuchyne. Zvyčajne vstávam prvá a mama si je istá, že keď príde, budú raňajky. Dnes som nemala náladu, tak som na rýchlo urobila nejaké jedlo. Keby som len nemusela ísť do školy. Okrem Sary a jej partie, na mňa čakajú aj Deanova partia. Neznášam ich. Najväčšiu radosť im robí šikanovanie mňa a je jedno, či to je týranie psychické, či fyzické. Vzdychla som si. Hodila som do seba raňajky a odišla som skôr. Dúfam, že tam ešte nebudú. To by som mohla rýchlo vojsť do triedy. Alec aj tak chodí do druhej triedy. Doteraz neviem pochopiť, prečo nás nedali do jednej triedy, keď sme dvojčatá. Po piatich minútach som vošla do areálu školy. Ako som si mohla myslieť; Sara aj s troma dievčatami stála pri bráne. Tie dievčatá boli zrejme Petra, Jennifer a Samanta. A Dean aj s jeho partiou nebude ďaleko. Sara sa práve rozprávala s tými dievčatami. Vtom ma zbadala. Usmiala sa škodoradostným úsmevom, no nemierila ním na mňa. Oči mala zaostrené na niečo za mnou. Ešte som sa nestihla ani otočiť, keď ma ktosi schytil za plece.

„Ale, ale, koho to tu máme?" zahučal mi do ucha Dean naoko prekvapene. Nadýchla som sa a otočila som sa k nemu. Držal ma tak pevne, že ma plece až fyzicky bolelo. 

„Daj mi pokoj, Dean. Nájdi si na obťažovanie niekoho inéhom," odvrkla som mu. Ešte pevnejšie ma chytil. Hoci to nebolo najhoršie, syknutiu som sa neubránila. Usmial sa. Neviem, čo ma pochytilo. Lakťom som ho silno štuchla do brucha a začala som utekať k vchodu do školy. Predo mňa sa postavila Sara, vedľa nej jej psy, ako som sa práve rozhodla ich volať.

„Myslela si si, že sa len tak vyparíš do triedy, čarodejnica?" spýtala sa ma zlomyseľne. Zrazu mi niekto vykrútil ruky za chrbát. Prehla som sa, no dala som si pozor, aby som nevykríkla. Dean prišiel ku mne. Pohladil ma po líci. Skrútilo mi žalúdok. Skrčil sa ku mne. Otočila som sa od neho. Schytil ma za bradu a donútil ma vytočiť hlavu ku nemu. Hľadela som na neho s neskrývanou nenávisťou a odporom.

„Čo si to dovoľuješ, čarodejnica? Myslíš si o sebe, že si niečo lepšie?" Zlovestne sa na mňa pozrel a zrazu mi vlepil facku. Nebolelo to, ale hnev bol silnejší. Snažila som sa vykrútiť pevnému zovretiu rúk, čo ma držali. Chytil ma ešte silnejšie. Vzdala som to. Po líci sa mi nechcene skotúľala jedna slza. Potriasla som hlavou, aby sa roplynula. Dean si ju však všimol skôr.

„Aha, pozrite! Ona reve! Ako malé decko," začal sa rehotať Dean.

„Pusti ju, Oliver, ja si to už s ňou vybavím," povedal Dean po ukončení smiechu. Ruky ma pustili. Narovnala som sa a pozrela na Deana. Premeriaval si ma príšerne pobaveným spôsobom. Mne do smiechu veľmi nebolo.

„Už mi dajte pokoj!" skríkla som na nich. Dean sa na mňa prestal pozerať pobavene. Podišiel ku mne.

„To si nemala hovoriť," pošepol mi a chcel ma asi znova udrieť. Vyšmykla som sa úderu. Znova som zamierila ku vchodu do školy. Prekvapilo ma, že sa na mňa nikto nevrhol. Otvorila som dvere, ešte som začula: „Veď počkaj po škole, čarodejnica," zakričal na mňa Dean.

Ignorovala som ho. Vošla som do triedy a učebnice zložila na malú kôpku. To zase bude deň.


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jane ako malá 3. kapitola:

 1
6. MariaRachelVolturi
24.03.2014 [9:52]

Je mi Jane strašne ľúto! Stále jej niekto ubližuje! Je mi z toho do plaču! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Pre Boha, čo im také urobila, že jej nedajú pokoj!?
Mám chuť sa tam objaviť a zastať sa jej! Všetkým tým deckám dať poriadnu príručku!
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Nabudúce si zapamätajú s kým si začínajú! Emoticon

03.06.2012 [20:40]

VictoriaJamesLaurentdakujem:D kpop: napisala som dalsiu cast, kde si z nej este robia trumu, ale ked sa stane upirkou, pomsti sa :)

4. Kpop
03.06.2012 [18:21]

Nepáči sa mi ako Jane stále ubližujú, už nech sa im pomstí.

03.06.2012 [16:32]

forewertwilight Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

03.06.2012 [12:31]

VictoriaJamesLaurentďakujem :)
Emoticon

1. Sal333
03.06.2012 [12:00]

krásna kapitola! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!