Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Já se o tebe postarám 20


Já se o tebe postarám 20Přidávám další kapitolku. Jak dopadla dámská jízda, kterou vymyslela Alice? To se dozvíte, když si přečtete tuhle kapitolku. Doufám, že si jí užijtete a přidávejte komentíky. Já se zatím budu léčit a přemýšlet o další kapitolce.

Dobře, takže podle Aliciných slov nás čeká, nejlepší dámská jízda všech dob. Musím uznat, že se trochu bojím toho co přijde.

Angela je tu.

„Bello, pojď dolů,“ zavolala na mě Alice a já nedobrovolně musela vstát z postele a jít dolů. Sešla jsem tedy dolů a všechny už tam byly. Čekalo se nejspíš jenom na mě. Super.

„Ahoj Bello,“ pozdravila mě Angela a já jí kývla na pozdrav.

„Tak myslím, že můžeme vyrazit,“ řekla Alice a hned brala klíče od auta.

„Alice, myslíš, že nám tvoje auto bude stačit?“ zeptala jsem se a ona zavrtěla hlavou.

„Samozřejmě, že ne moje auto. Rosalie si půjčila od Carlislea jeho BMW,“ řekla a já nad tím musela zakroutit hlavou. Nejspíš má všechno perfektně vymyšlené.  Podívala jsem se na Angelu a ta se tvářila nejspíš stejně udiveně jako já.

„Tak a co máme v plánu?“ zeptala se, když jsme všechny nasedly do auta a vyrazily jsme.

„První na seznamu je nákupní centrum,“ řekla Alice a uháněla po silnici směrem do města.

„A to nás má jako bavit?“ zeptala jsem se a hledala podporu u Angely, ale ta se jen nadšeně usmívala.

„Bello, to že tebe nebaví nakupovat, neznamená, že nás to taky nebaví,“ řekla a pak pustila rádio. Zrovna hrály nějakou písničku, kterou jsem neznala. Jenže Rose s Alicí a Angelou ji znaly, takže si začaly zpívat. Nevěděla jsem co dělat, tak jsem se jen zavrtala do sedačky a dívala se z okna.

Ani jsem si nevšimla, kdy se to stalo, ale náhle jsme byly v Port Angeles a vystupovali jsme u obchodního centra. Alice nás všechny hnedka zatáhla do obchodu s oblečením a začala vybírat šaty. Angele vybrala zelené, které si musela vyzkoušet a hned si je musela koupit. Rosalie měla červené, Alice fialové a já modré. Všechny ty šaty měli podobný střih. Byly do poloviny stehen s úzkými ramínky a zvýšeným pasem. Musím uznat, že se mi líbily.

„No, Bello uznej, že tohle nebylo nejhorší nakupování,“ řekla Alice a já to musela uznat.

„No dobře Alice, nebylo to nejhorší. Co nás čeká dál?“ zeptala jsem se a bála se toho, co přijde.

„Teď se teprve budeme bavit,“ řekla a zamířila na parkoviště. Nasedly jsme zase všechny do auta a vyjely. Nevěděla jsem, co mám od Alice čekat. Vždycky jí udělalo radost, jenom když jsme jely nakupovat, ale tohle bylo nějaké jiné. Byla nabitá energií.

„Převlékněte se do toho, co jste teď koupily a v kufru jsou potom boty,“ řekla a já trochu vyvalila oči, podívala jsem se na Angelu, ale ta vypadala jako když je natěšená na to co přijde. Radši jsem nic nenamítala a začala se v autě převlékat do těch šatů. Bylo to hrozný. Takovýhle převlékání už nikdy v životě nechci zažít. Když už jsem byla převlečená, tak Alice parkovala před nějakým klubem.

„No a přichází čas se bavit,“ řekla Alice a vystupovala už oblečená v šatech a šla ke kufru auta. Vystoupila jsem a šla za ní. Podala mi z kufru boty, do kterých jsem se musela přezout. To samé udělala i Rose a Angele. Když jsme se všechny obuly podle jejích představ, tak se na nás usmála.

„Tak jdeme a pořádně si to užijeme,“ řekla a začala mířit do toho klubu, u kterého zastavila. Nic jsem nenamítala a zamířila za ní.

Jakmile jsem vešla, tak mi bylo jasné, že to bude zábava. Tancovaly jsme, bavily se a prostě to celkově bylo fajn. Ale říkala jsem si, že s Edwardem bych se bavila víc. S holkama to, ale byla zábava. Byla docela zábava sledovat, jak všichni po nás pokukují a nevědí, že už jsme dávno zadané. Hlavně jak všichni koukali na Rosalii a ta měla chuť některým otravům utrhnout hlavu. Bavila jsem se s nimi. Zjistila jsem, že Angela je skvělý člověk a že nejspíš budeme dobrými kamarádkami. Ale pořád jsem měla v hlavě to, o čem se bavila s Jessicou ve škole.

„Angelo, můžu se tě na něco zeptat?“ vypálila jsem na ní, když jsme si sedly ke stolu.

„No jasně, že můžeš,“ řekla a usmála se na mě.

„Co víš o tom, co se stalo s Mikem?“ zeptala jsem se jí a ona se na mě mírně zamračila.

„Slyšela jsem, že prý je v nemocnici s otřesem mozku,“ řekla a já na ní trochu vyvalila oči.

„Jak to?“ zeptala jsem se.

„Bello, vždyť si u toho byla a viděla, jak ho Edward prý s naprostou lehkostí od tebe odhodil,“ řekla a já nedokázala odpovědět, tak jsem jen zakroutila hlavou.

„Já jsem vůbec neviděla, co se stalo,“ řekla jsem jí nakonec.

„No, určitě toho musíš vědět z toho večera mnohem víc než já, protože já tam nebyla,“ řekla mi a já musela uznat, že v tomhle má nejspíš pravdu, i když z toho konce toho moc nevím.

„Bello a proč se to všechno vlastně seběhlo?“ zeptala se mě a já začala přemýšlet, jestli jí to mám říct, pak jsem se ale rozhodla, že tím snad nic nepokazím.

„No, prostě jsme tam byli s Edwardem a bavili se. Já jsem musela odejít na záchod, a když jsem z něho vyšla, tak se po mně Mike vrhnul a začal mě líbat, pak už si jen pamatuju, jak mě Edward vzal do náruče a odnesl mě k autu,“ řekla jsem jí a ona se na mně zamračila.

„Víš Bello, Mike dostal každou holku na škole, na kterou si ukázal. Musím s pohoršením říct, že jsem mezi ně patřila i já, ale není tu žádná holka, která by ho odmítla. Až na tebe,“ řekla a smutně se na mě dívala.

„Bello myslím, že s ním budou ještě problémy. A nevím, jestli tohle všechno Edward zvládne,“ řekla a podívala se upřeně na mě.

„Já to zvládnu a Edward určitě taky. Mike se ke mně vůbec nedostane,“ řekla jsem a odhodlaně se na ní usmála, když v tu chvíli k nám přišla Alice.

„Pojďte teď, hned tancovat,“ řekla, chytla nás obě za ruce a vytáhla nás na parket. Snažila jsem se bavit, ale nešlo to. Pořád mi v hlavě běhala Angelina slova o tom, že s Mikem budou problémy. Jelikož už jsem se nebavila, tak jsem vzala telefon a začla hned psát esemesku.

Ahoj, nevim co zrovna delas, ale nechces se pro me zastavit?

Napsala jsem a čekala jsem na odpověď. Dlouho nepřicházela, tak jsem se podívala na Alici, která nejspíš pochopila, co se děje.

„Jdi ven a pořádně se nadýchej vzduchu. Možná, že za chvíli vyrazíme domů,“ řekla a tak jsem přikývla a vyšla ven.

Pořádně jsem se nadechla vzduchu a čekala, co se bude dít. Odpověď mi pořád nepřicházela. Tak jsem tedy došla k autu a opřela se o něj. Po chvilce přišli holky, tak jsme nasedly a jely domů. Angelu jsme vysadily u ní doma a pak jsme zajely k nám, kde jsme vystoupily já a Alice. Rose tedy odjela domů s Carlislovým autem. Pořád jsem přemýšlela, proč mi Edward ještě neodpověděl, takže s jednoslovným ahoj jsem odešla do svého pokoje, kde jsem si vzala věci na spaní a zalezla jsem do koupelny. Vysprchovala jsem se, vyčistila si zuby a oblékla se do věcí na spaní.

Vešla jsem do pokoje a málem dostala infarkt, když jsem viděla Edwarda, jak leží na mé posteli, jako kdyby se nic nedělo. Když viděl můj výraz, tak ke mně hned přiskočil a objal mě.

„Promiň, že jsem neodpověděl, ale měl jsem toho hodně na práci,“ řekl a podíval se mi do očí.

„Co znamená hodně na práci? Co jste dělali?“ zeptala jsem se s neskrývaným zájmem, protože mně fakt zajímalo, co měli tak závažného na práci, že mi nemohl odpovědět.

„Prostě jsme se bavili,“ řekl a já se na něj zamračila.

„A to mi to jako nemůžeš říct? Ty všechno vidíš v Aliciných myšlenkách a mě nemůžeš říct, co jste dělali?“ zeptala jsem se ho naštvaně a šla k posteli.

„Ale no tak. Prostě jsme se bavili. Byli jsme v baru a opili jsme Emmetta. Nedělal jsem nic, co by se ti nelíbilo. Spokojená?“ zeptal se mě a přitáhl si mě k sobě.

„Jo spokojená. Ani to nebolelo. Hlavně, že jste se bavili,“ řekla jsem a snažila se mu vykroutit.

„Mě neutečeš,“ řekl a víc si mě k sobě přitiskl.

„Ale uteču, protože ty mě pustíš, Edwarde Cullene, nebo jinak zapomeň na to, že bychom spolu vůbec…“ nedořekla jsem, protože mě v tu chvíli políbil a nechtěl mě pustit. Samozřejmě, že jsem si nestěžovala a do polibku se náležitě zapojila. Cítila jsem, jak mě chytil za stehna a zvedl mě do vzduchu. Obmotala jsem nohy kolem jeho pasu. Slyšela jsem, jak shazuje věci z mého stolu a jak mě na něj pak posadil. Svlékla jsem mu tričko a přitáhla jsem ho k sobě, jak nejvíc to šlo.

Stáhl mi tričko, a když zjistil, že pod ním nic nemám, tak se usmál. Šíleně jsem po něm toužila.

„Stýskalo se mi,“ šeptla jsem a začala mu rozepínat kalhoty.

„Mě se taky stýskalo,“ šeptl, zvednul mě ze stolu a položil na postel, než se ke mně dostal, tak si ty kalhoty sundal, takže mi jen stáhnul moje kraťásky a pak spojil naše těla v jedno. Pánví jsem mu vycházela vstříc a vnímala jsem jen souhru našich těl. A jako vždy, když už jsem se blížila k vrcholu, tak mě políbil. Celé mé tělo se třáslo a jeho taky.

„Miluju tě,“ šeptl mi do ucha a pak vstal a vzal mě do náruče.

„Co to děláš?“ zeptala jsem se.

„Je na čase společná sprcha,“ odpověděl a odnesl mě do koupelny. Postavil mě do sprchového koutu a pustil vodu. Tu vodu jsem opravdu moc nevnímala a vnímala jsem jen Edwarda, na kterého jsem se hned vrhla. Usoudila jsem, že takové tělo, by mělo být nezákonné. Zas mě zvedl, opřel mě o zeď a spojil naše těla dohromady. Jen jsem se nechala unášet na síle naší touhy. Když jsem se znova blížila k vrcholu, tak jsem mu zaryla nehty do zad a on si mě k sobě o trochu víc přitiskl. Pak už jsem jen musela vykřiknout, protože to už nešlo vydržet. Držel mě jednou rukou kolem pasu a druhou se opřel o stěnu sprchového koutu. Pomalu jsem z něj stáhla své nohy, které jsem měla kolem jeho pasu a on mě postavil na zem.

„Pořád se na mě zlobíš, za to že jsem ti neodepsal?“ zeptal se a já se tiše zasmála.

„Ne, už se nezlobím, jen musím něco přidat,“ řekla jsem a stoupla si na špičky, abych ho lehce políbila, sklonil hlavu a políbil mě.

„A co?“ zeptal se.

„Miluju tě,“ řekla jsem a on se usmál.

„Taky tě miluju,“ řekl, vypnul vodu a zabalil mě do ručníku. Sám se osušil a oblékl si tričko a boxerky. Hned na to mě osušil a oblékl mi tričko a kraťásky co jsem měla na spaní.

„To jseš moje máma, nebo co?“ zeptala jsem se a on mě vzal do náruče a položil do postele.

„No, kdybych byl tvoje máma, tak je to hodně divný,“ řekl a já se v tu chvíli nějakou náhodou podívala na telefon a zjistila, že jsou čtyři hodiny ráno.

„No, už je docela pozdě, nejspíš je na čase jít spát,“ řekla jsem a on se tiše zasmál.

„Seženu nám omluvenku a zítra nikam nemusíme,“ řekl, přikryl nás dekou a přitáhl si mě k sobě.

„Dobrou,“ šeptla jsem a uvelebila se na jeho hrudi.

„Dobrou,“ odpověděl a políbil mě do vlasů. Zanedlouho jsem se ponořila do spánku beze snů.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Já se o tebe postarám 20:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!