Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Já nejsem ona 8

Ashley 12345678


Já nejsem ona 8Tak a je tu pokračování povídky. Dozvíte se, co se stane, když Bella uvidí Edwarda. Udělá nějakou scénu? Jak skončí večírek a jaký pak bude plán večera? Pěkné čteni, přeje Sheela ♥

Edward došel až k nám a zákeřně se usmál.

 

„Dobrý den, slečno Isabello. Dnes Vám to velmi sluší,“ složil mi poklonu Edward a choval se až podezřele mile.

 

„Dobrý den, Edwarde. Děkuji. Jsem ráda, že jste přišel. Myslím, že to můžu říci i za svého snoubence Aleca, ale vy dva se jistě znáte,“ mluvila jsem slušně. Alec se na mě nevěřícně díval, ale nakonec se mu na tváři usadil spokojený úsměv.

 

„Jistě, Edwarde. Já i má snoubenka tě rádi vidíme. A kdo je ta půvabná žena s tebou?“ zeptal se Alec slušně.

 

„Alecu, tohle je Tanya. Tanyo, toto je Alec,“ představil je a bylo na něm vidět, že doufá, že si padnou do oka.

 

„Těší mě, Tayno,“ políbil jí ruku Alec a já pocítila žárlivost.

 

„Alecu, nepůjdeme si zatančit?“ zeptala jsem se a on se zasmál.

 

„Jistě, lásko,“ vzal mě za ruku a pokynul dirigentovi, aby začal hrát. Sálem se rozezněly vášnivé rytmy tanga a já se pořádně chytla Aleca. Alec si mě přitáhl ještě blíž a přejel prsty po mém stehnu. Vydala jsem sten a začala se vlnit do rytmu. Tančili jsme, ale přitom se sváděli. Obtočila jsem mu nohy kolem boku a zhoupla se ze strany na stranu. Otočil se se mnou a zaklonil. Rty jsme měli tak blízko, že jsem cítila jeho dech na mé tváři. Zvedl mě a my se roztančili po celém sále. Všechna pozornost se strhla na nás. Přestala jsem vnímat okolí a pokračovala v tanci, který sváděl k dalším pohybům. Nutil nás tancovat dál. Všem jsme tím dávali najevo naši lásku a vášeň. Když doznívaly poslední rytmy skladby, vyzvedl mě do vzduchu a já mu obtočila nohy kolem pasu. Otočil mým tělem, a když píseň skončila, byly naše rty tak blízko. Překonala jsem vzdálenost a přisála se na ty dokonale plné rty. Sál začal tleskat a já se usmála. Seskočila jsem z Aleca a uklonila se. Společně jsme šli z parketu, kde na nás koukal vyjevený Edward.

 

„Isabello, mohl bych si s tebou zatancovat,“ řekl.

 

„Jistě,“ přitakal jsem a vydala se s ním na plac. Začali jsme tančit, ale už to nebylo tak vášnivé jak s Alecem. Tohle byla spíš povinnost než chtíč.

 

„Co na něm vidíš?“ zeptal se mě Edward tak potichu, že jsem to mohla slyšet jen já.

 

„Miluju ho. Tak se s tím smiř a žij si svůj život s Tanyou,“ poradila jsem mu. Dokonce tance už nepromluvil. Takhle to bylo ještě zbylé dvě hodiny. Tancovala jsem snad s každým upírem, a když už se blížil konec večírku, Aro pozvedl číše s krví a chtěl pronést přípitek.

 

„Jsem rád, že jste dnes přišli. Chtěl bych všem poděkovat, že jste nás poctili svou návštěvou, a hlavně bych chtěl popřát budoucím manželům všechno nejlepší v nesmrtelnosti. Bello, Alecu, jsem rád, že právě vy dva tvoříte tak krásný pár. Je mi ctí, že právě já mám takové štěstí a moje nevlastní dcera si našla tak perfektního snoubence. Řekněme, že vy dva jste se k sobě hodili už od začátku, co jste se viděli. Bella byla nezkrotná dračice, která nechtěla poslouchat, ale jen co uviděla Aleca, stala se z ní poslušná ovečka a jsem si jist, že za tu změnu může Alec,“ zasmál se Aro. „Jsem rád, že právě Vaše svatba se koná na našem hradě. Doufám, že vás už nic nerozdělí a zůstanete spolu navždy. Přeji vám jen to nejlepší a hlavně krásný „život“ po boku toho druhého,“ dokončil svůj proslov a vřele se na nás usmál. Úsměv jsem mu oplatila a podívala se na Aleca. Na důkaz naší lásky jsme se políbili a propletli ruce s číšemi a napili se krve. Celý sál opět začal tleskat a já se zasmála.

 

„I já bych vám za nás za oba chtěla poděkovat. Nevěřila jsem, že přijede tolik upírů na náš zásnubní večírek. Tobě, Aro, bych chtěla poděkovat za to, že jsi nám dovolil uspořádat svatbu tady na hradě a že se o nás tak krásně staráš. Dům, který jsi nám daroval, je určitě nádherný. Zatím jsem ho ještě neviděla, ale jsem si jistá, že bude dokonalý. Doufám, že se ve stejném počtu sejdeme na mojí svatbě, která se bude konat pozítří,“ dokončila jsem svoji řeč a posadila se. Alec se usmíval od ucha k uchu. Pod stolem mě chytl za ruku a pevně ji stiskl. Usmála jsem se a všimla si, že někdo zavrčel. Na místě odkud se ten zvuk ozval, seděl Edward. Zašklebila jsem se a dál si ho nevšímala. Po chvilce opět zavrčel a mně to přišlo divné.

 

„Alecu, na co myslíš?“ zeptala jsem se šeptem.

 

„Na tebe,“ odpověděl klidně a mně to hned došlo. Alec si toho ale nevšímal a pokračoval.

 

„Jak jsi vzdychala moje jméno, jak jsi se napínala jako luk, kdykoliv jsem se tě dotknul. Na tvoje vlhké místečko a na tvoje prsa,“ šeptal mi do ouška a bylo mu jedno, že nás určitě pár upírů slyší. Určitě si přehrával naši noční zábavu v hlavě, a proto Edward vrčel. Alec mě pohladil po stehně a já ztuhla.

 

„Neprovokuj,“ zašeptala jsem mu. Nevnímal to a pokračoval rukou výš.

 

„Alecu,“ zaprosila jsem ho a on se jen usmál. Naštěstí všechno přerušil, Aro, když se postavil.

 

„Děkuji za dnešní večer a těším se na to, že se tu sejdeme v den svatby,“ rozloučil se a se svými bratry odešel. Podívala jsem se na Aleca a ten mi pohled oplácel.

 

„Co kdybychom si zašli do kina?“ navrhla jsem Alecovi a otočila se na Alice s Jasperem.

 

„Super,“ vykřikla nahlas Alice.

 

„Rose, Emmette, půjdete taky?“ zeptala jsem se.

 

„To si piš,“ zařval nadšeně Emmett a já se začala smát. Podívala jsme se na Edwarda s otázkou v očích a čekala na odpověď.

 

„My s Tanyou půjdeme taky,“ souhlasil Edward, ale nevypadal vůbec nadšeně.

 

„Napadlo mě, že bychom mohli jít na Let’s Dance 3D. Co vy na to?“ navrhla jsem a všichni souhlasili.

 

„Tak za dvacet minut tady,“ oznámila jsem a vydala se spolu s Alecem k nám na pokoj. Vběhla jsem do šatny a hledala něco, co by se líbilo mně, ale zároveň uspokojilo Alice. Našla jsem krásné černé šaty s červenou mašlí pod prsy. Vzala jsem si pod to černé krajkové prádlo, které mi dodávalo na něžnosti. Na nohy jsem si obula černé boty na vysokém podpatku. Na krk jsem si nasadila černo - stříbrný náhrdelník a na uši dala stříbrné náušnice. Stříbrný, kroužkový náramek jsem si dala na levé zapěstí. Na pravou ruku jsem si dala jeden prstýnek a na levou druhý. Alec si oblékl černou košili, která mu náramně slušela. Pohodlné džíny, které dokonale ladily s košilí a vypadaly na něm přímo dokonale. Na nohy si obul Adidas botasky. Byli jsme oficiálně dokonalí. Vzala jsem ho za ruku a zlehka políbila. Usmál se a ruku v ruce jsme vyšli na chodbu. Na chodbě stála Rosalie, která opět vypadala dokonale. Na sobě měla džínovou minisukni. K tomu si vzala, růžový top, který byl hodně odvážný. Emmett měl určitě co dělat, aby se na ni nevrhnul. K tomu si obula černé vysoké kozačky, které její vzhled dělali mnohem sexy. Emmett při pohledu na ni měl oči černé touhou a já se musela usmát. Emmettovi to taky slušelo. Sladil se do černé barvy. Tričko s barevným nápisem Puma, které tomu všemu dominovalo. K tomu si vzal tmavé džíny a obul si černé botasky Nike. Pevně se držel s Rose za ruku a hypnotizoval její dlouhé nohy. V tom k nám vběhla Alice, která na sobě měla černé roury a k tomu si vzala fialovou halenku a fialové boty. Na ruce jí dominoval velký prsten. Jasper, aby ladil s Alice, si vzal fialovou košili a černé džíny. Na nohy si obul obyčejné boty. Všem to moc slušelo a já měla dobrou náladu, dokud se odněkud nevynořil Edward a necicmal se s tou blondýnou. Ta blondýna vypadala jako děvka. Na sobě měla minišaty a k tomu boty na vysokém podpatku. Kdyby chtěla, mohla by klidně na D1. Šaty byly hezké, ale ona v nich vypadala jako děvka. Alice se zasmála, asi věděla, na co myslím. Edward začal vrčet. Edwardovi to ale opravdu slušelo. Na sobě měl červené tričko a k tomu uplejší džíny. Na nohy zvolil obyčejné conversky. Otočila jsem se na Rose a Alice.

 

„Wau… Holky, moc vám to sluší. Doufala jsem, že aspoň dneska tu budu nejhezčí upírka, ale zase jste mi to pokazily,“ stěžovala jsem si a holky se začaly smát.

 

„Tobě to taky sluší, Bello,“ pochválila mě Alice.

 

„Ano, souhlasím s Alice a moc děkuji za poklonu,“ zasmála se Rose a já se zašklebila.

 

„Holky mají pravdu. Moc ti to sluší. Já taky děkuji za poklonu,“ přidala se Tanya a já na ni nevěřícně koukala. Alice, Rose, Emmett, Jasper a Alec měli co dělat, aby sebou nešvihli na zem. Koukala jsem na ni a měla pocit, že mi pusa spadla až na zem. Alec mě vzal za ruku a přitáhl si mě blíž k sobě, aby mě mohl políbit. Teprve v ten okamžik jsem se vzpamatovala. Polibky jsem s radostí vracela. Stáli jsme tam ještě nějakou dobu dokud si někdo neodkašlal. Odtáhla jsem se od Aleca a plaše se usmála. Celou cestu z hradu Emmett pronášel vtipy na moji osobu. Ignorovala jsem ho a užívala si doteků Aleca. Když jsme došli do garáže¨, pozastavili jsme se nad výběrem aut.

 

„Já s Alecem si vezmeme Astona. Potřebuje trochu provětrat a navíc je to můj mazlík.“ Přejela jsem prstem po kapotě a otočila se na Alice.

 

„Alice, ty si vem Porsche,“ navrhla jsem a hodila jí klíčky.

 

„Rose, pro tebe tu mám BMW,“ řekla jsem a taky jí hodila klíčky.

 

„Edwarde, ty si vem Ferrari a nenabourej ho,“ varovala jsem ho a vydala se k mému autíčku. Nasedla jsem na místo spolujezdce a Alec si sedl na místo řidiče. Nastartoval autíčko a zároveň s ostatními vyjel. Celou cestu si mě nenápadně prohlížel a já dělala, že ho nevidím. Když už jsem to nevydržela, položila jsem mu ruku na stehno a on zalapal po dechu. Černýma očima si mě prohlížel. Usmála jsem se a dělala, že se nic neděje. Ruku jsem mu posouvala výš a výš až nakonec zastavil na odpočívadle a prudce si mě na sebe strhl.

 

„Ty potvoro, co to děláš?“ ptal se mě a vydýchával ten šok.

 

„Já? Nic,“ dělala jsem hloupou. Chytl mě za zadeček a prudce si mě na sebe přitáhl.

 

„Neprovokuj,“ varoval mě, ale já ho ignorovala. Přejela jsem prstem po vyboulenině v jeho kalhotách a on se na mě zamračil.

 

„Bello,“ zavzdychal a já si ho užívala. Dál jsem ho mučila a pomalu mu rozepínala zip u kalhot.

 

„Bello, přestaň vzrušovat svého snoubence, ať se vůbec do toho kina dostaneme,“ napomenula mě Alice a já slezla z Aleca a opět si sedla na místo spolujezdce. Alec opět nastartoval. Zbytek cesty jsem ho nechala na pokoji. Když jsme dojeli ke kinu, zaparkovali jsme a šli k pokladně. Když mě prodavač uviděl, mrknul na mě a začal se mnou flirtovat.

 

„Osm lístků na Let’s Dance,“ řekla jsem mu objednávku a on vytiskl lístky. Mezi ně strčil papírek se svým číslem a podával mi je. Nachystala jsem bankovku a z lístků vytáhla číslo.

 

„Tohle si nechte. Mému příteli by se nelíbilo, kdybych randila s někým jiným,“ upozornila jsem ho a přimáčkla se na Aleca, který vypadal, že se brzo na toho kluka vrhne. Otočila jsem se a vydala se do sálu, kde se měl film promítat. Sedli jsme si na sedadla a ještě chvilku si povídali, dokud film nezačal. Chytla jsem Aleca za ruku a kreslila mu na zápěstí srdíčka. Alec se jen usmíval a pečlivě sledoval film. Pochvilce mi položil ruku na stehno a sunul ji výš až pod šaty. Všimla jsem si, že nás Edward periferním viděním pozoruje. Usmála jsme se a mrkla na Aleca.

 

„Eh… Tak já půjdu na záchod,“ omluvila jsem se a pomalu vycházela ze sálu. Za sebou jsem slyšela pár poznámek Emmetta, ale i ty jsem ignorovala. Zapadla jsem na WC a čekala.

 

Tuto povídku bych chtěla věnovat všem svým věrným čtenářům a chtěla poděkovat všem, kteří tuto povídku čtou a vždy se těší na další dílek. Hlavně Al, Misaela, K a alice. =)


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Já nejsem ona 8:

 1
3. gejb danken z filmu hodne štestí čarli
29.12.2011 [9:01]

mne se to vubec nelíbi Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. patrik2000k
29.12.2011 [8:58]

je to velmi do bre líbi se mi to Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. patrik2000k
29.12.2011 [8:56]

je to vrlmi do bre líbi se mi to Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!