Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Já nejsem ona 3

1.Yasmine-Rozbřesk


Já nejsem ona 3Tak a je tu další pokračovaní. Bella bude vyprávět celý svůj příběh Cullenovým.
Pěkné čtení a budu ráda za každý komentář. Sheela

3. kapitola

 

 

Chtěla jsem zaútočit, když v tom mě chytily Alecovi mužné paže a pevně mě drtily v objetí.

„Alecu co to děláš?“ zeptala jsem se ho nakvašeně a on se na mě jen zlehka usmál a políbil na tvář.

„Jsou to Arovi přátele, takže by nebylo správné jim ublížit, lásko,“ upozornil mě a já jen přikývla. O krok jsem ustoupila, tím pádem jsem se ocitla na úrovni Jane, která si se mnou vyměnila místo, protože na diplomatické řeči tu byla ona.

„Ráda Vás zase vidím. Aro, bude rád, když mu řeknu, že jsme Vás potkali,“ usmála se na něj zářivým úsměvem a z jedné upírské hrudi se ozvalo vrčení. Přikrčila jsem se a připravovala se na výpad, který udělám, pokud bude ten holomek mít nějaký problém.

„Edwarde, uklidni se. Jistě Jane. Budu rád když ode mne a mé rodiny budeš Ara pozdravovat a pokud by vám to nevadilo, mohli bychom si teď někam zajít sednout a vy byste nám mohli povyprávět, co je nového ve Volteře,“ usmál se a Jane jen přikývla. Já se napřímila a chytla se Aleca za ruku. Zářivě se na mě usmál a já mu úsměv s radostí oplatila. Všimla jsem si, že nás ten jeden pořád sleduje. Snažila jsem se dělat, že jsem zapomněla, o koho se jedná. Znovu začal vrčet, když si všiml, že se Alec ke mně přibližuje a chce mě políbit. To už jsem se neudržela a skočila po něm. Svalila jsem ho na zem a zuřivě na něj vrčela.

„Máš nějaký problém?“ zeptala jsem se ho zostra a on se jen zamračil. „Příště si dávej pozor na svoje reakce. Nemusel by si to přežit.“ Začala jsem se z něho zvedat, když mě chytl za ruku a pevně ji stiskl. Celá upíří rodina a garda sledovaly, co udělám. Vycukla jsem se mu a znovu začala zuřivě vrčet. Alec ke mně přišel a vzal mě do objetí, kde jsem zapomněla na všechen hněv. Kolíbal mě sem a tam a já si to užívala.

„Prosím, poblíž je hotel, do kterého bychom si mohli zajít popovídat,“ navrhl Carlisle.

„Jistě jsme tam ubytování, takže bychom mohli jít rovnou k nám na pokoj, kde nás nikdo nebude rušit,“ navrhla jsem a pomalu se otočila na Aleca, který se usmíval nad mou diplomatickou odpovědí. Vlepila jsem mu pohlavek a hned na to ho políbila a začala se smát. Zprvu se zamračil ale, když dostal pusu, usmál se na mě a já se zašklebila. To je ale urážlivec. Ruku v ruce jsme se všichni společně vydali do hotelu a já celou dobu cítila na zádech nepříjemný pohled. Když jsme dorazili na recepci, všichni žasli a nejspíš si mysleli, že je sjezd manekýnů. Vzali jsme si klíčky od pokoje a vydali se k našemu apartmánu, kde jsme se posadili na pohovku. Lépe řečeno Alec se posadil na pohovku a já na něj.


„Jane, pověz nám, jak se Aro má. Dlouhá léta jsme se neviděli,“ zeptal se Carlisle, když si našel poslední místo na sezení.

„Má se skvěle. Myslím, že v posledních dvaceti letech se má opravdu senzačně. Od té doby. co se k nám přidala Bella, září jako sluníčko,“ usmála se a já se na ni zašklebila.


„Neřekla bych, že je to od mého příchodu. I se mnou měl jisté potíže. Ale nakonec jsem ráda, že jsem zůstala právě u gardy. Perfektně se o mě starají,“ pochválila jsem svoje bydliště a opřela se o Aleca ještě pohodlněji.

„Ano, ze začátku to s Bellou nebylo snadné. Byla hodně tvrdohlavá a nechtěla poslouchat příkazy. Jenže když spatřila Aleca stal se z ní poslušný beránek,“ zachechtal se Felix společně s Demetrim, Alecem a Jane.

„Jistě, dělejte si ze mě srandu,“ nahnula jsem se a praštila Felixe do ramene. Ten se znovu zachechtal a pokračoval ve vyprávění.

„Od doby kdy poprvé otevřela oči, vyzařovala z ní moc, temperament a jak jsme později zjistili, i tvrdohlavost. Prala se s každým upírem na hradě, když se pokoušela utíkat. Kolikrát jsem skončil bez ruky nebo nohy. Aro, byl už zoufalý a musel souhlasit s tím, že jestli se Bella nevzpamatuje, bude muset být tvrdě trestána a jestli by ani tresty nepomohly, tak bychom ji museli zabít. Když se nic nezlepšovalo, z cesty se vrátila Jane a vedla si Aleca. Když ho Bella spatřila, málem se jí podlomila kolena,“ zachechtal se a pokračoval. „Pár dní se oťukávali, až nakonec skončili nejspíš v posteli. Od té doby je Bella jako beránek. Myslím, že za to vděčíme hlavně Alecovi. Teď se diskutuje dokonce i o svatbě,“ podíval se na nás v pevném sevření a spokojeně se usmál. Cullenovi baštili můj příběh a málem jim i brada spadla na zem při jejich velkém údivu.

„Smím se tě Bello zeptat, jak si se dostala do Volterry?“ zeptal se mě Carlisle a já se zasmála a začala vyprávět příběh, který moc lidí neznalo.

„Po odchodu jednoho neznámého, jsem se snažila vzpamatovat. Nešlo to, trápila jsem se já a i můj otec byl zoufalý. Nevěděl, jak mi pomoci, jak mě utěšit a hlavně, jak mě donutil odmilovat se. Jenže já nechtěla. Nechtěla jsem zapomenout ty krásné vzpomínky, které mi utkvěly v paměti. Nechtěla jsem zapomenout na chvíle strávené po jeho boku. Snažil se mi pomoct i můj nejlepší přítel Jacob Black, ale nešlo to. Začal to vzdávat, ale dál mě navštěvoval. Ten den kdy, jsem se stala upírem, jsem jela do La Push, právě za Jacobem. Bylo deštivé počasí jako každý den. Seděla jsem za volantem a přemýšlela, když v tom se přede mnou zjevili tři krásní andělé. No a pak, když jsem vylezla z auta, jsem zjistila že to nebyli andělé. Ale Alec, Demetri a Felix. Tenkrát mi dali na výběr zemřít nebo se stát nesmrtelnou. Uvažovala jsem nad smrtí, ale když jsem pořádně pohlédla na Aleca něco mi říkalo, že právě s ním bych mohla být šťastná a právě kvůli Alecovi jsem se stala nesmrtelnou. Dopravili mě do hradu, kde mě položili na postel a Alec se do mě zahryznul. Necítila jsem bolest, protože jsem byla šťastná, že právě on mi dává do těla jed, který mě změní. Jenže když splnil svůj úkol, tak zmizel a já teprve začala trpět. Když jsem se po třech dnech probrala jako upír, bylo kolem mě hodně ostatních upírů, ale nikde jsem neviděla jeho. Nemělo pro mě smysl poslouchat a plnit rozkazy když tam nebyl on. Felix se mě snažil vycvičit, ale většinou skončil bez ruky nebo nohy. Nevěděla jsem, že za své špatné chování budu dostávat tresty. To jsem se dozvěděla až teď. Byl to den, kdy bylo opravdu velké napětí ve vzduchu, když jsem byla v sále a Felix se mě snažil donutit předvést svou sílu. Do dveří vešla drobná upírka, která upírala své rudé oči na mě. Prohlížela si mě, jako kdyby mě chtěla zabít ale, když jsem si všimla mého anděla, kvůli kterému jsem se rozhodla „žít“ přestala jsem se bránit a uposlechla Arův rozkaz. A dál už to řekl Felix,“ ukončila jsem svůj příběh a usmála se na Aleca, který kdyby mohl, tak by se rozplakal.

„Takže ty si nepamatuješ celý svůj lidský život?“ zeptala se mě s nadějí v hlase Alice.

„Alice, jestli narážíš na to, jestli si pamatuju, že si mě ty a tvá rodina opustili. Tak ano tuto část lidského života si pamatuji,“ upřesnila jsem věci na pravou míru.

„Tak proč si nás na louce chtěla zabít?“ neudržela svou zvědavost Esme, kterou jsem kdysi tak zbožňovala.

„Esme, jak by ti bylo, kdyby se po dvaceti letech objevil někdo, kdo ti ublížil. Ty byla silná a mocná a mohla je jednoduše poslat do pekla. Jak bys zareagovala?“ položila jsem jednoduchou otázku. A všimla si Edwardova zmučeného výrazu. Pootevřel ústa a z něj vyšla slova, které jsem nečekala.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Já nejsem ona 3:

 1
16.02.2012 [18:29]

AmiJanezaujímavé, že Bella bola na nich zlá.. ale tak, upírsky jed urobil asi svoje Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!