Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Já nejsem ona 15 (sad end)


Já nejsem ona 15 (sad end)Tento dílek není oficiální. Je to jen myšlenka, která by se mohla stát. Rozhodla jsem se napsat i smutný konec. Ale než začnete chystat zapalovače a podpalovat hranice, chci vás upozornit, že nápíši i happy end. Přeji příjemné čtení kapánek depresivní povídky. Sheela

Dopis, který jsem dostala, jsem denně vytahovala. Četla jsem ty řádky pořád dokola. Jeho úhledné písmo mi sdělovalo víc než slova, které psal. Alec se na mě vždycky soucitně podíval, ale nekomentoval moji skleslou náladu. Emmett vždy zabavil Mishell. Nikdo si mě nevšímal. Jediné, co mě zajímalo, byl Edward. Denně jsem vzpomínala na jeho měkká ústa, která mě něžně líbala. Jeho úsměv, který vždy prozradil více než slova. Jeho jiskřící oči vždy, když provedl nějakou lumpárnu. Začala jsem pochybovat. Pochybovala jsem, zdali jsem neudělala chybu. Přemýšlela jsem, jaké by to bylo, kdyby tady místo Aleca byl Edward a my byli spokojená rodina. Kdyby místo Aleca dával Mishell pusu na dobrou noc. Moje nerozhodnost byla příšerná. Nechápala jsem, co se to se mnou děje. Do nedávna jsem si byla jistá, že jsem udělala to nejlepší rozhodnutí, ale teď váhám. Nejsem si jistá vůbec ničím. Nevím, jestli všechno není jen sen a já se neprobudím. Kdybych mohla, plakala bych. Chtěla jsem brečet. Všechno ze sebe dostat. Nemohla jsem se poddat ani vzlykům, které se draly na povrch. Nechtěla jsem nikomu ukázat svoji slabost. Nechtěla jsem udělat nic, co by někoho mohlo zranit. Stačilo, že jsem zraňovala sama sebe. Snažila jsem se být na Aleca milá. Nedat na sobě nic znát. Žádné pochybnosti. Když mě políbil, už mi po páteři nepřejel mráz, jako vždy. Dopis, který mi napsal, mi rozhodil celý život. Jen pár řádků. Jen to, co si myslel, dokázalo změnit vše. Probralo mě to z mého snění. Z mé otupělosti.

Nedokázala jsem slovy popsat, v jakém stavu se nacházím. Nikdo mě nechápal. Vstala jsem z postele a usmála se na sebe do zrcadla. Můj úsměv působil falešně. Byl falešný. Něco jsem na sebe oblékla. Nevěděla jsem, co jsem si na sebe dala. Moje hlava nevnímala nic, co se dělo kolem. Vytáhla jsem papír s tužkou a začala psát:

Milý Alecu,

je mi všechno líto. Nechápu, co se to se mnou stalo. Nedokážu popsat, co se mi děje v hlavě, když tento dopis píši. Myslím na všechno důležité v mém životě. Na naše společné chvíle a začínám si uvědomovat, že je všechno jinak. Předtím jsem si byla jistá, že tě miluji. Teď váhám. Trápím tebe a sebe. Všichni vidí tu změnu, ale nechtějí si ji připustit. Jediný dopis vše změní. Je mi líto, že všechno se stalo poté, co jsme si adoptovali naši malou Mishell. Možná ona mi otevřela oči. Nechci nikoho trápit. Nechci nikomu dávat falešné naděje. Nechci nikomu dávat sliby, které nemám šanci dodržet. Chci mít jistotu, kterou už nenajdu. Zmeškala jsem chvíle, které mi mohly prospět. Ztratila jsem víru v život. Omlouvám se ti za vše, co jsem ti způsobila. Nelituji žádné chvíle, ale nebyla opravdová. Nutili jsme se do něčeho. Modlili jsme se, abychom se zamilovali. Modlila jsem se, abych zapomenula na Edwarda. Ale ani mé mrtvé srdce mi to nechce dovolit. V hlavě se mi hemží tvoje a jeho obrázky. Slučuji vás dohromady. Tvůj úsměv a jeho oči. Vše tvoří novou osobu. Můj život nemá už žádný smysl.

Ale prosím tě o jedno. Postarej se o naší dcerku. Vychovej Mishell a nedovol, aby ji uragán Alice zničila. Vychovávej ji tak, jak bych ji vychovávala, kdybych tu byla. Postarej se o Culleny a z ničeho je neviň. Nevyhazuj je z domu. Nezaslouží si to. Celý zmatek jsem způsobila já. Poděkuj za mě Arovi. Vzkaž mu, že jsem ho milovala. Rozluč se za mě se všemi, kteří pro mě něco znamenali. Jednou až nastane čas, pověz Mishell pravdu. Možná bude chtít být jednou z nás a tobě nahradí ztrátu. Je mi vše líto, Alecu. Doufám, že mi jednou odpustíš. Jedno si zapamatuj. Navždy tě budu milovat. Navždy na tebe budu vzpomínat jen v dobrém.

S láskou tvoje Bella.

Ps: Prosím netruchli. Všichni budou potřebovat podporu.

Dopsala jsem a dopis dala do obálky. Obálku jsem položila na noční stolek a naposledy se kolem sebe rozhlédla. Prohlédla jsem si naše společné fotky. Na každé jsme se usmívali. Líbali. V mysli jsem si vybavila ty nejkrásnější chvilky. Snažila jsem se myslet jen na ně.

„Sbohem,“ zašeptala jsem a vyskočila z okna. Utíkala jsem lesem. Sbírala klacky i klacíky. Vše, co by mi mohlo pomoci. Všechny nasbírané věci jsem naházela na jednu hromadu a z kapsy vytáhla zapalovač. Vše jsem zapálila. Sledovala jsem oheň, jak vše pálí. Jak se vše mění na popel. Pomalu jsem vstoupila do kruhu a nechala, aby mě plameny pohltily. Umírala jsem s myšlenkou na ty nejdůležitější.

Pohled nikoho:

„Ne!“ ozval se domem křik zamilovaného upíra, který si právě přečetl dopis od jeho milované. Padl na kolena a vzlykal. Dopis, který tu nechala, svíral v prstech a doufal, že se probudí. Chtěl, aby vše byl jen sen. Nedařilo se mu probudit se. Musel si přiznat jednu věc. Vše je pravda. Přišel o tu nejdůležitější osobu v jeho životě. Ale rozhodl se dodržet vše, o co ho prosila v dopise.


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Já nejsem ona 15 (sad end):

 1
27.09.2011 [5:20]

LuciBeeda vic se mi libi tenhla konec Emoticon Emoticon

27.09.2011 [5:20]

LuciBeedkraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasnyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy vsech 15 kapitolek sem si precatla a krasne mi utekla nocni diiikes Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Afrodita_Alice_Cullen
18.06.2011 [18:44]

já u toho fakt brečela Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

05.06.2011 [21:57]

katherin18NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE prosím ťa NIE!!! toto nie!! oi boli dokonalý!! zas Edward!! NIE NIE NIE!!! prosím ťa!! Nie!! Alec bol skvelý!! a Malá Mishell zamilovala som sa do nich! NIE Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!