Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Já nejsem ona 15 (happy end)

twilight-new-moon-necklace


Já nejsem ona 15 (happy end)Slíbila jsem happy end a tady je. Bella nám popíše den po dopise a nakonec je epilog. Loučím se s touto kapitolovkou. Příjemné čtení přeje Sheela

Položila jsem dopis do poličky a šla znovu za Mis, která překvapeně vykřikovala, když jí Alice ukazovala krásy jejího pokoje. Mis pobíhala po pokoji a vše si pečlivě prohlížela. Vypadalo to, že Alice je s naším novým dítětem spokojená. Když si mně Mis všimla, spokojeně mi skočila do náruče.

„Líbí se ti tu?“ zeptala jsem se a ona šťastně přikývla. Začala se mi cukat v náručí a já ji pustila. Utíkala za Emmettem, který byl rád, že za ním přiběhla. Ti dva si očividně padli do oka. Emmett ji houpal v náručí, házel s ní do takové výšky, až jsem se bála, že ji praští do stropu a ona se rozmázne, jako moucha o sklo u auta.

„Emmette, bacha,“ upozornila jsem ho, ale on se jen zasmál a dál s ní házel. Když se jí začaly klížit oči a neustále zívala. Překazila jsem Emmettovi zábavu a on se na mě naštval a odkráčel z místnosti. Uložila jsem Mis do postele a podala jí medvídka, kterého dostala od Aleca.

„Povíš mi pohádku?“ zeptala se a tím mě zaskočila. Žádnou pohádku jsem neznala na paměť, ale když jsem se podívala do těch krásných očiček, nezbývalo mi nic jiného než souhlasit.

„V jedné malé vesničce, v ještě menším hračkářství pracoval jeden chlapec. Jmenoval se Andry a jeho plat ho živil. Miloval hračky a připadalo mu, že každá hračka má v podstatě duši a může mluvit. Nepotřeboval přátele. Měl hračky. Jednoho dne navrhl hračku, která měla pomáhat dětem se vším. Návrh se dostal do ruky jednomu pánovi, který hračky vyráběl. Dohodl se s Andrym a i jeho hračku vyrobil. Hračka byla úspěšná a hodně se prodávala. Andry si mohl dovolit vše, co nikdy neměl. Stal se z něj snob, který měl přátele jen kvůli jeho bohatství. Nakonec si myslel, že všechno může koupit, ale v tom se spletl. Do města přijela krásná dívka jménem Melisa. Když ji spatřil, ihned se zamiloval. Myslel si, že ji zaujmou jeho peníze. Ale v tom se taky mýlil. Nevšímala si ho,“ vyprávěla jsem, ale když jsem si všimla, že už spí. Pořádně jsem ji přikryla a dala jí pusu na čelíčko. Vyšla jsem z pokoje a šla do naší ložnice. Alec už ležel na posteli a četl si nějakou knížku.

„Bude tu šťastná,“ konstatoval, když jsem se převlékla a lehla si vedle něj.

„Doufám v to,“ odpověděla jsem. Alec mě objal a pevně mě držel. Potichoučku mi zpíval moji oblíbenou písničku.

„Hodně si oblíbila Emmetta,“ řekla jsem mu asi po hodině.

„To jo. Asi bude mít ráda vtipálky.“

„No, jsem zvědavá, co budeš říkat, až si ona najde nějakého vtipálka,“ škádlila jsem ho a on zavrčel.

„Ještě je mláda,“ ukončil moje škádlení a políbil mě na rty.

„Prozatím,“ doplnila jsem a on znovu zavrčel. Nahlas jsem se zasmála a on se zamračil.

„No co? Musí ti být jasné, že jednou si někoho najde a budou spolu,“ vysvětlila jsem a on se zamračil ještě víc.

„Toho kluka zaškrtím.“

„Ale, prosím tě,“ rýpala jsem. On mě povalil pod sebe a začal vášnivě líbat. Tak ukončil všechny mé debaty. Milovali jsme se celou noc. Několikrát mě dovedl do nebe. Miluji ho.

Epilog:

Mis rostla a my byli nuceni říct jí naše tajemství. Přijala to dobře. Stanovili jsme dohodu, že ji v devatenácti přeměníme v upíra, i když já nebyla nějak extra nadšená, musela jsem souhlasit. Já a Alec jsme si byli ještě bližší než dřív. Spojila nás Mis, která nám nedovolila mít nějaké spory. Hold měla moji tvrdohlavost a Alecovu schopnost omamovat lidi jen pohledem. Cullenovic rodina s námi žila šťastně. Když jsme se stěhovali, vždycky jsme si našli dům tak velký, abychom se tam všichni vešli. Všichni jsme si na sebe zvykli. Já byla nucena zvyknout si na Emmettovy vtípky. Ale i s těmi přestal, když jsem mu podpálila Jeep. Miloval to auto. A náš Edward? Co dělá? Žije s Tanyou spokojený život. Procestovali celý svět a z každé země nám poslali aspoň pohled nebo přivezli suvenýr. My dva spolu začali konečně normálně mluvit. A proč taky ne. Když oba máme někoho, koho milujeme. A já doufám v jedinou věc. Že tu budeme žít na věky. Všichni.


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Já nejsem ona 15 (happy end):

 1
3. :)
18.01.2012 [19:10]

nádhera :) Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

02.08.2011 [11:44]

jesikataWow Emoticon nadherna povidka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Afrodita_Alice_Cullen
18.06.2011 [18:50]

U tohohle jsem brečela víc než u toho sad endu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon já miluju štastný konce,ale pro mě je štastnej konec Edward s Bellou Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!