Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » It´s a Boy Girl Thing!? 3. kapitola

Vampire Bella


It´s a Boy Girl Thing!? 3. kapitolaMinule jsme Bellu a Edwarda opustili na koberečku v ředitelně...
Jak bude ale pokračovat vyjednávání rodičů se svými ratolestmi?
Jaký trest od ředitele dostanou? Jak nakonec skončí jejich "malý trest"?

! Upozornění 18+ a co říkala Chobotnicka u 2. kapitolky stále platí a platit bude! !

Další díleček v pořadě již třetí z dílny Azeret - Chobotnička. Další poptávku po dílečku bude u Chobotničky.

Vaše Azeret

3. kapitolka

„Edwarde Anthony Masene Cullene!“ nesl se ředitelnou pro změnu hlas Edwardova adoptivního otce.


 

 

„Můžete nám vysvětlit, co se stalo?“ Křičeli jeden přes druhého.

„Já n-nevím?“ zašeptala jsem stydlivě.

„Nevím, co se tam stalo,“ přidal se ke mně pan ignorant.

„Dobře,“ promluvil Charlie, „dnešní den doděláš, pak okamžitě, opakuji okamžitě, pojedeš domů! Vymyslím ti zatím trest!“ pěnil můj otec.

„Edwarde!“ zakřičel pro změnu jeho otec. „Tohle je neomluvitelné! Co to proboha do vás obou vjelo? Okamžitě teď půjdete na další hodinu a pak se ty,“ ukázal na pana dementa.

„Dostavíš domů!“ jeho hlas byl o pár oktáv výš než obvykle.


„Krucinál, copak jste nemohli počkat domů? To jste si to museli rozdat ve škole a navíc na záchodcích, kde jste všechno zničili?“ ptal se již s pobaveným hlasem Carlisle.

„Tak já za to ještě můžu!“ rozkřičel se z nenadání ignorant.

„Ona to začala!“ žaloval na mě.

„C-co? Já? Přiznávám, že jsem vešla na ty záchody, tys po mě hodil toaletní papír, když jsem se ti snažila omluvit. Navíc sama jsem nebyla! Byli za tím také Emmett a Alice!“ tentokrát jsem vypěnila já a omylem jsem prořekla své komplice.


„Tak dost!“ vyhrkl ředitel, asi se na nás nemohl jen tak dívat, jak se tam hádáme jako babky na trhu. „Swanová, Cullene! Oba dostanete měsíc po škole! Navíc jako odměnu za to, že si naschvály děláte skoro každý den, máte jako uklízení celé školy!“ Vynesl rozsudek ředitel školy.

„A jako prémii se budete každý den počínaje zítřkem každé odpoledne stavovat u školního psychologa,“ řekl s úsměvem na rtech a vypakoval nás ze své kanceláře.

„Dobře, děkuji,“ odpověděla jsem mu ironicky.

„Děkuji, pane,“ podotkl pan netykavka.


V doprovodu našich otců jsme se vydali z ředitelovy kanceláře. Neměla jsem zrovna dvakrát dobrou náladu. Omylem jsem se vyspala s ingorantem Cullenem a do toho s ním musím uklízet celou školu. Mám takový pocit, že je to jen zlý sen.

„No tak Swanová, prober se!“ křičela jsem na sebe v mysli.

„Po škole doma!“ připomněl mi Charlie.

„Ano, tati,“ odpověděla jsem mu s velice kyselým úšklebkem.

„Edwarde! Po splnění všech povinností a uklizení celé školy tě očekávám doma,“ sděloval Carlisle tomu bezcitovi.


Šli jsme na třetí hodinu, měl být tělocvik. Měli jsme ji všichni já i Cullenovi. No to budu zase poslouchat, jak jsem dobrá, že jsem se vyspala s jedním z Cullenů.

„Teda, Bells, tohle jsem od tebe opravdu nečekala, že mého brášku připravíš o panictví. Tohle si opravdu na tebe šetřil. Teď si z něho nemůžu dělat legraci!“ uculoval se Emmett.

„Emme?“ optala jsem se ho. On jen přikývl hlavou, že vnímá.

„Jak si to myslel o tom, že vlezdoprdelka byl panic?“ Vyhrkla jsem ze sebe.

„No, on, než si to s tebou rozdal, na těch pánech, byl panic. Teď si mi zkazila všechnu zábavu, když si ho o to připravila,“ lámal se v pase Emmett.


Tělocvik proběhl cekem v pořádku. Já jsem s panem ignorantem Cullenem celý tělocvik házeli na sebe znechucené pohledy. Když se dvě největší děvy z celé školy dozvěděly, že jsem si to ve škole rozdala a dokonce užila s Cullenem, ihned chtěly vědět všechny podrobnosti. Těch se jim, ale nedostalo. Zato mužská část věděla téměř vše, pan vlez doprdelka si otevřel pusu na špacír. Prý v „posteli“ jsem neschopná.

„Ahojky, Swanová,“ pozdravil mě Alex.

„Ahoj, Alexi, co chceš?“ optala jsem se ho rovnou.

„Vyspíš se semnou?“ Šel na to rovnou.

„Ani mě nehne!“ odpověděla jsem mu a odešla jsem od něho.


Alex se o mě pokouší celý roky. Je to největší sukničkář na škole. Měl každou, na kterou si prstem ukázal. Dokonce prý měl ve své posteli Rosalii i Alici. Alice se s ním vyspala jen proto, že se zrovna pohádala s Jasperem. Bylo to jen jednou. Rosalii měl jako občasný vrchol, a to jen proto, že byl zrovna Emmett u mě a dlouho do noci jsme si povídali o našich vtípkách. Lezl často sám v noci ke mně oknem. Emmett nemohl Rosalii vysvětlit, že mezi námi nic nebylo a ani není. Jsme jen velmi dobří přátelé.


Přetrpěla jsem zbytek dne ve škole. Každý muž ať už žák, nebo učitel mužského pohlaví na mě koukali velice hladově. Když jsem měla biologii s Cullenem, učitel si mě vyvolal k tabuli. Jakmile jsem došla ke katedře, tak na mě učitel vyjel. Začal mi sahat na nohy a posléze na zadek. Otočila jsem se na něho ve snaze mu říci, aby toho nechal. On však se dotkl mých ňader. Při tomto jeho útoku jsem slyšela zřetelné vrčení ze zadní lavice. To mohlo pocházet jen od Edwarda.

„Sakra! Já mu řekla jménem! Co se to děje?“ ptala jsem se sama sebe.

Vrčení vždy zesílilo po doteku učitele na mé tělo. „Jak to, že slyším vrčení od člověka? Swanová, ty ses po tom skvělém sexu dočista zbláznila! Opravdu musíš navštívit toho školního psychologa,“ nadávala jsem si.


Po škole jsem se s panem „vysněným“ no leda tak ve špatném snu, šla na po školu. Nejdříve jsme šli do jistého kumbálku, kde se skladovalo harampádí na vytírání prachu a podlahy či odpadkové pytle. Na sebe jsme si museli obléknout oranžové kombinézy, které zde uklízecí personál nosí.

„Jdu na ředitelovu kancelář,“ oznámila jsem mu.

„O. K. Já jdu na tu kancelář jeho sekretářky,“ řekl mi na oplátku on.


Zrovna jsem se shýbala k odpadkovému koši ředitele, když se mě dotkli kolem pasu mužské ruce. Jedny rty se mi otřely o mojí šíji. Velice rychle jsem poznala, komu ruce i rty patří.

„Já myslela, že to byl jen úlet,“ podotkla jsem osobě.

„Taky, že byl. Ale ty jsi v tomhle oblečení až nechutně sexy,“ zašeptal mi do ouška a poté lehce skousl ušní lalůček

„Tady?“ vyhrkla jsem. Jeho ruka mi pomalinku rozepínala zip této oranžové hrůzy.

„Tak jako posledně?“ zalaškoval a otočil si mě čelem k sobě.

„To raději ne,“ vykřikla jsem a ihned se naše rty vpily do sebe.


Líbali jsme se dravě a nenasytně. Pomalinku jsme si svlékali oblečení. Když jsem mu sundala bílé tričko, okamžitě jsem mu jazykem objela jeho bradavky. Slastně mi odpovídal hlasitými vzdechy. Pro mě to byla rajská hudba, svými rty jsem jela pomalým zabijáckým tempem od jeho hrudi přes pupík. Obkroužila jsem ho špičkou jazyka a párkrát zajela do něj.

„Bells,“ nekontrolovatelně vzdychl.


Vytáhl si mě zpátky k sobě. Hrubě, ale přesto něžně mě líbal. Přes tričko mi hnětl ňadra, které stále byly uvězněny v krajkové podprsence od Alice. Tričko mi vyhrnul, byl velmi nedočkavý. Chtěl rychle vysvobodit má ňadra ze sevření toho otravného kusu látky. Jedním mocným trhnutím mi černou podprsenku roztrhnul na několik menších dílků.

„To si nemusel,“ podotkla jsem.

„Promiň, ale ty jsi tak nebezpečně sexy, nemohl jsem si pomoct,“ zašeptal a okamžitě se přisál na moje rty.


Líbal mě náruživě, jeho ruka si mě pevně, ale přitom jemně držela za zátylek. Druhá neposedná ručička mu putovala od mého krku k ňadrům. Začal je pomalinku hníst. Pod jeho dotekem jsem hlasitě vzdychala a spínala se.

„Prosím,“ zaškemrala jsem poníženě.

„O co prosíš?“ řekl velmi vzrušeným hlasem.


Svými rty a jazykem se dotkl mých hrbolek. Slastně jsem se pod ním napnula jako luk. Svlékal mi nenápadně tu oranžovou hrůzu, tím se dostal k mé sukni. Rozepínal knoflík i zip, svými neposednými prstkami mi jezdil po celém těle. Sundal mi boty i tu proklatou sukni. Na obdiv jeho očím jsem byl jen v černých krajkových tangách.

„Tak to teda ne!“ zahalekala jsem přísným hlasem.

„C-copak?“ optal se naoko uraženě.

„Teď já!“ řekla jsem mu a přisála se hladově na jeho rty.

Jeho rty byli měkké ale přesto velmi náruživé. Pootevřel trošku svá ústa a já mu je začala plenit svým jazykem. Ze začátku byl maličko zaskočený, ale po chvilce se přidal. Naše jazyky si hrály svojí tajnou symfonii.


Přejela jsem mu znovu jazykem po bradavkách, ručkama jsem jela od jeho dokonalé hrudi až k lemu jeho kalhot. Rozepnula jsem mu pásek a kalhoty mu pomaličku stahovala. Každé odhalené místečko jsem přejela zuby a poté bříšky prstů.

„Bells,“ zasténal nedobrovolně po mém dotyku na jeho kamarádovi.

„Dělám, něco špatně?“ zeptala jsem ho andělsky nevinně.

„Vůbec!“ vyhrkl a okamžitě své tělo přimáčkl na to mé.

Dobře jsem na svém podbřišku cítila jeho vzrušení. Vyhoupl si mě na svůj pas, své nohy jsem mu omotala kolem boků. Naše polibky se stávaly hlubšími a sehranějšími, vzdychali jsme si do úst. Jednu ruku měl na mém zadečku a druhou si hrál na mých ňadrech.

„Prosím,“ znovu jsem poníženě škemrala.

„Vydrž,“ zašeptal mi do ucha, jeho dech mi způsoboval mravenčení po celém těle. Lehce ale velmi účinně mi skousl lalůček.

„Edwarde!“ Zavzdychla jsem nahlas.

„Copak bys chtěla?“ Optal se mě temným hlasem plným vzrušení.

„Tebe, tady, teď hned!“ vyhrkla jsem a jemně se přesunula na jeho ušní lalůček, který jsem vzápětí skousla a líbala ho po celém jeho krku. Svým zadečkem jsem se mu nepatrně otírala o jeho narůstající bouli v jeho černých trenýrkách.


Já i on jsme na nic více nemohli čekat. Povalil mě na dubový stůl pana ředitele. Rukou odstranil všechny maličkosti, co měl na stole. Pořád jsem měla nohy omotané kolem jeho boků. Pomalinku mě pokládal na stůl. Přeopatrně mi sundal nohy z jeho boků. Ani na chviličku mě nepřestával dráždit. Černé krajkové tanga přestaly zdobit mé tělo. Jeho netrpělivá ručička a hbité prstíky si našli mé nejintimnější místečko.


Pomaličku skoro až lenivě přejížděl palcem lehce po mém poštěváčku. Slastně jsem se prohýbala. Způsoboval mi neuvěřitelnou rozkoš, svým dravými prstíky se vnořil do mého lůna. Jeho rty s jeho úžasným jazykem se přibližovali na můj pahorek slasti. Slastně jsem vzdychla, on podle mích vzdechů buď ubíral, nebo přidával na tempu. Tímto mě neskutečně vzrušil.


Vychutnával si moji bezmoc a velice se kochal mým mučením. Najednou svým jazykem přejel po mých závojíčcích a pak se špičkou jazyka vnořil do mého horkého lůna. Tato slast nešla vydržet. Moje mravenčení v podbřišku se pomalinku rozšiřovalo do celého těla. Zmítala jsem se pod jeho taktovkou na vlnách orgasmu. Pomaličku jsem otevírala slastně přivřená víčka. Edward se rošťácky usmíval. „Na co čeká? Jeho boxerky jsou tak našponované, že mám strach, aby si něco neudělal s kamarádem,“ rozmlouvala jsem v duchu.

„Tak já půjdu uklízet,“ vyhrkl najednou

„Tak to ne!“ zakřičela jsem na něj. Celou svojí nenechavou ručičkou jsem mu přejela přes boxerky na jeho nejcitlivějším místečku.

„Tak ty si chceš hrát?“ řekl to vzrušeným a temným hlasem. Jen jsem přikývla a strhala jsem mu z jeho božského těla černé boxerky.


Jeho chloubu jsem vzala do své ručky. Pohybovala jsem s ní směrem nahoru a dolů. Občasně jsem jeho penis polaskala rty a jazýčkem. Jeho vzdechy byli pro mě jako koncertní šňůra rockového zpěváka. Po chvilce, ale moje laskání již nemohl vydržet.


Vzal si mě do náruče, svoje nohy jsem mu instinktivně omotala kolem boků. Ani jeden jsme nechtěli čekat.

„Můžeš ještě couvnout!“ zašeptal mi do ouška a skousl znovu do lalůčku.

„Nechci a ty?“ optala jsem se ho.

„Také nechci,“ zašeptal a pomaličku do mě pronikl, „ tohle si nenechám ujít Swanová!“ vykřikl a pronikl až na dno mého lůna.


Po této větě, že si to nemůže nechat ujít, jsem mu jednu vrazila. To vyvolalo z jeho strany k tvrdšímu přírazu a následnému stenu z mé hrudi.

„Ty ráda tvrdě?“ optal se mě a tvrdě si mě opřel o ředitelovu knihovničku.

„Ještě mě neznáš!“ vydechla jsem a hlasitě zasténala.


Pořád jsem byla zády přiložena do té knihovničky, část jsem měla v zadní části těla. Rychleji a tvrději přirazil, knihovna tento nápor nevydržela a tak s hlasitým projevem zřítila k zemi. Edward mě naštěstí přidržel. Tento čin jsem mu dala další ránu do obličeje. To ho ještě více rozvášnilo, opřel si moje tělo o prosklený konferenční stoleček.

„Sex s Edwardem, ach můj bože, to je slast!“ zaúpěla jsem v duchu.


Milovali jsme se několik hodin, každý jsme několikrát dospěli k orgasmu. Leželi jsme právě v troskách ředitelovi kanceláře. Sex s Edwardem to byla pohádka.

„Tak tady je pěkně uklizeno,“ řekl ironicky.

„Máš pravdu, za to nás vůbec nevyhodí,“ podotkla jsem jízlivě.

„Přece by ses ho nebála,“ prohlásil a políbil mě na rty. Jeho ručičky si začaly hrát s mým tělem.


Milovali jsme se dlouho do včera. Na uklízení celé školy jsme se vykašlali. Kromě kanceláře ředitele jsme zničili i vybavení kanceláře jeho sekretářky. Do svých aut jsme se odebrali pouze v těch zářivých oranžových oblečcích.


Domů jsem dorazila v deset večer, hned ve dveřích se ozval nabroušený Charlieho hlas.

„ISABELLO! Kde sakra jsi byla?“ Vyjel ihned na mě.

„A jé je, máš průser Swanová!“ pomyslela jsem si.



 

2. kapitolka « Azeret & Chobotnicka » 4. kapitolka



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek It´s a Boy Girl Thing!? 3. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!