Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » It´s a Boy Girl Thing!? 1. kapitola

Simple logic


It´s a Boy Girl Thing!? 1. kapitolaBella s Edwardem si zase jdou tak maličko po krčku. Bella mu na oplátku, za minulé rozbití auta oplatí mincí tisíckrát horší.

Jak bude reagovat Edward, když se dozví kdo všechno je proti němu spřažený? Jak dopadne ta malá bitva mezi nimi?

Další díleček ze společné dílny Azeret - Chobotnicka. Další kapitolka bude zase z hlavičky Chobotnicky.

Vaše Azeret

1. kapitolka

 

Nestačila jsem se Vám ještě představit.  Jmenuji se Isabella Swanová, ale přátelé mi říkají Bella. Jsem adoptivním dítětem René a Charlieho Swanovi. Své pravé rodiče neznám a ani po tom netoužím, když mě nechali opuštěnou u prahu mích rodičů. René a Charlie mě našli zabalenou do červené dečky, na níž bylo vyšito ozdobným zlatým písmem napsáno nějaký podivný znak.


René a Charlie mě vychovali jako vlastní dceru, kterou přirozenou cestou nemohli mít. Po roce, když jsem s nimi byla, se rodiče rozvedli. René se mnou odjela do Phenexu a Charlie zůstal ve Forks. K Charliemu jsem jezdila každé prázdniny, ale ve 14 letech mi to přišlo zvláštní a do Forks jsem přestala jezdit.


René si po čase našla nového muže Phila. Minulý rok se za něho provdala. Phil byl hráč nižší basedballové ligy a tak cestoval po státech. René to trápilo, že na jednom místě nejsme dlouho a mé vzdělání není kvalitní. Sama jsem se nabídla, že budu bydlet u táty. Věděla jsem, že je to jediná možnost, jak být alespoň na jednom místě, než dostuduji a René se nebude trápit, že se pořád stěhujeme. Jednoho zimního dne se ale René i Philovi stal osudným. Oba dva zemřeli při nehodě.


„Bello! No pospěš si, nebo přijdeš pozdě!“ zavolal ze zdola na mě Charlie.

„Dobře tati, už jdu,“ přitakala jsem mu.

„Musím do práce, na stole máš snídani a nezapomeň si vzít svůj lék!“ připomněl mi moji ranní dávku té sladké tekutiny, kterou piji od malička.

„Tati, já vím, nemusíš mi to pořád připomínat,“ odpověděla jsem mu a s taštičkou plnou šminek a hromádkou oblečení jsem se vydala do koupelny.


V koupelně jsem zase trávila více času než v kuchyni. Charlie neumí vařit, tak mi k snídani udělá vždy rohlík s máslem, připomene mi můj lék a jde do práce. Charlie je místí policejní šerif. Učesal jsem se a vykouzlila účes, který se hodí k modrým botám na vysokém podpatku, černé sukni a bílo-modré halence, která spíše odhalovala, než zakrývala.


Vyšla jsem z koupelny a taštičku a saténovou noční košilku. Taštičku sem položila na kosmetický stoleček a košilku jsem přehodila přes opěradlo židle. Ze země jsem sebrala můj batoh černé barvy a ze stolku si vzala klíče od mého autíčka. Seběhla jsem dolů do kuchyně, kde na mě čekala snídaně.


Rohlík i svůj lék jsem snědla i vypila a s odhodláním vypakovat toho ignoranta Cullena ze školy jsem nastoupila do svého autíčka.


Ke škole jsem dojela za necelých 10 minut. Auto jsem zaparkovala na stejném místě jako poslední dva roky, a to naproti Cullenům. Jediný kdo z jeho sourozenců byli trošku v pohodě, byla Alice a Emmett.


„Ahoj Bello, tak co dneska plánuješ na Edwarda?“ optala se moje nejlepší kamarádka Alice.

„Alice, taky tě ráda vidím. A dnes? No ještě nevím,“ odpověděla jsem ji.

„Emme?“ zavolala jsem na toho vtípkaře.

„Ano má vrtípařská královno?“ zeptal se mě jako každé ráno.

„Co dneska uděláme Edwardovi?“ spustila jsem hned na něho.

„Hmm, těžká to otázka. Dneska má na hodinu historie přinést nějaké DVD,“ naznačil svůj plán.

„Co kdybychom mu ho vyměnili na nějaké hezké neslušné DVD s přídavkem Pro masochistické páry,“ navrhla jsem nevinně.

„Bello…,“ zděšeně řekl Emmett. „Tak tohle bude bomba,“ dopověděl svojí myšlenku a viděla jsem, jak se směje, stejně na tom byla i Alice.

„Takže Emme, máš za úkol do druhé hodiny sehnat požadované druhé DVD!“ zaúkolovala jsem ho ihned.

„Alice?“ zkoušela jsem to svým pohledem andílka.

„Já vím,“ odpověděla ihned. Nikdy mě nepřestane udivovat, že ví, co po ní chci.

„Tak hovoř,“ pobídla jsem ji.

„Mám ho nenápadně odtáhnout ze třídy, abyste mohli dát to DVD zpátky,“ řekla celý plán.

„Zlato, jsi geniální,“ vyřkla jsem a dala ji pusu na tvář.

„Já vím, ale již pojďme, nebo to ani jeden už nestihne,“ vybídla nás.


Do třídy jsme došli společně se zvoněním, první hodinu jsem měla s paní dokonalou neboli Rosalii Halle. Ta měla v mozečku jen tak nové módní kolekce, svojí dokonalou postavu a také svého přítele Emmetta.


Docela jsem ho chudáka litovala, mít za přítelkyni takovou fúrii. Emmett byl od pohledu sympatický kluk. Ihned, co mi první den na této škole dal na židli prdící pytlík, se z nás stala nerozlučná dvojka vtípkařů. On pomáhá mě a já zase jemu. Taková menší výpomoc. Já mu pomáhám a dávám na výběr z mých starších vtípků a on zase vymýšlí ty nové.


Další do této party patřila Alice. Po té, co ji jednou Edward naštval, že s ní nechtěl na nákupy, zašla za mnou a Emmettem a společně jsme vymysleli perfektní plán jak se mu pomstít. Alici je nutnost mít na vlastní straně, vypadá sice jako malý elfík, ale jinak je to naprostý Ďábel.


První hodina se neuvěřitelně vlekla, brali jsme chemii. Nevím, v čem mi bude dobrá, když se na žádnou chemickou vysokou nehlásím. Nemám ji příliš v lásce a proto vše co můžu, opíšu od mé spolusedící Rosalie Halle. Sice má v hlavě jen to, co jsem výše popsala, ale chemii k mé radosti umí.


Hodina skončila a běžela jsem na hodinu Historie. Tu mám jen s Edwardem a Emmettem. Doběhla jsem do třídy ve chvíli, kdy si uzurpovala Edwarda Alice. Náš plán právě začal. Emmett vyndal Edwardovi z tašky požadované DVD a z kalhot vyndal obal s nahými slečnami a muži. DVD ihned přendal a vrátil zpátky v momentě, kdy začalo zvonit.


Učitel Branner do hodiny vešel o 5 minut déle, to bylo i na něj rekord. Většinou nechodí vůbec, a když už zajde, tak o 15 – 30 minut déle. Branner hned poprosil, aby Edward zapnul to požadované DVD. Ten jako slušný žák si zapnul a zapojil do zásuvky DVD přehrávač a také televizi. Z obalu vytáhnul to naše zaměněné DVD a vložil ho do přehrávače.  Na obrazovce televize se objevily reklamy, ty ihned přeskočil. Chudák, kdyby věděl, co ho čeká.


Po těchto zdlouhavých úkonech se dostal do menu, naštěstí to bylo DVD jakoby ze středověku, takže tam v menu byli oblečené dámy v dobových kostýmech. V menu navolil přehrát film a hned po stisknutí tlačítka OK si šel sednout na své místo vedle Emmetta. Ten se celou dobu pochechtával. Při dosednutí na svoji židličku se podíval na obrazovku, kde dva páry byli v nějakém zámku a líbali se tam. Edward se křečovitě držel lavice, zatím co Emm přemáhal výbuch smíchu.


Po nekonečně dlouhých pěti minutách se z reproduktorů televize začínali ozývat neidentifikované zvuky jako ,Ach, můj bože, nebo ach ještě!´. Edwardovi kalhoty na tom nebyli o moc lépe podle toho, jak se Emmett od něho stranil mu byli v oblasti rozkroku trošku těsnější.


Učitel se vrátil ze svého kabinetu, když viděl co se na obrazovce děje, i jeho kalhoty byli v místě rozkroku těsné, stejně tak jako u všech kluků ve třídě. Edward se na to nemohl již dívat tak i s tou ohromnou boulí v místě rozkroku se vydal ven ze třídy. ,Nejspíš to hošánek musel jít vydýchat,´ pomyslela jsem si. Největší děva ze třídy se ihned chtěla chytit šance si užít s tím panem úžasným na záchodě, to jsem mu nesměla udělat. Omluvila jsem se učiteli a ihned vyběhla za ním.


Našla jsem ho na pánských záchodech, jak se snaží ten náš malý vtípek vydýchat. Musím uznat, že bouli měl opravdu velikou. ,Zajímalo by mě, jaké má vybavení,´v mysli se mi vyskytla tato otázka. ,Proč mě musí vždycky vzrušovat jen chlapy, co mají bouli v kalhotech a pak si jich začnu až všímat?´ kladla jsem si tuto otázku vždy, když jsem nějaké uviděla.


„Ahoj!“ pozdravila jsem ho jako největší andílek.

„Co tady děláš?“ zeptal se velmi hrubým hlasem.

„Přišla jsem se ti omluvit,“ řekla jsem první věc, co mi na jazyku ulpěla.

„Za co?“ optal se stále rozzuřeným hlasem.

„Za toto,“ řekla jsem a ukázala na jeho bouli v kalhotech.

„Cože?! Tak to byl tvůj nápad!“ vyjel na mě zcela oprávněně.

„Jo?! Ale byl v tom namočený i tvůj bratr Emmett a tvá sestra Alice,“ když už, tak všichni.

„Tak tohle teda ne!“ zakřičel a hodil po mě toaletní papír.

„Já, za to nemůžu, byl to sice můj nápad, ale DVD bylo Emmovo a Alice tě musela nějak zabavit, abychom ti ho tam dali!“ křičela jsem pro změnu já.

„Tohle jste opravdu přehnali,“ zakřičel a pěstí bouchl do zrcadla, to se pod jeho úderem rozbilo.

„Tak to teda ne! Jako pr! Já nejsem jediná, na koho si musíš vylít zlost,“ přibrzdila jsem ho a po něm zpátky hodila ten toaletní papír.


Jak mile se toaletní papír odrazil od jeho zad, podíval se na mě stylem ,tohle zaplatíš´. Hodil po mě na oplátku růžovým mýdlem, které bylo mokré. Takže na mé bílo - modré halence byla velikánská mýdlová skvrna. Tohle opravdu už přepísknul. Po ruce jsem měla dózu s papírovými ručníky. Dózu jsem vysadila z háčků a celou jí po něm hodila. On se nenechal dlouho pobízet a tak po mě hodil jedno z nástěnných zrcadel. To se při dopadu vedle mě na stěnu rozbilo.


Házeli jsme po sobě, vše co bylo na pánských záchodech. Najednou jsme se chytli jako dva zápasníci juda. Edward mi natrhl mojí halenku, já mu pro změnu roztrhala celou košili, takhle to šlo až do té doby, než jsme naproti sobě stáli úplně nazí. ,Musím uznat, že vybavení má velice slušné, jen aby s ním také uměl zacházet,´ pomyslela jsem si.



 

Prolog « Azeret & Chobotnička » 2. kapitolka



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek It´s a Boy Girl Thing!? 1. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!