Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Isabella Drákulová 16. kapitola

Pitomost č. 1


Isabella Drákulová 16. kapitolaJak návštěvu Bellina bývalého vidí Edward? Na to se podíváme. CC

16. kapitola

 

Pohled Edwarda:

Jel jsem rychle do školy. Těšil jsem se na Bellu. Celou rodinu jsem donutil, aby jeli se mnou, i když první hodina začínala až za dvě hodiny a něco, ale já se Belly nemohl dočkat. Nebyl jsem s ní celou noc, to je přímo trestné. Když jsem viděl školu, donutilo mě to ještě zrychlit. Chtěl jsem už být u Belly.

Když jsem však vjel na parkoviště, zamrzl jsem a nevěřil svým očím. Bella tam už čekala, ale to nebylo to, co mě překvapilo. Tiskl se na ni nějaký muž a líbal ji, ale všiml jsem si, že ho Bella odstrkovala. Ihned jsem zastavil a vyletěl z auta jako namydlený blesk a odhodil ho od ní.

„Vypadni od ní!“ zakřičel jsem, když jsem ho od Belly odhodil na druhou stranu parkoviště. Ihned jsem střelil pohledem k Belle, které hrozilo, že se políbí se zemí. To jsem nemohl dopustit, líbat ji můžu jenom já, tak jsem ji chytil a přitiskl na svou hruď. Kolem mě se postavila moje rodina. Ten upír se zvedl a prohlédl si nás. Pohledem se zastavil na Belle v mém náručí.

„Co to má bejt?! Vyměnila jsi mě za vegetariána? Co má a já ne?!“ rozkřikl se na mou Bellu, která se mi třásla v náručí jako osika. Zavrčel jsem na něj, když ji takhle roztřásl. Nevěděl jsem, kdo to je, ani co chce po Belle, ale jedno jsem věděl. On si myslí, že je člověk. Bella to hraje skvěle.

„Právě, že je vegetarián. Neloví lidi, s ním se nemusím bát, že by mě zabil. Proč myslíš, že jsem tě opustila? Bála jsem se. Jsi upír pijící lidskou krev a já jsem člověk, nemohlo by to fungovat,“ křikla na něj zpátky. Nevím, co má to všechno znamenat, ale oni dva se znají důvěrně.

„Copak jsem ti někdy ublížil? Dal jsem ti někdy jedinou záminku, abys mi nevěřila? Víš vůbec, jak jsem trpěl, když jsem četl tvůj dopis? Já tě miluju, a pokud mi v cestě k tobě stojí tahle upíří smečka, odstraním je a ty víš, že jsem toho schopen. Máš čas do večera, pak je všechny zabiju. Přijdu si pro tvou odpověď,“ řekl a upíří rychlostí zmizel.

Nevím, kdo to byl, ale chtěl jsem to vědět a nebyl jsem jediný. Podíval jsem se na Bellu, která už vypadala normálně, už se netřásla. Takže to přece jen hrála kvůli tomu upírovi. Je skvělá herečka, i já jsem jí uvěřil.

„Kdo to byl?“ zeptala se Belly Alice. To jsem chtěl taky vědět. Všichni se na Bellu podívali zvědavě a ona hned začala vyprávět.

„Wayn, můj ex, a jak jste si všimli, upír jako vy. Chodila jsem s ním čtyři roky v New Yorku, kde jsme žili, než jsme se přestěhovali sem. Byli jsme krvaví milenci. Chodila jsem s ním jen proto, abych měla přístup k jeho jedu, lepší jsem snad v životě nepila. On je jeden z mála, z koho jsem pila víckrát. Pila jsem z něj denně po celé ty čtyři roky. Řekl mi, že je upír, ale on nevěděl, že já jím jsem taky. Nikdo z mých krvavých milenců to nikdy nevěděl, až vy. Každé čtyři roky se stěhujeme, aby naše mládí nebylo podezřelé, tak jsem se ho musela zbavit. Napsala jsem mu dopis, ve kterém jsem se s ním rozešla z důvodu, že se ho bojím, že by mě zabil a podobné blbosti. Nečekala jsem, že by mě našel,“ řekla, ale mně v hlavě hrála jen dvě slova.

„Tvůj ex?“ zeptal jsem se jí a podíval se jí do očí. Zvedla svůj pohled a naše pohledy se setkaly. Usmála se. Bella mi ruce položila na tváře a políbila mě. To jsem potřeboval. Necítil jsem v něm nic, co by mě přesvědčilo o tom, že by spolu ještě něco měli.

„Ano, chodila jsem s ním, ale nikdy jsem ho nemilovala. Sice jsem mu to říkala, ale nikdy jsem to nemyslela vážně. Chodila jsem s ním jen kvůli jeho jedu, nic víc v tom nebylo. Bylo mi s ním dobře, to popírat nemůžu, ale nikdy pro mě nebyl ten pravý, tím jsi ty, Edwarde. Miluju tebe, ne jeho, a to přísahám, jako že tady teď stojím a objímám tě,“ řekla a ještě jednou mě políbila.

„Ale co budeme dělat s tou jeho výhružkou? On tě opravdu miluje, Bello, a jasně dal najevo, že půjde i přes mrtvoly, jestli ho budeš odmítat,“ řekl Jasper a v jeho hlavě jsem viděl všechno. Pocity toho upíra byly přesně takové, jak říkal. Miluje Bellu a chce ji pro sebe, to jsem mu nemohl dovolit.

„Jsou jenom dvě možnosti. Buď mu podlehnu a opustím Edwarda, což nepřichází v úvahu, takže je jenom ta druhá možnost,“ řekla Bella a já netrpělivě čekal, co řekne. Nějak jsem tušil, že se mi to nebude líbit.

„Až skončí škola, počkám tady na něj a dám mu naději, že jsem si vybrala jeho, pojedeme ke mně domů, kde se ho pokusím svést, samozřejmě ne doopravdy a tam ho vysaju do dna a pak zapálím a bude navždy pryč,“ řekla, ale nezněla moc nadšeně, ale měl jsem pravdu. Nelíbí se mi to.

„Ne, ani omylem tě s ním nenechám o samotě. Nás je sedm, on jen jeden, nech to na nás, my tě ho navždy zbavíme,“ řekl jsem a stál si za svým. Nechci, aby se jí dotýkal a už vůbec ne, aby se ona dotýkala jeho.

„Ne, Wayn je můj problém a já ho chci vyřešit sama. Ať se ti to líbí nebo ne, zabiju ho já a proběhne to tak, jak já to budu chtít,“ řekla a já věděl, že s ní už nepohnu. Je tvrdohlavá, daleko více než já.

„Neboj se, Bello, já ho pohlídám, až ho budeš zabíjet, aby ti nepřekážel a nerušil,“ řekl Emmett a já měl chuť mu utrhnout hlavu. A ještě, když přikývl Jasper, byl jsem v koncích. I ty, Brute? To jsme teda bratři.

„Díky kluci, ale jestli mu zkřivíte jeden vlas, budete hned po Waynovi moje další svačina,“ řekla Bella hrozivě, ale já věděl, že blafuje. Poznal jsem to z myšlenek Rose a Alice, které se v duchu usmívaly.

A tak jsem byl přehlasovaný, už jsem neměl žádnou šanci Bellu přemluvit, aby to nedělala. Ale zkusil jsem to způsobem, že s ní nebudu mluvit. Vydrželo mi to do oběda, protože jsem nevydržel sedět vedle ní a nemohl se jí dotýkat.

Když skončila škola, rozloučil jsem se s Bellou a jel s rodinou domů, zatímco ona zůstala na parkovišti a čekala na toho upíra. V duchu jsem se modlil, i když na boha nevěřím, aby Belle nic neudělal, jinak si to nikdy neodpustím.

Doma jsem se zavřel v pokoji a chodil sem a tam v kruhu. Nemohl jsem být klidný, když moje láska je někde sama na pospas nějakému úchylnému upírovi. Četl jsem mu myšlenky. Myslel jenom na to, jak by si přál, aby Bella vzdychala jeho jméno jako dřív.

Uklidňoval jsem se tím, že to byla jen iluze, jak mi Bella pořád říká. Když venku padla tma, byl jsem jako na trní. Lehl jsem si na postel, kterou jsem nedávno koupil, aby měla Bella kde spát, když tady bude přes noc a snažil se uklidnit.

Belle se určitě nic nestane. Je to silná upírka, dokáže si poradit. Sedl jsem si a opřel se o čelo postele a koukal na okno v naději, že se tam každou chvíli objeví. Nevím, jak dlouho jsem takhle koukal, ale asi dlouho, protože tma začala houstnout.

Tohle nezvládnu. Tohle bude hotové peklo.


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Isabella Drákulová 16. kapitola:

 1
3. verča
04.02.2015 [22:31]

Super :-D

2. majka587
26.12.2014 [11:27]

Waw teším sa na ďalšiu kapitolu :) Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Lucka
24.12.2014 [0:46]

perfektní Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!