Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » If it doesn't kill you, I will - Prológ + 1. kapitola

Peter


If it doesn't kill you, I will - Prológ + 1. kapitolaV stredu bol na Markíze Twilight. A tak som si povedala, prečo nezačať úplne odznova? Pre všetkých, ktorí majú radi nové fresh začiatky. Isabella Mia Swanová je bohatá, drzá a znechutená baba, ktorá býva s otcom vo Forks. A bum! Do mesta sa prisťahuje, nám dobre známa rodinka Cullenovcov. Čo sa zmení v ich životoch? Nepozabíjajú sa skôr, ako sa do seba zamilujú? V kútiku duše verím, že sa nájde niekto, koho táto poviedka chytí a bude sa mu páčiť. Príjemné čítanie.

Prológ

Serusky, ceruzky. 

Volám sa Isabella Mia Swanová a bývam vo Forks. S mojím otcom už asi päť rokov. Chodím sem na strednú školu a momentálne budem začínať tretí ročník. S otcom bývame na okraji lesa, v modernej vile, ktorú milujem. Na okraji lesa je neskutočný pokoj, žiadni susedia, len samá tmavá zeleň. Otec pracuje v dizajnérskej firme, čiže o peniaze sme nikdy núdzu nemali. Mama mi umrela, keď som bola ešte malé dieťa.  

S otcom máme vzťah typu: „Tu máš peniaze, uč sa, chodievaj do školy, nerob mi hanbu a správaj sa slušne, o ostatné - ’I don't care‘." Už som si zvykla, že lepší vzťah mám s našou slúžkou Kyrou. Jediná vec, ktorá ma s mojím otcom spája, je vášeň k autám. U nás v garáži nájdete od Audín cez Porsche, až po Bentley. Mojím najväčším miláčikom je však moje čierne Lamborghiny. To auto je úžasné, a ako stvorené pre mňa.

Zvykla som si na neustále klebety a ohováranie zo strany druhých. Občas sa cítim ako z Gossip girl (mimochodom, videla som všetkých 5 sérií), akurát že okolie tomu nenasvedčuje, ak viete, čo tým myslím. 

Som brunetka, vlasy skoro po zadok, asi stosedemdesiatjeden centimetrov vysoká, hnedé oči, normálna postava (som názoru, že kosti sú len pre psov). V mojom šatníku nájdete od Chanelu až po Vansy, či Conversy. 
Nepatrím však k skupinke blond báb, ktoré celé dni riešia čo na seba, chodia do solárka, na nechty, vážia aj s topánkami 50 kg a hádajú sa, ktorá z nich je bližšie k pomoci pre obézných ľudí. Z takých sa mi chce grcať, vážne, nechápem, keď tie podvýživené kočky začnú pred celou partiou mrmlať, aké sú tlsté.

Čo sa školy týka, držím sa od ostatných bokom. Polovicu školy vlastne vystihuje môj obľúbený výrok: If bitches could fly, my school would be a fu*king airport. Poznáte ten pocit, keď vojdete do školy a zrazu bum! Naľavo počítačoví a komiksoví maniaci, za nimi Barbie pink grupáč, ďalej feťací, čo sa vás snažia prejsť na skateboarde, napravo nakopírovaní nasypaní chalani v baseballových bundách a vedľa socky so skupinky typu GLEE. No, a potom si domyslite, prečo som radšej samostatná jednotka. Rada si držím odstup, páči sa mi byť nedostupnou. Som pre nich niečo ako namyslená snobka, ktorá nemá priateľov. Keď ma však niekto vytočí, viem sa obrániť a dotyčnému som schopná aj jednu vlepiť. Rada slovne provokujem a vytáčam ľudí. S niektorými sa proste oplatí hádať, ako napríklad s takým Mikom, Jessicou, Jerrym, Dawnym...


To, že viem byť v skutočnosti milá a chápavá si asi nemyslí nikto. Vďakabohu! Aspoň som tým menej zraniteľnejšia. Človek, ktorému by som moje vnútro mohla otvoriť, sa asi ešte nenašiel, teda - možno, okrem Kyri. Myslím, že každý jeden z nás má v sebe niečo, o čom nevedia ani tí najbližší.

 

1. kapitola

„Ach, zajtra opäť škola! Nový školský rok ešte len začal a už by som im tam hodila jednu bombu. Okrem toho, po chodbách sa nehovorí o ničom inom len o tom, že majú prísť nejaké nové decká," hovorila som si len tak pre seba.

Forks bol jednoducho zapadákov, a keď sem mal zavítať niekto nový, vedelo sa o tom už asi mesiac predtým. 
Zišla som dole po schodoch pretože som bola hladná. Kelly, naša kuchárka, sa ma automaticky spýtala, čo si dám. Dala som si šalát s džúsom, mňam!  Otec mal ísť dnes na nejaký nudný večierok plný snobov, kde ako obvykle balil nejaké mladé ženské. Už som si zvykla na to, že som každý týžden videla po našom dome pobehovať cudzie ženy v župane. Dalo sa to ignorovať, ale hrozne mi vadilo, keď sa mi nejaká prihovorila ako minule.
Mohla mať tak o osem rokov viac ako ja a povedala mi: „Ahoj, zlatko, ty budeš tá Mattova dcérka, že?"  Neviete, kde som zobrala vtedy tú silu nevynadať jej?! 

Pozrela som na hodiny, bolo okolo polnoci. Pôjdem si už pomaly ľahnúť.

Ráno som sa zobudila a dala si poriadnu sprchu. Hmm... tak čo na seba dnes? 
Dnes to vidím na bojovú náladu, zobrala som si teda koženku, žlto-čierne šaty a vybíjane topánky.
Ako obvykle som si dala troška make-upu, čierne linky okolo očí, špirálu a lesk na pery.

„Dobré ráno,“ pozdravila som Kyru a na raňajky som si dala rýchlo jogurt. Zobrala som si tašku cez plece a zbehla dolu do garáže, naštartovala môjho miláčika & let's go.

Do školy som dorazila behom piatich minút.  Ako obvykle som si išla zaparkovať auto, keď ma niečo nesmierne rozčúlilo. Na mojom parkovacom mieste stálo nejaké strieborné Volvo. Celá škola vie, že toto je moje miesto.

Zatrúbila som a začala kričať na celé parkovisko:
„Ktorý debil s tým strieborným Volvom zaparkoval na mojom mieste?!“ Samozrejme, už všetci naokolo po mne pozerali a tvárili sa divne. Potom mi prišlo, že som ho tu ešte nikdy nevidela stáť. A do riti... A vtedy som ich po prvýkrát uvidela... 


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek If it doesn't kill you, I will - Prológ + 1. kapitola:

 1 2   Další »
23.07.2013 [8:43]

HappyDeeĎakujem veľmi pekne, za každý jeden komentár. Emoticon Veľmi si vážim, že ste vyjadrili svoje názory, teším sa najmä z pochvál. Emoticon Ďakujem aj za opravenie pravopisu, či za vytknutie chýb. Emoticon V pohode prijímam aj kritiku, aspoň sa môžem zlepšiť. Je pravda, že môj štýl písania je troška iný a zvláštny, ale verím, že sa doňho dostanete. Je mi veľmi ľúto, že čo sa týka českých čitateľov, že niektoré slová nerozumiete, ale spoločnými slovami povysvetľujeme a verím, že to bude fajn Emoticon Emoticon

22.07.2013 [23:11]

NoemiVolturiCullenTak, keďže ma tento názov k sebe lákal, musela som si to prečítať. Sem tam som sa uškrnula. Najviac sa mi páčilo asi to s tým letiskom. Bolo to výstižné. Emoticon Prečítam si ďalšiu kapitolu a uvidím, zatiaľ neviem, čo čakať.

P.S. emam - Pardon, že odpisujem ja. Serusky je pozdrav, niečo ako čauky, ahojky. A ceruzky sú tužky. Len v slovenčine sa to rýmuje. Emoticon

12. emam
22.07.2013 [22:33]

emamByla jsem zvědavá na svou čtenářku, tak jsem to otevřela. Má to spád, ale té angličtiny je na mě moc. Chápu, že mám mezery ve vzdělání, ale měj s námi nejazykáři slitování Emoticon A poprvadě jsem byla překvapená, že nerozumím ani všem slovům ve slovenštině. Je to asi jen moje natvrdlost, ale co jsou "serusky, cerusky"?Emoticon
Těším se na pokračování

22.07.2013 [22:21]

jesikata Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10.
Smazat | Upravit | 22.07.2013 [21:08]

To je super. Mimochodom ja som to tiež videla ale potom vypli prúd.
Emoticon
A táto poviedka je super dúfam ,že hodláš pokračovať. Emoticon Emoticon Emoticon

22.07.2013 [15:45]

NicolettaNo... zaujal mě název, proto jsem si řekla, že nic neztratím, když si to přečtu. A woala, vyklubal se z toho celkem slibný začátek. Emoticon Stejně jako ostatní, tak i mně se líbí, když Bella není ta chudinka, taková šedá myška. Ale mám ráda "obě Belly."
Ke kapitole. Trošku mě překvapil tvůj styl psaní. Není špatný, jen je pro mě nezvyklý. Myslím ale, že co nevidět budu jako ryba ve vodě. Emoticon Nu což, jsem zvědavá, jak to bude pokračovat. Zdalipak bude Bells Edwardem unešená? Emoticon

8. Izza
22.07.2013 [14:07]

Najlepsieee makaj novu kapitolu sem dat prosim :D *__*

7. simona
22.07.2013 [13:31]

peckáaaáaa :D

6. Seb
22.07.2013 [13:05]

Zajímavá povídka, občas se mi zdály některé popisy, např. oblečení a co zrovna dělá, zdlouhavé, ale zase na tak moc, ale jinak se ti dobře povedl popis Belly a její charakteristika i její vtah k ostatním lidem. Jsem zvědavá na pokračování. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. majka
22.07.2013 [8:11]

dobre dalšiuuu :)

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!