Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » I will change my life - 46. kapitola

,.


I will change my life - 46. kapitolaStretnutie Edwarda a Belly a potvrdenie vašich domnienok. ;) Príjemné čítanie. =)

Ospravedlňujem sa, že to tak trvalo.

46. kapitola - Vyjasňovania a vyznania

Bella:

Ešte pred dvanástou som sedela v parku na lavičke oproti detskému ihrisku. Atmosféra nebola veľmi intímna, no neskutočne mi to tu pripomínalo miesto, kde som bola so Samom.

Možno som ho do tohto ťahať nemala, ale nedalo mi to. Sam bude navždy patriť do môjho života a Edward sa s tým bude musieť zmieriť. Teda, pokiaľ sa na niečom dohodneme.

Dlho som rozmýšľala nad všetkým, čo sa udialo. A hlavne nad včerajškom. Neviem, ako sa to Lilly podarilo, ale jej slová ma proste potešili a vyjasnili mi život. Ja Edwarda ľúbim a ona to vie.

Neviem, možno som konala unáhlene, ale ja už nemienim dlhšie čakať. Po tom všetkom, chcem byť už konečne šťastná. Porozprávam sa s Edwardom a možno nájdeme nejaký kompromis, ako toto všetko doriešiť a byť spolu.

Veľa manželstiev sa rozpadne a deti sa aj naďalej stretávajú s obomi rodičmi. Toto je trošku iná situácia, ale mohlo by to fungovať. Nie! Ono to bude fungovať!

Zahľadela som sa na detské ihrisko, presne, ako pred rokmi a aj tentoraz som sa začala zamýšľať nad možnosťou dieťaťa. Napadlo ma, či by som s Edwardom mohla mať dieťa. Vtedy vo Forks mi povedal, že taká možnosť nie je, no teraz, keď vieme o Lilly... Samozrejme, musím počítať s tým, že Lillina matka pri pôrode zomrela.

No John mi vravel, že vtedy nemali ani potuchy, že je niečo také možné. Teraz, keď vieme, ako Lillin rast priebehal...

Pocítila som nádej. Chcela som dieťa, teraz už áno. Dokonca som po ňom šialene túžila. Vedela som, aký úžasný pocit je byť matkou. A obávala som sa toho, že sa tejto možnosti nechcem vzdať.

Rozmýšľala som, či by som bola ochotná vzdať sa jej kvôli Edwardovi. Odpoveďou som si nebola vôbec istá, no rozhodla som sa nechať to pre tentokrát tak. Rozhodne sa však k tomuto vrátim.

„Ahoj,” začula som Edwardov tichý hlas. Zdvihla som hlavu a trošku neisto som sa naňho usmiala.

„Ahoj,” šepla som a posunula som sa na lavičke, aby si aj on mohol sadnúť. Nepotreboval to, no mne to prišlo normálne. V tichosti si sadol kúsok odo mňa, pozrel sa na mňa a čakal.

Nevedela som, ako začať. Vedela som, že on chce, aby to bolo medzi nami opäť, ako predtým, ale aj tak som bola nervózna.

„Rozprávala som sa s Lilly,” šepla som napokon a Edward prikývol.

„Viem, povedala mi o tom.”

„Naozaj?” Opäť prikývol.

„Chvíľu potom, čo si mi zavolala.” Zostala som ticho. Rozmýšľala som, čo všetko mu Lilly povedala a koľko toho musím povedať ja. Nakoniec som sa rozhodla spýtať sa.

„Čo všetko ti povedala?”

„Hmm, nie veľa. Vlastne mi nepovedala takmer nič. Len toľko, že sa s tebou rozprávala a že sa mám zase začať správať, ako starý Edward.” Pousmiala som sa. Bola pravda, že toto nebol ten Edward, ktorého som poznala, ale ja som sa tiež zmenila. Okolnosti nás zmenili oboch. „O čom ste sa rozprávali?” spýtal sa zvedavo, keď som nič nevravela. Zahryzla som si do pery a začala som si prepletať prsty na oboch rukách.

„O všetkom. O tebe, o nej, o bábätku... O mne...” šepkala som.

„A k čomu ste dospeli?” spýtal sa a netrpezlivo sa pomrvil na lavičke. Znova tie ľudské reakcie...

„No...” Nedopovedal som. Pomaly sme sa dostávali k jadru veci a ja som sa necítila práve príjemne, keď som mala rozprávať o svojich pocitoch a myšlienkach. Vždy som si ich radšej nechávala pre seba. 

„Tak...” vyzvedal. 

„Lilly, ona... Proste som si povedala, že sa s tebou pozhováram a že budem možno trošičku sebecká,” priznala som a moje líca sa automaticky sfarbili do červena. A zase len kvôli Edwardovi.

„Budeš sebecká?” spýtal sa a ja som v tichosti prikývla. „Ako veľmi budeš sebecká?” Edward sa očividne nechcel vzdať. A mal na to plné právo. To len ja som sa nevedela vykoktať.

„Veľmi.” Edward sa jemnučko usmial a natiahol ku mne ruku. Dotkol sa mojich spojených rúk na bruchu a pomaly ich rozplietol. Obe dlane pohladil palcom, a potom moju ľavú ruku pevne uväznil v tej svojej. 

„To znamená...” nabádal ma pokračovať. Privrela som viečka a zhlboka som sa nadýchla.

„To znamená, že by som nám možno chcela dať druhú šancu,” povedala som a vydýchla som si. Bola som rada, že už je to konečne vonku.

Zostala som ticho sedieť so zatvorenými očami a snažila som sa vyrovnane dýchať. Edward tiež mlčal a stále moju ruku držal v pevnom zovretí.

„Otvor oči, prosím,” šepol po chvíli a ja som poslúchla. Prudko som otvorila oči a vyhľadala som Edwardov pohľad. Šokovalo ma, že sa neusmieval, no nedávala som na sebe nič poznať.

Chvíľu sa mi uprene díval do očí. Ktovie, čo tam hľadal, no potom sa ticho ozval. Tak ticho, že som ho skoro nepočula.

„Si si istá, že to chceš?” spýtal sa a ja som prekvapením pootvorila ústa.

„Samozrejme,” povedala som napokon, no Edwardova tvár zostávala stále rovnaká. Bez úsmevu. 

„Robíš to naozaj kvôli sebe? Nie kvôli tomu, že sa chce Lilly rozviesť?” znova sa spýtal. Prekvapilo ma, že mu už Lilly povedala o rozvode.

„Už ti to povedala?” spýtala som sa ignorujúc jeho otázku. Edward prikývol, no nenechal ma na pokoji. Dožadoval sa odpovede.

„Ako to teda je, Bella?” naliehal a pevne uchopil aj moju druhú ruku.

„Priznám sa, že moje rozhodnutie dosť ovplyvnili Lilline slová o rozvode, ale to nemení nič na tom, že to chcem takto ja. Chcem ta tak, pretože napriek všetkému ťa ľúbim,” priznala som. Toto nebola asi najvhodnejšia situácia na takéto vyznávanie citov, ale on to aj tak vedel. Vedel, že ho ľúbim, vedel, že sa ani za tie roky moje city nezmenili. No napriek tomu sa konečne usmial a zľahka ma pobozkal na pery.

„Ďakujem. Milujem ťa,” šepol a teraz som sa šťastne usmievala aj ja. Presne toto som potrebovala počuť. Edward sa znova vrhol na moje pery a ja som mu to s nadšením oplácala. Síce som mala v hlave stále kontrolku, ktorá mi vravela, že je Edward stále ženatý, ale poslala som ju pre tentokrát dočerta.

Lilly:

Sedela som na pohovke v obývačke a čakala som Edwarda. Dnes sa mal stretnúť s Bellou. Bola som zvedavá, ako sa s ňou dohodne a taktiež som s ním chcela prebrať rozvodové papiere.

Bola som si ich u právnika vyzdvihnúť už dnes, aj keď som za to, samozrejme, musela priplatiť. Nevadilo mi to. Chcela som už byť slobodná a mať to všetko z krku.

No, a týmto sa to vôbec nekončilo. Musela som s Edwardom hovoriť ešte o jednej veci. No, a priznám sa, že sa mi do toho vôbec nechcelo. Nemôžem to však takto nechať. Nie je to fér.

Akonáhle zastavilo pred domom Edwardovo auto, narovnala som sa na pohovke. Rozvodové papiere som už mala pripravené na stole. Emmett sediaci vedľa mňa sa na mňa pozrel, vypol telku a postavil sa.

„Som smädný, ideme na lov!” zvolal do domu a celá rodina sa automaticky zbehla dole. Esme sa na mňa milo usmiala a ja som jej úsmev opätovala. Mala som ju veľmi rada, bola ako moja matka, ktorú som vlastne nikdy nemala.

„Maj sa, zlatko,” šepla a vybrala sa k dverám. Edward, ktorý medzitým vošiel do obývačky, zatvoril za svojou rodinou dvere a obrátil svoj pohľad na mňa.

„Ako to dopadlo s Bellou?” spýtala som sa. Na jednej strane som bola naozaj zvedavá a priala som si, aby sa to medzi nimi konečne ustálilo a dalo do poriadku, no a na strane druhej som sa snažila čo najviac oddialiť čas.

„Veľmi dobre,” odpovedal mi spokojne. Zo široka sa usmieval a jeho oči žiarili šťastím. Nedalo mi to a tiež som sa usmiala. Mala som veľkú radosť.

„Na čom ste sa dohodli?” vyzvedala som ďalej.

„Musím sa rozviesť, dovtedy sa nič nezverejňuje,” povedal s úsmevom, „žiadne ďalšie podmienky som nedostal,” dodal. Tiež som sa usmiala.

„Tak vidíš. S tým rozvodom problém nebude a všetko ostatné je vyriešené,” povedala som a načiahla som sa po papiere položené na stole. Edward sa medzitým presunul k pohovke a sadol si vedľa mňa.

„Nech sa páči,” povedala som a podala som mu papiere a pero. „Pokojne si to prečítaj,” dodala som, keď sa Edward chystal hneď podpísať. Pokrútil hlavou.

„To nie je potrebné. Súhlasím s čímkoľvek.”

„Nič od teba nechcem. Ani peniaze, auto, dom, nič.” Edward zdvihol svoj pohľad od papierov a pozrel sa na mňa.

„Mala si si niečo nechať.” Tentokrát som pokrútila hlavou ja.

„Nestojím o to. Aj tak si všetko platil ty, sú to tvoje peniaze. A navyše, sám veľmi dobre vieš, že v našom prípade nehrajú peniaze žiadnu rolu,” namietala som a Edward nakoniec prikývol.

Pozorne som sledovala, ako podpisuje papiere, ktoré mi zaručia slobodu. Tešila som sa ako malé dieťa.

Netrvalo to dlho a Edward mi papiere vracal.

„Tak, a čo teraz?” spýtal sa, keď mi ich podával. S úsmevom som si papiere vzala a pokrčila som ramenami.

„Odsťahujem sa, kufre už mám zbalené.”

„Nie je to nejak rýchlo?” spýtal sa. Prižmúrila som oči a vrhla som naňho výhražný pohľad.

„Na čo chceš čakať, Edward? Tu už nie je, čo riešiť,” znova som namietala a on znova prikývol.

Nastalo ticho. Odhodlávala som sa k ďalším slovám. Posledným a zároveň najdôležitejším, no mala som strach. Bola som zbabelec celý čas a kvôli mne sa všetko skomplikovalo.

„Bude to zvláštne mať izbu zase sám pre seba,” ozval sa po chvíľke. Usmiala som sa a chytila som ho za ruku.

„Nebudeš v nej sám dlho.” Edward sa znova usmial.

„Bude to fajn,” šepol nakoniec. Len som sa usmiala a pustila som jeho ruku. Položila som papiere na stôl a s hlbokým nádychom som sa naňho znova pozrela. Rozmýšľala som, či jednoducho Edwardovi ukážem svoje myšlienky, alebo mu to poviem normálne.

Mohla by som si to uľahčiť, ale neurobím to. Poviem mu to normálne. Znova som sa zhlboka nadýchla.

Edward sa už na mňa zvedavo pozeral. Došlo mu, že nie som úplne v pohode.

„Deje sa niečo?” spýtal sa opatrne a ja som len prikývla. Zase nastalo dlhšie ticho. „Lilly, začínaš ma desiť.”

„Vieš, Edward, nebola som k tebe tak celkom úprimná,” šepla som a pozrela som sa na stranu.

Ako mu mám do očí povedať, že som klamala, keď som tvrdila, že čakám jeho dieťa? Určite sa bude hnevať, veľmi hnevať. Keby som nebola zbabelec, mohol byť s Bellou šťastný už dávno. Všetko mohlo byť tak, ako to byť má. Je len moja vina, že sa veci tak veľmi skomplikovali.

Navyše, Bella aj Edward mali výčitky svedomia, že ma podviedli. Ale pritom som bola ja tá, ktorý podviedla prvá a výčitky som nemala. Proste som jednala tak, aby som bola šťastná. Bola som sebecká a za to Bella aj Edward trpeli. Trpeli kvôli mne. Tá príšerná vina sa nedala zniesť. 

„Nerozumiem.” 

Povzdychla som si. Čo teraz? Edward mi to neuľahčuje, ale nemá dôvod. Musím si to vyžrať. Mala som mu povedať pravdu hneď na začiatku, ale teraz je už neskoro ľutovať.

„Vieš, ja-” začala som, no hneď som aj sklapla. Ako mu to povedať? Mám sa najskôr priznať s tým, že som ho podviedla a až potom mu povedať, že čakám Davidovo dieťa? Alebo mu rovno poviem pravdu o otcovstve a ostatné, nech si domyslí?

Rozhodla som sa pre druhú možnosť.

„Dieťa, ktoré čakám, Edward, nie je tvoje,” hovorila som pomaly a veľmi potichu. Mal šťastie, že je upír, inak by ma určite nepočul.

Zostala som ticho sedieť a pozerala som sa do zeme. Čakala som na Edwardovu reakciu. Možno krik alebo nadávky, aj keď to sa naňho nepodobá, no nevravel nič. Mlčal a ja som sa po chvíli odhodlala pozrieť sa naňho.

Nehýbal sa a pohľad mal uprený na stôl. Pery zľahka pootvorené a viečka privreté. Vyzeral, ako dokonalá socha.

„Je Davidovo, však?” ozval sa po chvíli ticho. Prikývla som.

„Áno,” odpovedala som stroho a opäť som zostala mlčať. Stále som čakala krik, no nič neprichádzalo. 

„Edward, mňa to mrzí-” začala som s ospravedlnením, no nenechal ma dohovoriť.

„V poriadku,” povedal len a ja som naňho zostala s úžasom civieť.

„V poriadku?” spýtala som sa neveriacky. Prikývol. „Toto rozhodne nie je v poriadku, Edward!” zvýšila som hlas.

„Ale je, Lilly,” rozprával pokojne, „nie si jediná, kto urobil chybu. Spravil som ju aj ja a možno nás to neospravedlňuje, ale obaja vieme, že toto manželstvo bola fraška. Ani jeden z nás nebol šťastný.”

„Máš pravdu,” šepla som, „toto nás naozaj neospravedlňuje.”

„Už na tom nezáleží, Lilly. Je to jedno. Podpísali sme papiere, naše manželstvo končí a už nás nespája ani to dieťa. Všetko je tak, ako má byť.”

„Nehneváš sa, že som klamala? Keby nemlčím, všetko mohlo byť už dávno v poriadku.”

„Lilly, už na tom nezáleží. Teraz je všetko v poriadku, áno? Všetko ostatné ide bokom. Síce ma to šokovalo, asi som naivný, pretože som to naozaj nečakal, ale... nevadí...” Pokrčil ramenami.

Chvíľu som naňho len zostala pozerať, no potom som ho silno objala. Edward mi objatie opätoval a pobozkal ma do vlasov.

„Ďakujem,” šepla som pomedzi vzlyky, ktoré sa mi začínali drať z hrdla. 

„Aj ja ďakujem, Lilly,” šepol mi Edward do ucha. Pohladila som ho na krku a silnejšie som sa naňho natisla.

Bola som rada, že už je to správne. Takto to malo byť vždy. Edward a ja sme boli priatelia a bola chyba vziať sa. Žiaľ, prišli sme na to neskoro. No, dôležité je, že nie až tak neskoro, aby sa to nedalo napraviť.

Edward má Bellu a ja mám Davida. A takto je to dobre.


V prvom rade sa vám veľmi, veľmi, veľmi ospravedlňujem za to dlhé čakanie, ale písala som do zhrnutia dôvody, napíšem ich aj sem. Mám školu, doučovanie a pripravujem sa na prijímačky. Taktiež mám aj kamarátov. Toho času je v poslednej dobe naozaj málo, ale budem úprimná, čas sa dá nájsť, keď niekto chce. No mala som, a vlastne stále mám osobné problémy a keď máte hlavú plnú iných vecí a pesimistických myšlienok, ťažko sa píše. Nakoniec som sa však k tomu nejako dokopala, ale ďalšia kapitola bude zrejme najskôr až po 14. máji. Mrzí ma to. =/

No, a ku kapitole... Edward a Bella si dali druhú šancu a Lilly sa nám konečne vykoktala. =) Týmto sa všetko trápenie a problémy končia. Doriešime posledné detaily a poviedka skončí. Už to naozaj nepotrvá dlho, tak to ešte vydržte. =)


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek I will change my life - 46. kapitola:

 1 2   Další »
20.06.2012 [16:26]

lenuskaemmNo tak som tu zas a znova... Emoticon A nič som iné nečakala, žiadna zmena! FAjnové ako vždy! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11. aduš
12.05.2012 [20:57]

neviem sa dočkať dalšej kapitoly Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11.05.2012 [15:03]

11dalia11 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

9. Aneta
09.05.2012 [19:28]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

8. marcela
07.05.2012 [17:37]

Nemá tě absolutně co mrzet.Já si ráda počkám na další díl.Tahle povídka za to stojí. Emoticon Emoticon Emoticon

7. Mell
07.05.2012 [17:16]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

07.05.2012 [17:11]

SummerLiliJa som to vedela Emoticon , ja som to vedela Emoticon , ja som to vedela Emoticon .
Skvelé Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. leluš
07.05.2012 [14:24]

jooooooooooooooooooooooooooooooooooo Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

07.05.2012 [14:01]

Irmicka1 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

07.05.2012 [9:27]

SanasamiNááááááááááááááádhera bože lietam od šťastia tak dlho som čakala na túto kapitolu a som nanajvýš spokojnáááááááááááááááááááááááááá .......rýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýchlo pokračko prosím prosím prosím Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!