Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » I will change my life - 40. kapitola


I will change my life - 40. kapitolaV dnešnej kapitole sa objaví nová postava, ktorá nám ešte poriadne zamieša karty. ;) Príjemné čítanie.

40. kapitola - David

Bella:

Prešiel týždeň a ja som mala Alice a Emmetta stále za zadkom. Tých dvoch som sa proste nedokázala zbaviť. Neviem, o čo im išlo. Omieľali stále niečo o tom, že musím Edwarda vytrestať, ale pri tom byť šťastná a to bez neho nejde. Len som nad nimi krútila hlavou, ale pravdou bolo, že som na nich myslela. 

Nie, na tie ich hlúposti a špekulácie, ale na nich. Na to, že som ich opäť po dlhej dobe videla, na to, že sa vôbec nezmenili a až teraz som si uvedomila, ako veľmi mi chýbali.

Musím priznať, že aj keď mi liezli na nervy, bola som rada, že ich mám na blízku. Správala som sa k nim síce odmerane, ale v hĺbke duše som mala úprimnú radosť.

Povzdychla som si a pozrela som sa na hodiny. Ruth ma dnes pozvala na obed a pravdepodobne tam budú aj Lilly s Edwardom.

Ak mám byť úprimná, vôbec sa mi tam ísť nechcelo. Edwarda som videla naposledy, keď ma poctil svojou návštevou a pevne som dúfala, že to tak zostane ešte nejakú dobu. Viem, bolo to zbabelé a Ashley by mi za tak slabošské správanie najskôr vynadala, ale nešlo to inak. Myslela som na svoje duševné zdravie a preňho bolo lepšie vyhýbať sa Edwardovi.

Vypla som telku, zamkla som za sebou byt a dobrovoľne som sa vybrala na popravu.

***

„Zdravím,” povedala som, keď som vošla do obývačky aj s Ruth za chrbtom. Usmievala som sa a cítila som na sebe Edwardov pohľad. Premáhala som povzdychnutie. Dnešok bude proste ťažký.

„Bella, rada by som ti niekoho predstavila,” povedala Lilly s úsmevom. Podala ruku mužovi sediacemu na pohovke a ten sa s úsmevom postavil. Podišli bližšie ku mne. „Hm, Bella, toto je David. Je to môj spolužiak zo strednej a úžasný kamarát v jednom,” povedala Lilly a oči jej zažiarili. Usmievala sa na Davida a ten jej úsmevy vrelo oplácal.

„Teší ma,” povedal a natiahol ku mne ruku. S úsmevom som mu podala tú svoju. Úsmev bol v tejto chvíli veľmi dôležitý. Nemohla som dať na sebe poznať, že mnou Edwardova návšteva zakolísala. Vlastne, on vedel, že ma to dostalo a ostatní nevedeli vôbec nič. A takto by to malo zostať aj naďalej.

Edward je ženatý a ja nebudem nikomu rozbíjať manželstvo. A už vôbec nie mojej sestre. Navyše, keby sa to dozvedeli, bol by z toho len zbytočný rozruch. A ja potrebujem len pokoj. Nemienim v tejto rodine vytvárať rozbroje.

„Aj mňa.”

„Určite si budete rozumieť. David je úžasný človek a... No veď uvidíš,” rozprávala nadšene Lilly, keď si sadla na pohovku a Davida ťahala za sebou. Sadli si tesne vedľa seba a Lilly ho pohladila po kolene. Prižmúrila som oči. To už sú poriadne veľké náklonnosti.

„Tak fajn, poďte jesť,” ohlásila nás Ruth, „teda, tí, čo jete. Edward a John nemusia,” dodala so smiechom.

„Si veľkorysá, Ruth,” povedal John s úsmevom, dal babi pusu na líce a vybral sa do jedálne. Samozrejme, že jesť nebude, ale tiež mu nesmie nič uniknúť.

„Bella, poď,” ohlásila ma mama, keď som tak len tak stála.

„Hneď idem, len si skočím umyť ruky,” povedala som a vydala som sa smer kúpeľňa.

Umyla som si ruky a zadívala som sa do zrkadla. Mala som pod očami mierne tmavé kruhy. Prešla som si po nich prstami. To by chcelo mejkap.

„Vyzeráš unavene,” ozvalo sa mi za chrbtom. Pozrela som sa do Edwardovej tváre len cez zrkadlo, neotáčala som sa.

„Nie som unavená,” namietala som.

„Hmm, Bella, ja-”

„Nič nevrav,” povedala som, otočila som sa naňho a oprela som sa o umývadlo. Prstom som ukázala smerom na jedáleň.

„Šli sa najesť von. Je celkom teplo,” šepol, keď pochopil, čo som mu chcela naznačiť. Prikývla som. Povzdychla som si a snažila som sa prejsť okolo neho, no postavil sa predo mňa. Znova som si povzdychla a zdvihla som naňho svoj pohľad. Čakala som.

„Ako sa máš?” spýtal sa, no nebola to slušná fráza. Vážne ho to zaujímalo a presnejšie ho zaujímalo to, ako som sa zmierila s jeho návštevou.

„Fajn,” odbila som ho a znova som sa snažila okolo neho prejsť. Zachytil ma za ruku a nežne ma postavil pred seba. Opäť. Potom ma pustil. Očividne ma nechcel trápiť viac, než to bolo nutné.

„Mňa to mrzí, Bella, ale keď ty si nič nedáš vysvetliť,” šepkal zúfalo a pomaly sa ku mne začal približovať. Cúvla som a on pochopil. Zastal.

„Nemusíš mi nič vysvetľovať. Nie si povinný-”

„Nerobím to z povinnosti, ale preto, že chcem,” skočil mi do reči.

„Vážne by som ocenila, keby si na chvíľu mlčal a nechal ma dohovoriť. Nezaujíma ma, čo mi chceš povedať, pochopil si? Edward, je to tvoj život a môžeš si s ním robiť, čo sa ti len zachce. A mne sa vážne nemusíš spovedať. A taktiež by so mohol byť tak láskavý a mohol by si ma prestať stále vyhľadávať. Začínaš mi pekne liezť na nervy. A ostatní nás už čakajú s obedom. Alebo skôr mňa, drahý upír,” povedala som, nechala som ho tam stáť a namierila som do záhrady. 

„Už som myslela, že si sa stratila,” povedala s úsmevom Lilly. Očividne jej bolo úplne jedno, že jej manžel zmizol v tej chvíli ako ja a vrátil sa tiež skoro v tom istom čase.

„Neboj,” mrkla som na ňu, sadla som si a pustila som sa do jedla. 

V tichosti som jedla, no to sa však nedalo povedať o ostatných. Ruth si, ako zvyčajne, doberala mamu, ktorá sa tvárila nanajvýš urazene a John sa na nich skvelo bavil. Za to David a Lilly sa venovali len sebe. Stále po sebe hádzali usmievavé pohľady a vymieňali si letmé dotyky.

Nešlo mi to do hlavy. Edward sedel hneď vedľa Lilly, tak by hádam nedávala najavo nejakú náklonnosť k inému mužovi, alebo som si tú náklonnosť len nahovárala. Možno boli naozaj len tak skvelí priatelia, že sa to nedalo prehliadnuť. Predsa len, nikto iný nad nimi nepremýšľal, ani ich uprene nesledoval. Len ja. Všetci sa starali o svoje veci, teda až na Edwarda. 

Celý čas ma pozoroval a ja som sa pod jeho pohľadom len nepríjemne ošívala. Nemohla som ho okríknuť ani nič podobné bez toho, že by si to niekto všimol. Proste som ho len ignorovala, ticho som jedla a sledovala som Lilly a Davida.

Jedno som im však musela uznať. Keď sa spolu rozprávali a smiali, vyzerali naozaj úprimne šťastne. Lilly bola šťastná a takú šťastnú som ju ešte nevidela. Nikdy. Ani pri Edwardovi tak nežiarila. Bolo to zvláštne...

„Prinesiem ešte koláč,” povedala mama, keď sme dojedli.

„Nie, mami, ja už nechcem. Nevládzem,” zafunela som a potľapkala som si po bruchu. Mama sa na mňa len ublížene pozrela, ale Ruth si, samozrejme, neodpustila poznámku.

„Akože nechceš? Chceš. Pozri sa na seba, si kosť a koža. Musíš viac jesť,” frflala. Len som prekrútila očami.

„Ale nie je. Bella ma krásnu postavu,” namietal David a ja som sa začervenala. Zase a len preto, že je tu on. Nie je normálne, že vo mne stále prebúdza to slabé, naivné dievčatko. Lilly na Davidove slová len s úsmevom prikývla a Edward sa zamračil. Somár.

„Isteže, má Bellu krásnu postavu. Má ju po mne,” povedala mama s víťazným úsmevom. Ruth sa však po maminých slovách sarkasticky rozosmiala.

„Hej, Renée, po tebe. Prečo som si teda vždy myslela, že po Charliem?” pýtala sa babi. Mama sa zatvárila urazene a mne začalo mykať kútikmi úst. John sa naplno škeril a nadšene opakoval: Už je to tu zase. Lilly s Davidom sa tiež pobavene usmievali, len ten suchár Edward sa mračil. Na čo sem vôbec chodil, keď sa tu nudí? Mohol sebe aj mne spríjemniť deň, keby zostane doma...

„To chceš akože povedať, že má moja dcéra postavu ako chlap?” pýtala sa mama zhrozene. Ruth pokrútila hlavou.

„Nie, snažím sa povedať, že Charlie má krajšiu postavu než ty, Renée.” Mama očervenela hnevom a ja som su dala ruku pred ústa, aby som sa nahlas nerozosmiala. Tie dve boli vážne ako malé.

„Css,” odfrkla si mama. Schmatla špinavé taniere zo stola a stratila sa v kuchyni. Spustila som ruku z úst a zasmiala som sa. Ruth, David, Lilly aj John sa ku mne pridali. 

„Ale podľa mňa má Renée dobrú postavu,” ozval sa po chvíli John a tváril sa zamyslene. Len som nad tým pokrútila hlavou a nechala som to tak.

Mama sa po chvíli vrátila. Bez koláča. Sadla si na svoje miesto, ruky si zložila na hrudi a pozerala do stola. Stále sa tvárila urazene. John ju jemne pohladil po paži, no ona mu uhla. Povzdychla som si, pokrútila som hlavou a vybrala som sa do kuchyne.

„Kam ideš, Bella?” spýtala sa ma Lilly.

„Umyť riad.”

„Ou, pomôžem ti,” povedala a začala vstávať od stola.

„Nemusíš.” Len nado mnou mávla rukou, postavila sa, zasunula stoličku a vybrala sa za mnou. 

 

„V poslednej dobe sem chodíš dosť málo,” povedala akoby ľahostajne, keď sme umývali riad.

„Mám prácu,” zaklamala som pohotovo a sklonila som hlavu nad dres. Nepotrebujem, aby odhalila, že klamem.

„Hej, ale ani v tej nie si nonstop. Raz za čas sa môžeš staviť,” namietala.

„Som tu.”

„Lebo ťa Ruth pozvala a v podstate donútila, sama od seba by si neprišla.” Položila som špongiu a otočila som sa na Lilly.

„Kam týmto smeruješ?” spýtala som sa.

„Nikam, len ma zaráža, že na svoju rodinu, kvôli ktorej si sa sem sťahovala, no že na ňu kašleš.” Pokrčila ramenami.

„Nekašlem na ňu! Je to... inak.”

„Ako inak?” vypytovala sa.

„Nechcem sa o tom baviť,” odbila som ju a znova som sa začala venovať riadom.

„Prečo nie? Myslela som, že mi môžeš povedať všetko, že pred sebou nemáme tajomstvá.” Zarazila som sa. To, že pred sebou nemáme tajomstvá, nebola pravda. Okrem Edwarda tu bol stále aj môj pokus o samovraždu. Vedelo o ňom len málo ľudí. Veľmi málo a Lilly k nim nepatrila. Nepovažovala som za dôležité povedať jej to, ale teraz ma začalo hrýzť svedomie.

„Nechaj to tak, Bella. Aj tak by si teraz povedala niečo v tom zmysle, že mi nič netajíš a všetko je v pohode,” dodala, keď videla môj výraz.

„To by som nepovedala,” namietala som, no Lilly bola ticho. „Nie je to tak, že by som ti neverila, Lilly. Proste sú len veci, o ktorých je lepšie nehovoriť.”

„Teraz narážaš na to tvoje vyhýbanie sa tomuto domu?” Pokrútila som hlavou.

„Nie, vlastne aj. Ale nielen na to.”

„Je toho viac, čo si mi nepovedala?” Pokrčila som ramenami.

„Ani nie.” Lilly sa smutne usmiala, pokrútila hlavou a pustila sa do utieraniu riadu. „Lilly, nerada o tom hovorím.”

„O čom, o tom? Ja som myslela, že keď si mi porozprávala o Samovi a o všetkom, čo sa stalo, že mi veríš, pretože to sú naozaj súkromné záležitosti.”

„Ja ti verím a toto súvisí so Samom. Z podstatnej časti.”

„Fajn, chápem. Necháme to na inokedy.”

„Nie, počkaj. Ja...”

„Ja viem, Bella, netráp sa. Tvoja mama mi vravela, že nerada rozprávaš o svojom súkromí. Jediný, komu si pravidelne vylievaš srdiečko, je Ashley.” Prikývla som.

„Ale je to len pretože, Ashley je moja psychologička,” šepla som.

„Psychologička? Máš psychologičku? Ale na čo?”

„Kvôli Samovi a dieťaťu. Nezvládala som tú situáciu,” rozprávala som a cítila som sa naozaj nepríjemne. Hanbila som sa. Veľmi som sa hanbila.

„A s Ash ti ten pevný vzťah vydržal, že?” Pokrútila som hlavou.

„Ja jej pomoc stále potrebujem, Lilly. Napriek času nie som úplne v poriadku, vieš?”

„Nerozumiem. Tak ti zomreli príbuzní a ty si to niesla zle, ale kvôli tomu potrebuješ niekoľko rokov psychologičku?” Prikývla som.

„Je to preto, že... no proste... proste som si siahla za život,” šepla som tak potichu, až som mala pocit, že ma Lilly nepočula, ale počula. Zalapala po dychu a prekvapene sa na mňa pozrela.

„Vidíš, reaguješ presne tak, ako všetci ostatní,” frflala som. 

„Prepáč, ale ako to, že môžeš pracovať v nemocnici?”

„Vďaka Ashley a jej papierom a taktiež vďaka Samovmu otcovi. Je to právnik.”

„Hmm, rozumiem. Vieš, Bella, nechcela so to z teba dostať nasilu.”

„V pohode.”

„Dosť sme odbočili od témy. Predpokladám, že toto nie je dôvod, prečo sem už nechodíš.”

„Nie, ale o tom sa porozprávame zase inokedy.” Lilly sa usmiala a potom ma silno objala. Omotala som jej paže okolo tela a cítila som, ak mi po líci stiekla jedna osamotená slzička.

„Mám ťa veľmi rada, Bella,” šepla.

„Ja teba tiež, Lilly.”


Tak nová postava na svete. =) Čo myslíte, ako nám ešte zamieša kartami? No a rozhovor Belly a Lilly som neplánovala, ale tak nejak to takto vyšlo. =D Snáď nevadí.

Dievčatá, snažím sa pridávať tak často, ako mi to voľný čas dovolí, ale mala som prijímačky, do školy vstávam o pol šiestej, prídem domov, som totálne unavená, koľkokrát zalomím poobede v posteli. Proste je toho na mňa veľa. Ale snáď to vydržíte. Začiatkom mája ma ešte čakajú prijímačky, ale inak je to v pohode. Ja si to nejak rozložím, aby som mala čas učiť sa na prijímačky aj normálne do školy, ale vážne mám nabitý program. =/ Mrzí ma to.

Taktiež neviem, kedy pribudne ďalšia kapitola, pretože som ochorela a cítim sa mizerne, ale sľubujem, že hneď ako mi bude lepšie, začnem písať. =)


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek I will change my life - 40. kapitola:

 1 2   Další »
01.04.2012 [20:49]

11dalia11 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10. florida
01.04.2012 [19:08]

Celá povídka je moc krásná ,tak dospěle napsána ,jemně citlivě . líbí se mě moc .děkuji .

01.04.2012 [14:39]

lenuskaemmHá, takže podľa mňa to bude takto: David + Lilly. Edward + Bella. Emoticon Možno si moc namýšľam, ale tak mi to pripadá. Pekné a ten rozhovor s Lilly, fajn. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Ale mohla si mi povedať či mám pravdu! Emoticon

8. marcela
01.04.2012 [13:46]

Edward je vůl a Belle se vůbec nedivím.Jenom ,kdyby si pustila k tělu Emmetta a Alici,tak bych měla radost. Emoticon Emoticon .Edward si to zaslouží,blbec. Emoticon Emoticon

01.04.2012 [13:44]

SummerLiliNeviem, mne ten Dávid nejako nesedí, a už vôbec nie k Belle - mám pocit, že skôr k Lilly, ktorá si to zrejme uvedomí - dúfam Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon .
Edward je tak ani neviem ako by som to pomenovala - ľahostajný, k Lilly Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. leluš
01.04.2012 [13:24]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. jaja
01.04.2012 [12:57]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. martty555
01.04.2012 [12:21]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. angela val
01.04.2012 [11:34]

takže Lilly a David môže byť Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

01.04.2012 [11:17]

Sanasamibože tak sa teším že je tu nová kapitola od tej chvíle čo si ju poslala na publikáciu som tu bola každých 5 min. aby som skontrolovala či už tu je ....náááááááááááádherna kapitola chudáčik Bella... čo to medzi Lilly a Davidom je ?????....nooo neviem neviem ale Lilly a Edi sa niak netvária ako milujúci pár Emoticon ....rýchlo pokračko prosím prosím prosím Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!