Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Hříšná minulost - 2. kapitola

Jacob


Hříšná minulost - 2. kapitola

"Srdce mu bušilo vzrušením, to předtím byl pro něj zážitek. Jeho otec byl… dokonalý. Přesně jak mu ho popisovala maminka. Kolem něho vířila autorita. Vždyť to byl šlechtic!"

2. kapitola

Srdce mám zlomené láskou,

přeji si ho slepit lepicí páskou.

To tvé rty jej zlomily,

moc hrdé,

aby se omluvily…   



(Přiznávám, písnička se moc rytmicky nehodí k ději,

spíš si ji pusťte jen tak. Každopádně je překrásná!)


Dny ubíhaly neuvěřitelně pomalu. Snad kvůli tomu, že Edward už na svých hodinách dál nevídal toho Nickolase a ani jeho společníka. Navíc stále musel myslet jen na ni. Těch pár dní se tedy vůbec nelišilo od těch, co strávil doma zamčený ve svém pokoji. Bolavé srdce mu stále dávalo vědět, že pro něj už vyproštění neexistuje. Navždy ho to bude užírat.

Hnědé vlasy mu stále připomínaly Isabellin závoj. Když se na nějakou studentku díval delší dobu – zčervenala. Další rána do jeho srdce. Nedokázal si jen tak lehce z paměti vygumovat její úsměvy, její svůdné pohyby. Její krásný smích. To všechno mu leželo v hlavě. Chtěl ji požádat o ruku! Možná se měl ze svých citů vyslovit dřív.

Kdyby mu jen osud dal druhou šanci, jen za letmý dotyk by zabíjel. Ale možná si tento trest zaslouží, možná za jeho hříšnou minulost by si po právu zasloužil i horší trest. Ale i tak – proč, když konečně našel tu pravou, tu, pro kterou chtěl, aby jeho srdce už navždycky bez přestávky bilo. Tak proč zrovna ta odejde? A zanechá mu jen pitomý dopis, ve kterém ho stejně jen zraňuje? Nevěřila, že ji má rád ani natolik, že si její dopis přečte!

Ale co ji muselo tak moc tížit, že ho opustila, když zbýval už jen týden do splnění dohody? Dokonce kvůli tomu odešla i od své sestry? Co bylo tak… důležité?

***

On… Bella se dívala na svého syna a mlčky poslouchala, jak vypráví o Edwardovi. O svém otci. O tom, pro kterého stejně nikdy nemohla být dost dobrá.

A teď je tady. Se svou dosti početnou rodinou zavítal do Forks. A teď Bellu tížily dva nejrůznější pocity. Jeden, kterého se bála více než padesát let, že by jí mohl sebrat syna. To jediné, co jí po něm zbylo. To jediné, co ji nutí každé ráno nasadit napůl falešný úsměv.

A ten druhý, také naprosto urgentní – vyhledat ho. Vyhledat jeho úsměvy, jeho krásné oči, vlasy… Znovu se vpíjet očima do jeho hrudi, znovu podlehnout jeho svůdnému hlasu. Znovu se zakoukat. Ne znovu. Ta láska k němu ji přece nemohla opustit. I když si říkala, že je už dávno pryč. Stačila jediná vzpomínka a ona v tom znovu byla.

I přes to, že jí lhal, že ji podvedl tím, že o sobě tvrdil, že je normální člověk… Mělo ji to napadnout – ta jeho krása byla na normálního člověka až moc velká.

Ona si bláhově myslela, že je to anděl s duší ďábla. Jak byla naivní… Upír.

Tak jí to Robin vysvětlil.

Robin… Jen díky němu zde stále je. Jak takž živá.

Robin jí velice moc pomohl. Když utekla od své lásky, byl to on, kdo jí poprvé do očí řekl, že vévoda z Allbrooku je ve skutečnosti upír. Že to dítě, které nosí pod srdcem, je ve skutečnosti dílem ďábla – tím myslel Edwarda. A anděla, kterým – jak jsem zjistila po čase - myslel ji.

Ale na tom teď nezáleží. On je zase tady. Její láska, která ji strašila po nocích, kdy ve spánku střežila své dítě. Nickolas nebyl úplný upír. Spíš… Spíš člověk, ale ne tak docela. Jeho kůže byla jen o něco málo odolnější než lidská. Jeho hlas byl sice sametový, ale to hlavně díky genetice – je jasné, že ten svůdný podtón musel zdědit po svém otci.

Byl sice rychlý a silný, ale bohužel ne dost, aby dokázal chytit pumu, medvěda nebo vyšší zvěř. Každý den se musela dívat svému synovi do tváře a čelit jeho smutku. Přál si, aby byl… plnohodnotný, aby někam zapadal.

Ale ona to viděla úplně jinak. On byl jedinečný. To nejlepší, co se jí kdy postavilo do cesty. Byl ztělesněním všeho, co na ní bylo dobré. Byl to její zázrak!

Proto nemohla snést pomyšlení na to, že by jí ho mohl Edward vzít. Přivlastnit, jak se to dělalo v její době. Ačkoli s dalšími staletími měla žena stále větší práva, tak v Belle zbylo přece jenom něco z konce osmnáctého století.

 *

„Jak se sem opovažuje přijít? Chce ti jen způsobit bolest, mami!“ stěžoval si Nickolas druhého dne na parkovišti před školou.

„Pššt, tady jsem pro tebe tvoje sestra…“

Bella byla… nervózní. Ne! To ani zdaleka nevystihovalo její stav. Třásla se jí kolena a přála si odsud utéct. Ale nemohla to udělat – už kvůli svému synovi. Podívala se po svém hnědovlasém dítěti.

Napříč jeho slovům, jimiž často častoval svého otce, přál si ho poznat. Měl Robina rád, vážně, ale za otce ho považovat nedokázal… Snad za kamaráda, který dotírá na jeho matku, ale ne za otce!

Srdce mu bušilo vzrušením, to předtím byl pro něj zážitek. Jeho otec byl… dokonalý. Přesně jak mu ho popisovala maminka. Kolem něho vířila autorita. Vždyť to byl šlechtic! A já jsem taky! Zdědil jsem přece po něm vévodský titul, tedy pokud mu někde po světě neběhají další… parchanti. O čemž dost pochyboval. Viděl jeho výraz, čišel z něho zármutek. Bylo očividné, že se trápil. A Nickolas by vsadil poslední dolar, že to bylo kvůli jeho mamce.

Podíval se letmo na Robina a zjistil, že zatíná pěsti. Nickolasovi už bylo přes sto let, pravda, ještě nikdy nepoznal tu… pravou, ale o potřebách už něco věděl. A i jemu bylo jasné, že jeho mamku Robin nebere jen jako kamarádku.

Měl ho rád, vážně, byl to fajn chlapík, ale jestli budou chtít být jeho rodiče ještě někdy spolu a on jim v tom bude bránit, tak na zatracenou duši, Nickolas si ho podá.

*

Bella netrpělivě podupkávala nohou o školní podlahu, nemohla tomu uvěřit. Od doby, co ho uviděla poprvé, už uběhlo tolik let! Ale stále se cítila, jako kdyby se s ním právě teď měla setkat tváří v tvář úplně poprvé…

Jako tenkrát - v lese.

Na louce.

Kde poprvé na vlastní kůži ochutnala líbeznou chuť jeho svodů…

„Jsem Isabella…“

„I-Isabella Swanová?“

„Ano… Vím, že jsem asi neslušná a nehodí se připomenout muži, kterého ani moc neznáte, pravidla etikety, ale byla by zdvořilost informaci o jméně oplatit…“

„Jmenuji se Anthony… Nickolas…“

„Antohony Nickolas? A dál?“

„III. Anthony Nickolas III.!“

„Nádherné jméno…“

„Je po otci…“

Ze zamyšlení ji vytrhlo zapípání – a začíná to.

Seděla jako obvykle – v zadní lavici, co možná nejdál od katedry a od ostatních spolužáků. Nemohla si dovolit sedět vedle nich a vdechovat vůni jejich krve, nemohla si dovolit slabou chvilku. Je predátor!

I Edward je predátor… Ale stejně s ní sdílel jedno lůžko.

Edward! Panebože! To nedokáže. Nedokáže se po těch letech znovu podívat do jeho tváře a dělat, že nic. Že spolu nemají úžasného syna, nebo že její láska k němu je stejně uvadlá, jako byla i ta růže, kterou jí jednou v zahrádce dal.

Ne! Ještě není připravená spatřit v jeho očích onu bezúčastnost. Nic pro něj neznamenala. To ona ví. Teď ne. Možná jindy, ale teď ne!

Rychle sebrala tašku a vstala ze svého místa. Krokem šelmy opouštěla své místo – hlavně nenápadně!

„Ale no tak… Už na začátku mi studenti odchází ze třídy…?“ Zaslechla za sebou známý hlas. Bože, kdysi by zabíjela, aby ještě jednou mohla slyšet tu úžasnou melodii…

„Omlouvám se…“ zašeptala a pomalu se otočila.

„Isabello…“


Oukej,

asi mě budete chtít zastřelit, když řeknu, že tuhle kapitolu mám napsanou už asi týden… :-)

No, pak ten konec… Mám si připravit neprůstřelnou vestu? Každopádně děkuji za komentáře, tak hojný počet jsem ani nečekala. Moc vám děkuji! Doufám, že se dneska zase k té padesátce přiblížíme! Jste úžasní, dáváte mi sílu psát!



« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Hříšná minulost - 2. kapitola:

 1 2 3 4 5 6   Další »
51. Petronela webmaster
04.09.2016 [9:10]

PetronelaOpět parádní kapitola, ale konec za který bych vraždila, kdyby mě nečekala hned další kapitola - takže já pádím Emoticon

21.06.2012 [14:42]

Viky123Ahoj moc krásné a zároveň napínavé kdypak bude další kapitolka ????? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

49. annebaby
19.06.2012 [19:03]

Kdypak bude pokračování ?:-) Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Je to dokonalé

48. florida
18.06.2012 [17:18]

Krásné pokračování,moc se těším na další kapitolky. Emoticon Emoticon

16.06.2012 [15:49]

Viky123prosííím další díl jsém tk nedočkavá Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

14.06.2012 [19:21]

Petulka01J Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

45. Wera
12.06.2012 [17:37]

Weraách naprosto nemám slov Emoticon Emoticon

44. Monique
12.06.2012 [12:43]

Další díl prosím Emoticon

43. marcelle
11.06.2012 [10:43]

Bože to je nádhera Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon a dál už nic nebude? Emoticon

07.06.2012 [19:00]

77Alex77 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Bože, ten štýl! Ja úplne slintám, Shark Emoticon
Znovu skvelý dej,stále nemôžem uveriť, že v tej poviedke pokračuješ. To je splnený sen.
Neskutočné! Emoticon Emoticon

 1 2 3 4 5 6   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!