Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Hrátky s ohněm - Epilog

the break dawn


Hrátky s ohněm - EpilogA jsme na úplném závěru povídky. Díky všem za trpělivost a taky chci moc poděkovat Sharlot a Pawi, které se mnou na tomhle dílku spolupracovaly. Díky holky.

Epilog

 

Vždy jsem tvrdil, že není nic silnějšího než pravá láska a to jsem ještě netušil, kolik podob může mít. Mé srdce začalo znovu tlouct pro ďábla po mém boku. Už od prvního okamžiku, co se naše pohledy setkaly, jsem tušil, že mi štěstí neposílá ten nahoře. Vykoupil jsem ten zrádný, dokonalý cit bolestí, krví a smrtí. Vím, že mě jednou za mé činy budou polykat plameny pekelné, ale to je, doufám, až za velmi dlouhou dobu. Nová etapa mého života je až příliš lákavá, abych se jí vzdal. Už mnoho jsem ztratil, aby mi smělo být odpuštěno, a o odpuštění vlastně nestojím. Odpověď na otázku jestli zavrhnu vše, co jsem měl, pro svého anděla pekel?

Ano.


 

O pár dnů později…

 

Na jiném místě hluboko v karpatských horách, zastavilo černé nablýskané auto s kouřovými skly. Dveře se svižně otevřely a na úzkou prašnou cestu ladně vystoupila krásná dívka s neobvykle temnýma očima a plnými,  rudými rty. Zabouchla za sebou dveře od vozu a opřela se melancholicky o kapotu dívajíc se do dálky.

Na úpatí srázu, kde se auto zastavilo, byl nádherný pohled do krajiny. Kopce, pokryté brzkou ranní mlhou, se skláněly nad údolím, kde sídlila malá osamocená vesnička.

Tuto nehostinnou krajinu, odříznutou od konce světa, nezdobila civilizace. Obyvatelé se snažili přežívat způsobem dávno minulým a místo samo o sobě přímo dýchalo pro legendy, kterými starci strašili své ratolesti před spaním.

S bouchnutím se zavřely i druhé dveře na straně řidiče a dívce do výhledu vstoupil nadlidsky krásný mladík s bronzovými vlasy, karmínovýma očima a rty zkřivenými do úsměvu.

„Myslíš, že na to skočili?“ zeptal se rozverně anděl krásky s kaštanovými vlasy po pás a přitlačil ji v objetí na dveře Volva.

„Vždycky na to skočí,“ ušklíbla se dívka a políbila chlapce na chladné rty.

Vítr se lámal kolem bytostí stojících na nebezpečném úpatí kopce. Každý by poznal, že má mít větší strach z dvojice, která se právě rozhodla přistěhovat.

„Co máme teď v plánu?“ zeptala se dívka v polibku, když se mladík přesunul svými ústy na její krk.

„Nevím jak ty, ale já už začínám mít docela hlad,“ zašeptal zastřeně do ticha a jeho oči zčernaly.

Dívce se na tváři objevil pobavený úsměv, prsty přejela mladíkovi po rameni a odhrnula límec černé košile, čímž odhalila drobnou jizvu na hrdle. Drobný obrazec něžně políbila a zadívala se mu přes rameno na malou nic netušící usedlost, která se na nějakou dobu stane jejich domovem.

 

Každý může být něžnou, nevinnou labutí, nebo nebezpečným, zrádným štírem, ale jedno je jisté… Podstata se nedá změnit. Je součástí každého z nás. Dělá to, čím jsme byli. To čím jsme nyní. A když jí dáme prostor, aby nás ovládala, může nás i zničit.

Já to tak necítím. Našel jsem to, co jsem po celou svou věčnost hledal. Jediná osoba, pro kterou bych byl ochoten udělat vše.

Ať je jakkoli temná a krutá, je všude kolem nás… Láska.


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Hrátky s ohněm - Epilog:

 1
2. Texie
23.07.2022 [16:19]

Krásná povídka s hořko-sladkým koncem.

09.12.2012 [21:26]

HanulkaAhoj,
Je mi líto, ale článek vracím k opravě ze stejného důvodu jako předchozí, a to jsou především čárky, v nich máš opravdu moc chyb.
Podívej se na to, nebo kontaktuj někoho z korektorů.
Až si vše opravíš, zaškrtni Článek je hotov.
Děkuji. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!