Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Horečka sobotní noci 3

Elizabeth Reaser v Seznam ex


Ahojky, takže jsme tu s novou kapitolkou tohohle "crazy" příběhu. V této kapitolce se objeví dvě nové postavy. Takže do toho a snad se trochu odragujete od okolního světa. Příjemné čtení přeje: LoveCullenka, MyLoveIsTwilightSaga, ďáblice4 a Ejdriana

Kapitola třetí: Přání

Pohled: LC

Než-li jsem se nadála ocitla jsem se na posteli. Chtěla jsem slézt, ale nemohla jsem. Byla jsem tam jako přikovaná. Proč se ke mne Marcií chovala jako k bláznovi? Po tváři mi stékaly slzy. Nechtěla jsem ležet v posteli. Poslední dobou je všechno divné.
Kdyby tu tak byla moje milovaná ďáblice. Začalo se mi po ní strašně stýskat. Zavrtala jsem se do peřiny a poslední myšlenka před tím než jsem usla byla, že bych jí tu chtěl mít u sebe.

Pohled: MyLS

Už toho mám fakt dost. Všichni mi lezou na nervy. A chudák LC má tu hroznou horečku. Jo, jasně, já ji mám taky, ale jsem na tom ještě dobře.
Nejradři bych Emmeta a s tou jeho povedenou rodinko vykopla, ale přece je nemůžu nechat na ulici.
Ha. Mám to! Zamknu je do sklepa.
,,Takže rodina Cullenů se se mnou půjde na něco podívat." Stoupla jsem si do obýváku a křičela na celý dům.
,,Na co se podívat?" Edward se na mě podezřívavě díval.
,,No...ve sklepě máme... odpočinkovou místnost, tak jsem si říkala, že by jsi nám mohl zahrát na piáno." Edwardovi se rozzářily oči.
,,Tak jděte." Ukázala jsem jim na dveře.
,,A ty nejdeš?" Zavolal na mě Emmet ze zdola.
,Já... přinesu čerstvou krev." Co jiného jsem jim měla říct? Zamkla jsem dveře, vzala klíč a šla za LC.

Pohled dablice4:


Ach joooo, já už to nedám, ta maturita mě vážně zabije. Samé kraviny... a je jedno jestli je to pedagogika, čeština, občanka nebo dramec... prostě pořád hnus. Kdyby se mi...
„Auuu...“ vzdychla jsem. Zase mě příšerně bodlo u srdce. Komu se co stalo? Kdo je smutný? Proč mu sakra nemůžu pomoci?
„Nebo můžu?“ Vydechla jsem, když už jsem neseděla doma u učení, ale objevila jsem se u... Do háje vždyť to je LC... Moje láska... Ale co to? Ona brečí? Kdo jí ublížil?
„No tak, lásko už neplač... jsem tady s tebou,“ konejšila jsem ji.
S trhnutím se probudila, vytřeštila na mě své krásné hnědé oči, vrhla se ke mně a vykřikla:
„Ty jsi tady? Se mnou? Hurááááááááááááááááááááááááááááá... Teď si to teprve pořádně s Culleny užijeme!“
„S kým?“ Podívala jsem se po ní udiveně.
„Slyšelas dobře s Cullenovýma,“ odpověděla mi ode dveří MyLS.
„Aha...“ na víc jsem se nezmohla, potřebovala jsem okamžité vysvětlení!

Pohled: LoveCullenka

Nemohla jsem uvěřit, že tu skutečně je. Měla jsem z toho ohromnou radost. Ano, sice jsem tu byla s Cullemovými a podle mě by mě čekalo těch nejlepších čtrnáct dní, které jsem kdy zažila, ale pořád by mi tu někdo chyběl. A konečně je tu.

,,MyLS, kde jsou Cullenovi?" Zeptala jsem se příliš horlivě. Bavila jsem se pohledem na ďáblici, která si evidentně myslela, že přišla do blázince.
,,Ve sklepě. Edík hraje na piáno." Zákeřně se usmála.
,,Ale my nemáme žádné piáno." Vypískla jsem a okamžitě běžela do sklepa. Jen doufám, že se jim nic nestalo chudinkám.
Otevřela jsem dveře do sklepa a z plných plic zařvala.
,,Už jdu miláčci. Ta ošklivá panička už je pryč." Jak je tam mohla jen tak zavřít? Naše milované Culleny.
Šla jsem tmavým sklepením a klepala jsem se jak ratlík. Ne klepala jsem se jak MyLS, když to na ní přišlo.
Najednou se ozvalo zaskřípání a já jsem se šíleně lekla. Tohle se mi v žádném případě nelíbilo.
Příště si budu muset vzít alespoň plenku.
Šla jsem dále, když jsem narazila do nějaké bedny.
,,Aááúú," zařvala jsem a pocítila jak mi po tvářích tečou slzy. Najednou se ozvala rána a znělka z mé oblíbené písně.
,,THRILLER!" Zařval Emmett a bedna se otevřela vylétla z ní ohromná postava.
,,ÁÁÁÁ!" Otočila jsem se a utíkala, ale to by se mi do cesty nesměl přimotat sud s medem ve kterém jsem skončila.
,,A co když tu jé?" Začal zpívat Emmett a do toho se přidal Edward.
,,Neexistujéé!"
..A co když tu jééé?"
,,Neexistujé." Hádal se Edward.
,,Technicky vzato žádný upír neexistuje!"
,,A co když tu jé?" Emmett vytasil své zuby.
,,V mojí, v mojí, v mojí hlavě straší!" Přidala jsem se.

Než jsem se nadála byla Emmett přilepený na mě.
,,LC ty vypadáš..."
,,Emmette sklapni! Je to tvá chyba. "
,,LC můžu...." nenechala jsem ho dokončit větu.
,,Můžeš mi třeba políbit zadek" zahřměla jsem a snažila se ze sebe dostat med.
,,Tak to jsi neměla vůbc říkat." mrkl na mě Edward, než jsem pochopila smyl jeho slov tak Emmett se na mě chystal skočit.
,,Emmett..." nestihla jsem to dokončit a Emmett už byl svými rty přitisknutý k mému pozadí.
,,Emmette můžeš laskavě..."
,,Když já jsem se přilepil!" fňukal.
*Fajn chtěl mi líbat můj vznešený zadek, tak ať si to užij hošánek!* pro sebe jsem se usmála a Edward přikývl hlavou. Sbrala jsem veškerou sílu a odtrhla se o něj.
,,ÁÁÁÁÁÁÁÁuuu co to kruci?!"
,,Depilace brouku."
Smála jsem se mu s plna hrdla.
Když v tom se otevřeli dveře a stála v nich Myls s ďáblicí.

pohled MyLS:


,,Co to tady zase děláte?" Ptala jsem se nechápavě. Já už vážně nic nechápu. Už nemůžu!
,,C-c-co tady dělají Cullenovi?" Vykoktala ďáblice.
,,Až později." Odvětila jsem a šla do sklepa, kde se všichni váleli na těch starých gaučích, do kterých se dostali nějací červi a mi je museli, kvůli tomu, že je matka nechtěla vyhodit, do sklepa. Naštěstí už nikdo neječel, protože tomu se nedal říkat zpěv.
,,Aaaaa, běž pryč! Tyranko!!!!" Křičel Emmet a schoval se za gauč.
,,Sorry, bylo to nutné, já bych mohla mít doživotní újmu na...na..no na něčem." Na čem bych tak mohla mýt újmu? Hm... nevím, ale stal by se ze mě doživotní Emmet. Ne, dement.
Chtěla jsem si jít sednout na ten gauč, všechno si s nimi vyříkat a určit nějaké pravidla, když už tady s nimi mám být dva týdny.
Jenže Emmet zase začal ječet a snažil ve ve zdi vyhloubit tunel, aby mohl utéct.
,,Radši zůstaň tam, kde jsi, nemáme tě zrovna v lásce, zvlášť Emmík." Zavrčela na mě Rose a hladila 'Emmíka' po 'hlavičce'.
,,Fajn, já radši půjdu!" Odvětila jsem, otočila se a zamířila si to do své zašívárny.
Šla jsem do mé šatny, odhrnula šaty, otevřela velké dveře a šla do zašívárny, ve které se všude válí polštáře.
Jak já to s nima jen vydržím? Nevydržím, nejen, že mi zdemolujou dům, ale rodiče mě pak zabijou, ne nezabijou, zabije mě někdo jiný. Ještě, že tady není Jasper. A já si myslela, jak jsou Cullenovi dokonalí.

Pohled ďáblice4


Co to pro pána znamená? ONI jsou vážně tady! Jen nechápu proč? Potřebuji vysvětlení jak to holky dokázali... Nebo ne?
„Jak...?“ nedokončila jsem větu, protože se ke mně vrhnul Edward a řekl:
„Ty jsi taky z nás tak neskutečně udělaná jako ty ostatní?“
„Ne... teď už ne...“ konstatovala jsem suše.
„Kecá... lovuje nás stejně jako všechny...“ řehnil se Emm a praštil mě přes záda a jaksi nevypočítal sílu kterou do toho vložil a tak jsem zaryla svůj ksicht do země.
„Auu... Nemůžeš dávat bacha?“ podívala jsem se po něm vyčítavě.
„Ne nemoh,“ vyplázla na mě jazyk Rose.
A sakra! Tohle bude vážně zlý. Chtělo by to tady trochu zklidnit, ale mě se to určo nepovede... Nebo spíš chce se mi to povést?
Ne nechce... Usmála jsem se sama sobě a zachechtala jsem se když jsem viděla LC jak tančí s Edwardem mazurku. Co ji to zase napadlo.
Tohle by měla vidět Ejdriana... By se pobavila s náma!
„Škoda, že tu není...“ zašeptala jsem neslyšně a posmutněla.
Dlouho mi to, ale nevydrželo protože Emm se mnou chtěl tančit. A on se neodmítá.

Pohled Ejdriana

Seděla jsem doma na své posteli a přemýšlela kdy se z toho všeho učení zblázním. Nevěděla jsem co se učit dřív, nejraději bych se na všechno vykašlala a šla si lehnout. Ale vlastně když už sedím na posteli, tak proč si nelehnout, jenom na chvilku.
Lehla jsem si mezi roztahané sešity a na chvíli zavřela oči.

Když jsem se začala probouzet, tak mi byla šílená zima a ty sešity, na kterých jsem ležela byly jak šutr. Rukou jsem si protřela oči, převalila se na záda a když jsem oči otevřela, tak mi vyletěly z důlku.
Svou hlavu jsem měla v klíně anděla, přesněji řečeno Edwarda Cullena.
„Jak? Kde? Kdy?“
„Ahoj!“ Zahřmělo se sborově a já vykuleně hleděla na všechny přítomné. Asi ještě spím.
„Nespíš.“ Odpověděl Edward. Když jsem si uvědomila, že moje hlava pořád spočívá na Edwardově... tak jsem rychlostí blesku vyletěla na nohy. Mohl mě taky ze sebe shodit.
„Mně to, ale nevadilo,“ mrkl na mě úchylně Edward a olízl si při tom rty.
„Ježimarja, může mi někdo vysvětlit co se tady děje?“

 

***

Doufáme, že se vám to líbilo a zase někdy příště.

LoveCullenka, MyLoveIsTwilihtSaga, ďáblice4 a Ejdriana



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Horečka sobotní noci 3:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!