Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Hledání minulosti - 7. kapitola


Hledání minulosti - 7. kapitolaJak pokračuje načatý večer? Jaké překvapení si Jake pro Bellu nachystal? Co přinese dnešní noc? To vše se dozvíte v této kapitolce. Bude taková spíše oddechová, zvraty nastanou až v té další.

Vydali jsme se ven z nemocnice. Takový objev jsem nečekala. Nečekala jsem, že by se Cullenovi přestěhovali tak daleko. Letenka na Aljašku nás bude stát majlant. A kdo ví, zda tam ještě pořád žijí.

„Jakeu, myslíš, že je dobrý nápad se tam jet podívat?“ zeptala jsem se ho.

„Bello, lásko, udělám cokoliv, co si budeš přát. Pokud chceš jet na Aljašku, tak pojedeme. Za měsíc nám stejně končí škola, takže pak se klidně můžeme vydat na cestu. Nějaké peníze našetřené mám, ty určitě taky, a když to dáme dohromady, tak na letenky určitě mít budeme,“ plánoval Jake.

Měl pravdu, za chvíli končila škola. Máme měsíc na to, abychom zjistili nějaké nové informace. Poté se vydáme na Aljašku.

Usmála jsem se na Jakea. Byla jsem moc ráda, že ho mám. Myslím, že teď je čas věnovat se jen nám dvěma. Stoupla jsem si na špičky a políbila ho...

 

Vydali jsme se k Jakeovi domů. Billy byl opět někde pryč, asi na rybách.

„Zlato, skočím si do sprchy,“ řekla jsem Jakeovi. Jen se na mě usmál a letmo mě políbil na rty. Šla jsem do koupelny, napustila si horkou vanu a naložila se do ní. O půl hodiny později jsem se probrala - usnula jsem. Umyla jsem se mýdlem, umyla jsem si i vlasy a vylezla jsem z vany. Osušila jsem, oblékla a vydala se do přízemí za Jakem. Jak jsem scházela po schodech, ucítila jsem neodolatelnou vůni. Až teď jsem si uvědomila, že jsem naposledy snídala a dostala jsem šílený hlad. Vešla jsem do kuchyně a na stole mě čekalo hotové kulinářské umění. Jacob sám uvařil večeři pro nás dva. Na stole jsem viděla dva talíře s kuřecím masem a nějakou omáčkou a opékané brambory. Před nimi stály dvě sklenice bílého vína a vedle nich svíčky. Hotová romantika. Zjihle jsem se na něj usmála, přistoupila k němu a políbila ho.

„Lásko, ty jsi ale šikovnej. Ani jsem doteď netušila, že umíš udělat něco víc než míchaná vajíčka,“ pošťuchovala jsem ho.

„No, jak bys to taky mohla vědět, když nikdy dřív jsem neměl příležitost ti něco ukuchtit. Vždy ses ujala iniciativy ty,“ dodal na vysvětlenou.

Posadili jsme se ke stolu a pustili se do toho výborného jídla.

„Opravdu se ti to povedlo, je to vynikající,“ mumlala jsem s plnou pusou, „nic tak dobrého jsem dlouho nejedla.“

„Jsem moc rád, že ti chutná, však je to také připravované s láskou,“ odvětil. Usmála jsem se na něj a nacpala jsem si pusu jídlem. Bylo to opravdu výborné.

Jakmile jsme dojedli, vzali jsme si sklenice s vínem a vydali se nahoru, do Jakeova pokoje. Svalila jsem se na postel. Jake se vydal do koupelny. Mezitím, co se sprchoval, tak jsem přemýšlela o tom všem, co mě dosud potkalo. O tom, jaké neskutečné štěstí mám. Jak jsem tak dumala nad svým životem, tak jsem si ani neuvědomila, že už neslyším téct vodu. Vzhlédla jsem a před sebou jsem uviděla Jacoba. Byl celý nahý, jen kolem boků měl uvázaný ručník. Šíleně mu to slušelo. Tmavé kůže, vypracované svaly, ostré rysy... Vypadal přímo božsky. Přistoupil ke mně, sklonil se a zlehka mě políbil na rty.

„Bello, na nic už nemysli,“ šeptal mi mezi polibky, „teď tu jsme jen my dva.“ Měl pravdu. Plně jsem se tomu poddala. Jemně do mě strčil a tím mě položil na postel. Lehl si nade mne a zlehka mě líbal. Opět jsem měla v břiše ty motýlky. Oni si snad nikdy nedají pokoj. Vzrušení v mém těle stoupalo. Jake se přesunul ze rtů na krk a na prsa. Laskal mě a já si to užívala. Byla jsem tou touhou naprosto ovládaná. Chytla jsem ručník, co měl kolem boků, a trhla. Jake byl přede mnou nahý. Nemohla jsem se na něj vynadívat. Byl úžasný, krásný, a byl jen můj. Hltavě jsem ho líbala. Nemohla jsem se ho nabažit. Chtěla jsem ho v sobě už cítit.

„Jakeu, chci tě, hned!“ zašeptala jsem naléhavě. On mě poslechl a rychle do mě vniknul. Bylo to přímo božské. Cítila jsem ho v každé částečce svého těla. Milovala jsem ho! Mé tělo se celé chvělo. Vykřikla jsem slastí. V tu chvíli jsem pocítila, že i Jake k tomu nemá daleko. Zanedlouho se svalil vedle mě. Byl to ten nejlepší sex, co jsme dosud zažili. Tak procítěný, tak plný lásky. Živočišný. Neskutečný.

Stulila jsem se mu do náruče. Chtěla jsem tam tak ležet navěky.

„Bello, slunce moje, miluji tě,“ šeptal mi Jake do vlasů.

„I já tebe. Nikdy tě neopustím,“ odpověděla jsem mu. Věděla jsem, že o něj nikdy nechci přijít. Moc jsem ho milovala a nedokázala jsem si život bez něj představit...

 

...

 

Bella byla v tu chvíli šťastná. Nevěděla ale, co si pro ni osud nachystal. Nevěděla, že zanedlouho bude její láska k Jacobovi zkoušena. Co se stane? Potká někoho jiného? Nebo proč by najednou Jakea vyměnila za někoho jiného...?


 

6. kapitola shrnutí 8. kapitola


 

Článek bych vložila mnohem dřív, ale když jsem ho měla napsaný, tak přišel výpadek na serveru, takže se mi celý vymazal. : (
A neměla jsem čas napsat ho znovu dřív, než teď, takže proto takové zpoždění. : /
V záloze pro vás mám novou povídku, zatím mám rozepsaný námět, tak doufám, že i ta se vám všem bude líbit (brzo vydám první díl).



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Hledání minulosti - 7. kapitola:

 1
16.08.2011 [23:22]

WhiteTieForevergirl: Moni, moc děkuji za pochvalu!

16.08.2011 [14:51]

ForevergirlBožská kapitolka. Aký je ten Jacob pozorný a tá romantická chvíľka medzi nimi bola úchvatná. Krása!

16.08.2011 [14:48]

WhiteTieJennush: Moc děkuji za komentík, potěšil mě. : )

Esther: Děkuji. Emoticon

15.08.2011 [17:34]

Esther Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

15.08.2011 [16:56]

JennushTak jo. Hele, ten Jacob je vážně dokonalej. On dokonce umí i vařit! Emoticon Romantika nade vše, moc to Belle přeju. Emoticon
Moc hezký. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!