Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Hledání minulosti - 6. kapitola

milujicizradce


Hledání minulosti - 6. kapitolaJake a Bella se vydávají do nemocnice, aby se dozvěděli něco bližšího o rodině Cullenových. Budou ve svém hledání úspěšní? Jaký bude jejich další krok?

Jacob si mě stulí do náruče a konejší mě. Pomalu se vzpamatovávám. Nevím, co to bylo, ale asi nějaké déjà vu. Bylo to šílené. Pokud se to dá tak říct - tak jsem právě viděla smrt mého otce a také jeho vraha. Na ty jeho oči nikdy nezapomenu.

„Budeme muset najít nějaké fotografie Cullenů. Myslím, že jsem právě viděla vraha svého otce.“ Jake se na mě nechápavě podíval.

„Jak - vraha svého otce? To si se vrátila v čase, nebo co?“

„Myslím, že jsem právě prožila déjà vu. Viděla jsem vraždu svého otce. A jsem si jistá, že jeho vraha poznám za každých okolností...“

 

Jake na mě nechápavě hleděl. Myslím, že mu to pořád nedocházelo. I když jsem o tom nechtěla mluvit, protože to pro mě bylo bolestivé - on si zasloužil pravdu. Řekla jsem mu tedy, co vše jsem viděla. Nedávalo nám to moc smysl, ale já si byla jistá, že jsem doopravdy viděla, co se stalo. Přinejmenším se můžeme aspoň pokusit zjistit, kdo byl ten muž z mého snu.

„Jakeu, myslím, že bychom se měli vydat do té nemocnice a pokusit se zjistit co nejvíc věcí o Cullenových,“ nadhodila jsem.

„Mám stejný názor jako ty, Bello,“ odvětil mi a pohladil mne po líci a políbil. V břiše mi poletovaly stovky motýlků. Cítila jsem jemné mravenčení - jako při každém našem polibku. Ráda bych pokračovala v něžnostech, ale nutkání zjistit víc o Cullenových mě přemohlo.

Nasedli jsme do auta a jeli směr Forks, do nemocnice. Nevěděla jsem, za kým bychom měli zajít, ale ve dveřích nemocnice jsme narazili na maminku mé spolužačky Jessicy.

„Ahoj Bello, copak tu děláš? Stalo se ti něco nebo jdeš někoho navštívit?“ vyzvídala Jessičina máma.

„Dobrý den paní Stanleyová, nestalo se mi nic. Chceme zjistit pár informací o jednom doktorovi, co tu dřív pracoval. Nevíte, kam bychom měli jít?“ pronesla jsem.

„Bello, určitě běžte do nemocničního archivu, je tam jedna postarší a moc milá paní, která vám řekne vše, co o něm bude vědět. Jmenuje se Abby Morrisová. Řekněte jí, že vás posílám,“ řekla paní Stanleyová.

Šlo to docela snadno. Myslela jsem si, že bude víc problémů, že budeme muset víc hledat. Byla jsem mile překvapená. Jake se na mě povzbudivě usmál a zmáčkl tlačítko k přivolání výtahu. Jak jsme zjistili z informační tabule, musíme jet do 4. patra. Výtahový zvonek cinknul a my jsme se objevili ve 4. patře. Vystoupili jsme z výtahu a vydali se na konec chodby, kde byly jediné dveře. Zlehounka jsem zaklepala.

„Dále,“ ozvalo se. Otevřela jsem dveře a vešla. Za stolem seděla postarší žena, tipovala bych jí tak kolem šedesáti let. Přívětivě se na mě usmála. „Potřebujete něco, děti?“

„Dobrý den, chceme se zeptat na pár informací o jednom z doktorů, kteří tu pracovali. Paní Stanleyová nás poslala za váma, říkala, že o tom určitě budete něco vědět,“ odpověděla jsem na její otázku. Paní Morrisová se na mne zkoumavě podívala.

„Ty jsi dcera náčelníka Swana, že ano?“ konstatovala. „Tvůj otec byl poctivý a moc milý chlap. Mrzí mě, co se mu stalo,“ řekla.

„Ano, jsem Isabella Swanová, paní Morrisová. Ráda bych se vás zeptala, zda nevíte něco o doktorovi Cullenovi. O Carlisleovi Cullenovi.“

Abby se zarazila. „Pamatuji si, jako by to bylo včera. Doktor Cullen se přistěhoval se svou rodinou do Forks. Měl mladou manželku, Esmé, a pět dětí. Rosalie, Alice, Emmetta, Jaspera a Edwarda. Nebyly to jejich vlastní děti, všechny je adoptovaly. Paní Esmé prý vlastní mít nemohla,“ vzpomínala Abby.

„Pan Cullen nastoupil u nás v nemocnici. Byl to moc milý muž. Pomáhal všem, bral si mnoho služeb a byl velice soucitný. Jednoho dne, pár dní po smrti tvého otce, za mnou přišel. Přišel se rozloučit. Říkal, že dostal nabídku, která se neodmítá, a proto musí odjet. Bylo mi divné, že by to bylo tak narychlo, ale nevyptávala jsem se. Jediné, co mi řekl, bylo, že jedou do Velké země, kde skoro nikdy nesvítí slunce - na Aljašku. Překvapilo mě to. Rozloučila jsem se s ním a už nikdy jsem ho neviděla,“ ukončila své vyprávění paní Morrisová.

„Mockrát vám děkujeme, že jste nám poskytla tyto informace, paní Morrisová,“ ujal se slova Jake.

„Na shledanou, děti.“

 

Vydali jsme se ven z nemocnice. Takový objev jsem nečekala. Nečekala jsem, že by se Cullenovi přestěhovali tak daleko. Letenka na Aljašku nás bude stát majlant. A kdo ví, zda tam ještě pořád žijí.

„Jakeu, myslíš, že je dobrý nápad se tam jet podívat?“ zeptala jsem se ho.

„Bello, lásko, udělám cokoliv, co si budeš přát. Pokud chceš jet na Aljašku, tak pojedeme. Za měsíc nám stejně končí škola, takže pak se klidně můžeme vydat na cestu. Nějaké peníze našetřené mám, ty určitě taky, a když to dáme dohromady, tak na letenky určitě mít budeme,“ plánoval Jake.

Měl pravdu, za chvíli končila škola. Máme měsíc na to, abychom zjistili nějaké nové informace. Poté se vydáme na Aljašku.

Usmála jsem se na Jakea. Byla jsem moc ráda, že ho mám. Myslím, že teď je čas věnovat se jen nám dvěma. Stoupla jsem si na špičky a políbila ho...

 

5. kapitola shrnutí 7. kapitola




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Hledání minulosti - 6. kapitola:

 1
15.08.2011 [14:34]

WhiteTiemokasina: Moc děkuji za hezká slova. Další díl je vydán.

čiči: Děkuji.

Jennush: Přesně tak, tak daleko. uvidíme, co jim cesta přinese. Děkuji za komentík.

Forevergirl: Moni, díky za koment. Mám pocit, že tahle povídka je taková nijaká, není o ni moc zájem. Čtyři komentáře... Bere mi to docela chuť psát a myslím si, že je to i vidět... Emoticon

09.08.2011 [9:52]

ForevergirlOu, vidím, že Bella a Jacob sú v plnom nasadení v pátraní a dokonca chcú ísť až na Aljašku. Jáj, už sa teším, čo zistia. Emoticon
A zase ten vzťah medzi Bellou a Jakom - krásny sú. Emoticon
Len píš, píš, nech zistíme, ako bude CIA Bella a Jacob pokračovať v pátraní. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

08.08.2011 [17:58]

JennushDalší informace a ta naše dvojka rychle postupuje ve vyšetřování. Ale až do Aljašky? Tak daleko? Tam by mě nedostalo ani stádo bůvolů. Emoticon O to víc je obdivuju.
Emoticon
Moc hezké, doufám, že se brzy dočkáme dalšího dílku. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. čiči
08.08.2011 [17:29]

mádhera,napínavé Emoticon

08.08.2011 [15:49]

mokasinakrásné honem další

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!