Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Hajzel - 39. kapitola

Kristn - gesta sněhurky... =D


Hajzel - 39. kapitolaLáska je komplikovaná a túžby a potreby tiež. V tejto kapitolke si Bella a Edward doprajú všetko. Toto je zatiaľ najdlhšia kapitolka, tak dúfam, že to oceníte. Pekné čítanie. Lolalita

Bella:

Z izby som nevyšla takmer do večera. Rozhodla som sa ísť pred večerou osprchovať, tak som sa vyzliekla do bielizne. Chcela som už zapadnúť do kúpeľne. Na chodbe sa ozval buchot. Tu to bolo bežné, keďže si už predo mnou upíri nemuseli dávať pozor, ale toto bol silnejší rachot, než kedykoľvek predtým.

Opatrne som otvorila dvere na izbe a vykukla von. Edward ležal na zemi pod Emmettom a snažil sa mu vytočiť zo zovretia. Stolík na chodbe bol rozmlátený na triesky. Prekvapene som zalapala po dychu. Vtedy si ma Emm všimol a strelil po mne pohľadom. Okamžite na mňa zostal zarazene čumieť. Edward sa na mňa tiež zadíval a ustrnul. Emm prebehol po mojej postave pohľadom a laškovne zodvihol obočie.

„Teda, braček? Je to kus a to bruško jej fakt sekne,“ povedal obdivne. Edward zlostne zavrčal o odhodil Emmetta do protiľahlej steny. Opadol kus omietky a ja som strachom zadržala dych. Stále som si nemohla zvyknúť, že si nemôžu ublížiť.

„Čo tu beháš nahá?“ vypenil Edward jedovato a ja som si nahnevane zložila ruky v bok.

„Len som sa vybehla pozrieť, čo je to za rámus. A nie som nahá. Niektoré baby toho na sebe majú menej, keď idú do školy,“ povedala som nahnevane. Emmett sa zasmial.

„Mne sa to teda páči.“ Na to Edward znova zlostne zavrčal a pribehol ku mne. V sekunde som mala na sebe jeho košeľu.

„Bella, môj brat je neskutočne žiarlivý. To si nevedela?“ Zasmial sa Emm a premeral si nás pohľadom. Edward ma ochranársky objímal. Bola som tak zabalená v jeho košeli a uväznená v jeho náruči, že mi teraz určite nebolo vidno ani kúsok pokožky.

„Necháme vás osamote? Môžem zobrať Rose do mesta,“ povedal Emm a s veľavravným úsmevom niekoľkokrát zodvihol pravé obočie a mrkol na Edwarda. Vtedy som do môjho manžela sotila a stiahla si košeľu. Šmarila som ju po ňom a zavrela za sebou dvere. V sekunde sa znova ozval rachot a mne bolo jasné, že pokračujú v bitke. Sadla som si na posteľ. Musela som sa nad Edwardovou reakciou trocha pousmiať. Fakt vyzeral napálene, keď sa na mňa Emmett díval. Robilo mi radosť, že žiarli.

Prešla som k zrkadlu a znova som si dôkladne prezrela svoju oblú postavu. Vždy som vyzerala skôr ako dievčatko a teraz sú moje prsia plnšie a boky širšie. Nebyť toho bruška, je zo mňa poriadna kosť. Trocha som sa nad svojimi myšlienkami pousmiala.

„Si krásna,“ ozvalo sa mi za chrbtom a ja som sa vystrašene obzrela. Edward sedel na posteli a prezeral si ma. Bol stále bez košele. V medených vlasoch mal trocha bielej omietky a tak som podišla k nemu a automaticky  mu vbehla prstami do vlasov a striasla kúsky steny.

Edward sa na mňa paralyzovane pozeral a potom omotal ruky okolo mojich bokov a pritiahol ma k sebe. Opatrne ma pobozkal na bruško. Privrela som oči a zaklonila hlavu. Bolo mi to nesmierne príjemné. Edward využil moju chvíľkovú slabosť a perami sa presunul trocha vyššie. Moja hlava mi radila, rýchlo ho odsotiť, no telo chcelo viac. Edward rukami skĺzol na môj zadok a jemne ho stlačil.

Unikol mi tichý ston, ale pre jeho uši bol dokonalo hlasný. Rýchlo sa postavil a pritisol ma k sebe. Cítila som na svojej nahej pokožke svaly jeho brucha a na podbrušku aj plnosť jeho nohavíc. Teraz som ho už naozaj chcela odtlačiť, no on sa nedal. Pery priložil na môj krk a studeným jazykom prešiel po mojej rozpálenej pokožke. Mala som pocit, že ak ma pustí, tak spadnem. Nebola som schopná samostatne stáť. Hlava sa mi točila a hučalo mi v ušiach. Pozbierala som zvyšky zdravého rozumu a snažila sa ho ráznejšie odtlačiť.

„Bella, nebráň sa. Tvoje telo to potrebuje a ja ti to chcem dať. Pre seba nechcem nič,“ zachrapčal pri mojom uchu. Som vážne neskúsená, a tak mi vôbec nedošlo, čo tým myslel. V jednom mal však pravdu. Moje telo celé zavibrovalo nedočkavosťou a z môjho lona sa uvoľnilo milión roztopašných motýlikov. Cítila som to napätie v celom tele. Veľmi som sa chcela vzpierať, ale nešlo to. Moje telo ma zradilo.

Edward ma opatrne otočil chrbtom k posteli a posadil ma. Kľakol si na kolená a vklinil sa mi medzi stehná. Perami hľadal tie moje, no ja som uhla. Nesúhlasne zavrčal.

„Skús sa aspoň raz plne oddať túžbe svojho tela. Nemysli na nič. Skús to, prosím,“ šepol zamatovo a pobozkal ma za uchom.

Rozpačito som sklopila oči. Určite som bola červená na celom tele. Rozhodla som sa počúvnuť. Privrela som oči a prestala myslieť. Ucítila som jeho pery na svojich. Jemne ma láskal na spodnej pere a potom mi opatrne prenikol do úst jazykom. Môžem to kedykoľvek zastaviť, napadlo mi. Bola som v bezpečí, lebo Rose a Emm boli doma a stačil by jediný bolestný ston a Rose by Edwarda zo mňa stiahla a mám pocit, že by s ním prerazila aj otvor na nové okno.

Snažila som sa uvoľniť. Edward opustil moje pery a sunul sa na môj krk a medzi moje prsia, ktoré rukami jemne stláčal. Zatlačil na mňa a ja som sa ocitla na chrbte. Skĺzol na moje brucho a jemne ma bozkával. Tie bozky však boli iné, ako keď chcel pobozkať svoje dieťa. Jeho pery boli žiadostivé a to, čo robil, mi bolo príjemné. Rukami mi viac roztiahol nohy a začal ma hladiť po stehnách. Keď zašiel na vnútornú stranu, inštinktívne som ich tlačila k sebe, no proti nemu som nemala šancu.

Bozky presunul na vnútornú stranu stehien. Zdesene som otvorila oči a zdrapla ho za vlasy. U neho to však vyvolalo inú reakciu než som čakala. Zastonal a jemne do hry pier zapojil aj jazyk a zuby. Bolo to tak nežné a jemné, až som nemohla uveriť, že je to Edward. Prstom prebehol cez stred mojich nohavičiek a ja som hlasno zastonala. Edward vsunul ruky pod môj zadok a chytil lem nohavičiek. Začal ich ťahať dole, no to som sa v panike posadila a stretli sa nám pohľady.

„Nie!“ pípla som, ale sama som tomu nie neverila. Edward mal v očiach túžbu a prisahala by som, že sa jeho ruky jemne chveli.

„Nechaj ma. Bude sa ti to páčiť,“ zašepkal zastreným hlasom. Než som stihla čokoľvek povedať, moje nohavičky boli vedľa mňa na posteli. Chcela som protestovať, no to som už ucítila jeho prsty na svojom citlivom mieste. Krúživými pohybmi ma hladil a uprene mi pozeral do očí. Nahol sa tesne ku mne a ja som túžobne zastonala do jeho tváre.

Jemne sa usmial a znova na mňa zatlačil. Rezignovane som si ľahla. Skĺzol hlavou medzi moje stehná a jemnými bozkami sa približoval k svojim prstom, ktoré stále opatrne krúžili v mojom lone. Ruku vo chvíli nahradili pery a jazyk. Prsty sa presunuli trocha nižšie. Cítila som, ako do mňa opatrne zasunul jeden prst a veľmi pomaly ním pohyboval hore a dole. Chcelo sa mi slasťou kričať.

Neprešlo ani pár sekúnd a ja som začala cítiť napätie v panve. Myslela som, že explodujem. Prehla som sa v páse a nekontrolovateľne vykríkla. Vlna neopísateľnej extázy prešla mojim telom. Na čelo mi vystúpil pot. Keď som padla späť na posteľ, Edward už ležal pri mne, ale ruku mal stále v mojom lone. V očiach mu hrali iskričky a videla som na ňom, ako sa snaží ovládať, aby sa nezasmial.

„Bella, tak toto bolo to najrýchlejšie, čo som kedy...“ Nedopovedal to, lebo som sa mu rukami zaprela do hrude a odtlačila ho. Chcela som sa posadiť, no on ma svojim telom pritlačil späť a znova začal pomaly pohybovať rukou medzi mojimi stehnami. Hlasno som vzdychla a Edward sa nádherne usmial.

„Chcem, aby ti bolo dobre,“ šepol. Neviem, čo to do mňa vošlo, ale rukami som ho objala okolo hrdla a pritiahla ho k svojim perám. Pobozkala som ho tak náruživo, že sa nezmohol ani na to, aby mi strčil jazyk do úst a tak som to urobila ja. Po chvíli sa spamätal a začal mi bozky oplácať. Presunul sa medzi moje stehná a rýchlym pohybom ma zbavil podprsenky. Prezrel si moje prsia a túžobne zastonal.

„Nádhera,“ zašomral a začal ich bozkávať. Keď sa vrátil k mojim perám, cítila som medzi svojimi stehnami jeho tvrdosť a nedočkavosť. Trocha som sa zarazila. Rukou vbehol medzi naše telá a chcel sa oslobodiť od nohavíc, no ja som vyplašene vypískla.

„Nie...“ Edward sa mi pozrel do tváre.

„Nie?“ opýtal sa neveriacky a zmučene.

„Nie,“ povedala som rázne. Edward sa mi díval uprene do očí, akoby čakal, že poviem, že to bol žart a nech pokračuje, no ja som sa pod ním začala zvíjať a chcela som sa z pod neho dostať. Odľahčil sa a ľahol si ku mne na chrbát a hlasno vydýchaval vzrušenie. Prekvapilo ma ako ľahko rezignoval a otočila som sa k nemu. Mal zavreté oči a nakrčene čelo. Hlasno dýchal. Nahla som sa nad neho a skúmavo som si prezerala jeho tvár. Otvoril oči a pozrel do tých mojich.

„Ak by som nebol mŕtvy, tak ma najskôr zabiješ,“ vydýchol. Mykla som ramenami a Edward sa na moje prekvapenie usmial.

„Páčilo sa ti to?“ opýtal sa a ja som sa na neho zarazene pozrela. Chcela som už povedať, že nie, ale Edward sa posadil a pobavene zasmial.

„Nemôžem najskôr čakať, že povieš pravdu, však?“ Zhlboka sa nadýchol a stiahol na mňa prikrývku. Rozmýšľala som, čo povedať a potom ma napadlo, že má pravdu. Nebudem týrať seba, keď môžem týrať jeho. Postavila som sa a usmiala. Prikrývka zo mňa skĺzla.

„Idem si dať sprchu a ty ma tu počkaj. Páčilo sa mi to a chcem ešte raz,“ povedala som pokojne a šla do sprchy. Skôr než som stihla zavrieť dvere, omotal okolo môjho pása ruky.

„Je to moja manželská povinnosť, ale zadarmo to nebude,“ šepol pri mojom uchu.

„Odo mňa nič nečakaj. Ja ti predsa porodím dieťa a nakoniec, už som z hry vadí - nevadí von,“ povedala som trucovito a zavrela za sebou dvere.

Pustila som na seba sprchu a užívala si kvapky vody na svojej pokožke. Prehla som sa dozadu a vtedy som ucítila za svojim telom to jeho. Prudko som sa otočila a zalapala po dychu. Edward bol nahý a v ruke držal sprchový gél. Bez jediného slova a zaváhania si vytlačil trocha gélu na ruku a prešiel mi cez ramená na chrbát a otočil ma tvárou k stene. Trocha som sa rozochvela a tak som sa chytila steny. Edward ma jemnučko hladil po chrbte a skĺzaval stále nižšie na môj zadok. Ucítila som jeho pery na mojom ramene. Bol tak nežný, že som tomu, čo sa deje, nemohla uveriť. Postupoval opatrne a než som si stihla čokoľvek uvedomiť, hladil ma v rozkroku. Zaklonila som hlavu a Edward ma okamžite zozadu pobozkal na líce a jemne ma natočil, aby sa dostal na moje pery. Chvíľu ma bozkával a potom sa odtiahol a túžobne zastonal.

„Bella, prosím. Túžim po tebe. Chcem byť v tebe. Prosím,“ zašepkal omámene. Chcela som povedať rázne nie. Pozrela som mu tvrdo do očí a on spustil ramená v geste ústupu. Vôbec so mnou nechcel bojovať a to ma prekvapilo. Nevedela som, čo robiť. Bolo mi ho trocha aj ľúto.

„Čo odo mňa vlastne čakáš?“ opýtala som sa naliehavo. Bola som zvedavá, čo povie.

„Ja ťa nebudem do ničoho nútiť. Či mi to veríš alebo nie, som verný manžel. Sex som mal naposledy s tebou. Chcem ti byť verný. Ty a to malinké ste to najdôležitejšie. Už som si nejako zvykol na ručnú prácu.“ Sám sa nad svojimi slovami pousmial a ja vlastne tiež.

Pomaly sa otočil a vyšiel zo sprchy, no ja som šla okamžite za ním. Zastavili sme sa obaja až v izbe. Nestihla som sa ani osušiť a potôčiky vody tiekli na dlážku. Urobila som krok dopredu a pošmykla sa na mokrej dlážke. Edward ma obratne chytil. Jeho oči boli čierne ako uhlie a mužnosť v alarmujúcej pohotovosti. Keď som si bola istá, že môžem pevne stáť, jemne som ho odtlačila a on sa opieral o posteľ. Posadil sa a teraz som si ja kľakla k jeho nohám. Prekvapene otvoril ústa. Obopla som jednou rukou jeho penis a skĺzla po ňom dlaňou. Môj manžel hlasno zastonal a doširoka otvoril oči.

„Čo to robíš?“ opýtal sa pridusene.

„Chcem ti pomôcť s ručnými prácami. Nechceš?“ opýtala som sa laškovne. Edward začal horlivo prikyvovať. Bol ako psíček s kývajúcou hlavou na palubnej doske môjho auta.

„Chcem. Prosím,“ šepol.

Sklonila som hlavu a vzala ho do úst. Brala som to tak, že mu to dlžím. Edward prestal úplne dýchať a tak som mu pozrela do očí. Fascinovane ma sledoval. Taký pohľad som u neho ešte nevidela. Ruky mal zaťaté v päste, o ktoré sa opieral. Myslím, že sa mu to veľmi páčilo, ale chcel niečo iné. Pôsobil, ako by sa ma bál čo i len dotknúť, aby som neprestala.

Chvíľu som zvažovala, čo robiť. Potom ma napadlo: Čo na tom, veď je to môj manžel a o chvíľu budem tak tučná, že toho nebudem schopná. Prestala som ho láskať ústami a postavila som sa. Edward sa zmätene zachvel a sklamane zasyčal, no ja som sa mu rukami zaprela do hrude a sadla si na neho obkročmo. Bolo mi to trocha aj smiešne. Bol v totálnom šoku. Paralyzovane ma chytil za bedrá a ja som si ho zaviedla na správne miesto.

Opatrne som dosadla a pôžitkársky som sa prehla v chrbte. Edward sa zrazu silno zachvel a jeho výraz sa napäl. Hlasno vydýchol a z úst mu uniklo zastonanie. Prudko otvoril oči. Ja som sa na neho prekvapene pozrela. Stehná mi zvlhli od jeho semena. Otvorila som ústa a nechápavo pokrútila hlavou. Skončil skôr, než začal. Edward sa rýchlo posadil. Pôsobil zaskočený sám sebou a značne vyvedený z miery.

„Ja môžem ďalej. Vážne,“ šepol náhlivo. Neviem, čo to do mňa vošlo, ale začala som sa chichúňať.

„A ja, že som rýchla, Pán bleskový?“ povedala som pobavene. Edward sklonil hlavu a začal sa smiať so mnou.

Jediným pohybom sa pretočil nado mňa, bez toho, aby zo mňa vykĺzol a jemne na mňa doľahol. Pozrel mi do tváre a potom sa nahol k môjmu uchu.

„Nič sa neboj, nechaj všetko na mňa a užívaj si,“ šepol a ja som okamžite zavrela oči. Bola som odhodlaná užívať si to. Jeho ruky ma hladili a pery bozkávali po celej tvári. Skĺzol na môj krk a jemne perami prechádzal po napnutej pokožke. Cítila som ho hlboko v sebe, no nehýbal sa a tak som mu panvou vyšla v ústrety.

„Ponáhľaš sa niekam?“ šepol mi vzrušene do pokožky krku. Pokúšala som sa upokojiť.

Vplietla som mu prsty do vlasov a ja sama som ho náruživo pobozkala. Edward na chvíľu stuhol. Potom sa uvoľnil a jemne mi oplácal bozky. S prekvapením som si uvedomila, že som to práve ja, kto si dravo berie jeho pery a pritláčam sa tesne k jeho telu. Rozpačito som sa odtiahla a pozrela mu do tváre. Zrazu som sa zľakla, že sa mu to so mnou nepáči. Možno som tak hrozne nešikovná a nepriťahujem ho, blesklo mi hlavou. Edward sa na mňa díval ako v tranze. Potom na nás jediným pohybom stiahol perinu a ukryl nás v tme pod prikrývkou. Detsky sa zachichúňal a pobozkal ma na spánok.

„Milujem ťa.“ Jeho hlas bol hrubý a začal sa vo mne rytmicky pohybovať. Bralo mi to dych. Spôsoboval mi slasť o akej som predtým ani nesnívala. Točila sa mi hlava a v ušiach mi znelo len to krátke vyznanie môjho manžela. Nezmohla som sa na jediné slovo, len na slastné vzdychy, ktoré som sa snažila tlmiť tým, že som Edwarda jemne hrýzla do ramena.

On mi celý čas niečo šepkal. Dychtivo prirážal k môjmu lonu a ja som ho k sebe celou silou tlačila. Telo mi pochytil príjemný kŕč vyvrcholenia. Chcelo sa mi kričať a tak som zuby zaťala hlbšie do Edwardovej pokožky. Zastonal a trocha poľavil v tempe, no neprestával. Nahol sa k mojej tvári a jemne ma bozkával. Po pár minútach začal znova zrýchľovať. To tempo bolo šialené a ja som znova začala cítiť, že o chvíľu ma môj manžel znova uspokojí. Tentokrát som sa mu vpila do pier.

„Chcem ťa počuť kričať,“ zachrapčal medzi moje bozky. Slastne som zaklonila hlavu dozadu a dopriala mu to potešenie. Uvoľnila som sa a nechala sa zmietať v slasti. Hrdlo sa mi zovrelo do hlasného vzdychu a krátkeho slovíčka ešte.

Edward našťastie neplánoval skončiť. Nohy mi začali tŕpnuť, tak sa pretočil trocha na bok a nohy mi obratne spojil. Prinieslo mi to nové pocity a Edwardovi dokonalý výhľad na moje prsia a tvár. Bolo ťažšie pobozkať ho, lebo som bola odkázaná na to, že sa ku mne zohne. Hladila som ho po stehne a sledovala jeho božskú postavu. Zatlačila som mu na hruď a posadila sa na neho. Udávala som mu svoje tempo. Prestala som ho vnímať. Len som sa rytmicky pohybovala a pridržiavala sa jeho hrude.

Edward ma držal za zadoček a pomáhal v prírazoch. Môj manžel sa náhle posadil a zovrel ma v náručí. Cítila som, ako mi moje horúce lono zaplavuje jeho chladné semeno. Bol to neopakovateľný pocit. Na chvíľu sme sa obaja prestali hýbať a len si užívali naše spojenie. Ja som splašene dýchala Edwardovi do tváre a on slastne vrčal.

„Konečne si naozaj mojou ženou,“ šepol a natlačil sa k mojim perám. Doprial mi toľko slasti, že som na neho nedokázala byť zlá. Uložila som sa mu do chladného náručia. Položila som hlavu na jeho rameno a hladila ho po chrbte.

 

Edward:

Bella sa opierala o moje rameno a objímala ma stehnami a rukami. Unavene oddychovala až sa jej dych spravidelnil, rovnako ako jej srdcový rytmus. Spala ako dieťa. Domom sa ešte ozval Emmettov hlas v tom slova zmysle, že všetci traja vyhrali.

Jemne som ju nadvihol a s ňou v náručí som sa uložil na chrbát. Pomrvila sa, ale neprebudilo ju to. Stiahol som na ňu hrubú prikrývku a popodkladal ju ňou, aby som ju čo najmenej chladil, ale aby som ju stále dokonalo cítil na sebe. Stále som bol uväznený v jej horúcom strede a pocit slasti mnou zachvel pri každom jej aj nepatrnom pohybe. Chcel som takto stráviť celú večnosť. Byť v nej, je to najsladšie miesto na svete.

Jemne som jej prstami plával po pokožke chrbta a nos mal zaborený v jej rozstrapatených vlasoch. Takto najskôr vyzerá raj. Nikdy som so žiadnou ženou nestrávil po milovaní viac než päť minút. Nikdy som sa s nikým vlastne nemiloval. Doteraz som mal len obyčajný sex, no toto bola rozprávka. Nikdy som sa necítil tak uspokojený, tak unavený.

Bella sa nad ránom pomrvila a pomaly otvorila oči. Neobratne sa zodvihla na lakťoch a pozrela mi do tváre. Ja som bol stále túžbou po nej tvrdý ako skala a jej pohyb ma slastne vzpružil. Jej pery sa pootvorili a zastonala. Prešiel som jej rukou po chrbte, až na zadoček a jemne som ju nadvihol a znova pustil. Zopakoval som ten nepatrný pohyb ešte raz a to už moja dokonalá manželka prevzala žezlo a začala sa na mne znova trocha pohybovať. Zaklonil som hlavu a zavrčal. Tento prejav sa nedal potlačiť. Celú noc som ležal v kŕči a túžil po ďalšej vlne rozkoše a teraz mi ju táto nádherná trýzniteľka znova dopriala.

Hľadela mi do tváre. Ruku mi položila pod krk a sama si pritiahla moju hlavu k sebe. Pritisla na moje ústa svoje horúce pery a môjho tela sa zmocnil ten chtivý netvor vo mne. Pretočil som Bellu pod seba a oprel sa do prirážania tak tvrdo, že sa jej telo jemne nadvihovalo. Privrela oči a nechala sa unášať šialeným tempom, ktoré som nasadil. Zošalel by som, ak by som si ju nemohol rýchlo zobrať. Nevyzerala, že by jej moja dravosť vadila. Naopak. Slastne vzdychala a prehýnala sa v rytme mojich bokov. Blížil som sa k vrcholu. Pozrel som jej do tváre. Oči mala privreté a lapala po dychu. Jej pery šepkali dookola to isté - moje meno. Zodvihol som ju na seba a ona doširoka otvorila oči. Začala sa chvieť a hlasno vykríkla. Ja som okamžite s podobným výkrikom vybuchol tiež. Bella bola celá mokrá a jej telo voňalo o to intenzívnejšie. Pôžitkársky som bozkával kropaje potu na jej čele a zvieral ju v náručí ako malé dieťa.

Bella zavzlykala a ja som sa preľakol, že som jej ublížil. Rýchlo som ju položil a začal kontrolovať jej telo. Prekvapene sa zodvihla na lakťoch a sledovala moje vydesené, chaotické pohyby.

„Čo to robíš?“ opýtala sa prekvapene.

„Myslel som, že ťa niečo bolí,“ šepol som s očami upretými do jej tváre. Usmiala sa a znova sa mi celá vtlačila do náručia. Bola ako mačiatko a znova zafňukala.

„Nič ma nebolí, len to, že som hlúpa...“

„Prečo? Nerozumiem,“ povedal som jej do vlasov a opatrne sa s ňou v náručí uložil do postele.

„Lebo som sa celé týždne pripravovala o takú rozkoš,“ povedala sladko. Blažene som sa usmial a omotal ruky okolo jej tela. Možno som egoista a malicherný hajzel, ale ona je moja. Nikto to nemôže spochybniť. Bolo to moje súkromné víťazstvo.

 

38. kapitola - 40. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Hajzel - 39. kapitola:

 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10   Další »
100. Wera
08.09.2011 [21:31]

Wera Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

29.08.2011 [21:46]

Kachna13 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

26.08.2011 [13:19]

lenuskaemm Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

97. LuLuu
20.08.2011 [14:16]

LuLuu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

96. arabek
19.08.2011 [13:55]

arabekDivím se, že Edward neudělal Emmetovi něco víc. Bella byla na ně pěkně hnusná. Jinak pohled Edwarda byl super, ale zase by něco vyhrával. Ho snad něco trefilo do hlavy. To, že je hajzel, se u mě asi moc nezmění. Prostě hold už to mám v té hlavě zabudované, ale super. Nedokážu si tady představit Bellu s někym jinym. Prostě a jednoduše palec nahoru. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

17.08.2011 [23:17]

Tak ten Emmett na začátku jak říkal Belle jak jí to sluší byl opravdu hustej. Jen se divím, že ho Edward víc nezmaloval. Ale to jak Bella pořád odmítala a pak se Edwardovi pomalu podvolila bylo husté. A té sprše už to i samotnej Edward vzdal, že by k něčemu mohlo dojít a jak je vidět, tak Bella zničeho nic změnila názor. Ale celou noc být v ní Emoticon je husté, že to Edward vydržel při každém Bellyně pohybu a nevzal si jí ještě ve spánku. Emoticon
A to nádherné ráno Emoticon Jen můžeme závidět. Teď bude Edward nadmíru spokojenej se svým apetitem, protože teď přídou na Bellu chutě i na něco jiného než je jídlo Emoticon Emoticon Emoticon
No, jsem zvědavá jak to nakonec bude mezi něma. Teď se snad Bella začne zajímat o Edwarda a jeho život.
Snad tu bude brzo další dílek.
Bylo to NNNNNÁÁÁÁÁÁÁDDDDDHHHHHEEEERRRRRNNNNÉÉÉ.
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon EmoticonEmoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

94. Kika57
17.08.2011 [21:36]

Kika57Brý večír... Tímhle komentářem bych se ti chtěla hlavně omluvit. Nedávno jsem začala číst tule povídku a dočetla jsem asi do dvanáctého dílu... Jenže pak jsem neodolala a otevřela si to na mobilu. Četla jsem s tím, že potom na PC přidám komentáře, protože z mobilu (nevím proč) mi to nejde Emoticon No a teď, když jsem dočetla i poslední napsaný díl nevím, jak s komentáři... Všechny díly mám pomotaný, takže nevím, co se v kterém stalo Emoticon Vím... Je to dost hloupá výmluva, ale, bohužel, pravdivá Emoticon Emoticon
Jinak.. Jsem ráda, že si Bella konečně uvědomila, že Edward neni až tak špatný. Dala mu šanci Emoticon
K těm ostatním dílům... Miluju tuhle povídku!!! Emoticon Emoticon Emoticon Tak nepředvídatelný děj jsem tu snad ještě nečetla! Ani po třiceti kapitolách se nevědělo, jestli tedy bude Bella s Edwardem nebo ne! Je to naprosto perfektní!! Máš další šílenou faninku Emoticon Slibuji, že každý díl budu komentovat... Emoticon Emoticon Páni.. jak já už se těším na další... Doufám, že je necháš aspoň dva díly spolu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

93. Eternity
17.08.2011 [15:30]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

17.08.2011 [10:09]

kachnullka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

91. Sanasami
16.08.2011 [18:22]

Páááááááááááááni tak to bola super kapitola ďalšiu prosím prosím prosím prosím Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!