Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Hľadal som ťa...22. kapitola

chris


Hľadal som ťa...22. kapitolaĎalšia časť, kratšia... ale prevratová, ďakujem za komentáre:)

 

22. Našiel som ťa

hudba

Dívala som sa do jeho krásnej tváre, do jeho hlbokých očí, ktoré prekypovali láskou, dívala som sa na neho celého a nebola schopná pohybu. Nevedela som, či bude správne teraz niečo hovoriť, niečo urobiť, nejako sa zachovať. A nakoniec ma moja túžba a žiaľ dohnali... Rozbehla som sa mu priamo do náruče a ronila priam krokodílie slzy. Objímala som jeho horúce telo a tým ešte väčšmi milovala, ak to ešte bolo možné.

 

Jeho teplé tvrdé ruky mi kĺzali po bokoch a chrbte, hladili moje vlasy a jeho dych ma šteklil na krku. Bola som tak neskonale šťastná, konečne ma niekto vytiahol z mojej temnoty v ktorej som sa nachádzala až tak moc dlho. Z vonka ku nám presvietili ostré slnečné lúče a tým ešte podtrhovali túto krásnu chvíľu. Jeho chĺpky na brade, ma jemne pichali na tvári a tým vyvolávali triašku môjho tela.

 

„ Prepáč, prosím prepáč mi to, bol som idiot, som idiot, prisahám, že sa už nikdy nič tomu podobné nestane, Bože Mabel, ja som ťa tak dlho hľadal.... neskonale ťa milujem, ani slovami sa to nedá vyjadriť, ako moc ťa milujem“

 

Šepkal mi melodicky pri uchu a ja som myslela, že už skutočne šťastnejšia ani nemôžem byť. Ale taktiež som vedela, že i ja mu musím niečo dôležité povedať.

 

„ Myslela som, že už čoskoro zomriem, nedokážem bez teba žiť, potrebujem ťa, prosím, prepáč mi, už nikdy, nikdy, nikdy nechcem o teba prísť, tak moc ťa milujem“

 

Hovorila som mu zase ja, ale pritom sa mu dívala do jeho hlbokých tmavých očí, plných lásky. Len sa pousmial. Pritiahol si ma ku sebe, zase sa naše tváre stretli až primoc blízko. Jeho krásny noštek ma hladil na líce, jeho dych ma omamoval a jeho pery sa jemne obtierali o tie moje. Cítila som sa konečne plná, celá a hlavne neskonale šťastná. Je tu Paul a je so mnou... môj život.

 

Na chvíľu sa odo mňa odtiahol a prekvapivo sa sklonil ku zemi... niečo mu spadlo? Potom si pokľakol na jedno koleno a zvážnel.

 

„ Stretol som raz jedno dievča...“

Začal hovoriť a ja som totálne nechápala.

 

„ Bola krásna, skvelá, milá, inteligentná, jednoducho dokonalá. No ja som sa správal ako vôl a skoro som ju stratil. Bál som sa jej čo i len chytiť, prihovoriť sa jej, dotýkať sa jej, pozerať sa na ňu. Bál som sa... že mi ujde a už nikdy ju nenájdem. A zrazu sme neboli len známy, len kamaráti, priatelia... zrazu sme boli pár a ja som bol ten najšťastnejší skoro-človek na svete. Miloval som ju, i ona milovala mňa, bola mi mojím osobným slnkom, v tme, ktorá ma do jej príchodu obklopovala.

 

A potom, sa to všetko pokazilo, iba kvôli úplnej hlúposti. Iba kvôli tomu, že niekto nám závidel šťastie a lásku, ktorú sme spolu prežívali... lenže my sme boli pre seba stvorení. Odišla a ja som zomieral... zomierala moja duša, moje srdce a obklopovala ma temnota, tma. Rozhodol som sa ju ísť hľadať, lebo som vedel, že bez nej nechcem žiť. A hľadal som ju, hľadal tak dlhú dobu, až nakoniec sa mi to podarilo, našiel som ženu svojho srdca.

 

A tak tu pred tebou kľačím Mabelin Stevens, jediná žena v mojom živote, ktorej predávam svoje srdce a chcem sa ťa opýtať... Vezmeš si ma?“

 

Vytiahol z vrecka malú čiernu sametovú krabičku, otvoril ju a mne sa naskytol pohľad na krásny strieborný prsteň s diamantom v tvare slzičky uprostred. A ja, som tam stála, lapala po dychu, premýšľala ako hlúpa, nad tým čo sa tu vlastne deje a Paulou úsmev každou sekundu pohasíňal až nakoniec sklopil hlavu a zaklapol krabičku.

 

Ty krava! On ťa žiada o to, aby si s ním žila do konca života, on chce tvoju ruku a ty sa ako debil dívaš do blba! Tak mu povedz áno!

 

„ Áno“

 

Pípla som a Paul sa na mňa skúmavo pozrel. Ihneď som sa mu vrhla okolo krku a tak sme spoločne skončili na zemi. Paul ma vrelo objímal a bozkával na každom kúsku mojej pleti.

 

„ Áno, áno, áno, áno!“

Pišťala som dookola a objímala môjho SNÚBENCA! Bolo to také krásne zmýšľať nad ním ako nad mojím snúbencom a neskôr manželom. Paul sa so mnou posadil, vzal moju ruku do svojej a jemne na môj prst nasunul ten krásny prsteň. Bola som úplne celá bez seba. Zase som Paula rýchlo objala a nemienila ho pustiť. Zrazu sa otvorili dvere a v nich stál malý Damien. Len sa prekvapene na nás díval a nedokázal od nás odtrhnúť zrak.

 

„ Ja... mám nápad...“



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Hľadal som ťa...22. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!