Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Hľadal som ťa... 18. kapitola

5.Ranya-Benjamin


Hľadal som ťa... 18. kapitolaMabel odchádza... čo bude s Paulom? a so všetkými? prečítajte si:)

http://www.youtube.com/watch?v=Ds0RXMxMpBU

18. Keď odídeš...

„Počkaj! Stoj!“

Kričal niekto za mnou a mne sa naozaj nechcelo otáčať a tak som len pridala. No zrazu sa predo mnou objavil Jared, schytil ma do svojho náručia a začal ma utešovať.

„Prestaň ty sviňa!“

Zavrieskala som na neho, ihneď odo mňa odstúpil.

„Keby ste sem neprišli! Tak by sa nikdy nič takéto nestalo, vypadni! Inak ťa zabijem, nikdy a to naozaj nikdy už nechcem mať s tebou nič spoločné!“

Rýchlo som sa premenila na vlkodlaka a bežala už vo vlčej. Ani neviem ako, ale obkľúčili ma dvaja vlci. Nakoniec som v nich spoznala Matta a Dana, chcela som im ujsť, niekde v kľude zomrieť, chcela som aby mi všetci dali pokoj. No oni ma obkľúčili a donútili zastaviť. Nepochopila som prečo, ale moje telo asi nezvládlo nával žiaľu a tak sa automaticky premenilo. Ležala som tam nahá v tráve a priam revala od žiaľu.

Niekto ma zabalil do bundy a niesol preč. Viem o tom, že som len ležala v mojej izbe, okolo mňa behali sem tam Matt a Dan a zdalo by sa že niečo hľadali. Ležala som tam, a dívala sa na nich. Nedokázala som pochopiť, ako sa mi dokázal tak rýchlo zmeniť život. JEHO meno, som už nedokázala ani vyrieknúť, a ani na neho myslieť, bolelo to strašne moc.

Po chvíli... možno chvíli... ma zase niekto bral do náruče. Počula som len buchnúť dvere, niečo čo hovorili a štartovať motor. Vonku musela vyčíňať strašná búrka, súdila som podľa toho ako tvrdo a hlasno dopadali kvapky na kapotu. Po istom čase strávenom v aute, som sa pozrela na človeka, ktorý ma stále držal v náruči. Bol to Dan, a on plakal... tak toto som ešte nikdy v živote nevidela. Pozrel sa na mňa zaslzavenými očami a rýchlo si jednu slzu zotrel. Vzala som ho za ruku a pritisla si ju blízko ku telu.

„Ach Mabel“

Zašeptal nešťastne a ja som sa prepadala do tmy. Myslela som si, že aspoň v spánku budem mať pokoj od žiaľu, ale bolo to ešte horšie, stále som ich videla, ako tam spoločne stáli, ako sa mu ona nenásytne dobíjala do úst... nič horšie som v živote nevidela... Keby môžem, ihneď by som to vrátila, Paul mal pravdu, nikdy im nemali dovoliť, vmiešať sa do ich smečky.... no teraz už je neskoro....

Zobudila som sa a stále plakala, vonku už bola tma. Podľa zvukov v aute som pochopila, že Dan asi spí a Matt tiež, takže sme stáli. Vyšla som von z auta, chvíľu to všetko predýchavala. Nesmiem byť hlúpa, potrebujem sa upokojiť, žiadne samovraždy, žiaden žiaľ, vzchop sa, už nie si malé vĺča, aby si stále len pre všetko vyplakávala. Búrka ustávala... ale slnko nevyšlo, skôr sa schladilo, ale mne to bolo skôr príjemné.

Matta som opatrne a pomaly presunula na vedľajšie sedadlo. Našťastie spal poriadne tvrdo. Naštartovala som a šla ďalej. Nevedela som, kam chcú ísť chlapci, ale skôr som si myslela, že to ani oni nevedia. Takže som išla stále po hlavnej ceste. Chlapci spokojne pochrupkávali a i moja nálada, sa ako tak začala upravovať. Prechádzala som práve štát, posledná moja myšlienka patrila Paulovi, a v novom štáte, bola prvá myšlienka, zabudnúť na minulosť a žiť prítomnosť....



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Hľadal som ťa... 18. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!