Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Guvernantka - 31. kapitola

svatba


Guvernantka - 31. kapitolaTak sme sa dočkali prvej spoločnej noci Edwarda a Belly. Pekné čítanie. Lolalita

Edward:

Nessie sa na večernú prechádzku veľmi nechcelo, no Emmett jej sľúbil, že ak sa dostanú k blízkosti medveďa, uloví jej ho. Bella bola nervózna. Zostala už hore a na hodinku zapadla do kúpeľne. Jasper s Emmettom začali svojimi myšlienkami pribíjať moje ego k podlahe.

Zostali sme v dome sami dvaja. Bolo dosť ťažké dostať všetkých z dosahu, no vyšlo to. Tie poznámky si však mohli nechať pre seba. Bella bola v izbe a ja som vzal šampanské, jahody, chlapčenský úsmev a šiel hore. Osemnásť schodov, trinásť obrazov, šesť lámp a približne tridsaťšesť metrov koberca, počítal som si v hlave. Snažil som sa vnútorne trocha upokojiť. Bella podľa všetkého stála pri okne a tiež jej srdce nervozitou šprintovalo ako na pretekoch.

„Bože, Edward! Veď ideš stráviť krásny večer s nádhernou ženou,“ šepol som si povzbudivo a chytil kľučku. Otvoril som dvere a Bella sa na mňa od okna trocha rozpačito usmiala. Mal som plné ruky a tak ku mne pribehla a vzala mi fľašu šampanského z pod ramena. Pozrela si etiketu a spokojne kývla hlavou.

„Také sme pili na tom večierku vo Francúzsku,“ šepla a prešla späť k oknu. Položil som jahody a poháre a šiel sa pozrieť, čo ju tak zaujalo. Za oknom sa vznášali obrovské chumáče snehu. Vrážali do okna a celkovo pôsobili ako nadýchaná cukrová vata. Bella sa mi oprela o hruď a zo mňa sa razom nervozita kamsi odparila. Objal som ju a pritlačil tvár do jej rozpustených, voňavých vlasov. Alice ju dlho prehovárala, aby si ich nezopínala.

„Nádherne voniaš,“ šepol som jej nežne. Bella zaklonila hlavu a pobavene na mňa ohrnula peru.

„Myslíš?“ opýtala sa trocha sarkasticky.

„Myslel som tvoje vlasy a telo, nie práve krv,“povedal som na vysvetlenie trocha namrzene.

„Aj ty voniaš.“ Chytila ma za ruku a natlačila tvár na moju hruď. Najprv sa nadýchla a potom priložila ucho na oblasť môjho nebijúceho srdca. Neviem, čo čakala, no po chvíľke sa odtiahla a pozrela mi do tváre.

„Milujem ťa,“ šepla a ja som ju pevne objal.

„Milujem ťa,“ pošepol som oddane. Bella sa rýchlo dvihla na špičky a ja som ju ľahko pobozkal na pery. Moja hlava začala pracovať na plné obrátky. Je hlúposť, aby som ju teraz odtlačil k posteli a pustil sa do nej. Mal by som najprv najskôr zapnúť hudbu a otvoriť to šampanské. Na čo však čakať. Môžem to šampanské naliať aj potom a budem ju kŕmiť jahodami. To by bolo fajn, ale na druhej strane by ju šampanské trocha uvoľnilo a...

„Edward?“ Odtiahla sa a naklonila hlavu na bok. Zodvihol som obočie. „Si myšlienkami niekde inde,“ šepla.

„Nie, Bella. Ani jediná moja myšlienka sa od teba ani na sekundu nevzdialila. Ja len rozmýšľam...“ Zarazil som sa. Určite je na tom podobne, ale možno nie, lebo pôsobí vyrovnane.

„Nad čím?“ opýtala sa, keď som dlhšie mlčal.

„Rozmýšľam, že zapnem hudbu a zatancujeme si,“ povedal som víťazne. Konečne dobrý nápad.

„Edward, zapni hudbu, ale dala by som prednosť inému druhu pohybu než tancu,“ povedala roztržito. Líca jej zružoveli a rýchlo odvrátila pohľad z mojej tváre. Mne vyliezli oči z jamiek. Toto som nečakal, ani pri tom najextravagantnejšom scenári dnešného večera.

„Prosím?“ Trocha som sa zakoktal. Bella nabrala ešte červenší odtieň v líčkach a kmitla pohľadom k oknu.

„Šli von len na krátko. Hneď sú späť, tak to musíme využiť. Na čo strácať čas,“ povedala do stratena. Jej tichý hlások som už pri posledných slovách takmer nepočul.

Sucho som prehltol a prikývol. Skôr som prikyvoval ako psík s kývajúcou hlavou na palubnej doske auta. Mal som chuť zhodiť zo seba v krátkej sekunde šaty a potom tie jej, až po tú úžasnú spodnú bielizeň, do ktorej ju navliekla moja sestrička. Moje zmysli sa zbláznili. Cítil som dokonca rozdiely v teplote jednotlivých častí jej hodvábnej pokožky a to som sa jej ani nedotýkal. Bella mi konečne pozrela do očí a keď som nechcel vyzerať ako retardovaný upír, zatvoril som ústa a všemožne som sa pokúšal ovládnuť výraz tváre. Potom, keď si zmyselne siahla na krk a ruka jej potom možno ani nevedomky skĺzla cez výstrih a prsia až k pásu, prudko som sa pohol. V stotine sekundy hrala hudba a ja som jej nalieval pohár šampanského. Spomalene sa obzrela po izbe a zastavila pohľadom na mne, ako jej podávam pohár. Nervózne urobila krok ku mne a vzala si ho.

„Ty si so mnou nedáš, že?“ opýtala sa, ale na odpoveď nečakala. Zodvihla pohár a napila sa. „Skvelé,“ šepla.

Sledoval som jej nádherné pery natisnuté na skle pohára a ako jej na nich zostala vlhkosť po zlatistej tekutine. Bol som stále celý nesvoj. Vieme, kam sa chceme dopracovať, ale ani jeden z nás očividne netuší, ako prekonať tých pár krokov k mäkkej posteli.

Vzal som Bellu opatrne za boky a pritiahol ju k sebe. Ona sa zase napila a potom znova. Pohár zostal prázdny. Položila ho na okraj stolíka. Okamžite sa postavila na špičky a ja som ju ako pierko zodvihol do vzduchu do úrovne mojich očí a pobozkal ju. Detsky sa zasmiala a objala ma. Tak sme sa chvíľku bozkávali, ona s nohami takmer pol metra nad zemou. Postavil som ju späť na zem, no jej sladké pery som nenechal osamote. Chuť šampanského mi sprvu trochu vadila, no zase prerazila tá jej čistá aróma a bol som v nebi. Doslova som sa modlil, aby urobila niečo odvážnejšie, lebo sám som nevedel, čo ďalej. Mám nad ňou značnú fyzickú prevahu a nerád by som niečo uponáhľal alebo zle odhadol.

Bella pôsobila nervózne, no vzala ma za ruku a vykročila k posteli. Šiel som oddane za ňou. Otočila sa tak, že som pod kolenami ucítil rám postele. Jemne na mňa zatlačila a ja som sa posadil. Stiahol som ju k sebe na kolená a začal jej pomalými, lenivými bozkami zasypávať ucho, bok tváre, až som opatrne prešiel na krk. Bella vyhľadala moje ústa a vášnivo mi vkĺzla jazykom medzi pery. Väčšinou som to bol ja, kto sa nekompromisne nasťahoval do jej úst, ale najskôr bolo zjavné, že dnes dosť zlyhávam.

V mojej hlave nastala explózia. Chuť, vôňa, dráždivý tlkot ľudského srdca a hlavne ten cit, čo ma celého napĺňal, ma ovládol. Cítil som nával niečoho nekontrolovateľného. Moje telo sa samé od seba rozochvelo a túžilo po sladkom uvoľnení toho napätia. Začal som Belle oplácať bozky stokrát horlivejšie, než ona mne a po minúte jej už nestačil dych. Odvážne som ju stočil pod seba a pritlačil k posteli svojou váhou. Zastonala a ja som sa rýchlo podoprel rukami. Vplietla mi prsty do vlasov a pritiahla si moju tvár bližšie. Jej chuť bičovala moje útroby bolesťou, no zároveň moje telo revalo šialeným napätím a túžbou po sladkom uvoľnení, o ktorom som vedel, že mi ho môže dať jedine ona. Bella mi začala neobratne rozopínať gombíky na košeli. Tak veľmi sa na to sústredila, že prestala oplácať moje nežnosti. Odtiahol som sa od nej a ona mi pozrela do tváre.

„Ja to spravím,“ šepol som a potiahol za košeľu. Ostatné gombíky poodletovali na všetky strany.

Bella okamžite dlaňami pohladila moju hruď a ja som hrdelne zavrčal. Jej teplé dlane na mojej ľadovej pokožke boli niečo úžasné. Bola doslova horúca a ja som pri predstave, aká bude horúca vo vnútri, doslova šalel vzrušením. Pohladila ma cez ramená a stiahla mi z nich košeľu. Zasekla sa mi na rukách a tak som ju strhol. Bella zalapala po dychu. Rýchlo som sa jej natisol na ústa a neustále som si v duchu opakoval, že musím byť citlivý a nežný.

„Pomalšie,“ zastonala podo mnou. Fajn, musím sa ešte snažiť byť trocha menej rýchly.

Udýchane som prikývol, aj keď som dýchať nepotreboval. Spomalil som. Trochu neisto som chytil lem Bellinho svetríka a vyhrnul jej ho pod prsia. Nahol som sa a pobozkal ju na brucho. Chytila ma za vlasy a vytiahla k svojim horúcim perám. Chytila sa ma okolo krku a vytiahol som ju do sedu. Stiahol som jej svetrík cez hlavu. Vlasy jej spadli cez tvár a tak som jej ich odhrnul a kochal sa tou krásou. Bella si však hanblivo pritiahla ruky k hrudi. Pokrútil som hlavou a pritiahol ju k sebe. Posadil som si ju do lona a jej nohy som si ovinul okolo bokov.

„Si prekrásna,“ šepol som jej vzrušene do ucha a pobozkal ju. Zasmiala sa a zas sme sa chvíľu vášnivo bozkávali.

Hladila ma po chrbte a ramenách a ja som sa cítil neskutočne. Bella sa ma nebála. Túžila po mne a ja po nej. Znova som ju uložil na chrbát a rozopol jej nohavice. Než stihla akokoľvek reagovať, stiahol som jej ich cez boky a postavil sa k posteli. Ležala s vlasmi rozloženými na vankúši. Pár prameňov sa jej vinulo okolo krku až na prsia. Plytko a rýchlo dýchala. Hruď sa jej dvíhala a ja som sa fascinovane díval na jej nádherné krivky. Oblé ženské boky a nádherné prsia, stále ukryté pred mojim zrakom a pohladením. Ženám ako je Bella by malo byť zakázané nosiť šaty. Jej pokožka bola bezchybná.

Jemne sa nadvihla na lakťoch a zadívala sa mi do tváre. Kĺzala pohľadom po mojej hrudi a zastavila svoje tmavé oči na mojom opasku. Zahryzla si do pery a keď som chytil opasok, Bella zalapala po dychu. Musím sa tých nohavíc zbaviť a potom už bude len moja. Rozopol som si ten nadbytočný kus oblečenia a rýchlo ho zo seba stiahol. Bella sa posadila a stále bola mojim sústredeným divákom. Podišiel som k posteli bližšie, aby som ju pobozkal. Kľakla si a objala ma. Pohladila ma a zavadila prstami o lem mojich boxeriek. Tlmene som jej zavrčal do úst a siahol som na jej plné prsia. Neovládol som sa. Vo chvíli som ležal na jej tele a tá krásna podprsenka bola na kúsky. Presne na toto som sa tak tešil. Poláskal som jej bradavku a užíval si jej zrýchlený dych a hlasné vzdychy. Bella ma objala stehnami a pevne ma nimi zovrela.

„Tak veľmi ťa chcem,“ pošepol som. Bella sa podo mnou vzoprela a ešte viac roztiahla stehná. Boli sme telo na telo a delila nás len jemná látka našej bielizne. Intenzívne som sa natisol na jej miesto a ona zaklonila hlavu v zmyselnom zastonaní.

„Miluj sa so mnou,“ šepla, keď sa mi pozrela celá roztúžená do tváre. Chcel som a veľmi. Siahol som pod matrac, kde som mal pripravené prezervatívy. Zneistel som. Odtiahol som sa od Belly a pozrel jej uprene do očí. Ona tiež zneistela, lebo nevedela, čo sa deje. Ruku som posunul pod matracom nižšie, no nič tam nebolo. Ja tých dvoch zabijem. Už mi dávalo zmysel, že Jasper s Emmetom zdúchli tak rýchlo.

„Deje sa niečo?“ opýtala sa Bella. Nešťastne som si oprel čelo o to jej.

„Tí kreténi mi ukradli prezervatívy. Fakt vtipné,“ zasyčal som. Mal som takú nesmiernu zlosť. Toto bol vážne priblblý nápad. O čom im dočerta šlo? Bella sa trocha rozpačito zasmiala.

„Jasper s Emmettom ti vzali kondómy?“ opýtala sa prekvapene.

„Tu som ich mal,“ zasyčal som a zliezol z tej nádhernej ženy, aby som nadvihol matrac. Nikde neboli, oko inak. Bella stála len v nohavičkách vedľa mňa a začala sa smiať. Pozrel som sa na ňu ako na blázna.

„Prečo sa vlastne smeješ?“ opýtal som sa jej zúfalo.

„Myslím, že to nebol Emmett s Jasperom,“ povedala pobavene a prsia si zakrývala rukami.

„Kto potom?“ zasyčal som nahnevane. Bella sa ku mne z boku pritisla a postavila sa na špičky, aby som ju pobozkal. Nahol som sa a objal ju. Pritlačil som sa k jej telu a znova sme sa dlho bozkávali. Mne však okrem toho, že mi poľavuje látka na boxerkách, ako sú plné, vŕtali v hlave aj tie kondómy. Bella sa odtiahla a usmiala.

„Naša Nessie sa ma dnes pýtala, či si môže zobrať balóniky z mojej izby. Netušila som, o čom hovorí, ale už som na to prišla. Povedala som jej, nech si ich vezme.“ Bella zodvihla obočie a ja som sa udrel do čela. Musela ich nájsť, keď som stlal a ona mi to stále kazila.

„To zase bude vysvetľovanie,“ povedal som nešťastne. „Hneď som späť. Možno jej nejaké zostali,“ šepol som s vážnou tvárou a Bella sa div nepotrhala smiechom. „Bella!“ napomenul som ju trocha nahnevane. Čo nevidí, ako mám na mále. Idem explodovať a ona je tu len v nohavičkách a momentálne si nezakrývala ani tie dve dokonalé zázraky a ja som div neslintal. Chytila ma za ruku a ťahala späť k posteli.

„Uvoľni sa. Chcem ťa. Dáme pozor,“ šepla.

„To nie je dobrý nápad,“ zavzdychal som, keď mi zhrýzla pokožku na krku.

„Chcem ťa mať v sebe a cítiť ťa. Nechcem kondóm,“ šepla zmyselne. Ja som sa samozrejme sústredil len na to, že ma chce cítiť v sebe.

Otvorená upírska myseľ a ja myslím len na to, ako sa rýchlo dostať k jej lonu. Vyzdvihol som ju do vzduchu a ona si omotala nohy okolo mojich bokov. Zatlačil som ju do postele a dravo som sa jej dobíjal do úst. Rukou som skĺzol cez jej prsia, až k lemu nohavičiek. Zohol som sa a zubami potiahol tú tenučkú čipku. Nohavičky som mal razom v ruke a naskytol sa mi úžasný pohľad. Opatrne som ju pohladil po podbrušku a potom skĺzol nižšie. Rozovrel som jej stehná a začal ju nežne hladiť. Nenamietala. Užívala si to a behom chvíľky lapala po vzduchu a vzdychala tak nahlas, že ju bolo počuť na kilometre. Páčilo sa mi to a nesmierne ma to bavilo. Jej telo bolo fascinujúce, nádherné a moje.

Opatrne som sa presunul nad  tú dokonalosť a zovrel v dlani jej stehno. Otvorila doširoka oči a objala ma okolo krku. Trocha sa ku mne nadvihla. Rukou som si pomohol k tomu správnemu miestu a opatrne zatlačil proti jej telu. Dívali sme sa jeden na druhého. Uprene som sledoval jej reakcie. Zadržala dych a ja som do nej opatrne vnikol. Stlačila pery pevne k sebe a trocha bolestne zasyčala. Pevne ma zvierala okolo hrdla a trocha mi dokonca vyšla v ústrety. Bola presne taká, akú som si ju predstavoval. Dokonca omnoho úžasnejšia. Bola mokrá, voňavá a horúca. Zacítil som krv. Boli to len kvapky, no stiahlo mi hrdlo a rovnako bolestne, ako ona pred chvíľou, som sykol aj ja. Bella sa nežne usmiala a pohladila ma po tvári.

„Bolí?“ opýtala sa ma a ja som takmer omdlel. Ona sa mňa pýta, či bolí?

„Trocha krvi. Hneď to bude dobré,“ šepol som. „Čo ty?“

„Trocha krvi. Hneď to bude lepšie,“ pípla a vyšla mi oproti. Na oheň v hrdle som už ani nepomyslel. Každým pohybom som sa viac a viac ponáral do pocitu blaženosti. To bolo niečo neopakovateľné. Ako je možné, že to niekto prestane robiť, keď nemusí.

Bella sa podo mnou vzpínala a úplne nekontrolovateľne ma bozkávala a stonala. Hlasno vykríkla a párkrát sa jej lono stiahlo. Bolo to neuveriteľné. Začal som sa znova hýbať a sústredil som sa na to, aby som to ukončil včas. Cítil som, že to dlho nevydržím, tak som z nej vykĺzol. Bella sa posadila a pohotovo sa mi natisla na pery. Jej ruka sa razom dotkla mojej a prebrala velenie. Behom chvíľky som bol v nebi. Bellu som s kŕči zovrel v objatí a ona zase trocha sykla. Rýchlo som sa spamätal a pustil ju.

„Si v poriadku?“ opýtal som sa vydesene. Pozrela sa mi do očí a usmiala sa tým najspokojnejším úsmevom na svete.

„Je mi úžasne,“ pípla a hodila sa dozadu na chrbát. Ľahol som si k nej a pritiahol si ju na hruď. Chvíľu sme bez slova a pohybu ležali. Bella sa chladom z môjho tela zachvela. Rýchlo som ju zabalil do deky a pritiahol si ju späť.

„Si neskutočná,“ šepol som jej. Pohladila ma a našpúlila pery, čakajúc na bozk. Neváhal som. Začal som ju znova bozkávať a hladiť, no ona sa trocha nesúhlasne pomrvila.

„Nemôžem,“ pípla. Bože, čo som si myslel. Bolo to po prvýkrát a určite ju to bolí. Musím byť nežnejší a chápavejší.

„Iste,“ šepol som a pobozkal ju.

„Keď budem upírom, nebudeme musieť prestať.“ Tvár pritlačila na moju hruď a ja som ju začal hladiť vo vlasoch. Mala pravdu. Bol som o tom viac ako presvedčený. Milujem ju a bude to pre nás oboch to najlepšie.

Bella po chvíľke zaspala. Priložil som do krbu a ľahol si späť, aby som si vychutnal tú vôňu v celej miestnosti a to teplo, ktoré z nej sálalo. Po hodine sa vrátili ostatní. Myšlienky boli dotieravé, no nahlas nikto nepovedal ani slovo. Až keď uložili Nessie, ktorej zakázali za mnou ísť, až potom si Emmett s Jasperom neodpustili pár trefných poznámok. Nemysleli to zle. Tešili sa so mnou z toho, že som našiel svoju lásku a milujeme sa.

Bella sa párkrát prebudila a ja som ju zas drobnými bozkami a jemným hmkaním uspal. Užíval som si to. Prešli ďalšie dve hodiny a ja som nebol ochotný sa ani pohnúť.

Počul som, ako sa moja dcéra zobudila. Zašušťala prikrývka a bosé nohy capkali po dlážke. Pozrel som na Bellu, ktorá ležala na veľkom vankúši. Vlasy mala rozložené do neposlušného vejára vĺn a niekoľko pramienkov jej ledabolo padalo cez tvár. Prikrytá bola len do pol pása a mne sa naskytoval pohľad na jej nádherné prsia. Nahol som sa nad jej krásne, hebké telo a otrel sa perami o jej líce. Nespokojne sa pomrvila a pootvorila oči. Keď ma zaznamenala nad sebou, necudne chytila moju tvár do dlaní a pritisla si ma k dekoltu. Bola to nesmierne trýznivá situácia, odmietnuť ju. Odtiahol som sa, nervózne pozrel na dvere a potom na Bellu. Sledoval som myseľ mojej dcéry, ktorá uvažovala, či zaklope, alebo siahne po kľučke. Rýchlo som sa zohol a Bellu zodvihol do sedu. Prekvapene sa na mňa zavesila. Vlasy jej podarene preleteli cez tvár. Nestihol som ani poriadne obdivovať jej unikátny výraz, keď som ju navliekol do svojej košele a ozvalo sa tiché zaklopanie.

„Ťuk-ťuk,“ ozvalo sa ešte na dôvažok spoza dverí. Bella kmitla pohľadom k dverám a potom na mňa. Postavil som sa a prešiel cez miestnosť. Mal som na sebe už biele boxerky, no aj tak som otvoril a zostal stáť trocha za dverami. Moja ratolesť si široko zívla a pretrela si oči. Zaostrila na mňa a nakyslo sa uškrnula.

„Chcem Bellu,“ šepla. Vyšiel som trocha na chodbu.

„Poď, zlatko. Uložím ťa spinkať,“ povedal som jej sladko, no ona pokrútila hlávkou a potiahla nosom.

„Chcem Bellu...“ zafňukala.

„Nessie, Bella potrebuje spať. Pôjdem s tebou do izby a počkám, kým zaspíš.“ Vedel som, že to bude otázka pár minút a potom, ak mi medzi tým nezaspí aj Bella, môžem sa jej znova trocha venovať. Už by to mohlo byť v poriadku.

„Bella nespí a ja som mala zlý sen,“ zaklamala. Chcela jednoducho k Belle a ja som bol prekážkou.

„Renesmee, poď ku mne,“ šepla Isabella z postele a moja dcéra sa na mňa víťazne zaškerila. Bola to grimasa, na akú sa nezabúda a pamätal by som si ju večne, aj keby som bol človekom. Zodvihla hrdo bradu a odsunula ma na stranu. Prebehla k Belle a hodila sa k nej do postele.

„Je tu teplo,“ šepla moja dcérka a chvíľu som sa bál, či nebude komentovať aj tú silnú Bellinu arómu a samozrejme aj intenzívnejšiu moju. Bola však ticho. Bellinu vôňu milovala, ako moju, a tak si rýchlo zaliezla k Belle pod perinu a natisla sa k nej. Rezignovane som sa vrátil k posteli. To je jednoducho osud rodiča. Sadol som si na posteľ z opačnej strany a díval sa na dve krásky. Bella pohodila hlavou a nevinne zaklipkala očami. Natiahla ruku a pobúchala na miesto vedľa seba.

„Poď k nám,“ šepla tak pekelne zvodne, až sa mi trocha pootvorili ústa. Asi sa rozhodla ma potrápiť. Pousmial som sa a vliezol do rozhorúčenej postele. Privinul som sa k Belle a jej telo reagovalo prirodzene. Otriasla sa a tep sa jej o poznanie zrýchlil. Nessie sa na mňa usmiala a jej úsmev sa ešte rozšíril.

„Vy spolu ležíte v posteli?“ opýtala sa, alebo vlastne konštatovala. Jej hlávka, aj keď bola nesmierne inteligentná, stále však patrila dieťaťu. Zodvihol som obočie a ona sa pritúlila viac k Belle. „Aj ste sa pusinkovali?“ opýtala sa a začala sa uškŕňať.

„Nessie, spi, lebo pôjdeš do svojej postele!“ povedal som rázne.

„A to nie je fér. Ty tu si s Bellou a ja som tam sama. Rose je s Emmettom a Alice s Jasperom. Babka je s dedkom a ty si teraz pri Belle a ja som...“ Pozrela spýtavo na Bellu, ktorá sa odhodlane nadýchla a privinula si Nessie tak tesne, že sa moja dcéra zachvela.

„A ty si tu s nami,“ šepla jej a pobozkala ju na líce. Renesmee zostala trocha zarazene bez pohybu ležať a potom spokojne zavrela oči.

„Ľúbim ťa, Bella,“ šepla sladučko. Nahol som sa nad Bellu a pohladil ju po vlasoch, lebo sa jej do očí natisli slzy.

„Ľúbim vás,“ šepol som spokojne.

„Milujem vás tak veľmi,“ zapriadla moja láska oddane a tiež zatvorila oči. Dokázal by som tu takto ležať celé veky.

Díval som sa na spokojný spánok dvoch nádherných anjelov. Nedokázal by som o Bellu prísť. Nie je iné východisko, ona to chce a ja som jej to sľúbil. Zmeníme ju a pokúsim sa o to ja, keď jej na tom tak záleží. Jej krv ma nedokáže ovládnuť, nezmocní sa ma, lebo sa ma už zmocnila jej láska.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Guvernantka - 31. kapitola:

 1 2 3 4 5 6   Další »
58. Inoma
23.10.2012 [22:31]

InomaTen začátek byl naprosto perfektní. Bylo to přesně tak trapný a rozpačitý jak to mělo bejt. A i když opravdu nesnáším to klišé - kytky, svíčky, víno - tak sem to prostě tak nějak sedělo. Emoticon Kondomy mě samozřejmě dostaly ale úplně ze všeho nejvíc - Edwarda v plné polní jsem měla přímo před očima, i ten jeho zoufalej výraz, jak neví, co má dělat Emoticon Pěkně ji mu to zavařila. Ale nakonec to naštěstí dopadlo tak, jak to dopadlo. A ten závěr byl neskutečně reálnej - jakožto rodiče máme s manželem taky podobnou zkušenost Emoticon
Loli, bylo to krásný Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

26.09.2012 [13:50]

Danka2830LUXUS Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

56. Wera
20.09.2012 [20:41]

Wera Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

03.09.2012 [10:15]

MaryAngelPrekrásna a sladká kapitola.
Veľmi sa mi páčil aj ten záver, ako prišla Nessie a všetci (teda okrem Edwarda) zaspali spolu. Taká rodinná idylka. Emoticon Emoticon Emoticon Síce, keby prišla skôr, bol by to riadny trapas, ale takto to bolo načasované skvele...
Emoticon Emoticon Emoticon

01.09.2012 [22:34]

SummerLili Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

30.08.2012 [12:34]

kikuska Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

29.08.2012 [13:14]

BadLovelyLucyNádherná kapitola. Ten začátek byl tak nesmělý až jsem se styděla s nima. Jemné doteky a pak ta vášeň, no prostě nádhera. Nessie je nezbeda, takhle tatínkovi ukrást takovou potřebnou věc. Kterou chudák kupoval s takovým studem Emoticon A pak jak jim ještě přerušila možné pokračování? No já bych jí asi přetrhla. Ještě, že Bella má takovou trpělivost. Krása! Moc se těším na další Emoticon Emoticon

51. eivliS
27.08.2012 [13:39]

eivliSTo bylo tak krásné. Nádherné to oťukávání, nesmělé doteky, vášnivé vzplanutí - pátrací akce po balóncích a Renesmé na konci. Fakt, klobou dolů - jdu si utřít sliny z brady Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

27.08.2012 [13:23]

Irmicka1 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

49. jane
27.08.2012 [11:54]

skvělé :D

 1 2 3 4 5 6   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!