Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Guardian angel XVI. kapitola

20


Guardian angel XVI. kapitola16. kapitola(ani neviem ako tak rýchlo som to napísala toľko) mojej poviedky Guardian angel...Tento diel je zlomový...Pre info Edward sa ukáže cca 19-20 kapitole....(ak ich aj toľko budem mať).Príjemné čítanie

15. kapitola

 

XVI. kapitola

Možno som si na tento dlhý okamih keď som nebola s Edwardom nespomenula. Neštvalo ma tak všetko ako teraz.
Ale aký to bude mať účinok? Myslím, že žiadny. Čo keď si už našiel niekoho iného? A ja tam prídem len tak, jedného dňa. Toľko otázok, ktorých odpovede visia vo hviezdach.

***

V tichosti som sedela na sedačke a pozorovala okolitý svet. Ale len spoza okna. Proste stratila som pojem o čase, o živote. Nechala som sa unášať svojimi spomienkami. Na dobré no aj zlé. Aj tie patria k životu. Nedajúce sa jednoducho roztrhať a spáliť. Skôr nám vypália nepríjemné pocity.
Nič som nevnímala. Ani blížiace kroky. Nesústredila som sa. Ale potom ma prebral až dych na mojom krku. Sladký a tak mrazivý spôsobujúci zimomriavky po celom tele.
Celú ma omámil. Prerušil tak všetky moje zmysly úplne. Cítila som sa tak slabo, vyčerpane aj keď som vedela, že sa to nemôže stať. 

Cítila som tie ostré zuby ako sa mi kĺžu po pokožku krku. Necítila som strach, ale šťastie. Prvý krát som podľahla. Posledný krát som cítila svetlo odrážajúce sa. Potom ma už len pohltila tma.

A ten oheň. Chcela so, aby som bola mŕtva. Keby som stretla zlatú rybku s 3 želaniami.

Prvé by bolo, aby som umrela, radšej.

Druhé by bolo, aby som umrela, radšej.

Tretie by bolo, aby som umrela, radšej.


Nič viac som si teraz nepriala len, aby ten oheň zmizol a ja by som mohla pokojne umrieť. Bolo to horšie ako premena na anjela, oveľa horšie.

O 6 hodín, 24 minút a 15 sekúnd neskôr všetko bolo také isté ako na začiatku. Oheň som cítila na každej bunke i tej najmenšej .spaľujúci oheň, ktorý mi zožiera vnútro.

Neskôr o 1 deň, 10 hodín, 15 minút a 50 sekúnd neskôr som všetko vnímala. Nemohla som sa sústrediť na svoje srdce. To už bolo mŕtve ešte predtým, ale ja som sa sústredila na mäkké, prekrývané nádychy. Boli iné.
Počítala som každú hodinu, minútu, sekundu dokonca aj tú najmenšiu mikrosekundu. Snažila som sa mať stisnuté pery do úzkej štrbinky, aby z nej nevyšiel ani jediný hlások. 

„Ako je na tom?“ opýtal sa kto si a ja som nevedela zaradiť ten krásny hlas. Bol mi povedomí, ale nevedela som komu patrí. A náhle som si uvedomila, že ja neviem kto som, čo sa mi stalo. Nevedela som nič. Ani najmenšie zrnko.

„Neviem. Celý čas je ticho.“ odpovedal druhý zamatový hlas. Bol krajší. Vyzváňal ako tisícky zvončekov. Ale tie zvončeky hlasu som nepoznala. Nemala som najmenšie tušenie komu patrí.

Vedela som, že je niečo zle. Nemala som spomienky. Nemala som ani pojem o mojom živote predtým.

Čo sa stalo?

Kto so?

Čo tu robím?


Stále dookola tie isté otázky, ale žiadne odpovede. Ostalo všetko vedľa tiché, nepoznané. Nepoznané, ktoré JA musím okúsiť, zistiť.

Nadýchla som sa po dlhom čase. Cítila som všetky možné vône. Konečne aj ten ukrutný oheň zmizol a ja som vnímala celým svojim telom. Znovu som sa nadýchla a v zapätí vydýchla.

A potom....

Som otvorila oči do nového nepoznaného sveta.



17. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Guardian angel XVI. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!