Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Guardian angel XV. kapitola

natáčení


Guardian angel XV. kapitolaĎalšia časť mojej poviedky...V tejto časti je text aj z 8. kapitoli...Bella vysvetľuje ďalšiemu "človeku" svoj príbeh. Kapitola je dlhšia.Príjemné čítanie

14. kapitola

XV. kapitola

„Samantha?“ Šepkala som.

„Bella? Čo tu ty robíš?“ Hovorila prekvapených hlasom. Bola šokovaná a ja s ňou.

„Isabella. Nechceš nám niečo povedať?“ Opýtal sa ma Aro. 
Otočila som sa na neho.

„S kade poznáš Samanthu?“ Pokračoval.

„Eee. Ešte z čias keď bola človekom. Je to moja kamarátka. Naposledy som ju videla pred skoro 2 rokmi. Vtedy som sa musela narýchlo odsťahovať z Forks.“ Tak ako som teraz toto hovorila Arovi tak aj Samanthe.
Toľko som sa o ňu bála. A nakoniec sa s nej stane krvilačné monštrum. Ten dnešný svet je len plný zloby.

„Ale čo tu ty robíš?“ Znova sa ma opýtala.

„Mám ti pomôcť. Aj tak neverím či to bude fungovať. Ale aspoň som rada, že ma po 10 dňoch konečne na chvíľu pustili von z cely.“

„Aha. Ale ty nie si upírka? Tak ako mi môžeš pomôcť? Pokiaľ viem tak upíry majú iba schopnosti. Mám pravdu, nie?“

„Povieš jej to ty alebo ja, Isabella?“ Ozval sa Aro.

„Ja, ale nie teraz. Ak s tým súhlasíte.“ Otočila som sa na trojicu.

„Samozrejme. Ale ak tak nespravíš budeš musieť niesť následky.“

„Dobre.“ Súhlasila som.

***

Po stretnutí mňa a Samanthy nám dali spoločný pokoj. Nebola to cela, ale krásna izba zladená do hneda. Veľká a hlavne plná knižnica kníh lemovala pravú celú stenu. Zobrala som si jednu knihu po taliansky. Sadla som si do kresla, čo bolo prisunuté pri policiach. Celý čas ma pozorovala Samantha. Pripadalo mi to ako keby ma hypnotizovala svojimi očami.
Predtým mi dal Dementri , veľmi milý upír z gardy, tip aby som sa zaštítila. Tak prežijem pred Samanthou. A musím povedať, že mal pravdu. Cítila som ako mi na štít tlačí neznáma sila. Až prehnane som sa usmiala.

„Bella aj mi konečne vysvetlíš túto situáciu?“ Ozvala sa Samantha netrpezlivo. Musela som uznať, že mala výborne sebaovládanie.

Zaklapla som knihu a začala: „Poviem ti celý príbeh, ale nesmieš ma prerušovať.“ Prikývla.

„Môj príbeh sa začína v roku 1835. V Auguste(8 mesiac).Presne 20. Mala som 19 rokov. Kráčala som domov so svojou rodinou. Matka, otec, brat a ja. Vtedy som išli zrovna domov od svojich známych. Lenže nevedeli sme, že u niektorých z nás to bude posledné čo sa stane. Oproti nám išla skupinka chalanov. Neboli to ti slušné vychovaní. Práve naopak. Začali na nás vyhukovať. Mi sme si ich nevšímali. Ale to ich ešte viac vyburcovalo. Vtedy schytili môjho otca a začali ho mlátiť. Mi sme sa tam s matkou držali za ruky a modlili sme sa, aby sme to prežili. Potom sa do bitky pridal aj brat, Alex. Ten nemal šancu. Po prvej rane ho skolili na zem. Začali doňho kopať. Keď naposledy vydýchol. Otec ešte statočne sa bránil, ale keď videl syna na zemi nezaregistroval úder. Padol na zem. Bol celý od krvi. Už sme boli len mi. Ja a matka. Odtrhli nás od seba. Nevedeli sme sa brániť. Rýchlo sme skončili. Matku zbili a znásilnili. Mne spravili to isté len ešte som žila. Neverila som na anjelov. Ale keď sa objavili vedľa mňa a brata, vedela som alebo aspoň som mala pocit, že je všetko už v poriadku. Cítila som úľavu. 
´ Zachránim Ťa ´ stihla som ešte počuť predtým ako som upadla do temnoty. Nevedela som čo sa so mnou deje, ale tá bolesť, ktorá mi zožierala každý kúsok teľa. Chcela som byť v tom momente radšej mŕtva ako prežívať tú bolesť. Trvalo to dlho. Myslela som si, že je to večnosť, ale nebola. Podľa niektorých. Premena na anjela trvá zvyčajne 2 týždne. Ale ja som si musela vytrpieť omnoho viac. Mala som veľa modrín, tým pádom sa moja premena predĺžila o 1 týždeň. Keď to všetko ustálo po prvý krát som otvorila oči a mne sa naskytol ten najkrajší obraz. Vtedy som videla po prvý krát nebo. Všade boli biele farby. Všetko bolo zaliate bielobou. Bolo to ako žiarovka svietiaca na cestu ďalším životom. A až potom som vlastne zistila čo sa stalo. Všetky spomienky mi začali behať v hlave. Ale jediné čo som sa vtedy opýtala bolo: ´ Kde je brat? Prežil to? ´. Nikto mi neodpovedal. Začala som hystericky kričať. Hádzala som rukami okolo seba. Od vyčerpania som opäť upadla do temnoty. Ale už to neboli 2 ani 3 týždne, ale 2 mesiace. Už mi nedávali šancu, aby som niekedy mohla ešte normálne žiť. Ale ja som to dokázala. Dokázala som sa schopiť. Otvorila som oči p dlhej dobe. Všetci boli šťastní. Ale ja som predsa kútikom duše cítila bolesť nad stratou.

Po čase som sa dozvedela všetky vecí. Dozvedela som sa, že niektorí anjeli majú rôzne dary. Ja napríklad blokujem ostatné dary alebo schopnosti. Alex dokáže našepkávať myšlienky. Neskôr som sa úplne schopila a dostala som prvého zverenca. Časom ďalšieho a ďalšieho. Až keď som pred 10 rokmi žila v Taliansku som narazila na brata. Taktiež bol anjel. Ale iný anjel. Anjel smrti. Hľadal obete, ktoré mali zomrieť. Prišiel ich čas. Nakoniec sme ostali spolu. Často krát sa pobijeme, ale nie ako brat a sestra. Ale opačne.
Minulý rok som dostala ďalšieho zverenca. Ale neuspela som. Včera som dostala posledné varovanie. Porušila som všetky pravidlá. A ďalšie pravidlo som porušila na parkovisku. Keď som sa snažila zachrániť Angelu. Angela je môj zverenec, teraz. Ale ona ma nechce ani vidieť. Neuspela som ani tentoraz. Čaká ma trest tak ako Alexa. Stane so zo mňa zatratený anjel. Už nebudem strážny anjel. Medzi anjeli smrti a strážnymi anjelmi je rozdiel. Ja prevažne nosím šťastie, mám prevažne biele oblečenie. Krídla mám biele dokonca aj dúhovky. Anjeli smrti sú celý čierny. Keď plačeme naše slzy sú biele. Ich sú čierne.“ 

„Nikdy som to nemala vo svojom živote ľahké...A myslím, že ani nebudem mať.“ Zdvihla som oči od prstom, ktoré som si medzi sebou preplietala.

„Samanha. Povedz mi...Čo sa stalo s Edwardom?“ Dychtivo som sa opýtala.

Smutne sa usmiala. „Po tom čo si odišla vyzeralo to s ním zle. Absolútne nekomunikoval. Najčastejšie bol zavretý vo svojej izbe. Väčšinou som sa pýtala Alice. Neviem prečo, ale vždy som mala divný pocit keď som bola pri nich. Po tom čo si odišla sa ten pocit ešte viac zhoršil. Pamätáš keď som ti hovorila o tom, že cítim ako keby pri mne niekto stál? Mala som pravdu. Jedného dňa som ležala v záhrade na húpacej sieti a cítila som ako sa zamračilo. Vtedy akurát v ten deň bolo slnko. Ako inak ani Cullenoví neboli v škole. Otvorila som oči a zbadala svojho priateľa a vtedy som verila na anjelov strážnych. 

Po čase dal Edwrad dokopy. Vtedy asi po 5 mesiacoch som sa dozvedela pravdu kto sú? Príšerne som reagovala. Utiekla som od nich krikom. Veľmi som sa vtedy čudovala prečo si aj ty neodišla s krikom, ale teraz to konečne chápem. Chápali mi keď som odišla. Neutekali za mnou. Nechali ma tak.... Lenže to sa mi pomstilo. Nejakých spôsobom sa Volturioví dozvedeli, že mám schopnosť, ale i keď ja som o nej nevedela. 
Našli ma a premenili. Boli to dlhé 3 dni na ktoré nikdy nezabudnem.

Asi pred 12 dňami som zase stretla rodinu Cullenových. Šokovalo ich čo sa so mnou stalo. Všetko som im povedala. A prišli sem so mnou... Do Volterry.“ 

Do Volterry... Volterry...Volterry... slová sa mi stále opakovali v hlave..

„A Angela a môj brat Alex? S tými je čo?“ opýtala som sa.

„Angela sa dala do kopy s nejakým chalanom...Fakt vyzeral divne. A ako sa na ňu pozeral.... Ako na obeť...Brrr! Ešte teraz mi behajú zimomriavky... A tvoj brat Alex? Ten po tvojom zmiznutý taktiež zmizol... Z ničoho nič.“

Angela... Angela.... nie nechcem na to ani pomyslieť... Môj obľúbený zverenec... Ach bože prečo mi toto robíš? Prečo nemôžem spokojne žiť pri svojej rodine?

16. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Guardian angel XV. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!