Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Grálska princezná - 9. kapitola: Návšteva


Grálska princezná - 9. kapitola: NávštevaViem, že už uplynula dlhá doba od pridania poslednej kapitoly, no nemala som čas ani dýchať. Dúfam, že ste na moju poviedku nezanevreli. Dnes vám prinášam ďalšie nové situácie, príchod zaujímavého človiečika a samozrejme naťahovanie Edwarda a Belly.

Bella

Hm, ten chlap ma neskutočne vytáča, ešte aj keď dýcha, vytočí ma. Lenže ak si myslí, kamarát, že vyhral, je na celkom slušnom omyle, veď ja mu ukážem, priplazí sa ku mne po štyroch a bude prosiť o zmilovanie. Za dverami kúpeľne som počula tiecť vodu, bola som zvedavá, veď prečo nie, hetero je in. Jemne som poodchýlila dvere, nakukla len jedným očkom a to, čo som videla, mi nedá spať tak najbližšie dve noci, viac nie. Fajn, obhliadku máme za sebou, bolo to zábavnejšie ako múzeum ľudových tradícií, tak a teraz ho poďme zničiť. Pri jeho rýchlosti sprchovania som stihla zosnovať len začiatok plánu, ostatok domyslím za pochodu. Doletela som k šatníku a modlila sa, aby som našla to, čo potrebujem, bingo. Krásna saténová čierna košieľka, rýchlo som zo seba zosúkala prebytočné oblečenie, pretiahla si ju cez krk a vpálila do veľkej postele, tak a teraz už len čakať, ako sa to vyvinie ďalej, dúfam, že zaberie.

 

Edward

Najskôr som kráčal so sklonenou hlavou, čakal som, že začne pľuť síru, no ona nič, mierne som zodvihol pohľad a to, čo som videl, ma prinútilo zastať, tak to snáď nie, to je veľa aj na ťažného koňa, nieto ešte na mňa, som len obyčajný chlap, teda, nie celkom, ale no. Ležala na bruchu v tej najkratšej košieľke, akú som za celý svoj život videl, aj keď počas života v celibáte ich veľa košieľok človek neuvidí, možno tak v obchode so spodnou bielizňou. Aby toho náhodou nebolo málo, mala pred sebou otvorenú knižku a kyvkala si ohnutými nožičkami, takže výhľad bol neopakovateľný. Fu, keby som nebol upír, hodil by som do seba minimálne panáka, prevalila sa na bok a košieľka jej vyšla až do pol pása. Fajn, tak asi skôr celú fľašku. Čo som komu spravil, teda, napáchal som toho hodne, ale pst, o tom potom.

To dievča ma utýra, budem prvý upír, ktorý umrel dôsledkom nedostatku zdravého rozumu, cítim sa ako schizofrenik, jedna moja časť jej chce zakrútiť krkom a druhá, no to si radšej nechám pre seba. Tak, Edward, teraz sa vzchop a utekaj dole. Poďme, pravá, ľavá, pravá, ľavá. Fu, akosi to nejde, s mojich tralala myšlienok ma vytrhol zvonček a myšlienky jediného človeka, ktorého som momentálne potreboval viac ako Bellu. Vyštartoval som z izby ako chrt na dostihoch, cestou som zroloval koberec, rozrazil dvere a skoro prevalcoval Iana.

„Konečne, už som myslel, že sa nikdy nedostavíš,“ vybafol som naňho. „Čakal som, kým konečne zakotvíš, nechcelo sa mi s tebou terigať naprieč Amerikou, aj keď tvoj náklad by bol celkom príjemná spoločnosť,“ povedal Ian. Čo! Tak, to rýchlo zabudni, môj zlatý, ten náklad je len môj, ruky si drž pri tele. Z hrude sa mi vydralo zavrčanie. „Waf!“ Uťahoval si zo mňa Ian, veď počkaj ty vymatenec, za to mi zaplatíš. Už, už som sa chystal vyštartovať, keď mi pristál na hlave vankúš.

„Čo to do pekla...?“ Skôr, ako som dospel k nejakému záveru, pristál mi na hlave ďalší. Dušu ti, komu hrabe? Otočil som sa a koho to čerti nepriniesli, Bellu, Bože, to dievča ma dostane pod fialky, nie, žeby som pod nimi už nebol, ale pst.

„Isabella, hrabe ti vo veži?“ Ups, čo som to vypustil z úst? Bella na mňa pozerala, ako keby som spadol z jahody a potom chytila záchvat smiechu. Super, prečo nie, mal som sa radšej pridať k cirkusu.

 

Bella

Tak, Edward oficiálne zošalel, mission impossible ukončená. Len kto ho dá dokopy, tak to netuším, ale vonkoncom mu nezávidím. Hm, zaujímavý kus stojí vo dverách, bože, keby som nevedela ako to je, myslela by som si, že tí dvaja museli stráviť u plastického chirurga kopec času. No niekto má proste pech. Ďalšia filmová hviezda na obzore, hnedé vlasy mu siahali po plecia, vymakaná postava, dokonalá tvár, dajte mi niekto podbradník, avúú. Edward spozoroval môj uslintaný výraz a zdul sa ako ja po šošovici. Chlapi sú občas horší ako malé deti. Veď nech si myslí čo chce, ja mu to vyvracať nebudem.

Hulákal ako na lesy: „Čo tu akože nacvičuješ, prečo nie si v izbe, čo keby to bol niekto, kto ti ide po krku, ako si to predstavuješ...“ Jej, ten z toho robí western. Winnetou by sa mohol ísť hanbiť do kúta.

„Klíďo, píďo, Edík, len som spravila kuk, aj keď stál by za hriech.“ Fešák vo dverách sa začal smiať, samozrejme, to by som nebola ja, keby som Edwarda nevydráždila ešte viac, poslala som neznámemu pusu a utekala hore schodmi skôr, ako ma tá mátoha chytí. Zabuchla som dvere zamkla, ľahla si na posteľ a čakala, čo sa bude diať. Nič, absolútne nič, žiadne dupanie po schodoch, žiadne trieskanie na dvere, veď dobre, ako chceš, Edward. Otočila som sa na bok, zavrela oči a ide sa spať, nech sa ten pako do izby prepchá kľúčovou dierkou.

 

Edward

Skôr, ako som sa za ňou stihol rozbehnúť, Ian ma zachytil a ťahal von z domu. Čo sa zase deje? Človek nemôže mať ani chvíľu pokoja, čo, to by musel byť nejaký špeciálny sviatok. Zastali sme v lese na mieste tak ďaleko od čohokoľvek, že nikto nemal šancu nás počuť.

„Rada rozhodla,“ spustil Ian. Fu, takže neprišiel na zdvorilostnú návštevu, aké prekvapenie.

„Isabelle bol vybraný manžel a druh na zvyšok života. Radu mrzí, že tradície boli porušené, ale momentálne nemáme iné východisko, rod musí byť zachovaný a to rýchlo.“ Oblial ma pot, tak preto prišiel, má sa stať jej mužom? Nie, to nemôže byť pravda, vedel som, že sa to stane. Naivný hlupák. Vynadal som si. „Preto, Edward, sa do teba musí čo najskôr zamilovať a vyplniť tak proroctvo.“ Čo prosím... ja, ja asi som sa naozaj zbláznil.

 

Bella

Zobudila som sa ráno a vedľa postele mi stáli na stolíku raňajky, počkať, raňajky! Ten sa naozaj prepchal cez kľúčovú dierku? Fu, to ma bude musieť naučiť, hlavne cez tú, ktorá vedie do kúpeľne, a potom ma nikdy neodhalí, keď ho budem špehovať. Rodil sa mi v hlave diabolský plán. Ozvalo sa zaklopanie na dvere a vytrhlo ma z mojich úvah.

„Ďalej!“ Do izby vplával Edward s úsmevom na tvári a zasneným pohľadom, tak ten isto húlil hašiš. 

„Dobré ránko, ako si sa vyspala?“ Tak fajn, poďme hrať jeho hru.

„Perfektne, miláčik, lepšie som sa už ani vyspať nemohla, chýbalo mi však tvoje objatie.“ Pristúpila som k nemu, objala ho, pritúlila sa k nemu a vyhľadala jeho pery. Tak, toto bude druhé kolo, uvidíme, kto z koho. Chytila som ho za ruku a začala ťahať do postele. Zmätene kmital hlavou z jednej strany na druhú.

„Bells, čo to, prosím ťa, robíš?“ spýtal sa nechápavo.

„Ideš mi predsa vynahradiť tú noc, ktorú si bol preč, či sa mýlim?“ Žiarovka mu nad hlavou urobila blik, a potom praskla, pravdepodobne made in china. Posadila som ho na posteľ, otočila sa a utekala do kúpeľne, druhé kolo musí byť lepšie ako to prvé. Na umývadle bolo položené tričko, teda vlastne šaty čiernej farby s červeným opaskom. Tak, presne toto som potrebovala. Navliekla som si ich, siahali mi ledva do polky stehien, dala som si ešte opasok, aby som nevyzerala ako vo vreci. Dala dokopy tvár, vlasy, teda pokúsila sa tak ako vždy, ale veď čo si budeme klamať, človek pred zrkadlom stojí hodinu a aj tak to stále vyzerá rovnako. Vyletela som z kúpeľne ako strela, zastala tesne pred Edwardom, fu, ten bude tiež potrebovať podbradník, možno sa cestou stavíme v nejakom obchode pre deti.

„Bella, čo to máš na sebe?“

„Hm... vychádzkové oblečenie, čo iné? Ideme predsa do kina.“ Tvárila som sa nechápavo a jemu to konečne zaplo.

„Ty chceš ísť do kina v tomto? Vieš, že je to nebezpečné?“ penil.

„Nebezpečné? Prečo by malo? Takto sa obliekam bežne a doteraz som prežila,“ uškŕňala som sa.

„Pre teba možno nie, ale pre tých chlapov, čo pôjdu okolo určite,“ zadrdlal si popod nos a mne bolo úplne jasné, na čom som, on sa už nechce hrať.


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Grálska princezná - 9. kapitola: Návšteva:

 1
09.11.2012 [21:10]

Bonnie1516Veľmi ma mrzí že som sa tak dlho neozvala, ale úprimne nemala som stihu matura je sviňa budúci týždeň stužková a tak ale skúsim tento týždeň napísať ďalšiu kapitolku, verte mi že bude prekvapení viac ako dosť, a predpokladám že na tých dvoch sa nasmejete Emoticon

8. E.C.M
14.10.2012 [22:42]

Tak jo, už je to dva měsíce, kdy jsi vydala tuhle kapitolku a mě by zajímalo, kdy vydáš další a nebo jestli jsi se psaním sekla? Což doufám, že ne. Emoticon

7. E.C.M.
08.09.2012 [10:20]

Emoticon super,takže Edward dostal od rady zelenou, ještě, že byl vybrán on a ne nikdo jiný, protože Bells mu to svím hraním moc neusnadňuje. Emoticon Ještě, že je Edward upír, jinak by už bylo dávno po něm. Emoticon A jak to bude dál, to se oba, než se zblíží nakvartýrují ke Cullenům? Jestli jo, na takto bude veselo. Emoticon Jinak kdy bude další kapitolka? už se moc těším na pokráčko Emoticon

16.08.2012 [6:33]

mispa Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. 1ajjka1
15.08.2012 [23:59]

super kapitola Emoticon tak som sa nasmiala Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. martty555
15.08.2012 [23:58]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. BabčaS
15.08.2012 [22:17]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. lelus
15.08.2012 [21:41]

huuuu Emoticon Bella je.riadna dračica... chudatko Edo to má ťažké a to sa do neho este nezaľúbila Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon len nech si užije chlapec Emoticon môže si za to sám Emoticon Emoticon Emoticon

15.08.2012 [21:27]

CatherineCullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!