Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Forget 20.kapitola


No 20. kapitola po dlhom čase... A ak mám pokračovať (Teda to budem ale ak chcete aby som to sem aj dávala) tak chcem čo najviac komentárov... Som zlá:P Ja to ale viem:P

Forget
20.kapitola

Bella
Ležala som na bruchu a Edward ma láskal po chrbte. Jeho prsty neboli také studené ako minule. Ale príjemne teplé a hebké.
"Nechýba ti to?" opýtala som sa po chvíli ticha. Teda po dlhšej chvíli.
"Čo máš na mysli?" prekvapene sa ma opýtal zase on.
"To, že moja koža už nie je teplá, hladká, voňavá?"
Na chvíľu sa zadíval poza mňa a potom odpovedal.
Zamyslene mi prešiel teplou rukou po celej línii môjho chrbta.
"Ty si teplá. Aj hebká a dokonca aj voňavá." Zašepkal a poláskal ma po vlasoch. preplietla som si s jednou jeho rukou a pozrela mu hlboko do očí. Skoro som sa v nich utopila. Doslovne.
"Takže ti už stará Bella nechýba?"
"Ale Ty si stará Bella." Nie, nie som! Tá stará Bella neexistuje.
"Nie ona, stará Bella neexistuje, tá je pochovaná na miestnom cintoríne vo Forks!" vyštekla som a posadila sa. Detinsky som sa mu otočila chrbtom. Ani na sekundu nezaváhal a už ma objal a pritiahol späť na svoju hruď. Ležala som mu v objatí.
"Edward, ja už nie som stará Bella. Tá už naozaj neexistuje. Teraz som nová Bella. Isabella Volturiová! Najnebezpečnejšia, najmocnejšia upírka pod slnkom." Svojim poslaním som nebola nadšená. Ale akosi som si zvykla.
"Ty a nebezpečná?" zasmial sa Edward a jeho hruď sa podo mnou zachvela.
"Ty asi naše nové povery nepočúvaš alebo sa nestýkate so starými upírmi."
"Iba s Tanyou."
"Tá vám toho naozaj povie."
"Ale niečo hej, ale ako sme mohli vedieť, že bájna Isabella Volturi je naša Bella?"
"Mohli ste." Zavrčala som a opäť som si odsadla.
"Prepáč mi to láska. Vráť sa ku mne." Škaredo som sa na neho pozrela ale sadla som si späť.
"Mrzí ma to tak až....až nemám slov. Moja chyba je neodpustiteľná."
"Ale ja som ti odpustila."
"Ty áno ale ja sebe neodpustím. Toľko som toho zameškal. Nessinkiné prvé slová, kroky...to všetko si videla iba ty a ja nie." Otočila som sa mu v náručí. Na čo sú predsa foťáky a kamery?
"vieš čo to je kamera?" otočila som sa na neho.
"Alebo foťák?"
"Ty si to fotila? Prečo?" odvrátila som od neho hlavu. Ako som mu mala vysvetliť, že to bolo pre neho. Aby to videl. Alebo ako som dúfala, že sa vráti.
"Bella?"
"Vieš, ja som čakala, dúfala, verila, že sa nám jedného dňa vrátiš." Chvíľu nič nehovoril a potom ma zvalil zase pod seba.
"ľúbiš ma viac ako si zaslúžim." Dosť vyzývavo som ho pobozkala a nohu si vyložila na jeho pás.
"To ti ma ľúbiš..." ani som neodpovedala a on pokračoval v čom som ho nenápadne postrčila...
O dve hodiny keď sme boli ako tak schopný sa od seba odtrhnúť, som mu ležala na jeho hrudi a tento raz ma láskal po bruchu a moju jazvu láskal asi najčastejšie.
"Ako že sa drala von iným spôsobom?"
"Bola som slabý človek a už v pokročilom štádiu tehotenstva som ledva vládala."
"Čo ti Nessie spravila?"
"Keď si odišiel. Začínam takto aby si vedel všetko. Tak som trávila dosť času s Jacobom ale on stále, že tu cíti tvoj pach a stále sme sa iba hádali, tak sme sa prestali kamarátiť. A potom som začala vracať a bolo mi divne, mala som zvláštne sny, zvláštne chute a meškala mi menštruácia." Edward napäto počúval.
"Spravila som si test. Alice ako keby niečo videla nechala mi nejaké peniaze. Keď test ukázal, že je pozitívny, musela som odísť. Do Montrealu. Našla som si pekný domček aj auto a začala chodiť do školy. Tam som stretla Tollenovcov. Chris bol do mňa zaľúbený ale nedokázala som ťa prestať milovať a dosť mi v tom pomáhala Nessie. Lebo ja som nechcela zabudnúť. A keď ma Chris prišiel požiadať o ruku. Do vtedy som svoje tehotenstvo bránila ale potom som mu to ukázala. Bol naštvaný. Žiarlil na teba, ži si si ma zobral a že som iba tvoja." Pohladkala som ho po líci. Pritiahol si moje tvár k perám a jemne mi ju pobozkal.
"A že pod srdcom nosím tvoje dieťa. Udrel ma." Edward zavrčal. Pobozkala som ho na krk.
"Neboj sa, Volturiovci ma našli a tak Nessie neublížil viac ako mohol."
"Našli ťa? Ako ťa videli?"
"Neviem. Aro mi povedal, že Leoonard mu volal, že Chris je zbláznený do ľudského dievčaťa. A že či je to normálne. Vedel iba o našom prípade, o tebe a mne. Ale aj tak bol zvedavý a ešte keď mu Leonard povedal, že je zo mňa cítiť upíry pach. Alebo, že smrdím ako zmoknutý pes. Keď som odišla od Charlieho Jacobom som sa síce pohádala ale on prišiel ya mnou a ospravedlnil. To preto som tak smrdela." Stíchla som.
"Pokračuj!" vyzval ma Edward. Jemne som sa zasmiala jeho netrpezlivému tónu.
"Pri Nessie som mala niekedy stavy, že mi bolo tak teplo až to bolo na nevydržanie a musela som sa schladiť alebo tak zima až som úplne mrzla a Jacob ma musel ohrievať. Preto bol so mnou. A keď ma chcel Chris brávať do školy stručne mu povedal, že nie. Ale aj on musel chodiť za svorkou a vtedy nebol pri mne. A potom som sa prebrala u Volturiovcoch."
"A čo bolo ďalej?"
"Správali sa ku mne strašne dobre. Aro ten bol rád, že sa má o koho starať aj Caius si zvykol a Marcus? Ten keď sa dozvedel, že tu bude behať malé dieťa od radosti ani nerozprával. Ďakoval mi, že som mu dala novú nádej žiť. Obskakovali ma. Niečo som chcela, mala som to do piatich minút. Jane bola mojou dobrou kamarátkou a priateľkou. Aro mi nahrádzal Charlieho a Demetri s Felixom Emmetta. Yabávali ma od rána do večera a veľa krát som sa pocikala od smiechu. Hmkala som moju uspávanku pre mňa od teba malej Nessie. To mala najradšej. Vtedy nekopala ani nebola smädná. A bola šťastná. Heidi a Jane so Sulpiciou a Athenodora(Poznámka: Sulpicia a Athenodora sú manželky Ara a Caiusa. V slovenskom úsvite je na konci zoznam upírov a tam je to napísané. Len keby to niekto nevedel.) nakúpili toľko veľa vecičiek, že to nebolo možné. Ale vynosila to všetko, lebo jej rast je zdvojnásobený." Pozrela som sa či ma počúva a počúval. Ak som pokračovala.
"Pôrod bol ťažký, malá nevedela čo chce a pri tom mi zlámala panvu a chrbticu. Ale niekto povie, že ju musím nenávidieť ale ja to nedokážem, milujem Nessie viac ako svoj život, milujem ju asi ako teba a možno viac." Povedala som a za šklebila sa na neho
"Uf, to mám vážnu konkurenciu." Melodicky sa zasmial a ja s ním.
"Ale Jane to zvládla, už pred tím pila zvieraciu krv. Premenila ma. A potom keď som otvorila oči a videla všetko to nové, bola som unesená, koľko farieb, koľko tieňov som nevidela svojim slabým zrakom, alebo svojim slabým sluchom. Od začiatku som bola iná ako ostatný novorodení, mala som štít a tak som sa mohla obrniť pred volaním krvi." Zase sme sa zasmiali.
"Nebola som nebezpečná pre Nessie tak som bola stále s ňou, Markus bol asi najsmiešnejší. Stále jej niečo kupoval. Toho veľkého medveďa má od neho. Od Caiusa ma malé červené Ferrari a od Ara má ostrov Nessinka. A plno zbytočností. Ale však sa na to večer môžeme aj s Nessie pozrieť." Povedala som a zahľadela sa mu do očí.
"Rád, veľmi rád ale teraz mi povedz ešte niečo o tvojom prsteni."
"Ou, no vieš Aro potreboval následníka, niekto kto mi upírov a Volturiovcoch ochránil a poviedol pred Rumunmi. Ja som to prijať nechcela ale aj Caius a Markuc, teda tomu to bolo naozaj jedno ten, sa hral s Nessie, ma do toho strkali tak ma Prijal Aro za dcéru."
"Aha, a budeš kráľovná?"
"Nie asi nie, nechám to Caiovi alebo Markusovi ale nemusíš sa báť, cezo mňa a Renatu a Jane sa ku Arovi naozaj nikto nedostane. Takže sa nemusíš báť, že budeš kráľom upírov."
"Kráľom?!" yadychčal Edward.
"No a čo si si myslel? Že budem s niekým iným?"
"Nie ale je to trošku prekvapujúce."
"Prekvapujúce? A teraz mi povieš čo si robil ty, tých 26 rokov bezo mňa?"
"Keď sme odišli, nemohol som byť s rodinou, veľmi na teba spomínali a Rosalie mi to vôbec neuľahčovala, odišiel som, túlal som sa po svete a posledné dva roky som prišiel do Denali a tam sa na mňa nalepila Tanya a potom aby sme neboli nápadní sme odišli do školy a tam sme stretli teba." Bolestne o tom rozprával a vedela som, že už mi nič nechce povedať.
"Wow. Áno mňa a Nessie."
"Keď som už bola asi šesť rokov sama a Nessie sa ma pýtala kde si ty, vtedy som si začala nahovárať ako veľmi ťa nenávidím a teraz vidím ako ľahko išlo všetko do kýbla."
"Kedy príde Nessie?" opýtala som sa Edwarda a pozrela na hodinky, boli tri hodiny. Škola jej končí okolo štvrtej.
"Máme ešte jednu hodinu, čo budeme robiť?" opýtala som sa a obkročmo som si sadla na Edward.
"Neviem, čo by si chcela robiť?"
"Milovať, milovať a ešte raz milovať." Zasmiala som sa.
"No neviem či toľko toho stihneme ale jedno by sme mohli stihnú..." nedovolila som mu dohovoriť a pokračovala v čom sme začali.
Keď sme o desať minút štyri skončili a ja som sa bez dychu schovala na Edwardovej hrudi. Bola som príjemne unavená, tak príjemne vyčerpaná.
"Dnes ideme na ten zoznamovací večierok o piatej. Čo si chceš obliecť?"
"Čo mi nachystáš."
"Hocičo?"
"Vážne?"
"Ale hanbu si spravíš sama sebe nie mne." Šibalsky sa usmial.
"Nejaké jeansy a tričko so sakom."
"Ok, ideš pre Nessie?"
"Choď ty ja idem vyvenčiť toho vášho psa."
"áno Coryna."
"áno Coryna! Ešte raz jej donesieš osa tak ti ho vyhodím von oknom!"
"Ok. Idem." Povedal a pobozkal ma na vrch hlavy a potom aj na pery...
Zatiaľ čo Edward bol pre Nessie ja som poupratovala. Nessie som nachystala bielu blúzku, sukňu s trakami, biele teplé pančuchy a biele členkové topánky, kožené. A ešte biely kabát. Ja som si dala tmavomodré, nové spodné prádlo aj s podväzkami. Tmavomodré šaty. Krátke pod zadok a tmavomodrý kabát a lodičky. Edwardovi som nachystala čierne nohavice a tmavomodrú košeľu so sakom. V chladničke som našla normálne červené víno. A potom som už iba čakala kedy prídu...


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Forget 20.kapitola:

 1
03.04.2013 [22:26]

NatalieVolturibudeš s touo poviedkou pokračovať lbo sa mi strašne páči :)

1. leluš
17.01.2012 [17:25]

prosím dalšiu:D Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!