Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Forever and Always - 7. kapitola

andulak


Forever and Always - 7. kapitolaSedmá kapitola je o něco humornější než ty předchozí. V této kapitole se Emmett s Edwardem vsadí. Doufám, že se Vám bude alespoň trochu líbit :D. Kapitola je z pohledu Edwarda.

 

Pusť si písničku :)

Pohled Edwarda:

Čekal jsem ve svém autě na Emmetta, až se uráčí, nechá těch svých blbostí a laskavě ke mně přijde, abychom mohli z letiště pryč. A to co nejdřív. Emmett má sice dobré sebeovládání, ale nebudeme riskovat, že chudáček malý dostane hlad.

„Zdar, Edíku, ani nevíš, jak se mi stýskalo,“ prohlásil Emmett a já měl sto chutí ho roztrhat na centimetrové kousíčky, dát je do obálky a odeslat do patnácti zemí Evropy. Ať si ho pak Rose hledá, jak chce.

„Čau, jedem?“

„Ale jistě, bratříčku. Normálně jsem v letadle seděl vedle takový kočky, že bys mi to ani neuvěřil,“ řekl zasněně.

„No jo, tak to abys dal Rose kopačky. Nebo to mám udělat za tebe? Vždy k službám pro mého nejdražšího bratříčka Emmettka,“ řekl jsem přeslazeným hlasem a usmál se jako měsíček na hnoji.

„Sakra, ne že jí to řekneš.“

„To bych si přece nedovolil,“ opáčil jsem a znovu se usmál.

„Copak, Emmettku, nějak jsi nám ztichnul. Dneska mi neřekneš, že jsem přibral a že bych té krve neměl pít tolik?“ Znovu ten přenádherný úsměv. Emmett se na mě jen znechuceně podíval. Jak já jsem ale ošklivý. Bože, měním se na kopii Emmetta – měl bych přestat číst ty jeho anekdoty.

 

„Hej, to je ona,“ zařval a ukazoval na nějakou dívku s dlouhými kaštanově hnědými vlasy a očima stejné barvy – počkat! Hnědé vlasy, hnědé oči, ta postava, ten hlas… Bella? Ne, ne, ne… to přece není možné.

„Emmette, buď zticha,“ zavrčel jsem varovně, nastartoval motor a už se chtěl hnát z parkoviště, když mě Emmett zarazil. Prý ať zpomalím, že se nestihl rozloučit. No jistě. Emmett je vážně nepoučitelný. Stáhl okénko a začal na tu dívku křičet všelijaké pozdravy, a že se brzy uvidí. Chudák holka na něj vyjeveně koukala – nebo na naše auto – a pak rychle pusu zavřela a nasedla do auta.

„Blbče,“ řekl jsem vražedným tónem.

„Co zas? Vždyť jsem se jenom rozloučil,“ odpověděl ublíženě.

„No jistě. Počkej, až to povím Rose. To si dalších dvacet let neškrtneš.“ Miluji ten posměvačný tón.

„Zkus a uvidíš,“ zavrčel na mě.

„Zkusím. Vsadím se, že bys týden nevydržel bez sexu.“

„Vsadím se, že jo!“

„O co?“

„Když to vydržím a vyhraju – jakože vážně vyhraju - tak ty sníš můj vlastnoručně upečený dort.“

„Beru. A když já vyhraju, tak ty budeš držet další měsíc klapačku a ani jeden vtip. Jestli to porušíš, tak ti ten tvůj úžasný dort nacpu až do krku. A to se, bratříčku, vsaď, že ti bude zaručeně chutnat!“

„A když ty dort nesníš, tak já si z tebe budu moct dělat vtípky do konce tvé existence. A to se vsadím, že bude dost dlouho,“ řekl a začal se smát na celé kolo.

„To si piš, že beru. A vyhraju.“

„Tak to se sakra pleteš.“

„Myslíš?“

„Myslím.“

„Jak chceš. Budeš pykat.“

„To ty budeš pykat.“

„Fajn.“

„Fajn.“

Vážně se ze mě stává Emmett na druhou. Nevadí, miluji sázky, miluji výhry a miluji pohled na Emmetta týden bez své Rose.

Byli jsme doma a už ve dveřích stála Rose.

„Ahoj, Emmettku,“ řekla svůdně a nahodila úsměv.

„Čau, zlato.“

„Ach bože! Rose, můžeš si ty myšlenky nechat na později? To je vážně humus! Navíc máte týden utrum, pamatuješ Emmettku?“ řekl jsem a koukl se na Emmetta.

„Cože?! No to si snad ze mě děláte srandu? Proč za ty vaše hloupé sázky musím platit i já? No počkej, Emmette,“ začala prskat Rose, otočila se na patě a zmizela v lese.

„Já tu sázku vyhraju,“ řekl Emmett se zlostným pohledem.

„To se ještě uvidí.“

„Emmette,“ uslyšel jsem a ve dveřích stála Esme. Matka za cenu zlata. Ach bože, zase vítací četa. Vždyť se neviděli jen týden!

„Taky tě rád vidím, Esme,“ řekl Emmett s kyselým úsměvem.

Celý večer jsem byl bombardován Emmetovými vtípky. Ať si upírek užije zábavy, dokud může. Po další měsíc si ani neškrtne!

„Jdu nahoru a, Emmette? Pamatuješ na sázku, doufám,“ řekl jsem a mrknul na Emmetta, sedícího u televize s přiblblým výrazem. Sledoval nějaké závody aut. To se pak nemůžete divit, že je mimo realitu.

„Emmette!“ zařval jsem.

„Co? Kde? Hoří? Ne, prosím ne. Vezměte si její život,“ začal lítostivě a ukázal na Rose. Já se už válel smíchy po zemi a popadal se a břicho. Ach bože, jakého já mam idiotského bratra.

„Co jsi to říkal, Emmette?!“ vyjela na něj Rosalie.

„Ehm… Že tě moc miluji, Rosinko,“ řekl sladkým hláskem a mrknul na Rose. Ta se naštvala a odkráčela někam nahoru.

„Budeš pykat,“ dával Emmett důraz na každé slovo a já se zase začal smát. Kdybych mohl, asi bych se počůral na místě.

  


 

Doufám, že se kapitolka líbila. Byla sice trochu kratší, ale alespoň humornější :)

Takže jako vždy, prosím o jakékoliv komentáře - kladné i záporné. Děkuji :)




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Forever and Always - 7. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!