Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Forever and Always - 1. kapitola

Cedriku, ty žiješ?


Forever and Always - 1. kapitolaMůj první pokus s názvem Forever and Always. Kapitola 1. Píše se rok 2005 a Bella žije v Chicagu se svým otcem Charliem a matkou Renée.Jednoho dne přijde do školy nový žák a Bella se poprvé zamilovává a tím se pouští do neznámého.Tím žákem je Edward, kterému je v té době 15 let a ještě není upír.Nežije s Carlislem ani Esmee ale s jeho původní rodinou.

Kapitola 1.

 

,,Bello? Přijdeš pozdě do školy!“ zakřičel na mě Charlie skrz zavřené dveře.

Trhla jsem sebou a vyhoupla se do sedu. Za žaluziemi prosvítaly paprsky nesmělého slunce a za okny slyším, jak malé nožky poskakují po parapetu. Asi vrabčák, řekla jsem si.

,,Jo, tati, už jdu…“ řekla jsem a doufala, že to Charlie slyšel.

Píše se rok 2005 a já žiji v Chicagu v domě s matkou a otcem. Jsem tu velmi šťastná až na dny, kdy musím vstávat

do školy, což je zrovna dneska.
,,Jaká náhoda“ řekla jsem si ironicky a vstala z postele, abych vyhodila peřiny venku na šňůru, aby se vyvětraly. Poté jsem se vrátila do koupelny na ranní hygienu a oblékla se. Dole v kuchyni jsem si do batohu hodila svačinu a pití a pospíchala na autobus do školy. Opravdu mi moc času nezbývalo, atak jsem to měla jen tak tak, abych to stihla.

První hodinu jsme měli biologii. Přešla jsem třídu, pozdravila se s Angelou a Jess a sedla si do své lavice.Angela měla černé vlasy do půly zad.Byla vyšší postavy.Vždy měla nejlepší známky a byla označována za třídního šprta.Jessika byla opak Angely.Byla menšího vzrůstu a vlasy spíš kratší a světle hnědé.

,,Vážně stereotyp. Mohlo by se konečně začít něco dít. Ve škole je hrozná nuda,“ zabručela jsem si pro sebe a připravila si učebnice.

Když zazvonilo, do třídy vešla naše učitelka a za ní nějaký kluk, kterého jsem neznala.

,,Tak třído, dnes k nám přišel nový žák, atak doufám, že ho mezi sebou příjemně přivítáte,“ řekla velmi mile učitelka.

,,Představ se nám,“ pokynula novému žákovi.

,,Jmenuji se Edward Cullen a přišel jsem z Mexika,“řekla a usmál se.

,,Dobře. Mám pro tebe již místo, tak se posaď,“ řekla a ukázala na prázdné místo v mé lavici. Seděla jsem sama - jako jediná, atak nebyl žádný div, že si musel sednout vedle mě.

,,Sakra, ty moje myšlenky se snad vážně plní,“ zaklela jsem.

Mezitím si Edward sedl vedle mě a mile, s úsměvem na rtech mě pozdravil. ,,Ahoj, jsem Edward Cullen.Nebude Ti vadit když si k tobě přisednu?“ zeptal se a já pod jeho úsměvem roztávala jako kus ledu za letního slunce.

,,Ne, nevadí,“ řekla jsem a také se usmála. Co jiného mi taky zbývalo.

 

První hodina vždy utíká rychle, atak jsem se ani nedivila, když zazvonilo, aniž bych to očekávala. Rychle jsem si sbalila věci do tašky a vystřelila ze třídy. Nestála jsem o další seznamovací konverzaci. Štěstí  mi ale nepřálo a ten nový kluk mě odchytil zrovna ve dveřích.

,,Ehm, vážně ti nevadí, že vedle tebe sedím?“ vykoktal ze sebe.

,,Ne, vážně mi to nevadí,…“ řekla jsem trochu kysele

,,No o mě už něco víš, tak teď je řada na tobě,“ a po tváři se mu rozlil úsměv.

,,A co bys chtěl vědět?“

,,No tak například jak se jmenuješ, kde bydlíš, co máš ráda…podívej,“ stále se usmíval.

,,Jmenuji se Bella Swanová, bydlím taky v Chicagu na kraji města,…“ pokračovala jsem znechuceně a otráveně.Ale při prvním pohledu do jeho očí mi nezbývalo říct nic jiného, než ,,a ty?“

,,Mé jméno už víš. Bydlím za městem v té nové vile.“

,,Aha,“ řekla jsem už příjemnějším tonem, a když zazvonilo, rychle jsem se omluvila a utíkala na další hodinu.

Po celém dni stráveném ve školní lavici jsem byla znuděná a neochotně, ovšem s už větší radostí, že končí další školní den. Otevřela jsem dveře do jídelny a usedla ke kulatému stolu, kde obvykle sedávám jen já, protože Jessica a Angela mají ještě hodinu.Tedy alespoň dnes.

Vyndala jsem svou svačinu - stále nedojedenou - a s chutí se do ní zakousla.

,,Ahoj, můžu si přisednout?“ ozval se za mnou hlas. Otočila jsem se a málem mi zaskočilo.

,,No, ahoj, jo můžeš,“ řekla jsem s obtížemi a napila se pití, abych se neudávila. Nechápala jsem, co tu zas Edward chce. Změnit mi náladu k horšímu.

,,Jak se máš?“ řekl a usmíval se na mě.

Teď? Teď už špatně. ,,Jo, dobře, co ty?“ zalhala jsem

,,Na první den ve škole to šlo dobře.“ Jak se pořád může smát? říkala jsem si pro sebe.

,,No, a kdy jste se přistěhovali?“ zeptala jsem se

,,Před týdnem, ale pomáhal jsem rodičům na opravách v domě, takže jsem šel do školy až dneska,“ řekl znovu milým tonem.

,,Aha..,“ vyhrkla jsem a zrychlil se mi tep, jen co jsem se mu podívala do těch zelených očí.

Povídali jsem si velmi dlouhou dobu a já jsem si uvědomovala, že mi ujel autobus domu. Super.

,,Kolik je hodin?!“ vystartovala jsem že židle a ta se při mém rychlém pohybu zvrhla a dopadla na zem.

,,Jsou tři. Proč?“

,,Ksakru, do háje… Co teď budu dělat?!“ vychrlila jsem na něj a nervozně začala přešlapovat kolem židle ležící na zemi.

,,Co se stalo?“ zeptal se udiveně

,,Co myslíš? Ujel mi autobus, takže budu muset čekat další dvě hodiny, než pojede další!“

,,Buď v klidu,“ usmál se znovu

,,Buď v klidu?! No skvěle!“

,,Hele mám auto, tak tě můžu dovést domů.“

,,Ne, díky.“

,,Proč ne? Pojď, jdeme,“ řekl a chytl mě za paži.

,,Fajn, jak myslíš.“

,,Myslím,“ šibalsky se usmál a já měla divný pocit

Cestou domů jsme si podívali a já na Edwarda změnila úhel pohledu.Samozřejmě že ne úplně.Pořád byl namyšlený ale dobře se s ním povídalo.Byl upřímný-tedy aspon podle mého skromného názoru.A tak mi oznámil, že nemusím jezdit autobusem. Bude mě totiž vozit. Na tohle jsem měla názor takový, že si nejspíš řekne brzy o peníze na benzín, ale byl to jeho nápad.

Večer jsem řekla Charliemu a Renée že jdu spát. Vyšlapala jsem schody a zmizela za dveřmi mého pokoje. Lehla jsem si na postel se svoji knihou a chtěla si číst. Najednou se zvenku ozvalo mé jméno a malý kamínek mi jemně dopadl na parapet okna. Odložila jsem tedy knihu a šla se podívat k oknu. Myslela jsem si, že se mi to zdálo, jenomže pod oknem nestál nikdo jiný než Edward.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Forever and Always - 1. kapitola:

 1
06.11.2011 [18:27]

AddyCullenNa to, že by se měl jmenovat Masen, a že v patnácti řídit ještě nesmi a tak dále... je to dobrý nápad

21.08.2011 [20:22]

Sima777je to pekne len nemam rada ked si niekto nieco rozpise a nedopise to a niekto na to caka Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!