Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Eternity - Prolog

rozvrh hodin Bella


Eternity - PrologVěčnost je dlouhá doba, své o tom ví i Edward Anthony Masen Cullen. Je to už 15 let, kdy se Edward rozhodl odejít od rodiny a vzdát se svého vegetariánského života. Píše se rok 1935 a Edward se stěhuje do staré Anglie, aby začal znovu.
Dům, který si pronajme, nemá zrovna dobrou pověst. Podle místních v něm straší. Nic, čeho by se mohl upír bát. Ale co když je na pověsti něco pravdy a Edward se setkává tváří v tvář s prokletím domu? Dokáže Edward zlomit kletbu krásné dívky, pro kterou už mnoho jiných lidských srdcí zaplatilo životem?
Pochopí Edward, že slovo věčnost má více významů, než si doposud myslel?
Přejeme s Anetanii příjemné počteníčko :)

Prolog

 

„Mary, mohla bys mi odnést ten čaj?“ zvolala na svou, teď už, jedinou služebnou.

„Jistě, slečno Isabell,“ odpověděla oddaně, uklonila se a odnesla prázdný šálek.

Bella zívla a vydala se ke své skříni, aby se mohla ustrojit do postele. Šla si sednout ke stolečku. Dívala se na svůj odraz ve zlatém rámu a začala si pročesávat kaštanové vlasy padající v loknách na její jemná ramena.

„Kde je!“ Domem se roznesl řev otce. Zvedla se a šla potichu ke schodům, odkud se hluk linul. U schodů neviděla nic - šla se podívat dolů, co se stalo, že otec tak vyvádí. V hlavě jí tepalo, neslyšela kromě hádky jejích rodičů vůbec nic.

Poté, co doběhla pod schodiště, ztuhla na místě. Nohy pevně přiletované k podlaze. Ústa přikrytá rukama, aby v případě nouze nevykřikla. Oči upřené na dění před sebou.

„Leroy, uklidni se. To bude v pořádku,“ konejšila ho matka.

„Ne, nebude! Copak to nevidíš?!“ Naštvaně kolem sebe rozhazoval rukama a chodil po hale.

Její matka se ho snažila obejmout a uklidnit. Bylo to k ničemu. On neposlouchal sám sebe. Byl opilý a na nejvýš zoufalý ze všeho. Měl strach o svou rodinu. Miloval ji nadevše a byl zničený. Bella vše vnímala jen v mlze, děj před sebou měla jakoby zpomalený, rozostřený…

„Ach!“ vydechla sípavě matka, která se nacházela pořád v náručí otce, Isabelliny oči se stočily k ní… Šaty na jejím pase se nasákly rudou. Bella zírala do jejích očí, ve kterých pokaždé viděla lásku a bezpečný přístav. Přístav, jenž vystřídal strach, bolest a následně i smrt.

Prázdných očí, ve kterých už nebyl život, odrážely jen výjev před sebou. Smrt si ji vzala - nebylo v nich vůbec nic. Byla… mrtvá. Bez života se skácela k zemi a kolem ní se utvořila kaluž krve. Černé krve.

„Ne!“ zakřičela apaticky Isabella, ve které vzrůstalo zděšení ze všeho, čeho byla svědkem. Nejvíc však vnímala smrt její matky. Byla mrtvá. Byla mrtvá, mrtvá. Znělo jí freneticky v uších.

S vytřeštěnýma očima a vyděšeným výrazem se dívala na ženu, která jí darovala život, dokud se otec nepohnul a fanaticky se nepodíval na ni.

„Hvězdičko, bude to všechno v pořádku, uvidíš. Za nedlouho budeme v nebíčku a tam budeme mít klid. Je tam hezky, bude to dobré. Nemusíš se ničeho bát,“ vyřknul slova s naprostým šílenstvím. Stále pomalu se přibližoval k Belle, která před ním instinktivně couvala.

Otočila se a utíkala do schodů. Bála se. Měla hrozný strach a s každým krokem si uvědomovala, co její otec udělal. Zabil její matku! Pochopila, co hodlá udělat s ní.

 

Utíkala bez dechu a odírala se o dřevěné obložení. Padala, košilka byla moc dlouhá, a chodidla po sukni klouzala a zamotávala se. Se strachem doklopýtala k podkroví a zavřela se na půdě, kam nikdo nechodil. Dveře v podlaze zamknula na kliku zevnitř. S obavami se schovala mezi krabice se starým harampádím zanesené prachem a krčila se v koutě.

„Hvězdičko!“ řval její otec a mlátit do dveří.

Bella se nažila nevzlykat. Držela si dlaň na ústech a přemáhala paniku, která se jí zmocňovala. Snažila se být zticha, aby ji nenašel, aby se vzpamatoval a nechal ji být. Nesměla teď brečet. Šlo jí o život.

Otec byl momentálně hodně naštvaný z toho, co jeho dcera dělá. Myslel si, že je to pro ně nejlepší. A chtěl vzít s sebou celou rodinu.

Prolomil zrezivělé panty a vyhoupl se ze žebříku na půdu.

„Kap.“ Jedna kapka krve skápla z nože potřísněného matčinou krví. Jedna kapka slané vody, které se kutálela Belle po tváři.

Otec se právě vydal na druhou stranu půdy, než kde byla Bella schovaná. Měla šanci se zvednout a utéct, ale nechtěla pokoušet štěstí. Myslela si, že se hledáním uklidní a uvědomí si chybu, kterou udělal, ale místo toho se ho zmocňovalo stále větší šílenství.

„Kap.“ Další rudá kapka, která spadla z nože na zem. Jeden vzlyk, jenž Bella ze sebe vydala. Otec se otočil za zvukem a nastražil uši.

„Jenom myš,“ zabručel rozmrzele.

„Kap.“ Třetí a poslední kapka, která dělila Isabellu od hrůzného osudu, který jí otec přichystal.

Našel dívku, která se choulila mezi krabicemi s prachem.

Otec se díval na svou dceru, jež se svíjela na podlaze a v ruce křečovitě stále držela hřeben. Klepala se strachy jako osika. Měla hrůzu v očích, která se nedala vyjádřit. Šílela strachem z vlastního otce a bála se představit si, co s ní hodlá udělat. Byl to strach o život, o každý další svatý nádech, který jí bude umožněn.

„Isabell, promiň. Mrzí mě to. Omlouvám se, bude to tak lepší,“ zašeptal a sklonil se k jejímu tělu s třesoucíma rukama.

„Ne, prosím!“ zavzlykala.

„Mrzí mě to…“

 

 

 


 


Twilightkacert Anetanii

1. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Eternity - Prolog:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!