Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Eternity for Bella - 4

nbjgm


Eternity for Bella - 4Bella málem dostala infarktový stav. Proč? A necháme Bellu sblížit s Demetrim. Snad se vám to bude líbit.

Upozornění: Začala jsem využívat prvky z True Blood. A nesmím také zapomenout, že se zde vyskytují choulostivější věci. Proto +15.

Hezké počtení, Torenc.

V příběhu se budou vyskytovat i myšlenky, které budou označeny kurzívou.

Srdce. Tep v mých žilách se zastavil. Splašeně jsem vydechovala a nadechovala. Nemohla jsem popadnout dech, ač jsem věděla, že mě Demetri najde. Jen jsem asi nepočítala s tak blbým vtipem.

„Polekal jsem tě?“ ptal se s úsměvem na tváři.

Mě v ten moment málem klepla pepka a on vtipkuje?

„Děláš si srandu, že jo?“ opáčila jsem už kousavým hlasem. Před sebou jsem viděla všechny možné obrazce, co by se stalo, kdyby… Kdyby to nebyl Demetri, ale nějaký pošahaný psychopat, který mě chce zabít pro pár drobáků. Nebo nějaký vlkodlak, který mě chce za manželku a box na vlčata. Při téhle vizi jsem se oklepala a znovu se zadívala na Demetriho. Všechen vztek, vražedné myšlenky, mě hned opustily, když jsem se zadívala do jeho očí. Měl je jasně modré. Po pár vteřinách jsem se vrátila do reality a otevřela dveře.

„Ahoj,“ vybrebentil ze sebe. Usmála jsem se, ale spíš mi to připadalo, jako když se pokouším dát dohromady. Což svým způsobem byla i pravda. Nemohla jsem popadnout dech, jak rychle mi tlouklo srdce. Zavřela jsem na chviličku oči a soustředila se na dech. Netrvalo to moc dlouho a já se celkem uklidnila. „Jsi v pořádku?“ ptal se opatrně.

„Asi jo,“ řekla jsem a pokrčila rameny. Naposledy jsem se nadechla a vydechla. „Jestli mě ještě jednou vyděsíš, tak mě radši rovnou zabij. Jinak z tebe dostanu infarkt,“ řekla jsem už odlehčenějším tónem.

„Co jsi řekla doma?“ ptal se výzvědně. Už jsem se zvládla i pousmát.

„Přišel Sam, tak jsem vyklidila pole.“ Šla jsem k autu a posadila se na místo řidiče, ale nohy zůstaly venku na zemi.

Demetri se na mě zadíval a pak si otevřel dveře na zadních sedačkách a posadil se. „Proč jsi přišla?“

„Potřebovala jsem vypadnout. Doma to bylo…,“ nechala jsem větu odeznít. Zadívala jsem se do země. Neměla jsem tucha co říct, nebo jak se chovat. Demetriho jsem znala jen krátkou dobu, ale věděla jsem, že je mi s ním fajn. Poznala jsem něco, co se mi dlouho nestalo.

„A nechtěla bys na výlet?“ prozradil mi, ale vůbec se na mě nepodíval. V hlavě mi začal hryzat červíček, kam mě chce asi tak vzít.

„S tebou?“ řekla jsem opatrně. Vstala jsem a obešla otevřené dveře auta. Přistoupila jsem blíž k němu a posadila se před něj. Konečně byl nucený se mi podívat do očí. Byly posmutnělé. Takového jsem ho neznala.

„Ano. Chtěla bys?“ pousmál se křečovitě. Nebyl to on. Něco mi na jeho chování nesedlo… Podíval se znovu na zem. Notnou chvilku na něco dole zíral.

„Dost. Na mě se teď budeš dívat, ano?!“ rozkázala jsem a zvedla mu bradu. Jeho oči černaly. Pomalu, ale jistě. „Demetri… jak dlouho?“ ptala jsem se jízlivě.

„Od té doby, co se známe. Hlídám tě, aby se ti něco nestalo,“ pověděl tajemně.

„Mně se nic nestane,“ pověděla jsem a zrudla snad až na zadku. Byl milý, ale za jakou cenu?! „Jsem pod ochranou La Push. Máme tam silný kluky,“ prozradila jsem.

„Jsem ti radši nablízku,“ odpověděl bez rozmyšlení. Koutky mých rtů se nadzvedly, a já ucítila motýlky v břiše. Takové divné mravenčení po celém těle. Z mého snění mě vytrhl jeho pohled. Zadíval se mi na krk. Svraštěla jsem obočí a začala uvažovat nad nemožným.

„Máš hlad!“ Hlavou se mi začala objevovat myšlenka, která mi nedala spát, když jsem byla malá. Povídky nebo příběhy vyprávějí, že když se upír zakousne do oběti – nepřestane. Pak zemře na nedostatek krve. „Mám otázku,“ zašeptala jsem neslyšně. Věděla jsem, že mě uslyší, tak jako tak.

„Povídej,“ pobídl mne.

„Jak to máš ty? Myslím s krví… Dokážeš se ovládat?“ vyhrkla jsem otázku a hned bych si za to nafackovala. Demetri se jen pousmál.

„Narodil jsem se v roce 1509. Tak si myslím, že se umím ovládat víc, než dost,“ řekl spíše posměšně.

Přistoupila jsem blíž k němu a políbila ho. Chtěl toho nechat, ale já se nedala. Zkoušela jsem přidat na intenzitě. Můj společník to pochopil víc, než dobře. Krůček po krůčku jsem se přibližovala víc k němu. Po pár vteřinách jsem byla u něj tak blízko, že jsem cítila jeho mužství. „Bello, neblbni!“ zasténal v polibcích.

Povolila jsem. Nechtěla jsem ho dráždit, když neměl žádnou potravu. „Chci, aby ses napil ode mne,“ řekla jsem celkem odhodlaně, ale odhalila jsem svůj krk a čekala. Připadala jsem si jako trubka, co čeká, až ji někdo sežere.

„To ne,“ zaprotestoval a odsunul mě dál od sebe. Připadala jsem si odmítnutá. Připadala? Já jsem byla odmítnutá!

„No tak…,“ zaprskala jsem. Udělala znovu krok vpřed a vzala jeho ruku, kterou jsem položila na svůj bok. Zmateně se mi díval do očí. Kdybych nevěděla, že je to upír, tak si myslím, že si jen hraje. Sledoval každý můj pohyb. „Nabízím se jen tobě,“ zopakovala jsem. Udělala na něj oči a dala na stranu svoje hnědé lokny.

„Je ti jasné, že tímhle budeš jenom moje?“ vyřkl varování. Přikývla jsem hlavou. Demetri vytáhl své ostré upíří zuby a zakousl se do mého bělostného krčku.

„Kurva, to je bolest,“ řvala jsem v duchu. Tisíc jehel by mi bylo milejších. Cítila jsem, jak ze mě najednou vyprchává síla. Jediný instinkt, který jsem v sobě našla, byl boj o přežití. Demetriho jsem praštila vší silou. Pocit, který jsem cítila, když přestal, byl podivný.

„Nic by se ti nestalo! Měl jsem ti to ale vysvětlit,“ ospravedlňoval se. Vzal svůj prst, do kterého se kousl. Tekla mu krev?

„Já myslela, že vám krev neteče.“

Pousmál se. „Stopy po zubech ti zmizí.“ Mírně steklou krev po svých prstech mi opatlal na ránu. „Už tam nic nemáš,“ špitl.

Automaticky jsem si sáhla na krk, kde by normálně měla být alespoň kapička krve. Ale žádná krev. Žádné jemné hrbolky po zubech. Zopakovala jsem to alespoň pětkrát. Demetri si musel myslet, že jsem retardovaná, nebo mi vypil moc krve.

„Tvoje krev uzdravuje?“ pískla jsem překvapením. Připadala jsem si jak v tranzu.

„Ale psss,“ ztišil svůj hlas, a umlčel mě prstem přes ústa. „Děkuju,“ zašeptal mi do ucha a políbil mě na rty. Znovu jsem pocítila motýlky v podbřišku. Cítila jsem zvláštní chvění. Pocit, který se nedá ani slovy popsat. Polibky jsem začala oplácet. Popadl mě chtíč. Chtěla jsem to vyzkoušet s někým, kdo má tolik zkušeností, že by trumfnul i Casanovu. Vzal mne do náruče a běžel někam dál do lesa. Před námi si objevila mýtinka. Rozkvetlá louka, která čekala jen na nás. Měsíční svit svítil na naši kůži. Položil mě do trávy a zasypával polibky.

„Na co čekáš?“ vypískla jsem nervózně. Ruce jsem zaměstnávala jeho tělem, ale pořád se k ničemu neměl. Toužila jsem po něm. Nechtěla jsem tuhle chvilku ničím zkazit, ale on to právě dělal.

„Nechci tě do ničeho nutit.“ Posadil se, normálním tempem si začal zapínat knoflíčky. Zvedl hlavu ke hvězdám a díval se. V ten moment mi připadalo, že mám vedle sebe normálního chlapa a ne upíra.

Moc dlouho jsem nelenila, protože jsem vstala, sedla si na něj obkročmo a pokračovala v tom, co jsem začala. Knoflíček po knoflíčku jsem rozepínala jeho košili. Jeho rty začaly okupovat ty moje a já poznala, že jsem vyhrála. Pohyby nahoru a dolů se vyplatily. Netrvalo dlouho a naše oblečení bylo vedle nás. Pod noční oblohou se naše těla spojila a já konečně poznala, co to je mít v sobě někoho, kdo vás skutečně chce. Nemusí vás vehementně milovat, ale v tomhle momentálně hrály hormony. Byl to skvělý pocit. Nový.

„Líbilo se ti to?“ ptal se Demetri. Byl tak sladký. Ležela jsem na rozkvetlé louce. Kupodivu mi bylo teplo. Zvedla jsem se na loket, a dívala se svému upírovi přímo do očí…

„Jak se můžeš ptát,“ řekla jsem pohoršeným tónem.

 

 

Miniaplikace

 

Zde jsem pro vaši představu vytvořila trailer. Snad to nejlepší na konec.

Posuďte sami...

 


 

Chtěla bych upozornit, že nesmrtelnost upírů zůstane tak, jak to napsala Stephenie. Upíra může zabít jen oheň. Na True Blood se mi velice líbilo to, že se můžou živit lidskou krví, s tím, že můžou hojit jejich rány svým jedem. Můžou plakat.  

 Ukazují tak svoje pocity víc než v Twilight, a to mi imponuje. Svým způsobem jsou pořád lidskou bytostí, kterou byli před proměnou. I když se nekontrolovatelně živí něčím, co by v jejich době bylo nesmyslné, nepřijatelné. Snaží se naučit žít "normální" život. 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Eternity for Bella - 4:

 1 2   Další »
22.11.2012 [20:48]

SabiennaJo no, to s těma Demetriho očima mě taky zmátlo Emoticon Ale co, se stává Emoticon Já jsem měla kolikrát v povídkách taky věci, které si protiřečili Emoticon
Demetri je prostě miláček Emoticon Od Belly o bylo hodně odvážné gesto, když mu nabídla, aby se z ní napil, jsem jenom čuměla Emoticon Ale Demetri nezklamal Emoticon Emoticon
Scéna na mýtice byla kouzelná, jen škoda, žes ji nerozvedla víc Emoticon Ještě jsem si úplně nestihla zvyknout na ten tvůj styl, o tom to je, no Emoticon Emoticon
Jinak trailer super Emoticon Emoticon
Pokračuju ještě na jednu kapitolu a zas zítra si dám další várku, nechci to zas zhltnout najednou, i když mám k tomu jisté nutkání Emoticon
Skvěléé Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12. Janina =o)
22.07.2012 [15:10]

je to úžasná povídky, ale jen mi nejde dohromady to, že jsi v myslím v druhé kapitola psala, že Demetri má rudé oči a tady je měl najedou světle modré... Tak jestli to je chyba nebo to má nějaké vysvětlení.. jinak se mi povídka doopravdy líbí Emoticon Emoticon

14.06.2012 [22:46]

marketasakySuper kapitola už se těším na pokračování! :)

10. Barča36
13.06.2012 [20:09]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12.06.2012 [21:13]

Rena16 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12.06.2012 [17:48]

JusseppeTady to napíšu ve zkrácené verzi: Emoticon
POKRAČUJ!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. manydee
12.06.2012 [17:16]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon doufám že si brzy přečtu další Emoticon

12.06.2012 [17:15]

AnnieJaneVNádhera, ale Bella to bude mít těžký Emoticon s chlapama není žádná sranda, obzvlášť když jsou dva Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon jinak paráda Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. lilinka
12.06.2012 [16:40]

oooh, dens som nasla tuto poviedku a nesmierne sa mi pacii, prosim o pokracovaniee Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. leluš
12.06.2012 [15:26]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!