Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Edward kdo? Swan? - 36. kapitola - Konec

A-Warriors-heart3


Edward kdo? Swan? - 36. kapitola - Konec...„On si asi vážně vrzne,“ pomyslel si Emmett. Zavrčel jsem a Tanya se ode mě odtáhla. Povytáhla obočí a jemně mě kousla do vrchního rtu. Ruce mi vsunula pod košili.

„On si asi vážně vrzne,“ pomyslel si Emmett. Zavrčel jsem a Tanya se ode mě odtáhla. Povytáhla obočí a jemně mě kousla do vrchního rtu. Ruce mi vsunula pod košili. 

„Edwarde?“ ozvalo se z prvního patra. Byla doma a my jsme byli přistiženi při činu. Rychle jsem se zvedl z postele a zapínal si knoflík po knoflíku. Ticho jejích myšlenek mi teď vůbec nepomáhalo. Mohl jsem ale slyšet kroky po schodech. Tanya už vyplašeně hleděla z okna a chtěla vyskočit. Rychle jsem ji vzal za ruku a přitáhl do náruče. Teď nebo nikdy.

Mamka otevřela dveře, a když nás uviděla, zůstala stát s otevřenou pusou. Tanya se mi za zády shrbila. 

„Vy... dva… spolu…,“ začala koktat ve dveřích. Za zády se jí objevil táta a objal ji. Tvářil se přísně, ale v myšlenkách mi Tanyu schvaloval.

„Chodíme spolu,“ uvedl jsem to na pravou míru. I když to asi ani nebylo třeba. Tanya byla mamky kamarádka. Navštěvovala nás od mého dětství, a pak se to prostě stalo. Miloval jsem ji od doby, co jsem byl teenager. Nejdříve se tomu bránila, ale pak…

„Bello, já… miluju ho,“ promluvila Tanya a já se na ni otočil. To bylo poprvé, co jsem to od ní slyšel.


Edward:

Nemohl jsem si už několik dní nevšimnout, jak se okolo sebe točí můj syn a Tanya. Jejich pohledy. Nevinné doteky. Bylo to tak zřejmé. Nechápal jsem, jak si toho Bella nemohla nevšimnout. Pořád v něm viděla malého kluka. Před námi už ale stál zcela dospělý syn.

„Jak se to stalo? Kdy? Počkat. Nechci to vědět,“ ukončila svoji řeč má manželka. „Jsi už dospělý, nebudu vám bránit,“ řekla a dlouhým pohledem prozkoumala Edwarda. Chlácholivě jsem ji hladil po zádech. Tanya se chopila vysvětlování a Bella se nakonec uvolněně smála. Pak jsme zavřeli dveře. Pomalu jsme sešli ze schodů.

„Co budeme dělat?“ zeptal jsem se s dávkou vzrušení v hlase. Dlouho jsme na sebe neměli čas, ale dnes ano. V práci jsem si udělal volno a nechal tam jen Jaspera. Brzo nastane den, kdy se podniku budu muset vzdát. Těžko bych vysvětloval, proč nestárnu.

„Zahraješ mi ukolébavku, prosím?“ Podívala se na mě štěněčím pohledem. I když jsem chtěl dělat něco jiného, nemohl jsem ji odmítnout. Došel jsem k piánu a přitáhl si Bellu do náručí. Prsty se mi pomalu začaly pohybovat po klávesách. Bella mi seděla na klíně a pozorovala mě.

„Edwarde?“ zašeptala a já cítil její dech na krku. „Ano, lásko?“ odpověděl jsem a soustředil se na noty.

„Co kdybych ti řekla, že jsem těhotná?“ usmála se na mě. Krásná melodie se najednou vytratila. Zaraženě jsem se na ni podíval. Budeme mít další dítě?

„Vážně? Vážně jsi?“ zeptal jsem se, jestli jsem náhodou neslyšel špatně. Přikývla. Jednou rukou jsem jí zastrčil neposlušný pramínek hnědých vlasů za ucho. Pak jsem se naklonil tak, abych jí viděl přímo do tváře. 

„Kdybys řekla, že jsi těhotná, řekl bych, že jsem nejšťastnější chlap pod sluncem," usmál jsem se na ni. Spojila naše rty a já jsem si vychutnával tuhle dokonalou chvíli. Jeden nezbedník nám už vyrostl. Uměl se přeměnit ve vlka, kdy chtěl, a měl upíří vlastnosti. Byl jediný svého druhu. V upíří části dostal dar - čtení myšlenek. Nebylo to zrovna ideální pro rodiče. Bella byla štít. Ji neslyšel, a když chtěla, aby neslyšel mě, zaštítila mě. 

Vztah s mou biologickou matkou se nezměnil. Už se smířila s tím, že jsem si vzal Bellu. Nikdy se náš vztah ale nedal do pořádku. Třeba časem, kdo ví? 

Dokonce nás navštívil táta. Vždycky jsem mu vyčítal jeho novou ženu. Teď jsem ho ale chápal. Kdykoliv se na ni podíval, zazářily mu oči. Tak jsem to já měl s Bellou. Nemohl jsem se na něj zlobit. Odešel od mamky, aby byl šťastný. Odpustil jsem mu i to, že se nedostavil na svatbu. On ale nebyl zasvěcený do našeho tajemství. Z Edwarda se stal můj bratr. Těžko bych mu vysvětloval tu podobu. 

Celé těhotenství neskutečně rychle uplynulo. Zase jsem si vychutnával všechny těhotenské choutky mé manželky. Byly to ty úplně samé příznaky. Jenom konec byl jiný. Narodila se nám krásná holčička po mamince. Malá Elizabeth. 

Vytáhl jsem z lednice všechno, co se nabízelo. Dal to na tácek a pomalu se vydal nahoru do schodů. Edward mi s Tanyou zamávali z pohovky. Usmál jsem se na ně a překonal poslední schod. Přenesl jsem všechnu váhu tácku na jednu ruku a volnou si otevřel dveře, které jsem následně zase zavřel. Ležely na posteli. Moje princezny. Než jsem stihl přinést jídlo, tak mi usnuly. Došel jsem k volné straně postele a vlezl si k nim. Nahnul jsem se k uchu mojí lásky.

„Miluju tě," zašeptal jsem jí. Rty se jí pozvedly do jednoho krásného úsměvu. Neotevřela ale oči. Pomalu se mi otočila do náruče. Cítil jsem, jak mě její vlasy lechtají na bradě. 

„Já tebe," odpověděla mi a já jí vtiskl polibek do vlasů. Spokojeně jsem zavřel oči. Byl jsem šťastný - už navěky. 


Nejdříve bych chtěla poděkovat za všechny komentáře, co se tu po celou dobu psaní povídky objevovaly. Vážně mě hnaly vpřed. Povídka mi bude chybět, ale všechno jednou končí. Doufám, že se ještě někdy „potkáme“. Možná si ode mě ještě něco přečtete? Děkuju Vám za dobu, co jsem si mohla vyzkoušet, co všechno psaní obnáší. Byly jste skvělé. 



« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Edward kdo? Swan? - 36. kapitola - Konec:

 1 2 3   Další »
22. danje
07.07.2013 [3:52]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

21. laura458
21.01.2013 [22:15]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

04.06.2012 [22:12]

kollart Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

19. Adus15
04.06.2012 [17:15]

Adus15Nádherná povídka a nádherný konec. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

04.06.2012 [14:07]

jesikatauzasny Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

03.06.2012 [21:01]

Agule99Super!!! Emoticon Emoticon Emoticon

03.06.2012 [20:23]

BellaSwanCullen8nádherný koniec Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

15. Domik
03.06.2012 [17:02]

Domik Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

03.06.2012 [16:01]

Michangela Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

13. nadenka
03.06.2012 [14:51]

Bravo! Neprosto úchvatná povídka! Jsem ráda, že jsem si ji mohla přečíst.... Jen mě mrzí, že už skončila... No nic... Jsi úžasná spisovatelka a já ti děkuji za tvoje dílo...

 1 2 3   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!