Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Edward kdo? Swan? - 35. kapitola

Tay


Edward kdo? Swan? - 35. kapitolaPak nastal den, který měl všechno změnit. Porod. Už jen to slovo mě děsilo. Nevěděla jsem, co se bude dít. Co je na mém těhotenství jiné. Jestli si myslíte, že jsem se vyhnula kruté bolesti, tak se mýlíte.

Ráj na zemi. I takhle se dalo nazvat posledních pár dní, co jsme s Edwardem strávili na ostrově Esme. Plavali jsme mezi korálovými útesy a ryby přede mnou neutíkaly. Mohla jsem se potápět, samozřejmě se šnorchlem. V džungli okolo mě poletovalo a hlasitě otravovalo několik různých druhů malých potvor – hmyz. To byla rozhodně jedna z nevýhod. Jenže moje pokožka byla pořád tvrdší než obvykle. Ta havěť neměla žádnou šanci.

Ve dne jsme bloudili džunglí a v noci mě Edward příjemně utahal. Nebo taky nic nebylo. Skončili jsme ihned na začátku, když jsme se unavení svalili na postel a usínali jsme s propletenými prsty. 

Byla jsem s Edwardem na pláži. Cítila jsem písek na zádech. Edwardova ústa se už nějakou dobu věnovala těm mým. To mi ale nestačilo. Chtěla jsem víc. Zatáhala jsem ho za tkaničku od kraťasů a jedním rychlým pohybem ji rozvázala. Usmál se tak, jak to dokáže jen on - od srdce s jedním vytaženým koutkem rtů. 
„Bello?“ uslyšela jsem najednou a pak jsem ucítila letmý dotek ve vlasech. Obraz mě a Edwarda na pláži mi pomalu mizel. Setřásli jsme kraťasy a…

„Lásko?“ Ucítila jsem dotek na rtech. Pomalu jsem otevřela oči. Udeřilo mě do nich světlo a já je znovu zavřela. Jeho rty začaly být naléhavější. Zapojila jsem se taky. Nohy jsem si obmotala okolo jeho pasu. Ruce jsem vpletla do těch krásných bronzových vlasů.
„Lásko, nestihneme letadlo,“ zaúpěl a já se odtáhla. Chtěla jsem si ještě přitáhnout peřinu. Jenže on mi ji pohotově sebral a zatvářil se jako vítěz. Vyhráno měl. Kdybych neměla takový hlad, jen tak bych z postele nevylezla. Malé o sobě dávalo vědět.

Zatvářila jsem se na oko naštvaně. Ale jak jsem se na něj mohla zlobit, když si to žehlil tak překrásným úsměvem? Otočil se na patách a já jsem nechápavě sledovala místo, kam mi zmizel. Zhluboka jsem se nadechla. Dostala se ke mně vůně kakaa a ještě něčeho? Byly to toasty? Vejce? Slanina? Všechno vyjmenované jsem ihned uviděla na podnose v náručí mého manžela. Teď už jsem byla jako beránek. Nějakým záhadným způsobem se nám podařilo vylézt z postele ven. 


Ruka v ruce jsme došli k lodi, která nás měla dopravit zpátky do Ria. Při první plavbě jsme zjistili, že se Edward na lodi bojí. Jeho tvář se měnila ze zelené na bělejší, než byla jeho kůže normálně. Povzbudivě jsem se na něj usmála a zatáhla ho směrem k lodi. Pomalinku za mnou cupital. V naší kajutě položil kufry a zavřel oči. Bylo mu zle a to byl měnič. Rychle jsem se k němu otočila.

„Mě ses nebál a takové malé lodi ano?" usmála jsem se na něj, a tím jsem se ho snažila rozptýlit. 

„Titanic měl být taky nepotopitelný," polkl. Vzala jsem ho za košili a přitáhla ho k sobě. 

„Měl bys myslet na něco jiného," pošeptala jsem mu přerývavě mezi polibky a otřela rty o ty jeho. Cítila jsem jeho pevné objetí a rty, které si vášnivě braly to, co bylo už navždycky jeho. Během našeho pobytu na ostrově, mi řekl, že se do mě otiskl. To bylo to nejkrásnější, co jsem kdy mohla slyšet. 

„Miluju tě," zašeptal. Já mu už neodpověděla, protože jsem se musela věnovat úplně něčemu jinému.

xxx

Po dlouhé plavbě a ještě zdlouhavějším letu jsme se ocitli zpátky ve Forks - chladném deštivém městečku. Rodina nás přivítala s otevřenou náručí a všechno spadlo zase do starých kolejí. Takhle uběhlo několik měsíců a měsíc po měsíci jsem na sobě pociťovala těhotenství stále ve větší míře.

Bříško, chutě, nálady. To všechno patřilo k těhotenství. Někdy jsem všechny okolo sebe málem zabila, ale pak byly dny, kdy jsem všechny nesmírně zbožňovala. Edward tyhle návaly emocí prožíval se mnou.  Přišly dny, kdy už jsem se pomalu ani sama nepostavila. Přes bříško jsem si už ani neviděla na chodidla.

Pak nastal den, který měl všechno změnit. Porod. Už jen to slovo mě děsilo. Nevěděla jsem, co se bude dít. Co je na mém těhotenství jiné. Jestli si myslíte, že jsem se vyhnula kruté bolesti, tak se mýlíte. Roztahování pánve nebylo nic příjemného.

Ale všechna ta bolest za to stála.

„Edwarde, zlatíčko, polož ten zapalovač,“ usmála jsem se na svého syna, který seděl na strejdovi Emmettovi a hrál si nebezpečně blízko jeho kůže. Emmett měl zaražený výraz. Nevím, proč mu ten pakůň dával zapalovač do ručičky. Edward našpulil pusinku a natáhl se ke mně. Zaraženému strejdovi se uvolnil obličej. Můj malý nezbeda mi podal svou zbraň hromadného ničení. Vyhoupla jsem si ho do náruče a dala mu pusu na líčko. Obtočil mi ručičky kolem krku.

„Jdeme spinkat,“ zašeptala jsem mu. On se na mě nesouhlasně podíval. Pomalu jsem s ním začala vycházet schody, když se ozvaly vchodové dveře. Dovnitř vešel Edward s kufříkem v ruce. Nesmírně mu to slušelo, jako v podstatě vždycky, když přišel z práce.

Během posledních pár měsíců Edward s Jasperem rozjeli firmu, která jim začala dost slušně prosperovat. Když nás uviděl, jako obvykle se mu štěstím rozšířily zorničky. Rychle si sundal boty, kufřík odhodil někam do rohu a malého si vzal k sobě. Dal mi něžnou pusu na rty. Pochoval malého a já se utápěla v našem dokonalém světě. 


Nadenka: Děkuju za "motivaci" v podobě vyhrožování. :) Popohnalo mě to nesmírně dál. :) 

Kikuska: Tvůj nesmírně dlouhý komentář mi vykouzlil úsměv na rtech, děkuju za něj! :)

Další velký dík Liongirl, Pegi, Kačce, Hellokitty, Lullaby, AddyCullen, Domíkovi, UV, kachnullce, BelleSwanCullen8, Simi, AntieCullen, Terce, Verce0, Jessikatě, s, lelus, Ediandbellacullens.

Víte, co mě u Vás nesmírně potěšilo? Že u Vás kapitolka zanechávala nějaké emoce a vy jste si stály za svým názorem a dokázaly jste o něm diskutovat. :)

S touhle povídkou se mi bude loučit nesmírně špatně, ale všechno musí jednou skončit. Vzhůru k napsání poslední kapitoly...

P.S.: Doufám, že nejste z předposlední kapitolky zklamané.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Edward kdo? Swan? - 35. kapitola:

 1 2   Další »
17. Wera
24.04.2012 [9:24]

Wera Emoticon

16. Domik
21.04.2012 [18:44]

Domikten konec byl tak roztomilý! škoda, že už bude konec

15. Pegi
21.04.2012 [10:47]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

14. Kačka
21.04.2012 [8:35]

Zklamaná? Vůbec ne!!! Kapitolka byla moc hezká! Jsem ráda, že to takhle hezky dopadlo Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Těším se na poslední díl a doufám, že poté napíšeš další povídku Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

20.04.2012 [21:08]

krásna kapitola....len ma trochu mrzí že je predposledná...včera som si tak z nostalgie prečítala celú poviedku od začiatku a nemá chybu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12. nadenka
20.04.2012 [21:00]

No moment..Tahle kapitolka je předposlední??? Tak to ani náhodou! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11. nadenka
20.04.2012 [20:58]

Jestli tu co nejdříve nebude další díl, tak budu vyhrožovat dál!! :D Ale teď vážně. Tento příběh jsem si hrozně moc oblíbila. Ne, já ho miluji.... Líbí se mi představa, že je Edward sněhobílí vlk a Bella sněhobílá upírka. Prostě dokonalé... Moc se těším další kapitolku... Jantak dál Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

20.04.2012 [20:55]

kikuskaUrčite kapitolka nesklamala. Bola tak rozkošne sladká a pohodová. Emoticon Emoticon Emoticon A Ed a Bella majú malého Edwarda. Emoticon Ktorý chce, len tak mimochodom, podpáliť strýka Emmetta. Emoticon Emoticon A priznám sa, že som poriadne zvedavá, čo vykúzliš v poslednej kapitolke. No a ešte niečo. Ten Edward s kufríkom ma vážne dostal, keď si predstavím, čo bol zač na začiatku. Emoticon Ale nie, bolo to rozkošné a sladké. Emoticon Emoticon Emoticon

20.04.2012 [20:31]

BellaSwanCullen8úžasná kapitolka ako vždy Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

8. reneesmecarliecullen
20.04.2012 [20:19]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!