Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Edward kdo? Swan? - 34. kapitola

ggggggggggg


Edward kdo? Swan? - 34. kapitolaDen po dni se ukázalo, že se ze mě stal poloupír. Dítě potřebovalo jídlo a stejně tak krev. Bylo jedinečné. Matka upír, otec měnič.

Edward:

„Tak kam půjdeme?" zeptal jsem se a v duchu si představoval poklidný podnik a pár piv, co bych si tam dal. To bych sebou ale nesměl mít Erika a pár známých z Phoenixu. Nick mě strčil do auta. 

„To je snad jasný! V Seattlu je naprosto nejlepší klub!" zavelel Erik a kluci s ním nadšeně souhlasili. Místo, které vybral on, nemohlo být cudné. Emmett a Jasper se snažili začlenit a docela se jim to i dařilo. Podávali nadlidské výkony. Jejich konverzace se pohybovala okolo fotbalu, přes drahá auta až po baseball. Snažil jsem si to užít, i když jsem nic takového nepotřeboval. Tohle je moje poslední noc jako svobodného, uvědomil jsem si a následně se usmál.

Dojeli jsme do klubu, který jsem si skoro takhle podle Erikova charakteru představoval. Kluci byli nadšení. Už jsem tu i byl. Okolo tyčí se vlnily polonahé dívky. Proč bych se měl dívat na ně, když mám doma nejkrásnější dívku pod sluncem?

Pozoroval jsem ostatní, jak se baví. Nemohl jsem se přestat smát nad sázkou Emmetta a Nicka - kdo toho vypije víc? Ze začátku to vypadalo jasně. Nick do sebe bezhlavě házel panáka za panákem. Emmett ho do sebe házel s odporem. Jenže pak se stav změnil. Nickovi se alkohol začal dostávat do krevního oběhu, zatímco Emmett pil pořád se stejným zděšením. Takže když Nick skončil pod stolem, vítěz byl jasný.

Já jsem v ruce protáčel sklenici s whisky a komunikoval s ostatními. Všichni si vychutnávali, že se po mně můžou jednou v životě vozit. Dávali mi rady "první" společné noci. Dokonce mi Jasper poradil, jak používat ochranu. Bavil jsem se až dokonce, kdy jsem se nějakým záhadným způsobem dostal do auta.

 

Bella:

Seděla jsem za zrcadlem a koukala, jak se okolo mě všichni otáčí. Alice mi nanášela makeup a Rosalie mi vlasy upevňovala do krásného drdolu.

Edward tu nebyl, večer ho Alice vyhodila a šel s kamarády a mými bratry na rozlučku se svobodou. Bratři preferovali brutální lov jako perfektní rozlučku. Edward by s tím ale nesouhlasil. Z představy, že jsou teď někde v striptýzovém baru a Edward může dělat bůhvíco, jsem nebyla zrovna nadšená.

„Bello!" okřikla jsem se. Věřila jsem mu a milovala jsem ho. On miloval mě. Pousmála jsem se nad svou žárlivostí. Tohle byl můj den. Nikdy jsem si nemyslela, že si vezmu jednou měniče. Přirození nepřátelé, kteří se do sebe zamilovali. Znělo to trošku jako Shakespearův Romeo a Julie, já ale doufala v lepší konec. Ruka mi sklouzla k mému - prozatím malému - bříšku. 

„Ahoj,“ pozdravil mě někdo nový. Jeho obličej mě nezajímal. Zase někdo, kdo se mě pokusí dostat. Upoutala mě ale jeho vůně, byla nepřekonatelná. Odpočítávala jsem minuty než zazvoní a zakázala jsem si otáčet se. Zazvonilo a já vyběhla jak střela.

To jsem ho poprvé cítila. Kdyby mi někdo tenkrát řekl, že se do něj zamiluju, vysmála bych se mu.

To je Isabella Cullenová,“ řekl Erik tomu novému. Cítila jsem na sobě jeho pohled. Přisedla jsem si k rodině.  
„Nech si o ní zdát, tu nedostaneš! O nikoho tu nestojí.“ Erik o mě jevil už nějakou dobu zájem, měl smůlu, chlapec.
„Kdo jsou ti vedle ní?“ zeptal se ten nový.
„To jsou Cullenovi, adoptované děti doktora Cullena, stejně jako Isabella,“ pokračoval s výkladem o mé rodině Erik. Znovu jsem cítila jeho pohled v zádech. Po minutách naší hry na lidi začali všichlni vstávat. Já jsem ještě chvíli seděla a byla zvědavá na nového zvědavého spolužáka. Rychle jsem se ohlédla a uviděla tu nádhernou tvář. Celá poblázněná jsem se otočila a běžela za ostatními.

„Už máš připravené jméno, kdyby to byl kluk? A nějaké pro holčičku?“ usmála se na mě do zrcadla Rose a tím mě vytáhla ze zamyšlení. Nad jmény jsem ještě nepřemýšlela.

„Určitě něco s Edwardem vymyslíme,“ odpověděla jsem a pohladila znovu své bříško. Rose chápavě přikývla a věnovala se dál své práci. Alice udělala poslední tah tužkou a já byla podle ní oficiálně dokonalá nevěsta.

Den po dni se ukázalo, že se ze mě stal poloupír. Malé potřebovalo jídlo a stejně tak krev. Bylo jedinečné. Matka upír, otec měnič. Edward posledních pár dní nedělal nic jiného, než to, že si s bříškem povídal. Bylo to roztomilé a já jsem jeho blízkost milovala. Jenže teď tu nebyl a já si přišla najednou neúplná. Povzdychla jsem si. Já už bez toho vlka nedokázala vydržet ani jedinou noc.

XXXX

Postavila jsem se před zrcadlo a pozorovala krásné bílé šaty, které jsme s Alice vybíraly hodiny. Její schopnost vidět do budoucnosti nám to moc nezlehčovala. Nejdříve jsem se rozhodla pro jedny, pak jsem ale uviděla další a moje rozhodnutí se změnilo. Přes všechen čas, co jsme v prodejně strávily, jsem si to užila. Konečně se všechno točilo kolem mě a nemusela jsem pozorovat sestry, které se na svojí x-tou svatbu neskutečně těší. Tehdy jsem jim tiše záviděla. Měly muže, které milovaly a oni zas je. Já byla sama. To se ale brzo změní. Povytáhl se mi jeden koutek nahoru.

Paní Swanová – jak hezky to znělo.

„Je čas,“ řekla Alice a podala mi kulatou kytici svázanou z bílých růží. Ohnula jsem se a přičichla si. Voněla krásně a byla to moje svatební kytice. Nemohla jsem ji milovat víc. Rose a Alice vypadaly nádherně. Pomalu jsme přešly až ke dveřím, kde na nás čekal Emmett, který nás dovezl až ke kostelu.

„A tak si tě někdo po desítkách let konečně vezme,“ vzdychl si Emmett před kostelem a podal bankovku Jasperovi. Ten se jen usmál a praštil Emma do ramene, pak mi oba zmizeli z dohledu. To bylo jejich jediné štěstí.

Pomalu jsem přešla ke Carlisleovi, který na mě čekal. Uslyšela jsem tradiční Wágnerův pochod. Holky prošly přede mnou. Začala jsem být nervózní. Carlisle se na mě povzbudivě usmál. Uložil moji ruku do své a já se snažila uklidnit. Bello, ty bys přece nespadla.

Vrátila se mi část mé lidskosti. Ta část byla totálně nešikovná. Nádech - výdech. Křečovitě jsem sevřela Carlisleovu ruku a pomalu jsme se vydali k oltáři. Na konci dlouhé uličky stál ten nejdokonalejší muž, kterého jsem kdy viděla. Jeho oči zářily a na tváři měl mnou tolik milovaný pokřivený úsměv. Překonala jsem vzdálenost mezi námi a Carlisle vložil moji dlaň do té Edwardovy. Ten se vítězně usmál a propletl si prsty s mými. To já jsem tu byla vítěz.

„Já, Edward Swan, odevzdávám se tobě, Bello Cullenová. Slibuji ti věrnost v časech dobrých i zlých, ve zdraví i nemoci, v hojnosti i nedostatku. Chci tě milovat a ctít po celý svůj život, dokud oba budeme živi,“ odřekl svůj slib Edward a navlékl mi můj snubák. Já jsem ho následovala. Celou tu dobu jsem se nemohla odtrhnout od Edwardových očí. Zářily štěstím. Pak nás kněz prohlásil za manžele a ženich mohl konečně políbit nevěstu.


Chtěla bych poděkovat Simi, která mě na shrnutí popostrčila k další kapitole. Taky bych chtěla poděkovat ostatním, kteří komentují. Pro autora jsou komentáře jediné, co ukáže kvalitu napsané kapitoly. Jestli jste došly se mnou po dvou letech až sem, vážně Vás obdivuju. Tahle kapitolka se mi nepsala dobře, možná to bylo tou svatbou, které jsem se tak strašně bála.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Edward kdo? Swan? - 34. kapitola:

 1 2 3   Další »
23. Wera
24.04.2012 [9:20]

Wera Emoticon

22. nadenka
15.04.2012 [10:03]

BACHA NA MĚ! MÁM VRAŽDÍCÍ NÁLADU A JEŠTĚ K TOMU SE TU DALŠÍ KAPITOLA NEOBJEVILA UŽ MĚSÍC! VÁŽNĚ SI NA MĚ DÍVEJ POZOR! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11.04.2012 [18:55]

kikuskaAhoj, tak... Dnes som sa dosť nudila, tak som si povedala, že si niečo prečítam a narazila som na tvoju poviedku. Bola mi povedomá a dokonca som zistila, že som ju už čítala. Teda, tie prvé kapitoly, pod ktorými sú aj komentáre pod mojou prezývkou. No lenže potom sa tu poviedka dlho neobjavila a ja sa veľmi ospravedlňujem, ale zabudla som na ňu. Emoticon Emoticon Taktiež sa ospravedlňujem, že som komentár nenechala pod každou kapitolou a neviem čím sa ospravedlniť, takže poviem pravdu. Povedala som si: Kašlem na to. Nepriznám sa, že to čítam, pretože tie moje prvé komentáre sú vážne malinko divné. Emoticon No ale výčitky svedomia mi nedali a ja som musela napísať a to nehovorím o tom, že si to naozaj zaslúžiš. Dej ma úplne pohltil a každou kapitolou bolo vidno, že si sa v písaní zlepšovala a zlepšovala. Emoticon Emoticon Mňa osobne hrozne dostalo Bellino tehotenstvo. Nečakala som, že by mohlo byť vôbec možné v tomto prípade, ale priznám sa, že ma to veľmi potešilo. Na detičky mám proste slabosť. Emoticon No ale nebudem predbiehať, najskôr ma dostala Edwardova premena a to je v tom komentári pod kapitolou aj vidno. Emoticon A mne to nedá, vážne sa za ten komentár ospravedlňujem. Emoticon Emoticon No a ďalšia vec, ktorá ma odrovnala bol koneic z jednej kapitol. Končilo to myslím nejako takto: A zrazu ma na zemi nedržalo vôbec nič. Poviem ti, vtedy som takmer dostala infakrt. Emoticon Ale akonáhle som uvidela, čo sa stalo Edovi naozaj, prišlo mi to hrozne vtipné. A musím povedať, že to sa ti vážne podarilo. Emoticon Emoticon A vlastne celkovo je poviedka veľmi pekná a ja sľubujem, že pokiaľ tu uvidím pokračovanie a nezabudnem naňho, tak si kapitolku prečítam a už určite pod ňou bude komentár. A nielen pod ňou, ale aj pod všetkými ostatnými. Emoticon Emoticon Emoticon No a týmto ťa tak trošičku žiadam o pokračovanie, pretože som vážne zvedavá, aké bude dieťa upírky a meniča. Naozaj veľmi, veľmi pekná poviedka. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

20. nadenka
08.04.2012 [9:53]

Jestli tu do týdne nebude další kapitola UMŘU a ty se mnou!!!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

19. DyDy
27.03.2012 [18:10]

DyDyAhoj, fakt teď netuším:). Snad to do týdne dopíšu:).

27.03.2012 [17:01]

liongirlSuper :D :D kedy bude dalšia kapča ???

17. Pegi
20.03.2012 [12:15]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

16. Kačka
20.03.2012 [8:54]

super Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

19.03.2012 [22:04]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

14. Lullaby
19.03.2012 [18:49]

OPOVAŽ SE NASPAT EPILOG nejdřív chci vidět co bude z toho dítěte :D , !! , jinak krása a snaž se psát rychlejc nebo tu uschnu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!