Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Edward kdo? Swan? - 32. kapitola

Foto UH


Edward kdo? Swan? - 32. kapitolaPles byl krásný. Téma plesu bylo jasné – Casino, Bond. Tancovali jsme několik písniček, dokonce i na tu naši. V čem jsme se lišili bylo to, že jsme nepili alkohol. Já z pochopitelných důvodů a Edward dneska pít nechtěl.

Tak neuvěřitelně mi chyběl. Položila jsem si ruku na jeho vypracované břicho a natáhla se k polibku. Uvěznil mě v náručí a já jsem se nemohla nabažit dokonalé souhry našich rtů.
„Oblékat! Jinak to nestihnete,“ vypískla Alice.

Nasedla jsem ve Volvu na místo řidiče a čekala, kdy vyjde Edward ven. Alice ho chytla ve dveřích a zjistila, že mu musí vyměnit kalhoty. Bylo to něco, co jsem u Alice ještě nezažila. Vždycky věděla, jestli to bude na dotyčném sedět dobře nebo ne. U Edwarda to byla ale výjimka. Slyšela jsem pošťuchování při převlékání a pak už nic. Něco se najednou snažili utajit, protože jsem vůbec nic neslyšela. Asi mu psala vzkazy na papír? Odkdy mají spolu nějaká tajemství?

Po pár minutách Edward vyšel a pozastavil se nad tím, že sedím za volantem. Přešel na stranu spolujezdce a nastoupil. Zapnul si pás a mě připoutal taky. Jako kdybych mohla nabourat! Vlastně mohla bych teď nabourat?

„Co to máš s Alice?“ snažila jsem se to z něho vypáčit. Byla jsem holt zvědavá.

„Nic převratného. Prostě se jí nelíbily ty kalhoty,“ pozvedl na mě jeden z koutků jeho dokonalých rtů. Přikývla jsem a vyrazila. Celou cestu měl na tváři zamyšlený výraz a koukal před sebe. Trochu mě to děsilo, ale nechala jsem to pro teď být.

Ples byl krásný. Téma plesu bylo jasné – Casino, Bond. Tancovali jsme několik písniček, dokonce i na tu naši. V čem jsme se lišili bylo to, že jsme nepili alkohol. Já z pochopitelných důvodů a Edward dneska pít nechtěl. Jednou si pro mě na tanec přišel Jacob Black. Edwardovi se to moc nelíbilo – mně taky ne –, ale šla jsem. Nevím, čím to bylo, ale vždycky když jsem odešla, tak se k Edwardovi začala lísat nějaká holka. Máš neskutečně sexy přítele, čím to asi bude, Bello? Když si pro mě přišel Mike, odmítla jsem ho. Nehodlala jsem tu Edwarda už nechat samotného.

 

Edward:

Pořád jsem nevěděl, jak ji požádat. Alice mě ještě odchytla a musel jsem si převléknout kalhoty. Když vám pak na očích pořádajícího maniaka vypadne z kapsy prsten, jste zaručeně v háji. Člověka to stojí všechny nervy. Při mém dumání nad žádostí mi nepomáhalo, že se tu na mě lepily přísavky, jak jsem jim později říkal.

Vždycky přišla nasupená Bella, ale já jsem byl v klidu. Očividně viděla, jak jsem se „náletům“ bránil, a to bylo také moje jediné štěstí. Proto jsem byl ušetřen žárlivých scén.

Když odmítla Mika, ulevilo se mi. Vzal jsem ji za ruku a táhl nás ven, kde byl altánek. Tančilo se tam na hudbu, která se ozývala zevnitř. Bylo to naprosto romantické místo.

„Můžu prosit?“ Blýskl jsem po Belle nervózním úsměvem. Přikývla a já jsem nás zavedl na parket. Začali jsme se pohybovat v rytmu pomalé písně.

„Bello, jak si představuješ naší budoucnost?“ zeptal jsem se najednou. Zvedla hlavu z mé hrudi a podívala se mi do očí.

„Jak si ji představuješ ty?“ zeptala se nazpátek. Chtěla to slyšet nejdřív ode mě.

„Já vidím malý rodinný domek na samotě u lesa. Jestli chceš, nemusel by být na samotě, vím, jak miluješ svoji rodinu. Okolo nás bude poletovat krásná malá holčička, která bude mít krásné hnědé oči. Smířil bych se i s Emmettem, který nás bude navždycky podpichovat, a s Alice, která si z nás bude dělat panenky,“  usmál jsem se a představil si ji, jak nás asi zrovna teď pozoruje.

„Takhle jsem si to vždycky představovala, až na toho Emmetta,“ zašeptala a obmotala mi ruce kolem krku. „Toho budeme muset jednou zpacifikovat,“ zasmála se a mně při té představě zacukal koutek.

„Chtěl jsem, aby to bylo jedinečné, dokonalé.“ Přestal jsem kroužit a my stáli uprostřed parketu.

„Jenže já už nechci čekat.“ Okolo nás svítilo tisíce žárovek, které osvětlovaly parket. Vzal jsem Bellu za ruku a klekl si na jedno koleno. Vypadala, jako kdyby to s ní mělo seknout. Sáhl jsem do kapsy a vytáhl krabičku s prstýnkem.

„Bello, miluju tě a stejně tak miluju naše dítě. Chci s tebou a naším malým strávit zbytek věčnosti, protože teď už bez vás nedokážu žít. Prokážeš mi tu neskutečnou čest a vezmeš si mě?“ pronesl jsem, jak nejlépe jsem dovedl.

Belle stekla slza po pravé tváři a vrhla se mi kolem krku. Po dlouhém a něžném dotyku naších rtů mi konečně odpověděla.
„Ano, vezmu si tě. Protože já už bez tebe nedokážu existovat.“ Pohladil jsem ji po tváři a nasadil prstýnek, který nás spojí navždy.

V tu chvíli se Bellin pohled přesunul dolů. Usmála se. Vzala mě za ruku a položila si ji na břicho. Cítil jsem, jak se malé pohybuje. V tuhle chvíli se nemohlo nic pokazit. Byli jsme nesmírně šťastný.

„Takže ses nechala zbouchnout, Cullenová?“ uslyšel jsem najednou hlas toho blbce Blacka vedle nás. Stáhl jsem ruku a odstoupil od Belly, nechtěl jsem jí ublížit, až Blackovi rozbiju tvář.

„Tobě do toho nic není! Laskavě odejdi, nebo se neznám!“ vyprskl jsem na něho. Pohrdavě se zasmál a odstrčil od sebe svoji dnešní partnerku.

„Edwarde, nech ho, půjdeme pryč,“ přemlouvala mě Bella. Rychle jsem ještě zavadil pohledem o Jacoba a pak mi sklouzl na malou blondýnu vedle něho. Když jsem uviděl její tvář. Už mě na zemi nic nedrželo.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Edward kdo? Swan? - 32. kapitola:

 1 2 3   Další »
27. Wera
24.04.2012 [8:56]

Wera Emoticon

26. Antje
14.02.2012 [23:14]

tak doufám, že tou poslední větou si myslela, že se proměnil a vrhl na Jackoba.. Jinak.. chraň tě ruka Páně! :D ne.. je to skvělá povídka, celej příběh.. myslíš, že až jí dopíšeš, že bys mi to celý mohla v nějakym wordu poslat na mail? samozřejmě čistě pro soukromé účely.. :) jinak mail: cernobilapastelka@seznam.cz ;)

25. EdMaDo
14.02.2012 [12:21]

EdMaDoDěláš si ze mě srandu?! ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá. Nemůžu s evyjádřit. Takže hned další kapitlu, protože tohle tohle tohle.... NEJDE!
Samozřejmě to bylo hezká kapitola, až do jedné blbé chvíe... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

24. Kačka
13.02.2012 [14:01]

Ne to ne!! já říkala, že chcu radši konec. Tohle fakt ne!! Nemůže se do ní otisknout!! vždyt si říkala, že se otiskl do Belly!! Sice divně, ale jo!! No tak!!

12.02.2012 [17:11]

BellaSwanCullen8ďalšiu prosím! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12.02.2012 [15:32]

alicecullenhale2 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
veď on je otlačený do Belly... Emoticon
to by si neurobila však... Emoticon
ale naozaj skvelá poviedka musím to napísať lebo je to prvý koment k nej... Emoticon
takže fantastická kapitolka... Emoticon
ale ten koniec to bude trápenie pokiaľ neuvidím pokráčko... Emoticon
už sa strašne teším na ďalšiu kapitolku... Emoticon Emoticon Emoticon

12.02.2012 [14:01]

AddyCullenNéééé... To nemůžeš, to nesmíš!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

20. UV
12.02.2012 [5:53]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12.02.2012 [0:38]

MichellCullenPrvní co mě napadlo byl otisk ale pak sem si řekla proč by tam bylo už mě na zemi nic nedrželo? Otisk znamená že tě na zemi drží ta jediná osoba do které se vlkodlak otiskne takže se nechám překvapit

18. E.T.
11.02.2012 [23:25]

To přece není možné! Vždyť se otiskl do Belly! To jim nemůžeš udělat, když spolu čekají dítě! Takže doufám, že s tím nic nedrželo na zemi jsi myslela, že letěl vzduchem, aby vymlátil z Jacoba duši. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!