Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Edward kdo? Swan - 10. kapitola

Jane Volturi


Edward kdo? Swan - 10. kapitolaBitka? :D Nebo ne? :D

„Edward,“ omámeně jsem se představil. Usmála se mi, a pak se začervenala. Byla tak roztomilá.
„Rachel,“ uslyšel jsem nádherný hlas.
„Tebe jsem tu ještě neviděl, jsi tu nová?“ zeptal jsem se a snažil se nahodit svůj zakřivený úsměv. Možná mi to ale nevyšlo, nevím proč.
„Přestoupila jsem sem ze školy v rezervaci,“ řekla a podívala se dolů. Přemýšlel jsem, co odpovím, než do mě někdo strčil zezadu. Všechno mi zkazil.

„Co blbneš?“ snažil jsem se, aby to vyznělo klidně. Teprve teď se mi naskytla šance podívat se do Jacobovy tváře. Ten hajzl!
„Budeš se od ní držet dál, rozumíš?“ pištěl na mě.  To jsem rozhodně nechtěl. Nechápal jsem, proč se tak chová. Asi se mu líbila.
„Ty chceš, abych se od tebe držel dál?“ podíval jsem se na ni. Ustrašeně koukla na Jacoba, který zakýval hlavou.
„Chci,“ vyšlo z ní. Jacob ji táhl pryč, když se ohlídla. Nahodil jsem pohled alá štěňátko a odkráčel jsem s „ocasem dole“. Rozhodně jsem se ale nevzdal.

Celý den jsem přemýšlel o incidentu, který se stal ráno na parkovišti. A rozhodně jsem se Blacka nebál. Vážně už by mohl pochopit, kdo je tu ta jednička.

„Ahoj, Edwarde,“ usmála se na ně Jessica, která okolo mě právě procházela. Já jí ale nevěnoval ani pohled. Už jsem ji nepotřeboval. Byla tu Rachel. A stejně jsem ji měl jen proto, abych provokoval Isabellu. Když viděla, že ji ignoruju, otočila se a s pláčem vyrazila na dívčí záchody. Prudce za sebou práskla s dveřmi. Na to jsem neměl nervy. Postavil jsem se a kráčel pryč.

Když jsem uviděl Rachel samotnou u skříňky, zrychlil jsem krok a zastavil se přímo před ni.

„Ahoj," usmál jsem se. Úsměv mi oplatila a nenápadně se porozhlédla.
„Hledáš někoho?" pobaveně jsem se zeptal a čekal, jakou vymyslí odpověď. Bylo vidět, že se Jacoba bojí, nebo aspoň že má Jacob respekt.
„Jo. Vlastně Jacoba." To se ji líbil víc než já nebo co?
„Aha," vymáčkl jsem ze sebe a připravoval se k ústupu a promyšlení dalších tahů. To by se stalo, kdyby mě nezachytila za ruku.
„Jacob je můj prudérní bratr," usmála se na mě. Bratr? To se mi vážně hodilo, aspoň jsem věděl, jak se mu pomstít za poškrábanou motorku.

„Víš, chtěl jsem se tě zeptat, jestli bys se mnou někam někdy nezašla?˝zeptal jsem se narovinu. Jemně zčervenala, a pak pomalu přikývla. Je možné, že jsem ji měl už teď rád?
„Dobře," odpověděl jsem a chtěl jsem ještě konverzovat, jenže mě chytil Jacob za košili a strčil se mnou do skříňky, která se zakymácela. Moje sebeovládání bylo v tu ránu v tahu. Moje srdce začalo zběsile uhánět jako o závod. Vztekem se mi začalo klepat celé tělo.

„Už toho mam dost!" Vrhl jsem se na něj. Uštědřil jsem mu jedno pěstí, až skončil na zemi. Nafoukl se jako ropucha, postavil se a pokračoval. Všiml jsem si, jak na nás Rachel ustrašeně zírá, už jsem mu ránu tedy nedal. Nechal jsem do sebe bušit, nejlepší bude hra na chudáčka, věděl jsem.

„Jacobe, nech ho!" křičela mezitím na něj.  Jenže já pořád odolával jeho pěstím - ránám. Vlastně se mi to docela hodilo, jako balící prostředek. Už okolo nás byla seskupená celá škola, když přišel můj oblíbený ředitel, který to už nějakou dobu táhl s mojí mámou. To byla dobrá chvíle na hru na chudáčka. Jacob byl v pohodě. Z mé jedné rány mu tekla krev jen z nosu. Za to já vypadal jak převálcovaný bagrem.

„Blacku, do ředitelny a to hned!" Bouchač se uklidnil a já věděl, že mám prozatím vyhráno.

„A ty na ošetřovnu," řekl. Otočil se a odešel s Blackem v zádech.

„Zkus se jí dotknout! Zabiju tě!" vyhrožoval. Zákazy jsou od toho, aby se porušovaly. Bylo mi hned jasné, že to tímto sporem neskončilo a já Jacobovi nebudu dlouho nic dlužný, to mi věřte.

„Panebože, jsi v pořádku?“ Dívala se na mě ustaraně. To jsem přesně chtěl. Vzpřímil jsem se. A nahodil úsměv.

„Vlastně to trošku bolí." Plně jsem se usmál, což způsobilo, že jsem si ještě víc poranil ret. To jsem moc nedomyslel. Doprovodila mě na ošetřovnu, a pak mě opustila. Byla tu první den a já nechtěl, aby přišla na hodinu pozdě.

Začala mě bolet hlava... Vážně jsem to nepromyslel. Na většinu holek tohle platilo, doufám že i na ni. Z ošetřovny mě poslali přímo domu, asi jsem vypadal špatně. Chtěl jsem zavolat mamce, ale ona mi to nezvedala…

 

Další>


 

Doufám, že nejste zklamané. :) 
Přikládám fb. :) Kde si můžete postěžovat, a kam postupem času začnu přidávat stav rozepsaných kapitol.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Edward kdo? Swan - 10. kapitola:

 1
2. Wera
23.04.2012 [11:51]

Wera Emoticon

1. kikuska
31.07.2011 [0:13]

Jacob by mal Edwarda pekne zmlátiť, aby sa nám Edward držal ďalej od Rachel. Rachel nech si robí čo chce. A Edward bude pekne krásne s Bellou. Pokiaľ nie tak ten chlapec uvidí čoho som schopná a stavím všetky svoje prachy nato, že sa mu to nebude ani trochu páčiť. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!