Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Edward a Bella ako Romeo a Júlia - 38. kapitola

aaaaaaaaaaaaaaa


Edward a Bella ako Romeo a Júlia - 38. kapitolaS ohľadom na to, že sa pomaly blížime k finále, sa už v tejto kapitolke veľa neudeje. Príjemné čítanie. Lolalita

38. kapitola

 

Jacob:

Keď som prišiel domov, Billy sledoval zápas a šťavnato nadával.

„Dočerta, aj na tom vozíku by som to zahral lepšie,“ kričal na televízor. Musel som sa zasmiať.

„Radiť - to vieš,“ skonštatoval som. Billy sa na mňa pobavene pozrel.

„Ako sa má Bella?“ opýtal sa pohotovo.

„No, chce, aby sme za ňou prišli,“ povedal som a sadol si na pohovku.

„Do toho upírieho hniezda ma nikto nedostane,“ povedal podráždene.

„Nie tam, ale do domčeka Swanovcov.“ Billy sa na mňa prekvapene pozrel.

„Už ho začali opravovať?“ opýtal sa so zdvihnutým obočím.

„Pokazil som švagrovi prekvapenie. Pijavice na ňom pracujú vyše týždňa. Malo to byť prekvapenie pre Bellu,“ šepol som.

„Ty si jej to vyzvonil, čo?“ Začal sa smiať.

„Nie celkom, ale zajtra sa tam chce ísť pozrieť a ešte nie je dokončený. Seth a Jared sa ponúkli, že pomôžu a ja idem tiež. Budeme robiť celú noc, aby sme to stihli.“ Pozeral som uprene na televízor. Billy vzal ovládač a vypol ho.

„Prečo to tak súri. Veď Bella bude prekvapená aj keď je tesne pred dokončením.“ Nechápavo sa na mňa pozrel.

„Ten strapatý je strašný puntičkár. Všetko musí byť dokonalé. Bella bude mať radosť, tak pomôžeme. Potom ťa tam vezmem, aby si videl jej prekvapenie a porozprávate sa,“ povedal som s úsmevom.

„Po prvé, idem dnes s vami. Niekto tam na vás musí dozrieť a po druhé, čo mi chce Bella povedať?“ Pozrel sa na mňa tým svojím nekompromisným pohľadom.

„To ti musí povedať ona,“ šepol som.

„Mám si zobrať aj prášky na srdce?“ opýtal sa po chvíli.

„Radšej všetky čo máš,“ povedal som si popod nos, ale Billy to, samozrejme, počul.

„Ak mi to povieš teraz, budem mať čas, pripraviť sa na to po psychickej stránke.“ Billy na mňa tlačil, ale ja som vedel, že by to mala povedať sama, tak som ho nekompromisne odbil. Večer som šiel k autu. Billy už sedel pripravený vo vozíku.

„Kam akože ideš?“ opýtal som sa so zdvihnutým obočím.

„Nechceš mi to povedať ty, tak sa opýtam priamo môjho zaťa,“ povedal s ironickým podtónom. Billy odmietol vyjednávať, tak som ho naložil. Keď sme došli k domu, pijavice už vo veľkom pracovali. Bol tu aj Seth a Jared. Jared brúsil zábradlie na terase a Seth pobiehal s farbou. Okamžite k nám pribehol Edward. Podal Billymu ruku a on ju, na moje prekvapenie, prijal.

„Rád ťa vidím, Billy,“ povedal Edward a vybral vozík z kufra auta.

„Odviedli ste tu kopec roboty. Vyzerá ako nový,“ povedal Billy obdivne a môj švagor sa škeril, akoby to celé robil sám.

„Ďakujem. Chcem, aby sa Belle páčil. Presťahujeme sa sem. Budeš ju sem môcť chodiť navštevovať častejšie,“ šepol Edward a hneď začal horlivo vysvetľovať, čo všetko vymenil a zrekonštruoval. Billy mu len prikyvoval. Už som začínal mať pocit, že sa ho to môj otec neopýta, no Billy nesklamal.

„Jacob mi vravel, že mi chce Bella niečo povedať,“ šepol. Edward zmeravel.

„Áno,“ uškrnul sa a pozrel na mňa.

„No, nech je to čokoľvek, asi by si mi to mal povedať dopredu. Mám Bellu rád a nerád by som zareagoval nesprávne. Bellu by to potom trápilo,“ povedal Billy a mne bolo do smiechu. Môj otec presne vedel, ako na tú pijavicu. Edward nedopustí, aby sa Bella akokoľvek ublížilo. Videl som na ňom, ako premýšľa.

„Ona ti to chcela povedať sama, ale myslím, že nezareaguješ nadšeným objatím, a preto ti to asi radšej poviem.“ Zhlboka sa nadýchol a pozrel na mňa. Povzbudivo som sa usmial a postavil som sa za Billyho.

„Bella je tehotná,“ povedal Edward rázne. Billy sa na neho uprene pozrel, a potom sa rozosmial.

„Nie. To nie je vtip. Bella je tehotná so mnou,“ odpovedal Edward na otázku, ktorú som nepočul. Môj otec sedel akoby skamenel. Díval sa uprene na Edwarda.

„To je fakt primitívny vtip,“ šepol po chvíľke Billy.

„Nie je. Zatiaľ je tehotenstvo bez komplikácií. Priberá trocha rýchlejšie, ale inak je to v poriadku. Carlisle ju neustále kontroluje. Bella sa na dieťa veľmi teší a ja tiež,“ pošepol. Jared a Seth sa na Billyho bez pohnutia dívali a aj tie dve zvyšné pijavice prestali robiť a čakali, ako Billy zareaguje. Nepovedal ani slovo. Otočil sa ku mne.

„Mal by som ísť,“ šepol trocha nahnevane. Pozrel som na Edwarda.

„Mám ho odviesť? Bude v poriadku?“ opýtal som sa v mysli. Len prikývol. Odviezol som Billyho domov. Po ceste nepovedal ani slovo.

„Idem späť. Stretneš sa zajtra s Bellou?“ opýtal som sa s malou dušičkou. Otec sa nadýchol a hlasno si odkašľal.

„Myslím, že nie. Radšej nie. Nechcem jej povedať nič, čo by ma mrzelo. Samovi to poviem zajtra. Nech radšej Bella do rezervácie nechodí,“ povedal Billy a šiel do domu. Vrátil som sa k domčeku a bez slova som začal pracovať.

„Billy zajtra nepríde, však?“ šepol Edward za mojím chrbtom.

„Je to tvrdohlavý indián. Možno si to do zajtra rozmyslí, ale priprav Bellu aj na variantu, že nedorazí,“ povedal som smutne.

„Ty prídeš?“ opýtal sa Edward a napäto sa na mňa díval.

„Jasne. Kde by som ja chýbal. Nenechám si to ujsť,“ šepol som a vyčaril širokánsky úsmev.

 

Edward:

S domom sme skončili až nad ránom. Rýchlo som vbehol do sprchy, a potom rovno k Belle do postele. Rozospato sa otočila a uprela na mňa svoje nádherné oči.

„Kde si bol, krásavec?“ šepla.

„Trocha si zabehať,“ povedal som s úsmevom.

„Na to by ti skočila iba tak nejaká naivka, ale ja som tvoja žena a dobre viem, koho som si zobrala. Vyklop to, zlatko, inak si to zistím,“ povedala panovačným tónom a mňa tým nesmierne pobavila.

„Bol som pri dome. Chcel som to tam trocha upraviť, keď už tam chceš ísť. Pomáhal mi aj Jacob a zastavil sa aj Billy,“ povedal som pravdu a sklopil oči. Moja manželka ma už poznala dokonalo.

„Ty si to Billymu povedal,“ vydýchla a posadila sa. Previnilo som prikývol.

„Billy dnes nepríde,“ povedala smutne.

„Bella, daj mu čas. Vieš si predstaviť, aké to pre neho musí byť ťažké?“ Trocha sa usmiala, ale hneď na to sa s ťažkým povzdychnutím postavila a prešla do kúpeľne. Šiel som pomaly za ňou. Stála pred zrkadlom a ako každé ráno si obzerala bruško.

„Keď to tak pôjde ďalej, neprejdem dverami,“ požalovala si a ja som neodolal a rýchlo som ju objal.

V zrkadle som videl obrázok, ktorý rozohreje srdce aj mŕtvemu upírovi. Objímal som najkrajšiu ženu sveta, ktorej pod srdcom rastie moje dieťa. Hladil som ju po brušku a hlavu som si zaboril medzi krk a rameno. Jej vôňa ma pripravovala o rozum, a tak som opatrne z bruška skĺzol nižšie. Bella sa usmiala a roztopašne šepla:

„Nedáš si ešte sprchu so mnou?“

Na to ma nebolo treba presviedčať. Bol som rád, že to Bella vzala tak dobre. Bál som sa, že bude nahnevaná, že som to jej otcovi povedal, no vzala to dobre. Pred obedom sme šli k domčeku. Vystúpili sme pred príjazdovou cestou a ja som svojej manželke zaviazal oči jemnou saténovou šatkou. Bola tak rozkošná, až som na chvíľu ľutoval, že pri tom nebudeme sami. Vzal som ju do náručia a šiel k domčeku. Neviem ako sa to mojím bratom podarilo, ale celý dom bol omotaný veľkou stuhou. Ani som nevedel, že sa tak obrovské mašle vyrábajú. Celkom ma to pobavilo a ako nápad to bolo fakt skvelé. Až som bol na seba nahnevaný, že to nenapadlo mne. Jacob už nervózne prešľapoval na terase. Keď nás zbadal, víťazne sa usmial. Položil som Bellu na zem a šepol jej do ucha: „Darček pre teba.“

Opatrne som jej z očí uvoľnil šatku. Bella najprv zaklipkala očami, a potom otvorila ústa do korán. V jedinej sekunde sa jej z očí začali valiť slzy. Jacob k nám opatrne pristúpil. Moja manželka sa ku mne otočila. Začala koktať.

„To, to je dokonalé. Kedy ste to? Ako ste to? Ja...“ Jacob sa usmieval a jemne do mňa strčil.

„Tak táto reakcia stála za to. Mojej sestre len tak niečo nezoberie slová,“ povedal a zasmial sa. Bella mi obratom skočila okolo krku a hneď k nám pritiahla aj Jacoba. Doslova nás všetkých troch k sebe pritlačila. S Jacobom sme sa na seba rozpačito pozreli a nakrčili sme nosy. Čo sa dá robiť, keď sa Bella chce objímať.

37. kapitola - 39. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Edward a Bella ako Romeo a Júlia - 38. kapitola:

 1
4. cornelka6
03.03.2012 [10:17]

tak to obětí si dokážu živě představit... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. Kačka
07.11.2011 [10:38]

Dokonalý Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

30.07.2011 [2:00]

kikuskaTo bola skvelá kapitola. A ten koniec... Emoticon Emoticon Emoticon

22.07.2011 [20:44]

dcvstwilightTen konec... máš nasvědomí sestřin notebook! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!